Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

50,000 = 20 + poistetut kortit = n. 30 pakkausta. Aika kiva, toivottavasti häviät kaiken :cool:.

Nojaa, jos saat Stamkosin pidät sitä mulle, ok?

Mulla ei ole nyt kuin vaivaiset 21,000 pucksia ja +5 kaikki myynnissä, eli n. 30,000 pucksia jumboihin jos nyt tällä kertaa en häviäisi puolia. :)

Vois tällä kertaa käyttää eriä taktiikkaa ja iskeä juuri aallon aikaan ja ostella halvalla pelaajia varastoon. Sitten keskellä viikkoa myy ne mukavalla voitolla :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vois tällä kertaa käyttää eriä taktiikkaa ja iskeä juuri aallon aikaan ja ostella halvalla pelaajia varastoon. Sitten keskellä viikkoa myy ne mukavalla voitolla :D

Niin joo totta, jos käyttäis vaan 10,000 jumboihin ja lopuilla kärkkyis halpaa stamkosia. WIN!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eiköhän se juuri ollut saapunut joltain muulta osta hetii 200 hintaan joten kiitos vaivannäöstä, mutta nappasin kaverin jo :) Samalla tuli Ilves poppoo täyteen ja Trophy ja 500 pucksin palkkio!

Sitten vielä osto ilmoitus tähän perään:
OSTETAAN
-LA Kingsin sentteri J.Stoll. Laituria voin harkita myös samasta seurasta.
-Edmonton Oilersin laituri (Ei mitään unpisurkeita. Ja itseltä löytyy jo Eberle.)
-Anaheim Ducksin laituri (Ei mitään umpisurkeaa. Selänne löytyy jo)
-Anaheim Ducksin ja LA Kingsin logot ja mitä erilaisimpia pelipaitoja.

mitä pelipaitoja ja paljonko maksat näistä pelaajista? ota yhteeyttä mun psn on Gretski999
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykö keltään Nugent-Hopkinssia (mieluiten koskematon)? Tai Stamkosia? anyone?

Ois 30,000 pucksia käytössä, tietenkin vois ostaa koko rahalla jumboja ja toivoo että saa noi. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyykö keltään Nugent-Hopkinssia (mieluiten koskematon)? Tai Stamkosia? anyone?

Ois 30,000 pucksia käytössä, tietenkin vois ostaa koko rahalla jumboja ja toivoo että saa noi. :)

Mulla olis RNH joka 99 sopimus 91 tai 92 ja uraa se 150.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten teillä on varaa maksaa tollasia pukki määriä pelaajista ? Itellä on takanu jotain reilut 200 ottelua hutissa
ja "ylimääräsiä" pukkeja on maksimissaan se 5000 - 8000.

Tossa HUT:ssa rupee kyllä muutenkin peli ilot olee aika nollissa sen hillittömän bugaamisen takia, tässä ainakin muutama
ongelma minkä kanssa itse painin.

-Ketjujen muokkaus bugaa, jostain syystä en saa vaihdettua yhden ketjun sentteriä ja toisen ketjun oikeaa laitaa.
-Kolmen pelaajat kaikki kehityskortit kadonneet.
-Pelasin tätä uusinta turnausta mikä nyt on tullut ja vasta 3 matsin jälkeen huomasin
etten saa pukkeja peleistä ollenkaan, toisaalta ei kulunu sopparitkaan mutta vaikee se on näin edetä :D
-2 kertaa jo käynyt niin että olen huutokaupasta voittanut pelaajan ja kun kortti muuttuu seuranta pakassa
vihreäksi sitä ei jostain syystä voi käsitellä(?) poistuin seurantapakasta ja kun menin takaisin kortti oli kadonnut.

Tänään pelkäsin jo menettäneeni kaikki vaihtopakassa olevatkin pelaajat mutta ne sain takas kun kirjauduin pari kertaa
ulos ja takasin sisää.

Mut kyllä nää tälläset alkaa pidemmän päälle vituttaa kun muuten kuitenkin niin loistava pelimuoto olis.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten teillä on varaa maksaa tollasia pukki määriä pelaajista ? Itellä on takanu jotain reilut 200 ottelua hutissa
ja "ylimääräsiä" pukkeja on maksimissaan se 5000 - 8000.

Tossa HUT:ssa rupee kyllä muutenkin peli ilot olee aika nollissa sen hillittömän bugaamisen takia, tässä ainakin muutama
ongelma minkä kanssa itse painin.

-Ketjujen muokkaus bugaa, jostain syystä en saa vaihdettua yhden ketjun sentteriä ja toisen ketjun oikeaa laitaa.
-Kolmen pelaajat kaikki kehityskortit kadonneet.
-Pelasin tätä uusinta turnausta mikä nyt on tullut ja vasta 3 matsin jälkeen huomasin
etten saa pukkeja peleistä ollenkaan, toisaalta ei kulunu sopparitkaan mutta vaikee se on näin edetä :D
-2 kertaa jo käynyt niin että olen huutokaupasta voittanut pelaajan ja kun kortti muuttuu seuranta pakassa
vihreäksi sitä ei jostain syystä voi käsitellä(?) poistuin seurantapakasta ja kun menin takaisin kortti oli kadonnut.

Tänään pelkäsin jo menettäneeni kaikki vaihtopakassa olevatkin pelaajat mutta ne sain takas kun kirjauduin pari kertaa
ulos ja takasin sisää.

Mut kyllä nää tälläset alkaa pidemmän päälle vituttaa kun muuten kuitenkin niin loistava pelimuoto olis.


No Jumbo mega dealit voivat tuottaa sen 30,000 hetkessä, jos tuuri käy. Kerran viikossa kun näitää saa niin yleensä kaikki rahat niihin myös heitetään. ;)

Bugeja saa pois poistamalla NHL12:n Game Data Utilityn, esim. ton watchlistin, luultavasti ton peleistä ei puckseja bugin ja sun muita.. paitsi vaihtopakka bugia.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostakaa posi Mike Richards 73 uraa ja 5 sopparia muuten koskematon...itellä sopimukset ja pucksit tiukassa ni åpakko myya pois .Tarjotkaa!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

miten saan "kiinanmuurin" omalle siniviivalle ? kaikkia vastustajiani vastaa pelatessa niillä "kiinanmuuri" siniviivalla, en pääse siitä mitenkää ohitse. :confused: onko se noista taktiikoista ? (esim : puolustus siniviiva ja jne.)

P.S mitkä taktiikat ovat parhaimpia ? :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

miten saan "kiinanmuurin" omalle siniviivalle ? kaikkia vastustajiani vastaa pelatessa niillä "kiinanmuuri" siniviivalla, en pääse siitä mitenkää ohitse. :confused: onko se noista taktiikoista ? (esim : puolustus siniviiva ja jne.)

P.S mitkä taktiikat ovat parhaimpia ? :D

Itse käytän:

Hyö: Aggres.
Puo: Porrastus
puo. takt: normaali
karvaus: 1-2-2 tai 2-1-2 (en muista tarkkaan)

Toimii ihan hyvin, ennen käytin "siniviiva" taktiikkaa (vai oliko vetäytyvä) jolloin saa pienen sumpun aikaiseksi omalle siniviivalle, mutta karvaus pitää olla pieni ja hyökkäys normaali tai "varmistelu" (tämä on se mitä haet). Hyvä tyylihän olis heittää alussa karvaus, hyökkäys ja kaikki aggressiiviseksi, sitten parin maalin jälkeen vaihtaa sumputukseen.. pitää muuten kokeilla.. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Bugeja saa pois poistamalla NHL12:n Game Data Utilityn, esim. ton watchlistin, luultavasti ton peleistä ei puckseja bugin ja sun muita.. paitsi vaihtopakka bugia.

Olen useampaan kertaan tuon tehnyt, eikä ole ollut itsellä mitään vaikutusta bugeihin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen useampaan kertaan tuon tehnyt, eikä ole ollut itsellä mitään vaikutusta bugeihin.

Joo ei mullakaan enää toiminu ku ostin +7 laukauksen, jouduin kirjautuu ulos saadakseni sen... Onneksi tulee se patchi.

Nyt on kova 2. hyö. ketju (nugetti uupuu vielä):

Couturier (99) - Armia (96) - Landeskog (99)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

TAAS TOI SEURANTALISTA KUSI. ostin pelaajan, voitin tarjouskisan ja menin seurantalistaan ni siinä se kortti vaan oli eikä psytyny laittaa kokoonpanoon tai mitään. kävin valikos ni oli kadonnu niinku aina ennenki. eikä pucksejakaa takas. vituttaa tää touhu

Enkö ole sata kertaa sanonut että älkää poistuko sieltä seurantalistasta VAAN KIRJAUTUKAA ULOS PSN:stä, olen taas toitottanut tätä samaa viimeset 5 sivua tästä keskustelusta, eikä näköjään vieläkään mene kaaliin että se kortti katoaa jos poistut siitä. Ymmärrän että kyllähän se v*tuttaa, mutta omaa tyhmyyttä se on jos ei viitsi katsoa apua ennen kuin tekee mitään.. Ei mulla muuta...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei, itse todennäköisesti aikasintaan vasta ensi viikon keskiviikkona olisi peli käsissä, ja kyllä sen hutin heti aloitan :) mutta kellään myydä semmoisia vähän heikompia pelaajia siihen alkuun? Laittakaa psn tunnuksia niin lisäilen niitä siitä tänne, tai laittakaa kaveripyyntöä :) oma psn on a_k_e_9_6, tiiän vähän ehkä hankala :D

p.s niin ja jos joku viittii pari vaikka niitä pelaajia nyt pitää niin sitten ostan kun niitä puckseja tulee hommattua
 
Ylös Bottom