Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisiko jotain tietoa paljonko saisi käyttämättömästä Ossi väänäsestä? itse en ole sm-liiga peljaajia hirveästi kaupitellu. Ajattelin vain kysästä sillä onhan sen overall 76 luokkaa ilman parannuksia, mikä on melko suuri sm-liiga pelaajalle! Jokeri fanit voi pistää tarjousta tulemaan ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseltä löytyy kans 76 tasoset pihlström ja tenkrat että jos sm-liiga pelaajat kiinnostaa ni ottakaa ihmees yhteyt..
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonniin, kyllä ne vaihdot toimii. Kokeilin ihan huvikseni 2. ja 1. accountilla. Pelasin yhen ottelun 2. acolla ja ostin itseltäni 2x sopimusta ja tein 2x vaihtoa itseni kanssa ja kortit ilmestyivät molemmille, joten täälläpäin toimii! :) Pitäisköhä alkaa tekee rottamaisuuksia ja ostaa jumboja sen verran että saa 1 ja 2 acolle molemmille kulutuskorttipakan täyteen, sit vaan myy ja myy.. -> puckseja loksahtelee tilillä mukavasti, en varmaan kyllä kehtaa.. Se on niinku oikeasti ihan pirun rottamaista.. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonniin, kyllä ne vaihdot toimii. Kokeilin ihan huvikseni 2. ja 1. accountilla. Pelasin yhen ottelun 2. acolla ja ostin itseltäni 2x sopimusta ja tein 2x vaihtoa itseni kanssa ja kortit ilmestyivät molemmille, joten täälläpäin toimii! :) Pitäisköhä alkaa tekee rottamaisuuksia ja ostaa jumboja sen verran että saa 1 ja 2 acolle molemmille kulutuskorttipakan täyteen, sit vaan myy ja myy.. -> puckseja loksahtelee tilillä mukavasti, en varmaan kyllä kehtaa.. Se on niinku oikeasti ihan pirun rottamaista.. :D

Oletkos ostanut toiselle acolle nhl 12 online passin vai? Ja paljon passi maksaa :)?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonniin, kyllä ne vaihdot toimii. Kokeilin ihan huvikseni 2. ja 1. accountilla. Pelasin yhen ottelun 2. acolla ja ostin itseltäni 2x sopimusta ja tein 2x vaihtoa itseni kanssa ja kortit ilmestyivät molemmille, joten täälläpäin toimii! :) Pitäisköhä alkaa tekee rottamaisuuksia ja ostaa jumboja sen verran että saa 1 ja 2 acolle molemmille kulutuskorttipakan täyteen, sit vaan myy ja myy.. -> puckseja loksahtelee tilillä mukavasti, en varmaan kyllä kehtaa.. Se on niinku oikeasti ihan pirun rottamaista.. :D

ite oon tehnyt tota alusta asti, toimii helvetin hyvin, eikä siinä todellakaan oo mitään... se on vaan fiksua :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ite oon tehnyt tota alusta asti, toimii helvetin hyvin, eikä siinä todellakaan oo mitään... se on vaan fiksua :D

Ai ei vai? Minun mielestäni on ärsyttävää kun nämä tietyt herrat käyttää tätä ja tukkii kaikkien muiden myynnit, vain sen takia että saavat itse enemmän. Onhan siinä n. 15k lisätuotto jos siirtäis toiselle acolle kulutuspakan täyteen mutta... joo... Se ei ole kyllä mukavaa, mutta eihän sitä olla kielletty joten vois alkaa tekee tota. :D Miten on: kuinka monella pucksilla pitää ostaa jumboja jotta saa 120 "rare" consumablea? Tai itseasiassa vois siirtää vaan kaikki 6-12 sopparit ja +5 reenit, 2. acolle. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt näytti sekoavan koko hutti. Kun yrittää mennä pelaan tai muokkaamaan ketjuja niin koko peli jäätyy. Taustalla näkyy tiimin palkka, potentiaali ja kemiat, mutta pelaajia ei näy. Ja siihen päälle tullu harmaa ruutu missä tähtiä ja tekstejä tyyliin Create a squad, change player type, active squad, rating, chemistry jne. Pois ei pääse ku sulkemalla pelin tai menemällä offline. Oonko ainoo jolla tällänen ongelma? Ei juma miten laadukas peli...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Täysin tutun kuulosta.. Eli samat ongelmat löytyy ainakin myös täältä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläni ei ainakaan vielä ole noita ongelmia, ja toivottavasti ei tulekkaan...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

ite oon tehnyt tota alusta asti, toimii helvetin hyvin, eikä siinä todellakaan oo mitään... se on vaan fiksua :D

Nojoo... mun mielestä ihan verrattavissa glitchien yms bugien hyväksikäyttöön yms pelleilyyn. Toki aina on ihmisiä jotka näitä keinoja käyttää kuitenkin ja sillä viimeistään perustellaan omakin temppuilu. :P

En tykkää. Mielestäni koko hommasta menee maku kun pelaillaan eri säännöillä. Tietty oma vikansa ea:ssa tässäkin vaan milläs tonkin estäis... Mut kukin tekee tietenkin niin kuin tahtoo.

Ei millään pahalla. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onneksi mulle ei ilmenny tuota kyseistä "uutta" bugia. Laitoinpa sitten Toewsinkin myyntiin 30k osta heti hinnalla, saa nähä maistuuko ammerikan pojille, en usko. No saan sen takaisin helposti. :P

Visentinin myin herra Superbad:ille jne. 77k kiekkoja kasassa, toewsilla pääsen yli 100k ja jos mun bostonit ja sun muut myy... Saan vielä sellaset 18k :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm... Kiitos kaikkien tiedän milloin laittaa 15 x 20-30 pelin soppareita. Mihin hinnat ovat nousseet bugin aikana? Hextonia en haluaisi vaivata, yrittäkää joku ehtiä ensin :D Ja +2 kaikki meneekö 2 k hintaan?

Kyllä minäkin jouduin bugin uhriksi. 2 +7 ja +9 kortti pakassa jumissa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikö tota joukkueen nimeä voi enää muuttaa toiseksi?

Ei voi.

Hmm... Kiitos kaikkien tiedän milloin laittaa 15 x 20-30 pelin soppareita. Mihin hinnat ovat nousseet bugin aikana? Hextonia en haluaisi vaivata, yrittäkää joku ehtiä ensin Ja +2 kaikki meneekö 2 k hintaan?

Kyllä minäkin jouduin bugin uhriksi. 2 +7 ja +9 kortti pakassa jumissa

Hinnat on melkein jokaisella "rare" kortilla hypänny 1k:lla ylöspäin, joillain enemmän joillain vähemmän. Kulutuskortit on kovaa kamaa tällä hetkellä. Ja kyllä +2 kaikki pitäisi mennä 2k:n hinnalla, samoin +9 lui/lau.
 
nyt sit meni se 80 soppari @40k... ja seurannasta menny joku 5kpl samaista 80 sopparia (@26-36k) viimesen tunnin aikana. Joku jenkki noit ostaa hinnalla millä hyvänsä.
 
Ylös Bottom