Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Testasin eilen että saako huutokaupalla ostettua: voitin kaupan mutta sinnehän se jäi jumiin. Onneks meni hurjat 150 pucksia. Ostaheti-kaupat onnistuu ja muutamia tullu tehtyä, mutta onko tietoa onnistuuko vaihtokaupat molempien osapuolten osalta vai jääkö se esim. vain toisella osapuolella jumittaan?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Testasin eilen että saako huutokaupalla ostettua: voitin kaupan mutta sinnehän se jäi jumiin. Onneks meni hurjat 150 pucksia. Ostaheti-kaupat onnistuu ja muutamia tullu tehtyä, mutta onko tietoa onnistuuko vaihtokaupat molempien osapuolten osalta vai jääkö se esim. vain toisella osapuolella jumittaan?

ei onnistu vaihtokaupat, molemmille +-0
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ite en ainakaan saanut kortteja, tiedä sit mihin katos...? kaveri tarjos vaihdossa 3korttia, omani menetin, mut mitään en saanu takas! now that's a great deal :D

Jaa no sitten en tiedä, mutta mulla toimi normisti ja kaikki muut EA:n foorumilla sanoo että onnistuu. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oisko kukaan kiinostunu Ryan Nugent-Hopkinssista? kok. 99, uraa 150 ja sopimusta 40. Kiinnostuneet voi laittaa viestiä YV:llä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika sama vaikka tällä hetkellä myis Johanna Tukiaista hirveellä ylihinnal ni kaupaks menee ja vielä kaiken lisäksi todella hätäsee. Tänää plege ollu n. 1h päällä ja 8000 pukkia tullu ku on myyny sopimus ja +7 harkka korttei. Eilen nappasin 4x50 sop 5500 ja eteenpäin myin 11500/12000 voi olla että ois saanu vielä enemmän mutta hyvä hinta tuokin kun vertaa missä hinnois ne "normaalisti" pyörii.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika sama vaikka tällä hetkellä myis Johanna Tukiaista hirveellä ylihinnal ni kaupaks menee ja vielä kaiken lisäksi todella hätäsee. Tänää plege ollu n. 1h päällä ja 8000 pukkia tullu ku on myyny sopimus ja +7 harkka korttei. Eilen nappasin 4x50 sop 5500 ja eteenpäin myin 11500/12000 voi olla että ois saanu vielä enemmän mutta hyvä hinta tuokin kun vertaa missä hinnois ne "normaalisti" pyörii.

:D No tuksuhan tästä vielä puuttuuki... :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, ite myin kenttäpelaajan +5 kaikki 12500, laitoin sitte riskillä 80 pelin sopparin 30 000. Toivottavasti kaupaks menee, ainoa suht järkevän hintane myynnissä. (tai no oli siellä huutokaupalla myynnissä yks joka oli halvempi, mutta voittaja ei saa sitä samantien)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, ite myin kenttäpelaajan +5 kaikki 12500, laitoin sitte riskillä 80 pelin sopparin 30 000. Toivottavasti kaupaks menee, ainoa suht järkevän hintane myynnissä. (tai no oli siellä huutokaupalla myynnissä yks joka oli halvempi, mutta voittaja ei saa sitä samantien)

Hyvä että meni +5 kaikki 12,5k:lla sulla, eli tarkoittaa että menee myös mulla. Ostin yhen kun kelasin että saahan tästä 3-4k:n tuoton, eli ostin jollain 8k:lla yhden sellaisen kun marketissa ei ollu muita kun Longway:n 4x +5 kaikkea 15k:lla ja jonkun 2x 25k:lla. Eli pienehkö tuotto, jälleen kerran.

Itse odotan "innolla" että onko joku niin tyhmä ja ostaa mun Hedmanin, St.Louisin ja sun muut mitä mulla on kaupan. No se nähdään huomenna kun pääsen kokeesta. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä että meni +5 kaikki 12,5k:lla sulla, eli tarkoittaa että menee myös mulla. Ostin yhen kun kelasin että saahan tästä 3-4k:n tuoton, eli ostin jollain 8k:lla yhden sellaisen kun marketissa ei ollu muita kun Longway:n 4x +5 kaikkea 15k:lla ja jonkun 2x 25k:lla. Eli pienehkö tuotto, jälleen kerran.

Itse odotan "innolla" että onko joku niin tyhmä ja ostaa mun Hedmanin, St.Louisin ja sun muut mitä mulla on kaupan. No se nähdään huomenna kun pääsen kokeesta. :D

Ite mietin, oisko uskaltanu Gretzkyä koittaa, mutta tuossa en sentää riskiä ota. Meinaan, jos ei menis kaupaksi ja jumiutuneita kortteja ei sais takasin nii saattais hieman syyä miestä.

Kokeilin ostaa Commish packin, muttei sieltä mitää tullu :( 15 000 hävisin, no mitä nyt pari tonnia saa nuista sieltä tulleista korteista.

Meni muuten äsken 50 pelin soppari 11 000 tonnilla :D mukavaa voittoa näistä tulee verrattuna mitä sais bugin jälkeen. Silloin kaikki lyövät kortit myyntiin ja eiköhän silloin saa kortteja ihan törkeillä alihinnoilla ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, ite myin kenttäpelaajan +5 kaikki 12500, laitoin sitte riskillä 80 pelin sopparin 30 000. Toivottavasti kaupaks menee, ainoa suht järkevän hintane myynnissä. (tai no oli siellä huutokaupalla myynnissä yks joka oli halvempi, mutta voittaja ei saa sitä samantien)

itellä meni ainakin viimeyönä 80soppari juuri sopivaan 30000kiekon hintaan... joku täällä kirjoitteli viime yönä myyneensä +5x2 20000 kiekkoon.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt 80 sop tuli hommattua 7500 pukkia. Ei vaan ymmärrä miten joku myy noita tollasilla summilla?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

itellä meni ainakin viimeyönä 80soppari juuri sopivaan 30000kiekon hintaan... joku täällä kirjoitteli viime yönä myyneensä +5x2 20000 kiekkoon.

Niin mutta hinnat nousevat kokoajan kun kortteja menee ja uusia ei tule. Eli nyt ihan hyvin vois saada +5 kaikesta 15k, ylipäätänsä 30 sopparit ja yms. "arvokkaat" sopparit (ei 50 tai 80) menevät varmaan kaikki jo 500 osta heti hinnalla, itse myin heti kaikki 30 sopparit 500:lla, 25 400:lla ja 20 350:lla.

Eikka sinun kannattaa mennä tonne EA foorumille, myydä siellä näitä legendoja ja ym. arvokkaita kortteja. Siellä joku havittelee Gretzkya ja kaikkea muutakin jota sulta voi löytyy. ;)

Nyt 80 sop tuli hommattua 7500 pukkia. Ei vaan ymmärrä miten joku myy noita tollasilla summilla?

Tämä tietty kaveri on joko ekaa kertaa myymässä niitä, ei tiiä oikeaa arvoa, ei osaa katsoa muita hintoja tai varmistaa että saa myytyä sen.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

toi commish pack on kyllä todellinen roska... 15k ja hups. Franzen ja +2 :D:D:D en tiä oonko saanut sieltä ikinä mitään "hyvää" vois vituttaa jos ei olis kiekkoja varastossa. tai no... vituttaa se kyllä sillonkin :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos jollain tietoa millä hinnalla E Karlssonin on saanut kaupaksi bugin aikana? Menisköhän osta heti 4k? Millä sitä myytiin ennen bugia? Selänne meni osta heti 2k.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos jollain tietoa millä hinnalla E Karlssonin on saanut kaupaksi bugin aikana? Menisköhän osta heti 4k? Millä sitä myytiin ennen bugia? Selänne meni osta heti 2k.

Muistaakseeni 1-2k:n luokkaa on normaalisti, jumbojen aikaan tippuu vähän alle 1k:n, jos se on ainut koskematon pyydä röyhkeesti 3k ja 3pv aika varmistaaksesi myynnin..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

asiasta muuten lentokoneeseen. soittelin EA:lle (taas) tänään ja ukko tiäs kertoa, että bugin korjaus on työn alla. mitään aikaa ei osannut sanoa, mut kyseli kiekkojen määrät mitä jumissa vaihtopakassa jne. ja sano, että ?2viikon? sisään pitäis saada ainakin kiekot takas... korteista ei osannut sanoa. oli kaveri puhelimen toisessakin päässä hieman ärsyyntynyt, HUT:a kun pelaili itekin pleikalla :D
ihan kiva +70k siis tulollaan... Ea sais kyl laittaa toiset 70k korkoa prkle.
 
Ylös Bottom