Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huomaan että teitä ärsyttää tämä ainanen valittaminen, joten ajattelen positiivisesti: Better luck next time!

Tänään on noussut:

2x 50 soppari (molemmat myyty, eli rahat käytetty)
4x +2 kaikki (en tiiä monta on menny)
2x +3 kaikki (toinen meni)
JVR
Kesler
Paajarvi

Ja paljon.. paljon.... +9/7 jokaiseen paikkaan ja noin 30 reeni korttia vielä kulutuspakassa. Laskelmieni mukaa v-pakasta saattaa tulla vähän yli 35k, sitten plussataan tämä kulutuspakka = yht. jopa 50k, sitten vielä sopparit = 55k + vielä iso sopimus herrat Voracek ja JVR = 68k

Eli tavallaan pääsin omiini ilman Voracek:ia tai JVR:rää eli en jaksa valittaa, kunhan kaikki myy ja saan isomman summan ensi viikolle, josta toivon saavani AS Datsyukin pakasta tai metsästän halvan sellaisen huutokaupasta (<- Riippuu toki nostoista), mulle ei tarvitse säästellä AS Datsyukkia jos joku teistä sen nappaa toki voit lähettää YV:tä ja kertoa kuinka paljon haluat siitä tai mitä haluat vaihdossa niin ehkä voin yrittää ostaa sen..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oonko ainoa, jolla on menny maku tästä HUT:sta?
Tuntuu, että porukalla on pääpaino tehdä vain mahdollisimman paljon voittoa ostelemalla pakkoja ja myymällä pelaajia, ja itse pelaaminen on toissijainen juttu.
Lisäksi nuo tarjouspakat ovat ihan naurettavan liian usein myynnissä, ei mitään järkeä.

Oikealla rahalla ostaminen pitäisi kieltää kokonaan, ettei iskän visaa vinguttavia jenkkiteinejä olisi tää peli pullollaan.

Tiedetään, tää on EA:lle liian suuri rahasampo lopetettavaksi, mutta ainakin tämän pelimuodon nimi olisi muutettava joksikin toiseksi, kävisikö vaikka hockey cards ultimate seller league?

Kärjistettynä huomiona voisin sanoa, että huomasin tuolla jollain olevan 6 Crosbya myynnissä, montahan pakkaa tuohon on pitäny rahalla ostaa....?

Ensi vuoden versioon jotain järkeviä muutoksia kiitos, esimerkiksi kortteja saisi myydä tietyn kappalemäärän/viikko, niin tulisi jotain järkeä tähänki.

Juu itel ainaki tuo joulukuu oli aikas hiljane ei kyllä kiinnostanut ees paljo huttia avata. Täs kuus on nyt jonkun verran tullut pelattua mutta aikas löysää pelailua sekin on ollu ei oikee vaa kiinnosta. Eipä tällä palstal sen ihmellisempää asiaa oo ollu viimisinä viikkoina. Päällimäisenä mitä ketäkin on nostanu viikonlopun hulluilta päiviltä mut ei kai silläkään niin väliä oo mitä sieltä napsuu ku ei kuiteska ketää kiinnosta pelata :D

Tuohon tarjouspakka juttuun sen verran että nuita jumbo mega deal pakkoi ei välttämättä tarvis olla ollenkaan koska ne on yksinkertaisesti liian halpoja ja vie näin mielenkiintoo pelumuodosta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli kyllä nyt pakko vihdoin kirjautua sisään palstoille ja jakaa teille uskomaton tarina tämän viikon jumbo aallosta. Aloitin 17k budjetilla ja voi herranjumala mitä luoja on suonut sittemmin tässä parhaat nostoni:

Legendat:
G.Howe
Salming

AS SOTW
M.Koivu
E.Karlsson
C.Hodgson
J.Quick
D.Alfredsson
C.Greening

Normi raret
S.Stamkos
J.Toews
C.Giroux
M.Duchene
J.Skinner
P.Kessel
M.Granlund (meinasin poistaa kun on niin huomaamaton)
P.Stastny
E.Johnsson
B.Burns
B.Seabrook
T.Hall
C.Ward
3x +5 kaikki
6x +3 kaikki
7x +2 kaikki

Olen aivan ällistynyt tuuristani. Kai minulla on neliapila jumissa housuissani tjms. Ei muuta kuin vahvaa uskoa jumboihin. Kyllä sieltä näköjään joskus jotain hyvää nouseekin. Otetaan tarjouksia vastaa G.Howiesta (50 000 pucksia ja +5 kaikki pelaajaalle, kiinnostuneita?)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Käyttämätön Ovechkin normaali versiona olisi hakusessa. Oon valmis maksamaan siitä vaikka kokonaisia joukkueita. Omistan siis kaikki pelaajat kaikista joukkueista, paitsi Washingtonin Ovechkinin, joten turha kysyä Washintonin koko joukkuetta vaihdossa. :D Eli jos haluat vaikka Anaheimin, TPS:N ja Columbuksen kaikki pelaajat, se on mulle ihan ok. Oon siis valmis maksamaan vaikka 3 joukkuetta siitä Ovechkininistä. Ihan kaikkia paitoja/logoja mulla ei ole, mut voin ne tarvittaessa vielä hankkia mukaan diiliin, jos näet tarvetta. Pucksit ei ole ongelma! En vaan halua periaattesta maksaa noita kiskurihintoja tyyliin 500000p kortista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli kyllä nyt pakko vihdoin kirjautua sisään palstoille ja jakaa teille uskomaton tarina tämän viikon jumbo aallosta. Aloitin 17k budjetilla ja voi herranjumala mitä luoja on suonut sittemmin tässä parhaat nostoni:

Legendat:
G.Howe
Salming

AS SOTW
M.Koivu
E.Karlsson
C.Hodgson
J.Quick
D.Alfredsson
C.Greening

Normi raret
S.Stamkos
J.Toews
C.Giroux
M.Duchene
J.Skinner
P.Kessel
M.Granlund (meinasin poistaa kun on niin huomaamaton)
P.Stastny
E.Johnsson
B.Burns
B.Seabrook
T.Hall
C.Ward
3x +5 kaikki
6x +3 kaikki
7x +2 kaikki

Olen aivan ällistynyt tuuristani. Kai minulla on neliapila jumissa housuissani tjms. Ei muuta kuin vahvaa uskoa jumboihin. Kyllä sieltä näköjään joskus jotain hyvää nouseekin. Otetaan tarjouksia vastaa G.Howiesta (50 000 pucksia ja +5 kaikki pelaajaalle, kiinnostuneita?)

Tuo kuulostaa jo mahdottomalta, lainaisitko sitä apilaasi tännepäin? Howen ostaisin, mutta kun ei ole tarpeeksi kiekkoja ja odotan että itse saan jtn. mukavaa jolla sais suoraan ton Howen. Mutta jos tällänen tuuri on, niin eiköhän se mullekkin joskus iske. 2vk. putkeen ollu 45k alotus summa, mutta en tiää ens viikolle saan ehkä 60k aikaseks.. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljo voi pyytää tosta Brett Connollysta (potentiaali 98) ja Ryan Johansenista (potentiaali 99)??

PS Saa myös ostaa jos haluaa!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljo voi pyytää tosta Brett Connollysta (potentiaali 98) ja Ryan Johansenista (potentiaali 99)??

PS Saa myös ostaa jos haluaa!

Jospa katsoisit muita hintoja, mutta johansen menee ainakin 4,000 (tai meni ennen). Connolystä en tiiä..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oonko ainoa, jolla on menny maku tästä HUT:sta?
Tuntuu, että porukalla on pääpaino tehdä vain mahdollisimman paljon voittoa ostelemalla pakkoja ja myymällä pelaajia, ja itse pelaaminen on toissijainen juttu.
Lisäksi nuo tarjouspakat ovat ihan naurettavan liian usein myynnissä, ei mitään järkeä.

itse olen kyllä erimieltä, tulee pelattua ainakin pari kolme matsia päivässä, kieltämättä välillä on vaikeita hetkiä
ja se momentum kyllä pistää vituttamaan :D muuten kyllä pelaaminen on melko mielekästä ainakin toistaseksi.
Yhessä vaiheessa mietin että kuseeko oma yhteys kun kaikki lähtee menee mutta sitten tajusin että ne pelkää
mun hyökkäystasoa :D mutta ei sellasen vastustajan löytämisessä yleensä kauaa mene kuka jaksaa pelata.
toisaalt oon viimisessä 20 online ottelusta hävinny 17 että sekin voi olla syy miksei yhteys vastustajaan
ole mystisesti katkeillut :D itse pelaan kyllä aina ottelun loppuun asti vaikka olen häviöllä 12-0
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisi myynnissä seuraavat pelaajat:

E.Kane kok. 94 pot. 91 sop18 ura. 130

Burmistrov kok90 pot 90 sop. 42 ura. 130

Kessel kok.95 pot.95 sop.20 ura.100

Pulkkinen kok.94 pot.94 sop.21 ura.130

Z.Boychuk, kh kok.91 pot.89 sop.16 ura.110

Parise kok.93 pot.94 sop.18 ura.75

L.Eriksson kok.93 pot.92 sop.34 ura.85

J.bailey kh islanders kok.90 pot.89 sop.40 ura.110

myös on ei boostattuja esim. Subban, Brodeur, toinen E.Kane ja muuta PSN on A7X1407 ja voin myös vaihtaa muihin...:):):)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Varmasti tyhmä kysymys, mutta kysympähän kumminkin. Eli siis nyt puhutaan näistä viikon tähti korteista. Kysymys on se että voiko pelaaja joka on "päässyt" viikon tähti korttiin niin voiko häntä enää sen jälkeen saada korttipakoista normiversiona?
Esim. OHL:N Niagarassa pelaavaa Agozzinoa on myytävänä enää vain noita viikon tähti!
Olen aina ollut siinä käsityksessä että voi mutta halusin kuitenkin vielä varmistuksen:)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Laiton illalla G.Howen 60k hintaan markkinoille ja aamulla kun kävin katsomassa niin joku amerikan veljistä sen oli käynyt nappaamassa. Ajattelin vaan että meninköhän myymään alihintaan kun niin nopeasti meni myynniksi
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Laiton illalla G.Howen 60k hintaan markkinoille ja aamulla kun kävin katsomassa niin joku amerikan veljistä sen oli käynyt nappaamassa. Ajattelin vaan että meninköhän myymään alihintaan kun niin nopeasti meni myynniksi

Ehkä pikkuruisen alihintaan meni, kai siitä sen 80k ois saanu :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Normi raret
S.Stamkos
Paljolla tämän herran myyt? En ole nyt viikkoon päässyt peliin sisään netin puuttumisen takia, mutta tänään tai huomenna pitäisi vielä päästä. En siis tiedä tämän hetkisiä arvoja, mutta miltä kuulostais 25 000 pucksii. Voin antaa yös vaihdossa pelaajia. Kysele YV:nä mitkä pelaajat kiinnostaa niin katon löytyykö iteltä :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljolla tämän herran myyt? En ole nyt viikkoon päässyt peliin sisään netin puuttumisen takia, mutta tänään tai huomenna pitäisi vielä päästä. En siis tiedä tämän hetkisiä arvoja, mutta miltä kuulostais 25 000 pucksii. Voin antaa yös vaihdossa pelaajia. Kysele YV:nä mitkä pelaajat kiinnostaa niin katon löytyykö iteltä :)

Hän ei kuulemma myy sitä, yritin jo. ;)
 
Ylös Bottom