Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tossahan tuli päivitys vähän aikaa sitten, jonka piti korjaa kaikki HUT:in ongelmat. Harmi vaan että mitää HUT:in ongelmaa ei korjattu, lisää on vaan tullu. Ei voi mitään jos EA:lla on kakaroita töissä..

Koittakaa poistaa NHL 12:n "game data utility" se voi korjaa osan bugeista, mulla ainakin watchlist bugia ei ole ollenkaan enää (paitsi kerran tai pari viikossa).

Kysyn vähän tyhmän kysymyksen mutta mikä on "game data utility" ja mistä sen voi poistaa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin kerran jotain tyyppiä vastaan jolla oli areena Eliitti-playoffien voitosta. Se 7. areena taitaa olla se.

Ja huomenna teen huippunostoja Jumboista :D

Onko se Winter-Classic areena vai? Sellanenhan voi noista pakoista tullakki ku Winter Classic on jo pelattu aikasemmin tällä viikolla. :D :D :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuttu homma, kerran kävi yhden turnauksen finaalissa niin, kolmas erä ja muutama sekunti peliä jäljellä...:(

Ja tyhmä kysymys, saako noista vaihtopakkaan/myyntiin asetetuista korteista mitään rahaa?
Ku muutama kortin on sinne laitettu ja sanoo sen jälkee kun on laittanut ''Kortista veloitetaan pieni välitysmaksu'' ja ei mulle (mun) mielestä mitään rahaa niist ole tullu.


Toi välitysmaksu on menee EA:lle...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kysyn vähän tyhmän kysymyksen mutta mikä on "game data utility" ja mistä sen voi poistaa?

Se löytyy "Pelit" osiosta, mutta älä poista tallennuksia muuten menee kaikki. En osaa sanoa mikä se oli suomeksi, mutta jos laitat englanniksi niin löydät sen sieltä helposti.

Välitysmaksu on pienehkö summa ja se riippuu kortin hinnasta, eli loogisesti kalliimmasta otetaan isompi välitysmaksu.

Voi olla mahollista että toi 7. areena olisi Winter Classic areena. Sillä "eliitti areenan" saat voittamalla playoffin finaalit ja sitä ei kait pysty valikoimaan vaan lippu nousee kattoon joka pelissä. Seuraaviin playoffeihin asti. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi olla mahollista että toi 7. areena olisi Winter Classic areena. Sillä "eliitti areenan" saat voittamalla playoffin finaalit ja sitä ei kait pysty valikoimaan vaan lippu nousee kattoon joka pelissä. Seuraaviin playoffeihin asti. :D

Eiköhän se ole Winter Classic areena tuo 7 kiekkopyhättö. Tosin en ole kyllä kertaakaan nähnyt semmosta areenaa myynnis saatikka pelannu semmosel tosin pelaan ison osan peleistä kotona, joten en paljoa nää muiden kotiluolia. Luulis ny että ku peli ollu ulkona sen 4 kk ni joku olis nähny tuon areenaa ja kai se nyt jollakin/joillakin on mutta ne pelaa tietysti suurimman osan matseista vieraissa :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Välitysmaksu hommaan vielä että se välitysmaksu taitaa olla 5% ostohinnasta.

Nyt oli sitten hävinnyt vaihtopakasta 4 pelaajaa ja ei ole tietoa että olivatko mennyt kaupaksi. Adam Larssonille oli käynyt samoin mutta oli eilen palannut takaisin vaihtopakkaan ja pistin uudestaan myyntiin ja sain lopulta sen myydyksi.

Ps. Ei mennyt tänään kuin se 3,5 tuntia että pääsin ea:n palvelimille....

E: Vaihtopakasta hävinneet olivat palaneet joten ei hätää.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

nyt on jo vähän shoppailu pukkejakin 18 000 yli 20 000 tavotteeks :D ni sais ainaki 8 packkii + poistetut?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ei mulla ainakaa auttanut toi game data utilityn poistaminen.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellekkään muulle käynyt sillä lailla että on ostanut pelaajan, joka on väsynyt?

Itte ostin tänää Halakin 1500 pucksii uraa on 81 ja sopparia 93 :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellekkään muulle käynyt sillä lailla että on ostanut pelaajan, joka on väsynyt?

Itte ostin tänää Halakin 1500 pucksii uraa on 81 ja sopparia 93 :D

Tämä on tää legendaarinen bugi jolla saa sopparin vaikka 99:iin.

Mulla on 3:lla pelaajalla +65 sopparia (Hedman 71, Ohlund 71 ja Carlson 67). :D

En aijo kertoa miten tämä tehdään, sillä itse törmäsin vahingossa tähän, enkä halua että kaikki alkavat käyttää sitä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämä on tää legendaarinen bugi jolla saa sopparin vaikka 99:iin.

Mulla on 3:lla pelaajalla +65 sopparia (Hedman 71, Ohlund 71 ja Carlson 67). :D

En aijo kertoa miten tämä tehdään, sillä itse törmäsin vahingossa tähän, enkä halua että kaikki alkavat käyttää sitä.

Onko se joku koodijuttu? :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämä on tää legendaarinen bugi jolla saa sopparin vaikka 99:iin.

Mulla on 3:lla pelaajalla +65 sopparia (Hedman 71, Ohlund 71 ja Carlson 67). :D

En aijo kertoa miten tämä tehdään, sillä itse törmäsin vahingossa tähän, enkä halua että kaikki alkavat käyttää sitä.


Siis tarkoitatko, että voit lyödä esim 6sopimuksia vaikka nyt 10 kertaa yhelle pelaajalle ilman että se herjaa 15 jälkeen olevan maximimäärä?
Jos näin on, niin montako pucksia tosta tiedosta haluaisit? Onko 20000p liian vähän? Yksityisviesteinä tottakai toi tieto vaihdettais!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis tarkoitatko, että voit lyödä esim 6sopimuksia vaikka nyt 10 kertaa yhelle pelaajalle ilman että se herjaa 15 jälkeen olevan maximimäärä?
Jos näin on, niin montako pucksia tosta tiedosta haluaisit? Onko 20000p liian vähän? Yksityisviesteinä tottakai toi tieto vaihdettais!

Vai että tällästä :D

Tähän ei tarvita mitään koodijuttuja, vaan hyödyntää tiettyä bugia. En mä nyt viittis lähtee kertoo sitä, sitten pitäis kaikille kertoo se, enkä ole edes varma että toimiiko noi sopparit jos ea patchaa uudelleen... Mutta jos sopivasta hinnasta (15,000 pucksia voisi olla sopiva, en takaa täyttä toimivuutta) on kyse niin tottakai välitän tiedon. YV:tä tänne jos kiinnostaa ja on halua maksaa 15,000 :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vai että tällästä :D

Tähän ei tarvita mitään koodijuttuja, vaan hyödyntää tiettyä bugia. En mä nyt viittis lähtee kertoo sitä, sitten pitäis kaikille kertoo se, enkä ole edes varma että toimiiko noi sopparit jos ea patchaa uudelleen... Mutta jos sopivasta hinnasta (15,000 pucksia voisi olla sopiva, en takaa täyttä toimivuutta) on kyse niin tottakai välitän tiedon. YV:tä tänne jos kiinnostaa ja on halua maksaa 15,000 :D

Ootko sie testannu nuilla Hedmanilla ja muilla, että pysyykö sopimukset myös se jälkeen kun on esim. yhen pelin pelannu. Ovela tapa lyödä rahoiksi ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootko sie testannu nuilla Hedmanilla ja muilla, että pysyykö sopimukset myös se jälkeen kun on esim. yhen pelin pelannu. Ovela tapa lyödä rahoiksi ;)

En ole vielä, voisi kokeilla huomenna.

En kyllä ajatellu näin pistää rahaksi, kelasin kehittää 99 ovrl. pelaajia isolla sopparilla. Yksi sankarihan myy EA:n foorumeilla "high contract" playereitä, esim. 99 ovrl. skinner 99 sopparilla : DDD
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

EA on kyllä ryssinyt täysin tämän NHL 12 HUTin. Bugeja täynnä, ja kun joulun alla tuli valtaisa negatiivinen palauteryöppy tuosta Jump start pack mainospakasta kun ostajat saivat 5 korttia 20 sijaan, ja nyt ovat laittaneet sen uudelleen myyntiin samoine ongelmineen. EA:n foorumilla oli tullut vain vastaus joltain henkilökunnalta: sori, pakassa väärä kuvaus.

Ps. Toivottavasti tulee klo 3 ne Jumbot myyntiin!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootko sie testannu nuilla Hedmanilla ja muilla, että pysyykö sopimukset myös se jälkeen kun on esim. yhen pelin pelannu. Ovela tapa lyödä rahoiksi ;)

Jaa no mutta nyt taisin keksiä sen itekkin. Ei tuo silti näytä kaikilla pelaajilla toimivan
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Siellähän ne mega dealit taas on... Tuli ostettua 10 pakkaa nyt, parhaana +5 kaikki, James Van Riemsdyk, +3 kaikki. Ei pääse lähellekkään nolliin vielä noilla.

Saa tulla aika muhkeat kortit jäljellä olevilla ~23 000 pucksilla, että pääsee voitolle.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No eipä tullu ihmeempiä pakoista parhaimpina nyt oli Mokkeja Kiprusoff ja Bäckström hyökkääjiä oikeastaan vain 2x Eberleä, Pleckanec Ja Tuli sieltä kuitenkin vikasta pakasta Tyler Seguin se nosti vähän mielialaa no mutta aamulla uudet pakat ja uudet kujeet! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom