Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ei tuu mitään, ei niin mitään...jotain 83/86 pelaajia koko ajan, no viel pari pakkaa saa ni täytyy toivoo parasta
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli vähän sekoiltua ja ostin vahingossa yhden täyshintasen jumbo packin. Tajusin vasta ku olin klikannu ok... no onneks sieltä tuli Malkin parantamaan haavat ;)

Edelleen Seabrook ja Giroux hakusessa järkevään hintaan. Tarjolla kaikenlaista vaihdossa ja/tai puckseja.

Jos on näihin kiinnostusta niin kertokaa: Spacek (Mon), Bickell (Chi), Winnik (Col), Pääjarvi (Edm), Upshall (CBJ), Pietrangelo (STL), Zuccarello (NYR), MAlhotra (Van), Ballard (Van), Smith (OTT), Karlsson (OTT), Zubrus (NJ), Luke Adam, Fowler (Ana), Visnovsky (Ana), O. Ekman-Larsson ja legendaarinen Michael Nylander! Kaikenlaisten vaihtokaupat Seabrookiin kiinnostaa. KAikki koskemattomia.

Paljonkohan saa goalie +5 kaikki kortista? Ja entäpä Malkinista? Kattelin että noin 25k ois myynnissä jokunen...

Itse myin All-Star Malkinin 35k. Onko Fowlerilla paljon uraa/sopimusta? Vaihtaisitko Fowleria esim. E. Kaneen? Voin toki muitakin tarjota mutta Seabrookia tai Girouxia ei ole.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

20k päätin käyttää, tässä tulokset (huom. yöllä 20k tänä aamuna 13k <- tuotoista.. pidän sen 20k rajan jumboihin eli löytyy vielä 20k kaiken varalle):

+5 kaikki (MV)
2x +3 kaikki
AS Yandle
AS Michalek
Lindstrom
Backes
Paajarvi (3vk putkeen?)
4x +2 kaikki
5x +9 lui/lau

Ja muuta sälää, erittäin iloinen olen noista AS koska molemmat tuli perättäisistä pakkauksista, vaikka ei ne mitään ihmeellisiä ole :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse myin All-Star Malkinin 35k. Onko Fowlerilla paljon uraa/sopimusta? Vaihtaisitko Fowleria esim. E. Kaneen? Voin toki muitakin tarjota mutta Seabrookia tai Girouxia ei ole.

Fowler on koskematon. Voin vaihtaa E Kaneen erityisesti jos se ois RW tai C. Eli jos sulla on LW-RW tai LW-C kortti tai Kane RW tai C niin vaihdetaan. Voisin virittää sen tuohon Jetsin kenttään...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

20k päätin käyttää, tässä tulokset (huom. yöllä 20k tänä aamuna 13k <- tuotoista.. pidän sen 20k rajan jumboihin eli löytyy vielä 20k kaiken varalle):

+5 kaikki (MV)
2x +3 kaikki
AS Yandle
AS Michalek
Lindstrom
Backes
Paajarvi (3vk putkeen?)
4x +2 kaikki
5x +9 lui/lau

Ja muuta sälää, erittäin iloinen olen noista AS koska molemmat tuli perättäisistä pakkauksista, vaikka ei ne mitään ihmeellisiä ole :D

Tartteisin yhden +9 luistelukortin. Millähän sellasen myisit tai oisko tarvetta jollekin pelaajille? Mun tuurilla nää "raret" on ollut Ville Peltosia (ostakaa pois!), loukkaantumiskortteja ja 20-25 soppareita. Ainoa järkevä oli Malkin joka tuli siitä vahingossa ostetusta 7500pucksin paketista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonko laittaisin hintaa 80 pelin sopimus kortille ja mihin takarajaan tähtäisin? :) Kiitos!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jätkillä taas käyny älytön munkki :D itelle ei tullu mitään! 20k meni ja ainot mainittava
on normaali j.stall ei himsviidu että sapettaa :D. no vieläkin on myynnissä se viime kiekalta
saatu as seguin. ei tunnu menevän kaupaks eikä nyt hirveesee alihintaakaan viittis myydä
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tartteisin yhden +9 luistelukortin. Millähän sellasen myisit tai oisko tarvetta jollekin pelaajille? Mun tuurilla nää "raret" on ollut Ville Peltosia (ostakaa pois!), loukkaantumiskortteja ja 20-25 soppareita. Ainoa järkevä oli Malkin joka tuli siitä vahingossa ostetusta 7500pucksin paketista.

ööh.. 900 ja osta heti 1000 on myynnissä tällä hetkellä.. Käy ettimässä, voit löytää kyllä halvempiakin ja tiimin nimi on sitten Salamatooooo.

Paljonko laittaisin hintaa 80 pelin sopimus kortille ja mihin takarajaan tähtäisin? Kiitos!

Jos sinulla ei kauheeta pucksi pulaa ole, niin säästä se ensiviikon puoliväliin/loppuviikkoon ja myy 25-30k hinnalla jotta saat sen maksimaalisen tuoton. Jos haluat lisää Jumboja, voit toki myydä sen esim. 18k lähtöhinnalla ja kattoo meneekö, mutta suosittelen ekaa vaihtoehtoa. Vaikka kohta Eikka tulee sanomaan että myi 80 sopparin 25k:lla, niin ei se enää kauaan tolla hinnalla mene.

Jätkillä taas käyny älytön munkki itelle ei tullu mitään! 20k meni ja ainot mainittava
on normaali j.stall ei himsviidu että sapettaa . no vieläkin on myynnissä se viime kiekalta
saatu as seguin. ei tunnu menevän kaupaks eikä nyt hirveesee alihintaakaan viittis myydä

Älytön? En nyt niin sanois, enhän minä saa kuin käyttämäni takaisin joten ei se niin älytöntä ole :P. Toki nvidia vetäs Malkinin ja muut 80 soppareita, mutta noi on noita "perus nostoja" joita saa kerran kuukauteen, paitsi jos alkusumma on 100k tai yli niin niitä tulee joka viikko. :P

/EDIT

Taas ostelin +5 kaiken + muun tuotoilla.. Ja taas palasin tähän huonoon tuuriin, onneksi osaan pitää tuon 18,5k rajan etten käytä sen yli.

Tässä parhaita nostoja:

Krejci
2x +2 kaikki
Lindback (1,98m veska, laitoin +9 joka kategoriaan eli nyt on 91/90 ovrl. ja 45 sopimusta, kiinnostaako ketään? -huom pitkät veskarit ovat pelin parhaita, tämän takia se Missaen on niin "kallis" 67 ovrl. eikä tartte ees kehittää)
2x +9 lui/lau

...Allstarit myin molemmat 2950/kpl ja molemmat meni hetki sitten, nyt en taida enää jumboja ostella. En jaksa hävitä loppuja puckseja, +16k tulee v-pakalla eli 36k pääsen ja sitten vielä sopparit tuo sellaset 40x300 = 12k ehkä, ainakin loppuviikkona 30 soppareita myy 500 hinnalla. :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tällä viikolla on käynyt enemmän tuuria kuin ikinä mainittavan arvoiset:

+5 kaikki *2
+3 kaikki
+2 kaikki yli 5 ainakin
as hartnell
as carey price(maalivahti)
as phil kessel
lecavalier
as jamie benn
halak
ward
skinner
sheifele
b.little
markov
backström
pavelec
brodeur
cammalleri
boyle
pavelski
ym. kaikki myynnissä jos haluut jotain pistä ps3 viestii KÄYTTÄJÄ makke46

lisäksi myynnissä paljon muuta yli 90 kok. kamaa ja n80-88 overal olevii ukkoi mutta erityisesti noista arvokkaammista allstar ukoista voin ottaa kaiken näköstä tarjousta vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tällä viikolla on käynyt enemmän tuuria kuin ikinä mainittavan arvoiset:

+5 kaikki *2
+3 kaikki
+2 kaikki yli 5 ainakin
as hartnell
as carey price(maalivahti)
as phil kessel
lecavalier
as jamie benn
halak
ward
skinner
sheifele
b.little
markov
backström
pavelec
brodeur
cammalleri
boyle
pavelski
ym. kaikki myynnissä jos haluut jotain pistä ps3 viestii KÄYTTÄJÄ makke46

lisäksi myynnissä paljon muuta yli 90 kok. kamaa ja n80-88 overal olevii ukkoi mutta erityisesti noista arvokkaammista allstar ukoista voin ottaa kaiken näköstä tarjousta vastaan.

Mahtavia nostoja! Paljonko sitten käytit ku noin paljon hyviä nostoja tuli?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mahtavia nostoja! Paljonko sitten käytit ku noin paljon hyviä nostoja tuli?

Käytin alussa pukkei noin 20k ja rahaa 10e. Sitte joku osti lecavalierin ja hartnellin niin + 9k viel.
olis vielki lisäks edellisiin as gaborik ja as landesgokki

Nonnii tuli nyt vielä yhestä pakasta as J.Neal sekin kaupan
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Se on hyvä kun käy täällä valittaa että huono tuuri palasi... Heti sen jälkeen 3 pakkausta:

Getzlaf ja Rinne. En taida pitää Rinnettä vaikka ehkä oisin halunnu, mutta 91 ovrl. Lindback on siellä predatorina :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tässä illal on avattu jumbo mega deal pakkejä
Ja myös ettiny halpoi ja hyvii pelaajii esim E. Karlsson 89/91 kaikki harjotuspaikat käytetty mut makso vaan 450 pucksii

Tässä olisi muutamia pelaajia mitä tarjoan
x2 J. Huberdeau 70/90 koskematon
E.Karlsson 89/91 käytetty
S.Bartschi 71/90 1/14 harjotuspaikkoi jäljel käytetty 5 pelii
D.Roloson 83/85 koskematon 0/1

EDIT: Ja sit viel M.Lucic 90 ovr käytetty joku 15 pelii varmaan
Ja viel... D.Brown 90 ovr sitäki käytetty joku 15 pelii
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Rouva fortuna lopetti vihdoin meikäläiselle pyllistelyn. Viime vkl AS Carey Price ja tänään NYR W.Gretzky! Molemmat myytävänä, saa tarjota.
Nyt on NHL:stä 230-240 pelaajaa kokoelmassa. Viime vkl en jaksanu myydä kun vain sopparit ja harjotuskortit. Niistä kertyi 42 500 tälle vkl, jotka on kaikki jo käytetty.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Rouva fortuna lopetti vihdoin meikäläiselle pyllistelyn. Viime vkl AS Carey Price ja tänään NYR W.Gretzky! Molemmat myytävänä, saa tarjota.
Nyt on NHL:stä 230-240 pelaajaa kokoelmassa. Viime vkl en jaksanu myydä kun vain sopparit ja harjotuskortit. Niistä kertyi 42 500 tälle vkl, jotka on kaikki jo käytetty.

Siinä loppu sun "huono tuuri", itse vielä odottelen tota legendaa.. En ole saanut enkä varmaan koskaan tule saamaan :P

---

Niin ja sitte vähän ketju -apua tarvitsen..

Zetterberg - AS Datsyuk - ?joku snaipperi?

Laittakaa ehdotuksia (huom. hintaluokka 0-25k), itse olen miettiny P.Kanea tai Kesseliä. Ja totta kai AS:na koska näyttäis coolilta 8). EA:n foorumilla sain ehdotuksen AS Tavares, joka toki olis ihan jees valinta, mutta oikea kätinen pelaaja olis paljon kivempi :p.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Laittakaa ehdotuksia (huom. hintaluokka 0-25k), itse olen miettiny P.Kanea tai Kesseliä. Ja totta kai AS:na koska näyttäis coolilta 8). EA:n foorumilla sain ehdotuksen AS Tavares, joka toki olis ihan jees valinta, mutta oikea kätinen pelaaja olis paljon kivempi :p.

Multa löytyy AS Kessel. Nyt en tosin nettiongelmien takia taida tänä iltana enää pleikkarille pääsemään. En ole myöskään aivan varma onko kukaan sitä ostanut.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Siinä loppu sun "huono tuuri", itse vielä odottelen tota legendaa.. En ole saanut enkä varmaan koskaan tule saamaan :P

---

Niin ja sitte vähän ketju -apua tarvitsen..

Zetterberg - AS Datsyuk - ?joku snaipperi?

Laittakaa ehdotuksia (huom. hintaluokka 0-25k), itse olen miettiny P.Kanea tai Kesseliä. Ja totta kai AS:na koska näyttäis coolilta 8). EA:n foorumilla sain ehdotuksen AS Tavares, joka toki olis ihan jees valinta, mutta oikea kätinen pelaaja olis paljon kivempi :p.

AS Kessel
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nytten kun olen hankkimassa pelaajilleni pitkiä sopimuksia niin voisiko joku kertoa kaikki mahdolliset sopimuskortit?
Itse tiedän:
6,7,8,9,10,(11?),12,(15?),20,25,30,50 ja 80 pelin sopimukset
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Siinä loppu sun "huono tuuri", itse vielä odottelen tota legendaa.. En ole saanut enkä varmaan koskaan tule saamaan :P

---

Niin ja sitte vähän ketju -apua tarvitsen..

Zetterberg - AS Datsyuk - ?joku snaipperi?

Laittakaa ehdotuksia (huom. hintaluokka 0-25k), itse olen miettiny P.Kanea tai Kesseliä. Ja totta kai AS:na koska näyttäis coolilta 8). EA:n foorumilla sain ehdotuksen AS Tavares, joka toki olis ihan jees valinta, mutta oikea kätinen pelaaja olis paljon kivempi :p.

AS Gaborik olis toho aika kova.


Samast pakast 80soppari +5kenttäpelaaja +2kenttäpelaaja. :D

Tnä voittoo jo päälle 80 000 kiekkoo.


+5kaikki kenttäpelaaja*2
+5kaikki mokke
+3kaikki kenttäpelaaja*3
as R.Hopkins
as J.Benn
H.Zetterberg
80 soppari
R.Bourque (myyty)
D.Doughty
Jos löytyy kiinnostusta nii laittakaa viestii.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom