Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Itseasissa on yks kikka, mutta en halua sitä täällä kertoa. Sillä tapaa pystyy vastustajalleen aiheuttamaan tappion.Muutaman kerran kun mulle niin tehtiin, huomasin sen. Sitä kikkaa ei tosin ihan pleikkaohjaimen nappuloiden naputuksella tehdä.
Ei oo mitää kikkaa millä sais yhteyden katkastuu, ilman että toinen ei saa voittoo. Ellei tee ekan noin kymmenen sekan aikana quitin. Tosin joskus ei välttämättä etene turnauksessa jos joku luovuttaa ekassa erässä. Juu on noita kaikellaisii peruuttajii ja paikkalukitus runkkuja ollu mut pelaatta sata pelii onlines ja laske siitä kuinka moni noita tekee. Taitaa jäädä yhen käden sormiin. Nii ja oon itekki joutunu joskus parhaimmillaan 3-4 kertaa uusii finaalin ja lopulta hävinny. Mut edelleen jos satoja pelejä pelaa nii kaikkee tulee vastaa. Eikä tää nii vakavaa vaa oo, miettii vaa ku kaveri quittaa et kuinka paljon se kihisee toises päässä nii saa hyvän mielen.
Itseasissa on yks kikka, mutta en halua sitä täällä kertoa. Sillä tapaa pystyy vastustajalleen aiheuttamaan tappion.Muutaman kerran kun mulle niin tehtiin, huomasin sen. Sitä kikkaa ei tosin ihan pleikkaohjaimen nappuloiden naputuksella tehdä.