Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Monellako mun kannattais myydä toi pelaajan "+5 kaikki" kortti tai maalivahdin "+5 kaikki"kortti?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Semmonen kyssäri tähän väliin et kuinka nopeesti yleensä tommosen 80sopimuksen kortin saa myytyä tuolla huutokaupan puolella jos iskee sen markkinoihin sopivalla hinnalla vähän alakanttiin? :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ??

Mä menin tonne korttikauppaan ja ostin 2.95 eurolla sen tänhetkisen mainospakan. Kun se pakkaus lähti latautumaan, niin mun pleikka tietty lagas...sitten jouduin käynnistää sen uudelleen ja kun menin takas HUT valikkoon ja korttikauppaan niin mun tililtä oli hävinny se 2.95e ja kortteja ei näy missään:(:eek::confused:..ei toi 3 euroo oo nyt mikää paha summa menettää mut ois ollu kiva saada se pakka..edellisestä pakastakin kun nostin +5 kaikki mv ja kp sekä Letangin niin ois ollu kovat odotukset tolle seuraavalle pakalle..jos joku osais neuvoo mitä mun pitäs tehä niin ISO KIITOS SILLE!:D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ??

Mä menin tonne korttikauppaan ja ostin 2.95 eurolla sen tänhetkisen mainospakan. Kun se pakkaus lähti latautumaan, niin mun pleikka tietty lagas...sitten jouduin käynnistää sen uudelleen ja kun menin takas HUT valikkoon ja korttikauppaan niin mun tililtä oli hävinny se 2.95e ja kortteja ei näy missään:(:eek::confused:..ei toi 3 euroo oo nyt mikää paha summa menettää mut ois ollu kiva saada se pakka..edellisestä pakastakin kun nostin +5 kaikki mv ja kp sekä Letangin niin ois ollu kovat odotukset tolle seuraavalle pakalle..jos joku osais neuvoo mitä mun pitäs tehä niin ISO KIITOS SILLE!:D

Joko lähetät EA:lle sähköpostia tai menet EA foorumille ja sanot että et saanut pakkausta jonka ostit, jos uskovat sen (uskoo usein) pakkasi pitäis ilmestyy sinne.

eikö armia ja granlund oo pelinrakentajii molemmat ?
aattelin vaa et varmaa toimii aika huonosti sellain ketju vaikka skilssiä löytyykin

P*skat sillä mitään väliä on. Itse pyöritin yhessä pelissä (eikkaa vastaan) Zetter - Datsyuk - St.louis -kenttää (kaikki pelinrakentajia) ja sattumalta Datsyuk iski sen 4 häkkiä. Eli pointtini on että kehitetyillä pelaajilla ei ole väliä, mutta ei kehitetyt pelaavat toki paremmin jos nää on ruodussa.

Semmonen kyssäri tähän väliin et kuinka nopeesti yleensä tommosen 80sopimuksen kortin saa myytyä tuolla huutokaupan puolella jos iskee sen markkinoihin sopivalla hinnalla vähän alakanttiin?

Laitat myyntiin vaikka 25k:lla ja tähtäät 3:00 aikaan, niin se myy heti ja jopa 30k:lla jos tyypit maksaa. ;)

Monellako mun kannattais myydä toi pelaajan "+5 kaikki" kortti tai maalivahdin "+5 kaikki"kortti?

Kannattaa odottaa, ne ei myy kunnolla ja niistä ei saa niin paljon irti kun vois saada, muuten tällä hetkellä niistä saa n. 7,5k.

--

Tuli tästä postauksesta oikea "lainaus" viesti, no toivottavasti autoin/selvensin edes vähän, lol..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

MITÄ MUN PITÄIS TEHÄ??

Mä menin tonne korttikauppaan ja ostin 2.95 eurolla sen tänhetkisen mainospakan. Kun se pakkaus lähti latautumaan, niin mun pleikka tietty lagas...sitten jouduin käynnistää sen uudelleen ja kun menin takas HUT valikkoon ja korttikauppaan niin mun tililtä oli hävinny se 2.95e ja kortteja ei näy missään:(:eek::confused:..ei toi 3 euroo oo nyt mikää paha summa menettää mut ois ollu kiva saada se pakka..edellisestä pakastakin kun nostin +5 kaikki mv ja kp sekä Letangin niin ois ollu kovat odotukset tolle seuraavalle pakalle..jos joku osais neuvoo mitä mun pitäs tehä niin ISO KIITOS SILLE!:D

fi-hotline@nordiskfilm.com siinä s-posti lähetä niille viestiä: koska ostit, mikä pakka ja mitä tapahtu :) HUOM suomenkielinen
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nappasin äsken hyvän ryöstön: Koskematon Jeff Skinner 83/97 löytyi 1500 puckin osta heti-hintaan. Tuosta saa helposti tuplana takaisin pucksit, todennäköisesti enemmänkin :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostakaa nyt AS Yandle,AS Lupul ja AS Tavares. Noiden lisäksi myynnissä tällä hetkellä on ainakin Jonas Hiller ja Mike Richards,taisi olla muutama muukin mutta en juuri nyt muista.

Yandlen lähtöhinta taisi olla jossain 10k tienoilla,Lupulin olisko ollu 7k-8,5k ja Tavaresin lähtöhinta on 17k,osta-heti hinta 30k. Kokoelmasta löytyy vielä paljon käyttämättömiä esim. Kesler,Plekanec,Kopitar,Letang nyt näin ensi alkuun. Oma joukkue tällä hetkellä on sellanen että on panostettu kemioihin,joukkueen yhteiskemia taitaa olla 98% tällä hetkellä.

Gerbe-Gaustad-Boyes
Eriksson-Benn-Langenbrunner
Okposo-Konokpa-Grabner
S.AIK-S.AIK-S.AIK(ruottalaisesta joukkueesta)

Pakkipareja en muista

Rinne
Joku junnu

Huomenna yritän pistää sen parhaimman mahdollisen kokoonpanon palkkakatosta välittämättä :) AS Yandle-Yandle pakkipari kuulostais kovalta.

Taisi olla hexton jolla oli C.Ward myynnissä niin ite sain viime viikolla siitä 4,8k,oliko ylihintaa paljonki? :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko Giroux tai Seabrook myynnissä/vaihdossa jollain? Vaihdossa tarjolla puckseja ja/tai pelaajia kuten esim. Marchand, AS Couturier, Comeau, Kulemin, Crawford, Pardy, Del Zotto, Visnovsky, Leopold, Richards, Zuccarello ja paljon muuta.

Mitä muuten teette kun ostatte pakkoja ja tulee tuota roskaa? Heitättekö heti kaiken muun paitsi hyvät kortit pois vai yritättekö laittaa noita huonojakin kortteja myyntiin? Huonoilla tarkotan valmentajia, turhia pelipaitoja/logoja, +5 tai huonompia kehityskortteja ja näitä peruspelaajia mitä tuntuu kertyvän ihan hemmetisti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko Giroux tai Seabrook myynnissä/vaihdossa jollain? Vaihdossa tarjolla puckseja ja/tai pelaajia kuten esim. Marchand, AS Couturier, Comeau, Kulemin, Crawford, Pardy, Del Zotto, Visnovsky, Leopold, Richards, Zuccarello ja paljon muuta.

Mitä muuten teette kun ostatte pakkoja ja tulee tuota roskaa? Heitättekö heti kaiken muun paitsi hyvät kortit pois vai yritättekö laittaa noita huonojakin kortteja myyntiin? Huonoilla tarkotan valmentajia, turhia pelipaitoja/logoja, +5 tai huonompia kehityskortteja ja näitä peruspelaajia mitä tuntuu kertyvän ihan hemmetisti.

Heitän itse näin "rahamiehenä" kaiken turhan pois. Eli jos sinulla ei ole varaa moneen pakkaukseen voit toki myydä juuri nämä sopparit ja +5 kehitykset 200 hinnoilla ja ne menevät aika hyvin. Jos löytyy paljon pukkeja niin tämä vie vaan turhaa tilaa paremmilta korteilta.

Taisi olla hexton jolla oli C.Ward myynnissä niin ite sain viime viikolla siitä 4,8k,oliko ylihintaa paljonki?

Juuri näin, koko viikon olen yrittäny myydä 3k:n hinnalla eikä mene millään. Harkitsen jo sen pitämistä, mutta ajattelin hommata Pekka Rinteen. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko Giroux tai Seabrook myynnissä/vaihdossa jollain? Vaihdossa tarjolla puckseja ja/tai pelaajia kuten esim. Marchand, AS Couturier, Comeau, Kulemin, Crawford, Pardy, Del Zotto, Visnovsky, Leopold, Richards, Zuccarello ja paljon muuta.

Mitä muuten teette kun ostatte pakkoja ja tulee tuota roskaa? Heitättekö heti kaiken muun paitsi hyvät kortit pois vai yritättekö laittaa noita huonojakin kortteja myyntiin? Huonoilla tarkotan valmentajia, turhia pelipaitoja/logoja, +5 tai huonompia kehityskortteja ja näitä peruspelaajia mitä tuntuu kertyvän ihan hemmetisti.

Poistan eurooppalaiset paidat,valmentajat ja alle 75 ovr pelaajat. Muut mä säästän
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

tarvitseeko kukaan van.riemsykia tai voracheckiä?

Ja vähän tyhmä kysymys mutta paljon teillä on yleensä pelaajia kokoelmassa? :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No onko komiat kentät....

Donskoi 92 - Armia 93 - Pulkkinen 97
J.Jokinen - Filppula - Ruutu
Leino - Koivu - Selänne
Korpikoski - O. Jokinen - Hagman

Pitkänen - Timonen
Lydman - Salo
Järvinen - Laakso

Rask 93
Hovinen

***

Olisko jollain Mikko Koivua järkihintaan tarjolla? Ei haittaa vaikka olis pelailtu ja kehitetty kunhan on uraa jäljellä... :) Vaihtaakin voin johonkin toiseen pätevään mieheen.
 
Ylös Bottom