Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkein tipuin tuolilta kun äsken katoin vaihtopakkaa joku oli ostanut 2 kpl sotw Yakupovia 150 000/kpl ja yhden sotw Granlundin 200 000 kiekolla. :eek::D:D
Tilillä oli nyt noin 480 000 kiekkoa ja eilen kun lopettelin oli kiekkoja n.4800. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on sellainen ongelma, etten saa vaihdettua kotipelipaitaani ollenkaan. Bugi ilmeni ensimmäisen kerran, kun menin peliin ja kotipelipaitani kohdalle oli tullut Anaheimin kotipaita (jota en siis omistanut). No pelasin sillä yhden pelin ja sain vaihdettua itselleni pelipaidan kokoelmasta. Ongelma on se, että pelipaitana on nyt joku ihan ruma AHL-paita, jolla en halua pelata. Vaikka valitsen kokoelmasta toisen pelipaidan, niin tämä AHL-paita pysyy silti. Kokeilin jo poistaa sen game data utilityn, mutta se ei auttanut. Vinkkejä?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on sellainen ongelma, etten saa vaihdettua kotipelipaitaani ollenkaan. Bugi ilmeni ensimmäisen kerran, kun menin peliin ja kotipelipaitani kohdalle oli tullut Anaheimin kotipaita (jota en siis omistanut). No pelasin sillä yhden pelin ja sain vaihdettua itselleni pelipaidan kokoelmasta. Ongelma on se, että pelipaitana on nyt joku ihan ruma AHL-paita, jolla en halua pelata. Vaikka valitsen kokoelmasta toisen pelipaidan, niin tämä AHL-paita pysyy silti. Kokeilin jo poistaa sen game data utilityn, mutta se ei auttanut. Vinkkejä?

Itellä oli sama ongelma mutta mulla oli vaan detroitin pelipaita, tää pysy kahen pelin ajan ja sitten poistui itestään.

Nyt ois 5+ kaikki 7950 ja malkin 15950, käykää poistamassa ^_^
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh mitä tsäkää jollain täälä jumbojensa kanssa... Itse ostin 25 000 pucksilla(+poistot,n. 5000) ja parhaat olivat

Suter 87
Krejci 87
Granlund
+3 Kaikki

Toivottavasti tulee poffit voitettua niin pääsee arpomaan lisää kuraa jumboista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Näitä Jumbo Mega Deal päiviä kyllä tulee odotettua, mutta pettymyksiä ne tuottaa... 2 pakkaa ja parhaat:
J. Reimer
+2 kaikki
A. Markov
J. Hansen

Ja kaiken lisäksi puckseja jäljellä huimat 75 :D

Tekisi mieli ostaa noita rahalla, niin että saisin oikein hyvän pelaajan ja paljon puckseja...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hohhoijaa, netissä pelannut NHL12 n.1000 peliä eri pelimuotoja, ei ole kertaakaan katkennut yhteys EA:n palvelimiin. Noh eiköhän se ensimmäinen kerta satu HUTin playoffeissa kun olis mahkut vottaa se 15 000!!


Nyt loppu tän paskan bugisen HUTin peluu tähän, ennenkuin ne amatöörit osaa korjata ongelmansa! Sen luokan v*tutus päällä nyt, että huhhuh...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkein tipuin tuolilta kun äsken katoin vaihtopakkaa joku oli ostanut 2 kpl sotw Yakupovia 150 000/kpl ja yhden sotw Granlundin 200 000 kiekolla. :eek::D:D
Tilillä oli nyt noin 480 000 kiekkoa ja eilen kun lopettelin oli kiekkoja n.4800. :)

Sinäkö olet se "rotta" hifk94 -joukkue.. Hommaat kaikki SOTW Granlundit + Yakupovit ja yrität kontrolloida niiden hintaa (ja näköjään onnistuit..).Tollanen kikkailu on erittäin rottamaista.. Ajattelin hommata SOTW Granlundin mutta ei oikeen pysty ku joku v*tun rotta omistaa kaikki! Mulla ei ole yhtään kunniotusta sua kohtaan, v*tuttaa tollaset apinat jotka pilaavat koko pelimuodon, onneksi et ole pahin vaan toi superbad666 joka yrittää kontrolloida kaikkia Crosby:ja.. Olisitko ystävällinen ja pudottaisit hinnat "pikkasen" alemmas... kiiitoos..

Huomenna pitää ostaa kyllä se 20e psn rahaa ja käyttää se map packin jämät (eli n. 5e) jumboihin eli n. 6 pakkausta saa kait.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä nuo hintapyynnöt on liikaa kun ottaa huomioon, että niille sotw korteilla on vain lisänä ylimääräiset +3 kaikkiin. Siinä kyllä säästää yhden harjoituskortin mutta ne eivät oikein mene kaupaksi ennen kuin saa kaikki markkinoilla olevat samanlaiset kortit, jolloin voi nostaa niiden hintaa paljonkin. Tällä taktiikalla tienaa, mutta kukaan ei tykkää siitä ulkopuolisena. Hexton puhui aivan totta, niiden hinnat ovat ''pikkaisen'' järjettömät.
Superbad666, joka yrittää kontrolloida Crosbyja, ei tule onnistumaan. Kellä muka on 500000-600000 pucksia?! Tällainen pelityyli voi olla rottamainen mutta se tuottaa jos onnistuu. Olen sitä mieltä että tuo on niin v-mäistä, kun itsellänikin on Yakupov ja Granlund hankintalistalla, niin mistään ei sotw kortteja saa niille sopivaan hintaan, vaan joutuu pulittamaan 150000 pucksia vähintään.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Per*ele sentään miten hemmetissä saatte myytyä korttiinne tommosilla törkeillä hinnoilla ite ei saa myytyä ketään millään vihjeitä otetaan vastaan !!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Per*ele sentään miten hemmetissä saatte myytyä korttiinne tommosilla törkeillä hinnoilla ite ei saa myytyä ketään millään vihjeitä otetaan vastaan !!
Tuossa siitä puhuttiin, eli ostaa kaikki samat pelaajat, joten voi täysin itse kontrolloida hintaa kun kellään muulla ei ole niitä myytävänä.

Itse en osta ikinä näitä sotw-versioita, kun pelaajan palkat on korkeammat. Ei ne minusta niin kannattavia ne paremmat taidot ole, että ottaa sen pari sataa enemmän palkkaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sinäkö olet se "rotta" hifk94 -joukkue.. Hommaat kaikki SOTW Granlundit + Yakupovit ja yrität kontrolloida niiden hintaa (ja näköjään onnistuit..).Tollanen kikkailu on erittäin rottamaista.. Ajattelin hommata SOTW Granlundin mutta ei oikeen pysty ku joku v*tun rotta omistaa kaikki! Mulla ei ole yhtään kunniotusta sua kohtaan, v*tuttaa tollaset apinat jotka pilaavat koko pelimuodon, onneksi et ole pahin vaan toi superbad666 joka yrittää kontrolloida kaikkia Crosby:ja.. Olisitko ystävällinen ja pudottaisit hinnat "pikkasen" alemmas... kiiitoos..

Huomenna pitää ostaa kyllä se 20e psn rahaa ja käyttää se map packin jämät (eli n. 5e) jumboihin eli n. 6 pakkausta saa kait.

Joo on mulla muutama Yakupov ja Granlund myynnissä.:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

AUTTAKAA HÄDÄSSÄ OLEVAA KU EI OO SOPIMUKSIA EIKÄ PUKSEJA!:

Ostakaa Shattenkirk ja Pietrangelo pois kpl on 2000 joukkue on EU ALL STARS
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa, no nyt se paljon puhuttu Yakupov tuli jumbosta. Jos joku haluaa sen SOPIVALLA HINNALLA niin ilmottelee. 4000 pucksilla lähtis :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

aijjaijjaii... kattelin tossa vähäaikaa sitte oisko mitään halpoja jannuja myynnissä näin alepakan aikana.. löysin sitte supermarion #66 lähtöhinta 200 pucks.. ja myyntiaikaa tais olla sellanen tunti jälellä, ja suurin tarjous tais olla 500 pucksia. no laitoin seurantaan ja aattelin kahtua sitte myöhemmin. (enköhän unohtanut) kävin äsken kahtoon nii oli myyty 1 650 pucksilla :D siinä ois ollu halapa mario
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonniiin... kun pääsi valittelemaan nostoja.. niin seuraavaksi onkin ihan mahtavia...

Eikalta kysyin minkä pelaajan pakkauksen hän ottaa yleensä, sanoi giroux, malkin, toews jne. pyysin 1. hän antoi Girouxin. Otin 3. kertaa girouxin kuvan ja nostot olivat älyttömiä:

Shea Weber
P.K Subban
ja... Ilya Kovalchuk!! :D

+ pari pakkausta taakse ja ennen kuin kysyin eikalta pakkausta, sain itse herra Giroux:in. :)

Noi tuo jo kaiken takaisin ja ylikin. Olen onnellinen, ehkä tämä oli palkinto siitä että putosin playoffeista jonkun jumala veskarin ansiosta, i dont care. :) Ei tartte varmaan sitä 20e psn rahaa hakea kiireellä.. Tai vois kyllä.. Ja kun markkeli yv:lle lähetti vinkin että ostais niitä mainospakkauksia, niin miksikäs ei, mutta niiden hinnalla sais 6 kpl Jumboja joten.. emt.. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonniiin... kun pääsi valittelemaan nostoja.. niin seuraavaksi onkin ihan mahtavia...

Eikalta kysyin minkä pelaajan pakkauksen hän ottaa yleensä, sanoi giroux, malkin, toews jne. pyysin 1. hän antoi Girouxin. Otin 3. kertaa girouxin kuvan ja nostot olivat älyttömiä:

Shea Weber
P.K Subban
ja... Ilya Kovalchuk!!

+ pari pakkausta taakse ja ennen kuin kysyin eikalta pakkausta, sain itse herra Giroux:in.

Noi tuo jo kaiken takaisin ja ylikin. Olen onnellinen, ehkä tämä oli palkinto siitä että putosin playoffeista jonkun jumala veskarin ansiosta, i dont care. :) Ei tartte varmaan sitä 20e psn rahaa hakea kiireellä.. Tai vois kyllä.. Ja kun markkeli yv:lle lähetti vinkin että ostais niitä mainospakkauksia, niin miksikäs ei, mutta niiden hinnalla sais 6 kpl Jumboja joten.. emt.. :)

Hyvä että neuvoni auttoivat! Itse sain kaksi Yakupovia melkein peräkkäisistä pakkauksista. Sitten tänään tuli mm. kaks Landeskogia, Sotw Sharp, legenda-Bourque ja paljon reenikortteja. Sitten törmäsin omituiseen bugiin; sain laitettua vaihtopakkaan niin monta korttia kuin halusin ja nyt siellä on 37/30 :D. Puckseja on mukavat 86 000 ja kun nuo kaikki saan myytyä niin rahamäärä noussee sinne 115 000 pucksiin, ellei enempäänkin :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä että neuvoni auttoivat! Itse sain kaksi Yakupovia melkein peräkkäisistä pakkauksista. Sitten tänään tuli mm. kaks Landeskogia, Sotw Sharp, legenda-Bourque ja paljon reenikortteja. Sitten törmäsin omituiseen bugiin; sain laitettua vaihtopakkaan niin monta korttia kuin halusin ja nyt siellä on 37/30 :D. Puckseja on mukavat 86 000 ja kun nuo kaikki saan myytyä niin rahamäärä noussee sinne 115 000 pucksiin, ellei enempäänkin :)

Paljon sulla on muuten pelejä pelattu?

116-21-4 löytyy täältä, eli melko vähäsen. En jaksa pelata tätä bugista peliä, jaksan vaan myydä ja ostella :D.

115 000 pucksia, tuo on jo älytön määrä tai no toi legendahan selittää osan asiasta ja vielä sekin että olihan sulla 50k pukkeja ennen jumbojakin. :)
Stamkosia vielä etsiskelen halvalla, joku ilmottaa jos omistaa/saat sen jumboista (20 tonttua olen ainakin valmis pulittamaan).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelejä on 136-32-12 ja turnausvoittoja on 23. Melkein kaikki kuitenkin tullut offlinestä. En ole nyt jaksanut vähän aikaan pelata, mutta osta halvalla, myy kalliilla hommalla olen tienannut ihan hyvin, ja nyt viime viikonloppuna ostin 30 000 pucksilla jumboja joista sitten tienasin sen 50 000. Ja tänään sitten tuo legenda auttoi mukavasti budjetissa
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelejä on 136-32-12 ja turnausvoittoja on 23. Melkein kaikki kuitenkin tullut offlinestä. En ole nyt jaksanut vähän aikaan pelata, mutta osta halvalla, myy kalliilla hommalla olen tienannut ihan hyvin, ja nyt viime viikonloppuna ostin 30 000 pucksilla jumboja joista sitten tienasin sen 50 000. Ja tänään sitten tuo legenda auttoi mukavasti budjetissa

Nojoo, itse en vain löydä usein hyviä "ryöstöjä", ehkä pari viikkoon jotain jolla tienaa about 4,000. Turnausvoittoja mulla on 20 (+1 turnausvoitto kahen pelin päässä offlinessa toki) joista 3 on onlinessa, joten melko lailla offlinessa oon pelannu ku ei tuota onlinea pysty ku joka kolmas glitchaa tai peli on epäreilu ja suosii joitain pelaajia.. Ja onhan se "pakkaustuuri" iso syy miksei mulla ole ollu vielä edes yli 40,000 pucksia. Jospa joskus vetäsis ees yhen legendan tai yli 50k:n arvosen p*skan. Paras on edelleen SOTW Kane, enkä ole edes saanut yhtäkään 80 pelin sopparia ja yli 100 pakkausta ainakin olen avannut, joten sitä odotellessa. Kiva ois jos iskis sen 100k arvonen kortti jolla sais Stamkosin ja ynnä muuta. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutama pakkaus tuli ostettua ja parhaimpia oli Joe Pavelski,Victor Hedman ja Adam Larsson. Paljonkohan Larssonista kannattaa pyytää kun sopimusta on 45 ja uraa on täydet jäljellä,4/14 treenauksista käytetty? Huutokaupasta tuli ostettua David Krejci osta heti-hinnalla 1500 ja Alex Edler osta heti-hinnalla 500. Vielä olisi 2000 ea pucksia jäljellä,oliskohan huomenna vielä alejumbot,olisi myös n.13,5€ psn-tilillä rahaa joten silläkin saisi ostettua.


Toissapäivänä ostin Havlatin osta heti-hinnalla 1600. Eilen ostin myös Patrice Bergeronin 1300 pucksilla mutta hävisi sieltä seurantalistalta vaikka noudatin noita neuvoja mitkä oli tossa pari sivua takaperin. Tänään Mike Green osta heti-hintaan 2000.


Oma joukkue on suurinpiirtein tälläinen:

Foligno-Pavelski-Mueller
Tanguay-Benn-Pulkkinen
Leino-Johansson-Boyes
junnu-junnu-junnu

Kronwall-Karlsson
J.Schultz-Wideman
Lepistö-Strålman

Rinne
junnu

Kokoelmassa on vielä sellaisia kuin

Dan Boyle 8/55, 0/1
Brandon Dubinsky 35/83, 3/3
Alexei Ponikarovsky 3/56, 1/1
Antti Niemi 11/61, 2/2
David Krejci 35/85, 3/3
Victor Hedman 35/110, 5/5
Magnus Pääjärvi 45/130, 1/5
Wayne Simmonds 16/55, 5/5
Logan Couture 45/110, 5/5 Kokonaisuus 94/92
Mike Green 12/85, 0/3
Alex Edler 15/85, 3/3
Matt Moulson 5/73, 0/2
Keith Yandle 35/85, 3/3
Martin Havlat 35/70, 2/2
Colin Wilson 24/79, 5/5
Magnus Pääjärvi 8/130, 0/5
Vincent Lecavalier 11/65, 0/1

Kaikki ylläolevat ovat mahdollisia kauppatavaroita,muutama onkin nyt jo myynnissä.


Havlatilla pitäisi olla treenauskortit täynnä ja sopimusta 35 peliä mutta peli ei anna edes lisätä häntä kokoonpanoon.

Ps. Rick Nashia etsiskelisin,saamalla hänet saisin Columbus-ketjun aikaseksi.

E: Pakasta napsahti Magnus Pääjärvi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom