Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin sit Landeskogin ja Bäckströmin myyntiin (huomasin että hextonilla oli 5000 landeskog myynnissä, nii nokitin ja laitoin 4500 :D ). Sitte kopiokappaleina olin aatellu säästää itelle Seabrookin ja Keithin, mutta kun näin että halvin Keith oli 20 000 nii laitoin 10 000 myyntiin. Jos menee, nii sitte ostan uuden kun niitä tulee ryminällä myyntiin.

Myös Seabrookin laitoin myyntiin 3500 pucksilla. Toivottavasti nämä menevät kaupaksi seuraavan 3 päivän aikana
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse juuri pelin aloittaneena en kyllä ymmärrä tätä bugi touhua.. Seitsemättä päivää sama ja vielä melko pieni vika eikä sitä muka pystytä korjaamaan? Onko kenelläkään oikeasti mitään tietoa, koska voisi taas normaalisti pelata? Ja onko vastaavia useinkin ja yhtä pitkään? Kauaa kyllä enään ainakaa tarvitse olla toimimatta niin itse siirryn taas fifan puolelle.. Naurettavaa!

hexton puhu huomisesta ( tuskin on varmaa tietoa ). Ite olisin onnellinen jos se toimis tän kuun puolella vielä :D.
Ostin itekki fifan about viikko sitte just niihin aikoihin ku toi vaihtopakka tilttas, ja oon kyllä yllättyny siitä että vaikka
tykitys on ollu melko ahkeraa,ei ole vaihtopakka tiltannut eikä yhteys serveriin katkennut kertaakaan. Peli ei oo edes kaatunu vielä :D. Tänää aattelin pelata änäriä sen verran että sais ton 5k kasaan et saa yhen pakan. Kerran peli tilttas, kerran katkes yhteys serveriin ja tosta uudesta turnauksesta en saanu pukkeja ollenkaa vaan putosin turnauksesta vaikka voitin
vastustajan :D.

antakaa jarrua.


silti pakko vaa pelaa huttii ku se on niin helvetin hyvä :s apua..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

hexton puhu huomisesta ( tuskin on varmaa tietoa ). Ite olisin onnellinen jos se toimis tän kuun puolella vielä :D.
Ostin itekki fifan about viikko sitte just niihin aikoihin ku toi vaihtopakka tilttas, ja oon kyllä yllättyny siitä että vaikka
tykitys on ollu melko ahkeraa,ei ole vaihtopakka tiltannut eikä yhteys serveriin katkennut kertaakaan. Peli ei oo edes kaatunu vielä :D. Tänää aattelin pelata änäriä sen verran että sais ton 5k kasaan et saa yhen pakan. Kerran peli tilttas, kerran katkes yhteys serveriin ja tosta uudesta turnauksesta en saanu pukkeja ollenkaa vaan putosin turnauksesta vaikka voitin
vastustajan :D.

antakaa jarrua.


silti pakko vaa pelaa huttii ku se on niin helvetin hyvä :s apua..

Ite mietin, että miten saman firman kaksi peliä voivat olla niin erilaisia, ja nyt puhun tästä bugisuudesta. NHL 12 on sarjan bugisin peli ikinä jo pelkästään HUT:n bugien määrässä puhumattakaan muiden pelimuotojen bugeista. Fifa taas on ollu itellä julkkarista eikä kertaakaan ole jäätynyt tai tiltannut tai muutakaan ja sitäkin on tullut tahkottua. Yhden ainoan kerran on heittänyt servereiltä ulos, vaikka kaverin kanssa olen pelannu netissä reilusti yli 100 peliä. Ja sinäkin kerralla heitti pihalle vasta kun peli oli päättynyt.

Vissiin Rammer ei ole keskittynyt änärin pääsuunnittelijana bugien testaukseen/korjaukseen...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

tradelist, psn id No1NeedsNo1

ana B.Ryan 96/97 (5/5) con12 Car78
Bos T.rask 95/96 (5/5) con18 car84
buf T.myers 92/92 (5/5) con19 car81
Cal J.Bouwmeester (2/2) 87/87 con38 car75
Car J.skinner 96/97 (9/9) con12 car107
nas R.suter 90/92 (2/3) con11 car62
nas c.franson 89/90 (5/5) con10 car82
NYR H.Lundqvist 93/93 (2/2) con21 car63
ott e.karlsson 92/94 (5/5) con18 car71
Pit E.MALKIN 93/98 UT
Pit J.staal 93/93 (5/5) con14 car83
Pit J.Neal 94/93 (5/5) con9 car83
sj P.marley 89/90 (1/1) con34 car65
stl. A.piertangelo 90/91 (5/5) con24 car72
tor P.Kessel 97/98 (5/5) con26 car78
Win z.bogosian 90/91 (5/5) con20 car73

+208players from NHL (including 20goalies)

+33 jerseys and 7 logos from NHL

Consumables:
80gm contract (make me offer)
30gm x5
25gm x3
20gm x17
12-6gm contracts x8
+7def, +9chk, +9skt, +7skt
+5 all skater
+2all goalie

contact me on PSN ID: No1NeedsNo1
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin sit Landeskogin ja Bäckströmin myyntiin (huomasin että hextonilla oli 5000 landeskog myynnissä, nii nokitin ja laitoin 4500 :D ). Sitte kopiokappaleina olin aatellu säästää itelle Seabrookin ja Keithin, mutta kun näin että halvin Keith oli 20 000 nii laitoin 10 000 myyntiin. Jos menee, nii sitte ostan uuden kun niitä tulee ryminällä myyntiin.

Myös Seabrookin laitoin myyntiin 3500 pucksilla. Toivottavasti nämä menevät kaupaksi seuraavan 3 päivän aikana

HV, sulla ei ole niin kovaa pucksipulaa (ei kyllä mullakaan :p) että piti nokittaa.. No eiköhän nuo molemmat mene ku amerikkalaiset pääsevät markkinoille. Keith jos menee 10k:lla syön villasukkani.. Voi olla että joku idiootti ostaan sen, ken tietää.. Jos siellä on noboja jotka ei tajuu mistä tää kaikki johtuu.. Ihan sama mulle vaikka katois noi "ei myydyt kortit", ei siellä hirveen arvokasta tavaraa ole, mutta iskisi se n. 15k:n piikin jo (tarkoitan siis näitä jotka pistin myyntiin "ryöstöhinnoin").

Pahus kun menin suosittelemaan, nyt teistä kaikki alkavat myymään. Eikka annat minulle koskemattoman Keithin jos saat tuon 10k:lla myytyä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pahus kun menin suosittelemaan, nyt teistä kaikki alkavat myymään. Eikka annat minulle koskemattoman Keithin jos saat tuon 10k:lla myytyä.

kyllä tätä on harrastettu koko bugin ajan... tänään on kiekkoja tullut n.40k, voittoa about 25k... +5 ostin kaks todella halvalla, niillä jo voittoa melki 16k... tosin yks +5 menin jumiin oman mokan takia, 3pv:n sijaan laitoin tunnin :D oliko se Hexton joku heitto se huominen vai onko tietoa jostain?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä ois sopiva hinta pyytää uransa loppuun tahkoneista Toewsista ja Stamkosista?

riippuu vähän kortista
as toewsin oon nähnyt menevän 2000kiekkoon tarjouskilvan myötä :eek:
joten eiköhän stamkosista samaa luokkaa vois kuvitella pyytävänsä...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

kyllä tätä on harrastettu koko bugin ajan... tänään on kiekkoja tullut n.40k, voittoa about 25k... +5 ostin kaks todella halvalla, niillä jo voittoa melki 16k... tosin yks +5 menin jumiin oman mokan takia, 3pv:n sijaan laitoin tunnin :D oliko se Hexton joku heitto se huominen vai onko tietoa jostain?

Huominen? Ai se että "toivon bugin olevan vielä huomenna"? En tiiä, EA:sta kun on kyse niin veikkaan että menee vielä viikko.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Osta heti hinnoin myyntiin meni (3päivää):

- B.Marchand 2750
- P.Sharp 2650
- T.Connolly 1150
- M.Frolik 1450
- S.Upshall 850
- L.Eriksson 5950 (ainut koskematon myynnissä)
- K.Timonen 850
- K.Letang 5950
- B.Dubinsky 1650
- M.Carle 950
- M.Cullen 750

E. A.Kostitsyn 1650

Ja tosiaan kaikki täysin koskemattomia

Ja jos joku haluaa koskemattoman All-Stars Timosen, niin yhteydenotot YV:llä
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Huominen? Ai se että "toivon bugin olevan vielä huomenna"? En tiiä, EA:sta kun on kyse niin veikkaan että menee vielä viikko.

juuh, sitä taisin tarkoittaa. mikähän olis fiksu hinta 80sopparille??? vai uskaltaako laittaa ollenkaan... +5yms on kyl myynyt alle tunnissa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Osta heti hinnoin myyntiin meni (3päivää):

- B.Marchand 2750
- P.Sharp 2650
- T.Connolly 1150
- M.Frolik 1450
- S.Upshall 850
- L.Eriksson 5950 (ainut koskematon myynnissä)
- K.Timonen 850
- K.Letang 5950
- B.Dubinsky 1650
- M.Carle 950
- M.Cullen 750

Ja tosiaan kaikki täysin koskemattomia

Ja jos joku haluaa koskemattoman All-Stars Timosen, niin yhteydenotot YV:llä

Ainut koskematon Eriksson? Eli se tarkoittaa sitä että sain omani myytyä 2k:lla, JES! :D

juuh, sitä taisin tarkoittaa. mikähän olis fiksu hinta 80sopparille??? vai uskaltaako laittaa ollenkaan... +5yms on kyl myynyt alle tunnissa.

En tiiä veikkaan jotain 30k:n luokkaa kato ensin ja tee johtopäätökset siitä. 30k:lla laittaisin itse osta heti:llä myyntiin, jollei ole halvempia. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo se on mennyt ku kuumille kiville :D

Hyvä niin, tästä onkin jtn. hyötyä tästä bugista, toivottavasti jatkuu vielä viikon... Vitsi vitsi, toivottavasti loppuis jo huomenna.

Ostan vain peewee:tä ja kerään puckseja, nappailen vähän väliä sitten jtn. tarjouspaketteja, joista saa lisää myytävää jos jatkuis vielä viikon tai puol viikkoo.. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostan vain peewee:tä

Eli mitä, ko oon vissii vähä juntti vielä? :D

Mukavempihan tuo olis pelata ilman tuota bugia, vaikka itse en ole hirveesti siitä vielä kärsinyt.
Jumissa taitaa olla ainoastaan: vaihtopakkassa D.Kreijci, K.Shattenkirk, +9 laukaus. Ostettuna +3 Kaikki pelaajalle.
Tuolta yllä mainitulta listalta tulee varmasti paljon lisää (toivottavasti mahdollisimman vähä)... :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli mitä, ko oon vissii vähä juntti vielä? :D

Mukavempihan tuo olis pelata ilman tuota bugia, vaikka itse en ole hirveesti siitä vielä kärsinyt.
Jumissa taitaa olla ainoastaan: vaihtopakkassa D.Kreijci, K.Shattenkirk, +9 laukaus. Ostettuna +3 Kaikki pelaajalle.
Tuolta yllä mainitulta listalta tulee varmasti paljon lisää (toivottavasti mahdollisimman vähä)... :p

peewee pack, se 600 maksava pakkaus. Saat siitä ainakin 3 sopimusta jotka saa myytyy esim. tällä hetkellä 200kpl hinnalla helposti (osta heti) = 600 (rahat takasin heti), sitten mahollisesti voit saada jopa 4-5 sopimusta, myös +5 lui/lau/mv kor tai jonkun hyvä potentiaalisen pelaajan (90pot.). menee heti 200 osta heti:llä. Kun ostat esim. 5 pakkausta (3k) myyt sopparit = ainakin se 3k takaisin + poistetut pelaajat/myydyt + treenikortit = 1-2k eli kun on aikaa laittaa myyntiin ja mennä pelaamaan hetkeksi niin osa myy, sit ostaa vaan lisään ja voa'la.

Itse tein tossa eilen 1k:sta - 2,5k:hon, n. 2h:ssa (kävin koulussa välissä, hyppytunnilla tein siis..). Sit kun tajusin myydä kaikki mun 30-20 sop. poies ja myös kaikki +2 kaiket ja yms. pääsin 13k:hon yhdessä yössä eli 1k:sta - 13k:hon päivässä. Sitten nyt on luultavasti 20k tilillä, jollei enemmän. :P

Bugin jälkeen odottamassa vielä SOTW Visentin ja Toews. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

peewee pack, se 600 maksava pakkaus. Saat siitä ainakin 3 sopimusta jotka saa myytyy esim. tällä hetkellä 200kpl hinnalla helposti (osta heti) = 600 (rahat takasin heti), sitten mahollisesti voit saada jopa 4-5 sopimusta, myös +5 lui/lau/mv kor tai jonkun hyvä potentiaalisen pelaajan (90pot.). menee heti 200 osta heti:llä. Kun ostat esim. 5 pakkausta (3k) myyt sopparit = ainakin se 3k takaisin + poistetut pelaajat/myydyt + treenikortit = 1-2k eli kun on aikaa laittaa myyntiin ja mennä pelaamaan hetkeksi niin osa myy, sit ostaa vaan lisään ja voa'la.

Itse tein tossa eilen 1k:sta - 2,5k:hon, n. 2h:ssa (kävin koulussa välissä, hyppytunnilla tein siis..). Sit kun tajusin myydä kaikki mun 30-20 sop. poies ja myös kaikki +2 kaiket ja yms. pääsin 13k:hon yhdessä yössä eli 1k:sta - 13k:hon päivässä. Sitten nyt on luultavasti 20k tilillä, jollei enemmän. :P

Bugin jälkeen odottamassa vielä SOTW Visentin ja Toews. :P

Kun ostat peeweetä, niin paljonko laitat aikaa sopimuksiin? Ja osaatko arvioida että kuinka hyvin saa omansa takaisin kun ei ole bugia? Itse käyttäisin tuota samaa, jos vain olisi tilaa vaihopakassa....:)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun ostat peeweetä, niin paljonko laitat aikaa sopimuksiin? Ja osaatko arvioida että kuinka hyvin saa omansa takaisin kun ei ole bugia? Itse käyttäisin tuota samaa, jos vain olisi tilaa vaihopakassa....:)

yöllä 12h ja saat ostaa uutta pakkaa n.5minuutin välein. välillä sijoitat 2500k pakkaukseen, sieltä tuurilla yks tai kaks rarea (+2,+7,+9) tai parempi nhl jamppa, niin aamulla on helposti 5k voittoa... päivisin ite käytän soppareihin 1päivän aikaa sopimuksissa, bugin aikana pelaajissa ja kalliissa korteissa 3päivää. olipas sekava viesti :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun ostat peeweetä, niin paljonko laitat aikaa sopimuksiin? Ja osaatko arvioida että kuinka hyvin saa omansa takaisin kun ei ole bugia? Itse käyttäisin tuota samaa, jos vain olisi tilaa vaihopakassa....:)

Laitan joko sillein että: Aamulla 6h aika ja koulusta kun pääsen katson onko myyny, jos ei ole niin 12h ja ammerikkalaiset saavat ostella niitä. :P Hyvin saa pikkutuottoa kun toistaa useamman kerran ja löytyy aikaa istua esim. pari-kolme tuntia ja laittaa aina 1h myyntiaika.

-------------------

Mukava yllätys löytyi nyt kun kävin katsomassa myyntejäni: 42k tilillä (nyt on jo 45k kun myin heti treenerikortteja), kaikki mitä laitoin olivat menny. Sitten n. 20x +7 kehityskortteja ja kaikki minimisummalla 500 myyntiin, kaikista attribuuteista on myyny jo eli hinnat on sopivat. = 10k noista... Sitten 4 pelaajaa iskin vielä myyntiin 1,5k hinnoilla: Hartnell, Versteeg, Strome ja Cowen. = 6k + 10k + 42k = 58k + Toews + SOTW Visentin = Hyvällä tuurilla liki 90k, veikkaan kyllä että jää 80k:hon. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun ostat peeweetä, niin paljonko laitat aikaa sopimuksiin? Ja osaatko arvioida että kuinka hyvin saa omansa takaisin kun ei ole bugia? Itse käyttäisin tuota samaa, jos vain olisi tilaa vaihopakassa....:)

Ennen bugia pari päivää aina jumbojen jälkeen noilla peeweillä pysty tekee iha samallai pukkei ku nyt. pakasta 3-4 sopparikorttia kaikki menee väh. 200 (12 pelin 250). Aina kun olet pelaamassa turnauksia sun muita niin laitat tunniks kaikki myyntii ja 80% on varmasti kadonnu ja yöksi tietty jenkkejä varten kun itse lähdet nukkumaan.

Helpoin tapa tehdä tuottoa tässä pelissä bugia tai ei.

Mut ylläoleva ilman bugia, bugin kanssa kannattaa harkita tarkkaan mihin kellonlyömään laitat myyntiin, toki nyt kun kaikilla alkaa pikkuhiljaa vaihtopaikkaslotit täyttyyn ne sun sopparikortit erottuu sieltä vaik laitat 3pvä aikaa. muistelisin ainakin että niitä oli aika vähän eilen kun katsoin.

Pelaajia taasen riittää ja kaikkien hinnat katossa, todella hankala löytää bargaineja tuolta nyt... eilen löyty koskematon lupul @ 400 pukkii mut oli kopio ja vaihtopakka täynnä.

Meni muuten eilen tonnilla 30 pelin sopparia kaupaks ku laitoin seurantaan, ite sit päätin kokeilla 900 ni tänää ne oli sielt hävinny :confused: 3 kpl +5 reeni kent.pel. myin 20k jenkeille kun ennen bugia ne meni 12,5k, menikö vieläki liian halvalla?

Kiinnostaako ketää m. frolik, m. scheifele, m. moulson, p. statsny?

yv:tä jos nappaa.
 
Ylös Bottom