Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

huhhu ekaa kertaa ku jumbopakka tarjous niin käy tuuri!!

päivän saantia mm:

Sidney Crosby
Mikael Granlund
Gabriel Landeskog
Ryan Johansen
Duncan Keith
Henrik Sedin
Kristopher Letang
Teemu Selänne :D
Martin Havlat
Jarome Iginla
2x +5 kaikki

Montahan pakkaa mahdollisesti ostit? yli100? uskon kun näen kortit myynnissä :D :D :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä Superbad666, myy n. 10 99 ovrl. Crosbya, 300-500k:n hinnoilla, koskemattomat menee siihen 200-300k hinnan väliin, eli sinä herra olet onnekas! Superbad ostaa varmaan aivan mielellään, myy hänelle. :D

Sehän on tavallaan Superbadin ansiota että Crosbysta saa noin mukavan summan, paha juttu niille jotka Crosbyn haluaa.. :P
Veikkaan, että Superbad tarjoaa samaa luokkaa kuin minä, eli n. 200 000 pucksia, sillä hänen Crosbynsa ovat 250-400k tienoilla. Vielä kun ottaa huomioon, että hän laittaa jokaiselle 80 pelin sopparit ja hyviä reenikortteja niin siihenkin menee rahaa ja pitäähän hänen voittoa saada.

Joten pliis sulevi, myy se mulle!!! :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Veikkaan, että Superbad tarjoaa samaa luokkaa kuin minä, eli n. 200 000 pucksia, sillä hänen Crosbynsa ovat 250-400k tienoilla. Vielä kun ottaa huomioon, että hän laittaa jokaiselle 80 pelin sopparit ja hyviä reenikortteja niin siihenkin menee rahaa ja pitäähän hänen voittoa saada.

Joten pliis sulevi, myy se mulle!!! :D

Osti hän 270k yhden viikko sitten.. Nojaa siis ei niillä kaikilla ole 80 soppareita, ehkä 4:llä, muut on pilattu tms.. Siksi hinnat hyppii hänellä. :P

Mistä tiedän? -sisäpiirin tietoa, no ei foorumi + psn "kaveri".
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Osti hän 270k yhden viikko sitten.. Nojaa siis ei niillä kaikilla ole 80 soppareita, ehkä 4:llä, muut on pilattu tms.. Siksi hinnat hyppii hänellä. :P

Mistä tiedän? -sisäpiirin tietoa, no ei foorumi + psn "kaveri".

No joo, mut hänellä on niitä jo tarpeeksi :D ja sitä paitsi vaikka eihän tämä vaikuta nyt tähän mutta hänenä en varmaan ostaisi enää kun eivät ne tahdo muutenkaan mennä kaupaksi ;) pahoittelut ketjun täyttämisestä, mutta kuumotus Crosbyyn on pirun kova :cool:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No joo, mut hänellä on niitä jo tarpeeksi :D ja sitä paitsi vaikka eihän tämä vaikuta nyt tähän mutta hänenä en varmaan ostaisi enää kun eivät ne tahdo muutenkaan mennä kaupaksi ;) pahoittelut ketjun täyttämisestä, mutta kuumotus Crosbyyn on pirun kova :cool:

Sai hän silloin kerran myytyä 2kpl 600k hinnoilla, en tiiä miten. Mutta antaa olla, onnea Crosbyn hankkimiseen! Eihän sulla ole edes Datsyukkia vielä? kannattaa sekin hommata, parempi ku mikää h*lvetin Crosby (toivon että tämä ei taas lähe siihen, Crosby on parempi tai toisin päin)! :D

Datsyuk on ihan öky hyvä, sillä on älyttömän hyvä alotus jne. muutenkin kokonaisuudessaan HUT:in parhaimpia pelaajia tai mulla on ollut aivan öky kun heitin +5 kaikki. :D Muistele sitä kuin Datsyuk iski sulle 4 maalia ja harkitse sitten sen hommaamista. ;D

Crosby ois kyllä kieltämättä hieno, mutta enemmän houkuttelee se pucksimäärä mitä siitä saa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaa kiinnittäny huomioo siihe, että jos pelaajalle pistääesim +3 puolustus ni nousekko palkka enemmän vai samanverran jos pistää +7 puolustus vaiks? :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jumbot pähkinänkuoressa n. 50k meni;


SOTW Tavares napsahti vikalla pakalla olin jo sammuttamassa pleikkaa häviön jälkeen :D
SOTW Heatley
Bobby Ryan
Marc-Andre Fluery

2 x +5 kaikki maalivahdille
4 x +3 kaikki kenttäpelaajalle
6 x +2 kaikki kenttäpelaajalle

paljon +9 ja änärijanttereita
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävin kyseleen uudemman kerran siitä vaihtopakkabugista ja nyt ea:n hemmo jopa myönsi että tietävät tästä bugista ja väitti jopa että korjaavat sen ihan pian... kun kysyin että mitä pian heille tarkoittaa niin eipä tullu vastausta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

oisinko n.20 pakkaa mutta tänään kävi hyvä tuuri kerranki!

Joo kuulosti kyllä senverran surrealistislta nostoilta, varsinki ku ite ostin sen 10 pakkaa ja paras kortti on joku fakin rypier :D.
uskon ku nään noi myynnissä :D ei sillä et sun tarvis mulle mitää todistella mut vituttaa vaa muitten hyvä munkki :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaa kiinnittäny huomioo siihe, että jos pelaajalle pistääesim +3 puolustus ni nousekko palkka enemmän vai samanverran jos pistää +7 puolustus vaiks? :)

Huomioni mukaan menee hyvin pitkälle tyypin kokonaisuuden mukaan. Eli +7 toki nostaa enemmän...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa enemmän ja enemmän v*tuttaa tää bugi.. 1k puckseja, enkä pääse ylöspäin.. Ja pari ryöstöä olis ollu mutta kun on bugi niin ei ole puckseja... No olkoon.. Tässä näin ostelen peewee pakkausta ja koitan tehdä puckseja myymällä ostaheti hinnalla 200, tyypit tarvii kaiketi näitä soppareita nyt kun ainoa keino hommata puckseja on pelaaminen.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa enemmän ja enemmän v*tuttaa tää bugi.. 1k puckseja, enkä pääse ylöspäin.. Ja pari ryöstöä olis ollu mutta kun on bugi niin ei ole puckseja... No olkoon.. Tässä näin ostelen peewee pakkausta ja koitan tehdä puckseja myymällä ostaheti hinnalla 200, tyypit tarvii kaiketi näitä soppareita nyt kun ainoa keino hommata puckseja on pelaaminen.

Kyllä. Vaihtopakassa taitaa mulla olla just 2 paikkaa auki, mikäli sopparit on käyny yöllä kaupaksi. Sitten jotain ylimääräisiä pelaajia roikkuu siellä myös kun on tuplana eikä viitsi laittaa myyntiinkään jumimaan.

Haluisko joku ostaa koskemattoman Tuukka Raskin? (88/96)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jännä kun pääsin 1,1k:sta - 2,4k:hon siinä välissä kun kävin koulussa yhdellä tunnilla. :D

Ostin n. 4 kpl peewee pakkauksia ja myin kaikki 200 osta heti:llä, siellä oli sitten kaikki menny ja 2,4k YEAH. Nyt kaikki likoon ja uutta peliin, vedän tänään vielä 10k:hon asti. :D

Tässä taas lista myynnissä olevista korteista jos olette missannu:

Koskemattomat:
Jeff Skinner - Jumissa
Hodgson - Jumissa
Bishop - Jumissa

Toews
SOTW Visentin
2x +3 kaikki
5x +2 kaikki (veskalle 1.)
+9/7:ja jokaisee attribuuttiin..
Bergeron
Halak
L. Eriksson
Hartnell
Grabner
Landeskog
Johansen
Edler
Ribeiro
58 ovrl. kuvaton pelaaja, palkka pienin pelissä.
Leino
Strome 70/90
Simmonds
Peltonen
St. Louis (52 ura)
I. White
D. Murray
Versteeg
Semin
Van Riesmdyk (67 sop.)
Voracek (69 sop.)

Treenatut (saat lisätietoa YV:llä):
Ohlund
Hedman
Carlson
Kopitar
Richards
Brown
Penner
Mueller
Duchene
Stastny
E. Kane
Wheeler
Burmistrov
Armia (96 ovrl., 138 ura ja 38 sop.)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Minulla on 2 pelaajaa seurantalistassa joita en saa käyttöön! Olen varma, että voitin huutokaupat, mutta kortteja ei voi käyttää... Tulenko saamaan ne sieltä tai ovatko ne lopullisesti jumissa??
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Minulla on 2 pelaajaa seurantalistassa joita en saa käyttöön! Olen varma, että voitin huutokaupat, mutta kortteja ei voi käyttää... Tulenko saamaan ne sieltä tai ovatko ne lopullisesti jumissa??

Ei mitään käryä, EA:sta ei tiiä koskaan. Suosittelen välttämään ostoksia, paitsi osta heti toimii. Ja hyvien korttien myyntiä kannattaa odottaa ettei ne vain katoa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä myyntiin tulevat kortit, jokainen koskematon:

PELAAJAT

-Wayne Gretzky (kingsien joukkueessa) 88/90
-Zdeno Chara 91/93
-SOTW Dany Heatley 91/94
-Corey Perry 90/95
-Cam Ward 90/93 (jumissa)
-AS Phil Kessel 89/94
-Ryan Getzlaf 89/94
-Patric Sharp 88/91
-Thomas Vanek 88/91
-Jaroslav Halak 88/93
-Jamie Benn 87/95
-Erik Johnson 87/95
-Mike Richards 87/92 (jumissa)
-Jeff Carter 87/92 (jumissa)
-Jason Pominville 87/90 (jumissa)
-Mike Cammalleri 87/90 (jumissa)
-Tomas Plekanec 87/90
-Niklas Bäckström 87/89
-Taylor Hall 84/92
-Jeff Skinner 83/97
-Logan Couture 84/92
-Nail Yakupov 73/94
-Devante Smith-Pelly 73/94
-Erik Gudbranson 78/99
-Gabriel Landeskog 81/99
+paljon muita

TREENIKORTIT
-+5 kaikki (kenttäpelaaja)
-2x +5 kaikki (mv)
-4x +3 kaikki (kenttäpelaaja)
-7x +2 kaikki (kenttäpelaaja)
-2x +2 kaikki (mv)
-9x +9 LUI
-14x +9 LAU
-4x +9 KÄD
-3x +9 TKL
-8x +9 PUO

SOPIMUKSET
-80 pelin sopimus
-50 pelin sopimus

yhteydenotot YV:nä. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois 5k pukkeja jollen en ois ostanu Yakupovia 1,5k:lla, mutta on se sen arvoinen pelaaja, heitän 99:iin ja käytän sitä. :P

Nyt kannattaa myydä 30, 25 ja 20 sopparit osta heti hinnoilla, mulla meni 5kpl 30 soppareita 30 minuutissa ja samassa ajassa 2x 25 & 20 eli tuottoa n. 4k:ta. :)

Tienaan hyvin kyllä nyt vaikka on tää bugi, osittain kiitos itse bugille että nää menee näin hyvin. Yhessä päivässä saakeli n. 6k tuottoa vaikka en pelaa yhtään. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois 5k pukkeja jollen en ois ostanu Yakupovia 1,5k:lla, mutta on se sen arvoinen pelaaja, heitän 99:iin ja käytän sitä. :P

Nyt kannattaa myydä 30, 25 ja 20 sopparit osta heti hinnoilla, mulla meni 5kpl 30 soppareita 30 minuutissa ja samassa ajassa 2x 25 & 20 eli tuottoa n. 4k:ta. :)

Tienaan hyvin kyllä nyt vaikka on tää bugi, osittain kiitos itse bugille että nää menee näin hyvin. Yhessä päivässä saakeli n. 6k tuottoa vaikka en pelaa yhtään. :P

en oo koskaan ymmärtynyt porukkaa joka ostaa soppareita :confused:
Nyt kyllä menee kortteja kaupaks aikas hyvää tahtia, 15min ja 4,5k 3aikas keskitason änäri jampasta.
Tosin jos yksinkin kortti jää viä jumiin, niin ei paljoa naurata...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

en oo koskaan ymmärtynyt porukkaa joka ostaa soppareita :confused:
Nyt kyllä menee kortteja kaupaks aikas hyvää tahtia, 15min ja 4,5k 3aikas keskitason änäri jampasta.
Tosin jos yksinkin kortti jää viä jumiin, niin ei paljoa naurata...

Ne on niitä typeryksiä jotka ei tajuu ostaa peewee pakkausta tai he tarvitsevat sen tietyn lukuisen sopparin päästääkseen 15 sop.

Pah kun pitikin mennä tuhlaamaan 10k (aina uus kun pääsin 7,5k:hon noihin 2,5k pakkauksiin :D), no ei niissä paljoon häviä: 6x sopimuksia ainakin = 1,2k + pari 20-30 sopparia = 1,9k ja sitten joku muu 2k. Paras nosto on KH-OL josta saa 3k? :D Tai siellä on joku tarjonnu 3,5k yhdestä joten eiköhän siitä 3k saa, sit sain kans +2 kaiken.. Jaapa jaa. turhaa mutta en onneksi häviä paljoa.. :P

Myynnissä ois noi edellisen sivun listatut (+2/+3 kaiket jotka meni -->) ja nyt uutena 99 ovrl. Nail Yakupov 130 ura, 45 sop. (99, 97, 99, 94, 96 statsit, 13/14)
 
Ylös Bottom