Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on se 40 000-50 000 varattuna jumboihin :)

Mitäs te muuten yleensä teette kun jumboja ostessa tulee aina se vaihtopakka ja kulutuspakka täyteen? Itsellä aina täynnä pelkkiä hyviä kortteja kulutuspakka täynnä( 20-30 sopimuksia, +9, +7 ja +5 kortteja) ja vaihtopakassa samanlaisia mitä ei raaskisi poistaa ja jumboja silti pitäisi ostaa lisää.

Ja myynnissä vielä J.Thornton ja Duncan Keith. Big Joe lähtee 2500 ja Keith 4500.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään olisi myydä jotain vasenta laituria sm-liigasta, mieluiten Kärpistä? Ja kellään muuten tietoa onko tulossa mitään kokoonpano päivityksiä? Tietysti voisi itsekin muuttaa mutta kysyn nyt täältä :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla ei ole nyt kuin 25k puckseja jumboihin, kun päätin pitää Girouxin.. Weber on vielä, mutta ei myynnissä, odotan vaihtoa sen kanssa.. Mutta myynnissä on tykki pakkipari: Rundblad (VP) ja Larsson (OP), molemmilla 2 peliä pelattu ja sopparit on 37 (Rund.) & 40 (Lars.). Nyt yhteishintaan vain 15,000 pukkia! Ostakaa nyt tai vaietkaa loppuelämäksenne! :D?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Sain viimein myytyä vaihtopakan tyhjäksi ja kun maanantaina puhuin että viime viikon jumboista tienasin n. 80 000, niin voittoa tulikin yli 110k :cool: eli nyt on 168 000 pucksia, joista ajattelin tuon 68 000 käyttää jumboihin, niin jää vähän pesämunaa jos tappiota tulee
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

minulla palkkakatto on 25000 mutta taas veljelläni se on 27000.tietääkö kukaan mistä tämä johtuu?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

minulla palkkakatto on 25000 mutta taas veljelläni se on 27000.tietääkö kukaan mistä tämä johtuu?

On turnauksia missä palkkakatot vaihtelee. Oletko osallistunut turnaukseen (joka on vielä käynnissä), jossa palkkakatto on 25k?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellään tullut vastaan vastaavaa ongelmaa että kun alkaa pelaan online peliä niin se lataa kauan peliä ja sen jälkeen tulee lukemaan että hockey ultimate teamin tietojen siirrossa vastustajalle tapahtui virhe. sama ongelma oli myös nhl 11.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on semmonen tunne p*rseessä että tänä viikonloppuna nousee joko SOTW Ovechkin, SOTW Stamkos, SOTW Lundqvist, SOTW Giroux, Crosby tai joku legenda. Nyt on vaan niin voimakas tunne... Mä lupaan että näettä minut hehkuttamassa täällä jollain noista! :D

40,000 meinaan upottaa pelkästään Jumboihin, perkule jos ei 16 pakkauksesta + poistetut n. 5 pakkausta tule mitään noista niin loppuu tämän pojan HUT:in peluu kuin seinään. Jos kerran n. 150 pakkauksesta ei ole saanut kuin parhaimmillaan SOTW Kanen niin on jo kumma p*rkele, jännästi olen kyllä usein tienannut/saanut rahat takaisin, koskaan en ole jäänyt tappiolle. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on semmonen tunne p*rseessä että tänä viikonloppuna nousee joko SOTW Ovechkin, SOTW Stamkos, SOTW Lundqvist, SOTW Giroux, Crosby tai joku legenda. Nyt on vaan niin voimakas tunne... Mä lupaan että näettä minut hehkuttamassa täällä jollain noista! :D

40,000 meinaan upottaa pelkästään Jumboihin, perkule jos ei 16 pakkauksesta + poistetut n. 5 pakkausta tule mitään noista niin loppuu tämän pojan HUT:in peluu kuin seinään. Jos kerran n. 150 pakkauksesta ei ole saanut kuin parhaimmillaan SOTW Kanen niin on jo kumma p*rkele, jännästi olen kyllä usein tienannut/saanut rahat takaisin, koskaan en ole jäänyt tappiolle. :P

Itellä olis hyvä jos pääsis ensin ees ea:n palvelimelle eikä se jäätyisi aina siihen "nurtsi1 yhdistää EA:n palvelimeen" kohtaan,niin voisin ees vähäsen panostaa tähänkin. Aamulla pääsin sen verran kattomaan että yhtäkään pelaajaa ei ollut mennyt kaupaksi mutta Adam Larsson taisi olla kadonnut. Ehin olla sen 15sek. HUT:issa ennen kuin ea:n palvelimet heitti ulos,mutta silti pystyin pelaamaan yksittäistä online-pelejä aamulla.

E: Larsson oli palannut ja pistin myyntiin,joku oli ostanut 3100 hintaan sen,kelpaa mulle,ainakin 4 jumbopakettia saa ostettua. Tällä hetkellä se 9 408 pucksia mutta kolmen paketin poistojen avulla saa sen yli 10k,tuliskohan sieltä joku superhuippupelaaja :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisinpa yhtä varmalla asenteella Jumboihin menossa. Nyt 20000 pucksia 8 Jumboon ja kaikki menee EA:lle... Varmaan minäkin jotain kirjoitan täällä sitten. Onko Crosbysta SOTW kortti? Jos on, niin erittäin varmalla asenteella Jumbo päiviin :D Pakko tulla jotain jolla saa pucksit takaisin niistä Jumboista. Enää en aio sinnitellä viimeisillä puckseillani...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisinpa yhtä varmalla asenteella Jumboihin menossa. Nyt 20000 pucksia 8 Jumboon ja kaikki menee EA:lle... Varmaan minäkin jotain kirjoitan täällä sitten. Onko Crosbysta SOTW kortti? Jos on, niin erittäin varmalla asenteella Jumbo päiviin :D Pakko tulla jotain jolla saa pucksit takaisin niistä Jumboista. Enää en aio sinnitellä viimeisillä puckseillani...

Kyllä Crosby oli SOTW kerran ja se oli silloin kun hän "palasi", oisko ollu et 1 oli saanu sen ja nyt yhdellä ainuulla ihmisellä on se :D. Ja nyt niitä ei nyt vähään aikaan voi saada, jollei Crosby palaa uudelleen ja pelaa mahtavan viikon jne. Ihan kiva sille jolta löytyy se, itse melkein pitäisin sen itselläni, sillä olisihan se hienoa omistaa koko pelin ainut SOTW Crosby. :D

Joo ja yleensä näin varmalla asenteella sitä paskaa lentää aika tiuhaan tahtiin joka jumbosta :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläkin on nyt fiilis, että pukkaa jotain superkorttia, toisaalta 2 viime viikkoa ovat tuoneet käsittämättömästi puckseja, että varmaan tällä viikolla jää luu käteen. Shoppailuvaraa ois reilut 150 000 pukkii.

Parhaat nostot oliva viime viikolta Legenda Ray Bourque josta sain 35 000 pucksii ja sotw Malkin josta tuli 30 000 pucksii.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Rick Nashia etsiskelisin,jos jollain on niin yv:llä yhteydenotot. Martin Havlatin+jonkun verran puckseja voin tarjota.

Myös muita pelaajia voin tarjota.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomasin että kokelmassa lukee, että areenoita voi olla 7. Itse tiedän kuusi; eli kansainvälisen pieni, keskikoko ja iso ja pohjoisamerikalla samat.

Mikä lienee se seitsemäs? Huutokaupassakaan en ole yhtään nähnyt. Winter Classic-areena olis ihan mukava
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuossa laitoin jo tänään aiemmin viestiä Kärppien mahdollisista pelaajista, ja nyt tähän sitten kysymystä/pyyntöä eli jos kellään löytyy Florida Panthersin vasenta laitahyökkääjää suht halvalla niin laittaisi vaikka yv-viestiä :) p.s. Huomenna voin ostaa sen jos joltain löytyy mahdollisesti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

En teistä muista tiedä miten teillä toimii tää hutti, mut nyt yhden illan aikana ku oon koittanu pelailla ja nyt ainaki 4kertaa "yhteys ea servereihin " tai muuta vastaavaa tullu... Käpy palaaaaaaa:mad::mad::mad::mad::mad:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tietoa millon tulee uusi päivitys ? menee nimittäin hermo ku ei tule puckseja vieläkään matseista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tietoa millon tulee uusi päivitys ? menee nimittäin hermo ku ei tule puckseja vieläkään matseista.

Tossahan tuli päivitys vähän aikaa sitten, jonka piti korjaa kaikki HUT:in ongelmat. Harmi vaan että mitää HUT:in ongelmaa ei korjattu, lisää on vaan tullu. Ei voi mitään jos EA:lla on kakaroita töissä..

Koittakaa poistaa NHL 12:n "game data utility" se voi korjaa osan bugeista, mulla ainakin watchlist bugia ei ole ollenkaan enää (paitsi kerran tai pari viikossa).
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomasin että kokelmassa lukee, että areenoita voi olla 7. Itse tiedän kuusi; eli kansainvälisen pieni, keskikoko ja iso ja pohjoisamerikalla samat.

Mikä lienee se seitsemäs? Huutokaupassakaan en ole yhtään nähnyt. Winter Classic-areena olis ihan mukava

Pelasin kerran jotain tyyppiä vastaan jolla oli areena Eliitti-playoffien voitosta. Se 7. areena taitaa olla se.

Ja huomenna teen huippunostoja Jumboista :D
 
Ylös Bottom