Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Perkuleen EIKKA!! Sillä on saakeli Gordie Howe myynnissä!! Miten sulla voi tulla 2vk putkeen legenda? Jumakeuta, itse vielä odottelen omaani.

Sain kyllä äsken:

Marian Gaborik
Tuukka Rask
+9 lau ja lui
+9 kor ja reb

4:stä pakkauksesta. :)

Perkuleen EIKKA!! Sillä on saakeli Gordie Howe myynnissä!! Miten sulla voi tulla 2vk putkeen legenda? Jumakeuta, itse vielä odottelen omaani.
:cool: AIVAN!! Itse meinasin pudota tuolilta. Ja kun ainoa koskematon Howe oli niin laitoin 75 000 pucksii lähtöhinta. Ei varmaan mee.

Ite oon ostanu ihan saatanasti nuita pakkauksia, varmaan 120 000 pucksin edestä ja kyllä sieltä on tullut kivoja pelaajia. + tuo Howe, jonka myötä ainakin saan omat takaisin.

Parhaimmat nostot tänään:
-Gordie Howe
-2x +5 kaikki
-6x +3 kaikki
-Anze Kopitar
-Gabriel Landeskog
-Henrik Zetterberg
-50 pelin sopimus
-Martin St. Louis
-Nicklas Lidström
-Taylor Hall
-Bobby Ryan
-Dany Heatley
-Mikko Koivu

Yhteensä pelaajia on joku reilut 50, niin ei pysty kaikkia muistaa.

Vielä pucksejakin on jälellä 85 000 :D

Ei pystynyt olla ostamatta psn-tiliä tyhjäksi.

Napsahti äskön Sven Bärtshi,paljonkohan tosta voisi saada? 69/90 ovr,rare-kortti kuitenkin joten kyllä tosta varmaan sen muutaman tonnin saa?

Muita yli 80 ovl-nhl pelaajia tullut Ryan O'Reilly,Jay McClement ja pari muutakin.

Suurin osa rare-korteista on näitä 20-sopimuskortteja ja +7/9 harjoittelukortteja. Tuli sieltä sentään +5 kaikki(pelaaja),siitä sain ainakin joskus marraskuussa sen 5k puckseja. Vikasta rahalla-ostetusta pakasta sitten Ryan Kesler. Kesleristä myös varmaan sen 3k-5k saa? Nhl-pelipaitoja(uusia+vanhoja) tuli myös aika paljon,eiköhän niistäkin sitten saa sen muutaman tonnin yhteishinnaltaan kaupaksi.

E: Eikka_y.... Miten on hemmetti mahdollista että sä saat tollasii huippupelaajii kun me muut saadaan tälläsii hemmetin huonoja....

E2: +5kaikki ostaheti-hintaan 5,5k. Nyt on taas puckseja hyvä määrä. Olisi ehkä kuitenkin voinut laittaa vähäsen isompi hinta mutta kelpaa.

E3: Eric Staal ja Travis Zajac samasta paketista,muuttuihan se päiväkin lopulta ja loistavia pelureita tullut joista saa varmasti muutaman tonnin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Alkohan mullakin sitä tuuria näkyä!

Gaborik pakkauksen jälkeen (n. 3 pakkausta eteenpäin) napsahti +5 kaikki (mv). :)

Nyt on tienattu kaikki pucksit takaisin ja kohta avataan lisää pakkauksia.. *keskisormi eikalle* Kyllä mä sen legendan vielä nostan!

Sanokaas ny joku tietäjä, että oonko nollissa, häviöllä taikka voitolla ja kuinka paljon?. Puckseja menny n. 55 000

D.Doughty
S.Weber
2x Hjalmarsson
2x +5 kaikki
+3 kaikki
+2 kaikki
+9 lau/lui
L.Omark
S.Kostitsyn
M.Brodeur
P.Leclaire
J.van Riemsdyk
J.Neal
D.Murray
E.Gubranson (78/99)

Sanokaas ny joku tietäjä, että oonko nollissa, häviöllä taikka voitolla ja kuinka paljon?. Puckseja menny n. 55 000

D.Doughty
S.Weber
2x Hjalmarsson
2x +5 kaikki
+3 kaikki
+2 kaikki
+9 lau/lui
L.Omark
S.Kostitsyn
M.Brodeur
P.Leclaire
J.van Riemsdyk
J.Neal
D.Murray

En nyt ihan tarkkaan osaa sanoa mutta aika lailla menee varmaan alle,eli hävijölle jäät :D Noista +5kaikki saat vähintään 10k yhteishinnaltaan,iteltä meni 5,5k,joten siitä vaan myymään.

Niistä saa kylläkin n. 8 500 per kappale... Myit omasi kauheaan alihintaan

En nyt ihan tarkkaan osaa sanoa mutta aika lailla menee varmaan alle,eli hävijölle jäät :D Noista +5kaikki saat vähintään 10k yhteishinnaltaan,iteltä meni 5,5k,joten siitä vaan myymään.

Myit aika halvalla jos 5,5k myit +5 kaikki, niistä saa sen 8,000 ainakin. :P

Sanoisin että ehkä 5-10 tonttua jäät tappiolle mutta helpostihan sekin menee voitolle ku napsii lisää jumboja :P

Alku summa täällä päin oli 40,000 kaikki on käytetty ja tällästä on tullu (en listaa niitä jotka on jo myyty sillä näillä niitä alkuperäsiä rahoja halataan takaisin):

Gaborik
Nash (elä saakeli nurts1 sitä Havlattia & 3k:ta tarjoa, minuutin jälkeen ku olin laittanu ilmesty tarjous "Havlat + 3,000" :D)
+5 kaikki (mv)
Eberle
M. Koivu
3x +9 lau (saan myytyä 1,400/kpl)
2x +9 lui
Rask
+ Paljon 500-1000 arvosta sälää, vaihtopakka täpötäynnä.

Jos nyt laskeskelin oikein pääsen takaisin 40,000 tai emt. :P

Huhhuh, katoin äsken kokoelmaa, nii pelaajia 91 :D paitoja 28 ja logoja 9.

Jos Raimolla kiinnostaa, nii sain Ducksien logon ja Ducksien kolmannen paidan, jossa siis pelkkä D. Halvalla myyn, kun niin hyvä säkä käynyt tänään.

Jos kaikki kortit menee hintapyynnöilläni niin pucksimäärä noussee sinne 200 000 päälle :)

Niin täyttä ****** sieltä Jumboista tuli! Eikka nostelee legendoja ja minä nostelen enintään 3000 arvoisia pelaajia. *****!

Kolme parasta:
Sven Bärtschi
Robin Lehner
en muista :D

Sinne meni 22500 pucksia (9 pakkaa) Olisi pitänyt vain jäädä sohvalle :D

Kiitos Eikalle tarjouksesta, mutta Ducksien logo ja kolmas paita tuli ostettua alkuviikosta :)

Äskön meni toinen +5 kaikki kaupaksi 8750 pucksilla. 2 pakkausta tuolla summalla jo avattu, tyhjää täynnä, ihan justiinsa meikäläinen 20 000 miinuksella (hextonin laskujen mukaan) ja te muka valitatte huonosta säkästänne :o

Edit. 2 pakkaa taas lisää ostettu, nothing. Eli nyt ollaan siä pakkasen puolella ~20 000 :mad: Legenda vois pelastaa taikka joku vähän parempi sotw, mutta tuo on toiveajattelua tällä mun säkällä!

Mites teil on noin paljon pucksei? :D
Säästättekö vai myyttekö pelaajii ku eihän noista turnauksista (lukuunottamatta ne pudotuspelit) saa niin kauheesti.
Yleensä ite teen niin et pelaan turnauksen, ja ostan pelaajan/pelaajia (tällä hetkellä Jetsin, kun on keräyksessä joten mulle voi myydä jos on uraa jäljellä +50 :o).

Sitä kun on pelannu päälle 150 matsia ja 22 turnausvoittoa, niin kyllä niitä pukkeja pikkuhiljaan jumbojen myötä alkaa kertymään voihan käydä semmonenkin tuuri että 10 pakkauksen jälkeen rysähtää joku legenda ja siinä sit ollaan, puckseja löytyy heti alusta lähtien. Sit kun on saanut 20,000 pucksia kasaan pystyy käydä esim. Hut:issa kerran viikkon ostelemassa jumboja jne.. Joka viikko (jos ei nyt hirveän huono tuuri oo) niin pitäis melkein rahat aina saada takaisin, jos ei ihan heti niin parissa päivässä kun pari "ryöstöä" saa aikaiseksi.

Joo pitää valittaa näköjään lisää sillä heti ekojen valitusten jälkeen alko napsahtelee niitä hyviä. :D

Ei herranjestas, Samasta paketista David Krejci ja 80 pelin sopimus!! Eikös toi soppari oo aika arvokas?

Joku 16 000 pucksia siitä saa, ellei enemmänki :)

Pistin 15,5k alotushinnaksi ja ostaheti-hinnaksi 18,5k. Muuttuihan tämä päivä hyväksi,valmiiksi jo se 12k puckseja ja vaihtopakassa joku 20 pelaajaa/pelipaitoja myynnissä jotka menee myöskin aika varmaksi kaupaksi. Nyt voi hyvällä mielellä lopettaa ja säästää pucksit viikon päähän :D

Tänään tullut ehkäpä sellaset 20 packia ostettua,joku 9€ pistin psn-tililtä menemään ja sitten puckseja myös lopulta ehkä sen 12,5k. Se on varmaa että voittoa tulee tästä viikonlopusta.

Kuinkas arvokas on T.Seguin ? Kun en ole yhtään seurannu :D

Olisko menny halvimmillaan 4,000 luokkaan, kato mitä muut sitä myy...

Pistin 15,5k alotushinnaksi ja ostaheti-hinnaksi 18,5k. Muuttuihan tämä päivä hyväksi,valmiiksi jo se 12k puckseja ja vaihtopakassa joku 20 pelaajaa/pelipaitoja myynnissä jotka menee myöskin aika varmaksi kaupaksi. Nyt voi hyvällä mielellä lopettaa ja säästää pucksit viikon päähän :D

Tänään tullut ehkäpä sellaset 20 packia ostettua,joku 9€ pistin psn-tililtä menemään ja sitten puckseja myös lopulta ehkä sen 12,5k. Se on varmaa että voittoa tulee tästä viikonlopusta.

Nonni, nyt sinähän voit ostaa sen minun Rick Nash:in, jos oikein katoi halvin Nash myynnissä on minun. 7,000 lähtöhinta tais olla. :P

Ja on ne jumbot vielä huomennakin! :P

Olisko menny halvimmillaan 4,000 luokkaan, kato mitä muut sitä myy...

Nonni, nyt sinähän voit ostaa sen minun Rick Nash:in, jos oikein katoi halvin Nash myynnissä on minun. 7,000 lähtöhinta tais olla. :P

Ja on ne jumbot vielä huomennakin! :P

Joo,en taida nyt ostaa,mutta eikös ne mega dealit lopu klo.3 ens yön vai onko nämä 48h tarjouksia? Ite en muista,mutta aika tiukkaa tekee jos aion huomenna ostella jumboja,koulusta pääsee 4 mais,sit pitäis treeneihin lähtee joskus kuuden jälkeen ja kun ei oikein toimi aina HUT mulla niin vaikeaa tekee,mutta pitääpi kattoa :D

Joo,en taida nyt ostaa,mutta eikös ne mega dealit lopu klo.3 ens yön vai onko nämä 48h tarjouksia? Ite en muista,mutta aika tiukkaa tekee jos aion huomenna ostella jumboja,koulusta pääsee 4 mais,sit pitäis treeneihin lähtee joskus kuuden jälkeen ja kun ei oikein toimi aina HUT mulla niin vaikeaa tekee,mutta pitääpi kattoa :D

Luki tänä aamuna 1 pv 15h tai vastaavaa.. Ei se mitään itekki pääsen koulusta 15 vaille 4 ja harkoissa pitää olla klo 18:00, kyllä siinä ehtii parit jumbot napata.

Olin myynyt +5 kaikki, eberlen ja jonkun jota en muista. 13k puckseja.. Ja ostin koko rahalla:

Eric Staal
Burmistrov
2x +2 kaikki (mv)
+9 lau & lui

Eli ihan jees -4 tonttua tappiota, what ever. Onhan mulla viime viikonlopusta vielä Weber elossa. :P

Ylös Bottom