Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikä toki hexton unohdeta sitä ensimmäistä peliä kun quittasit viimesessä erässä pelin ollessa 5-0 mulle. Mut joo hyvä ja tasanen oli toi mainitsemasi jälkimmäinen matsi.


Hakusessa edelleen B.Ryan, C.Perry ja J.Quick. Ottakaa muhun yhteyttä jos löytyy ja ootte valmiita myymään.

Siitä annoin vihjeen tossa tekstini alussa, en viitsi alottaa kertomaan sitä että miksi tein niin (tiedät kyllä). No joo ne 2. vikaa maalia oli kyllä sellasia mun pelleilyjä joten tuon oisi voinu laskea 3-0 voitoksi sulle. Ei pystynyt ottamaan matskua montageen kun piti pelaa sillein kunnolla, muuten ottaa pataan 100-0 noista v*tun takatolppa/poikkarit onetimer maaleista. Eikä tokastakaan kun sanoin että pelataan sitten sun tyylillä ja saatinhan siitä tasainen matsi. :D

Pelityylisi oli siis erittäin tehokas, mutta ei niin kiva vastustajaa kohtaan.. Vihaan kun pelin heikkouksia käytetään hyväksi, itse kyllä tein pelin julkaisemisen jälkeen tätä paljon kunnes huomasin miten "nysvää" se on, mutta jos haluaa voittaa niin käyttäköön sitten.

EDIT//

Eli tässä on eräs syy miksen enää kertakaikkiaan jaksa pelata NHL12:ta onlinessa, sieltä löytyy joka toiselta tälläinen pelityyli.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli juuri ostettua Giroux 7000 pucksilla! :D piti kyllä ottaa nopea laina veljeltä, että sai tarpeeksi rahaa XD
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

EDIT//

Eli tässä on eräs syy miksen enää kertakaikkiaan jaksa pelata NHL12:ta onlinessa, sieltä löytyy joka toiselta tälläinen pelityyli.

Ja sinunkaltaiset on yksi syy minkätakia jäi hutin pelaaminen täysin, mielenkiintoisempaa pelata "realistisilla" joukkueilla, hutissa kun ei mistään roolituksista ole apua kun kaltaisillasi sankareilla on joka kenttä täynnä 99 overalin omaavia pelaajia ..

PS: Älä ota henkilökohtaisesti.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sinunkaltaiset on yksi syy minkätakia jäi hutin pelaaminen täysin, mielenkiintoisempaa pelata "realistisilla" joukkueilla, hutissa kun ei mistään roolituksista ole apua kun kaltaisillasi sankareilla on joka kenttä täynnä 99 overalin omaavia pelaajia ..

PS: Älä ota henkilökohtaisesti.

Älä pelaa Hockey Ultimate Teamia jos et uskalla kohtaa "hyviä joukkueita", joo.. ne on yleensä jtn. pikkujanttereita jotka ovat ostaneet tiiminsä oikealla rahalla (minä en ole käyttänyt pennin hyrrää). Mistä tämä nimitys Hockey Ultimate team tulee jos ei saa käyttää pelaajia joita on keräillyt jne.?

Hockey Untouched Team? vai? Sitäpaitsi en käytä näitä herroja ollenkaan online turnauksissa yms. en halua kuluttaa niitä siihen että tyypit lähtee menemään yms. käytän korkeintaan finaaleissa jos edes käytän. Toki friend matsit on eri asia jne.

Ja vielä voin lisätä että tämä mun ainoa 99 kenttä on varmaan ketjuistani p*skin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

joo.. ne on yleensä jtn. pikkujanttereita jotka ovat ostaneet tiiminsä oikealla rahalla (minä en ole käyttänyt pennin hyrrää).

VÄÄRIN, käytit muistaakseni 5 euroo silloin kerra niihin New Year's packeihin :D

-------------------------------------------------------------

Tällä viikolla en taida jumboja ostella, sillä paikkoja ei juuri ollenkaan ole vaihto- eikä kulutuspakassa. En nyt haluaisi toivoa tätä, mutta bugi voisi vielä vähän aikaa kestää, että saan parhaimmat pelaajat myytyä ylihinnalla: tällä hetkellä Gretzkyn hinta 100k (ainoa koskematon), Charan 15k ja AS Kesselin myös 15k.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

VÄÄRIN, käytit muistaakseni 5 euroo silloin kerra niihin New Year's packeihin :D

-------------------------------------------------------------

Tällä viikolla en taida jumboja ostella, sillä paikkoja ei juuri ollenkaan ole vaihto- eikä kulutuspakassa. En nyt haluaisi toivoa tätä, mutta bugi voisi vielä vähän aikaa kestää, että saan parhaimmat pelaajat myytyä ylihinnalla: tällä hetkellä Gretzkyn hinta 100k (ainoa koskematon), Charan 15k ja AS Kesselin myös 15k.

Joo aivan, joka oli jäänyt map packista joo. Mutta niistäkään ei noussut mitään kunnon arvokasta joten ihan haaskausta eikä yhtään nopeammin kasvattanut joukkuettani. En maininnut koska ei ollut niistä mitään hyötyä. En aluksi aikonut käyttää yhtään, mutta 5e:llä et kauheesti tavaraa PSN storesta saa, jtn. pikkupelejä korkeintaan mutta parhaimmat maksaa 10e.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostanpa ehkä yheltä herralta koskemattoman Allstar C. Pricen kun saan halvalla (17k), hän tarvii kiekkoja jumboihin. :D
-Minä en, eiköhän 115k:lla osta ton pricen ja sitten vaikka 20k:lla jumboja tai ekaan hyvään nostoon jätän, sitten loput kiekot ryöstöihn yms. vai pitäiskö kaikki kiekot laittaa jumboihin xD.. Jos vaikka Crosbyn nostais.. Ei 10-20k jumboihin ja sitten etsin Stamkosin 30k:lla. :)

Tässä lista tän viikon SOTW:eista :

Sam Gagner - Edmonton Oilers
Ilya Kovalchuk - New Jersey Devils
James Reimer - Toronto Maple Leafs
Taylor Hall - Edmonton Oilers
Ryan Miller - Buffalo Sabres
Dominik Uher - Spokane Chiefs
Domenic Graham - Drummondville
Yanni Gourde - Victoriaville
Paul Szczechura - Rochester Americans
Joakim Lindström - Skellefteå

Pitäiskö hommata Hall ja Gagner. :O





Emt, tietääkseeni matsimme on yleensä toisia eurooppalaisia vastaan (syynä: parempi yhteys).. Ehkä kukaan ei jaksa pelata tätä HUT:ia tämän bugin takia, mutta silti kauppa käy hyvin..

voin myydä ut stamkosin 150000. 30k... never. täytyy olla tyhmä joka stamkosin siihen rahaan myy. ite joskus lyönyt melki 100000kiekkoo jumboihin, ei olis pitänyt. muutaman jumbon ostaa ja loput ryöstöihin ;) that's the way to do pucks :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

voin myydä ut stamkosin 150000. 30k... never. täytyy olla tyhmä joka stamkosin siihen rahaan myy. ite joskus lyönyt melki 100000kiekkoo jumboihin, ei olis pitänyt. muutaman jumbon ostaa ja loput ryöstöihin ;) that's the way to do pucks :rolleyes:

Lol... 150k? Vaikka en tätä vaihtokeskustelua tässä haluaisi harrastaa mutta 150k? Tälle on pakko nauraa, veikkaan kyllä että kun bugi lähtee niin Stamkoseja löytyy n. 35k:lla alta aika yksikön, joten ota tai jätä.. Itse en maksa enempään kuin korkeintaan 40k tällä hetkellä, katson sitten kun bugi häipyy että kuinka paljon niistä joutuu pulittamaan. Se ei ole tyhmää myydä Stamkosia tuolla hinnalla se on sen arvo ja se pysyy (vaikka se on voinut vähän kasvaa tuon rosteripäivityksen mukana), ja tietenkin bugi nostaa hintoja mutta en pulita penniäkään enemmän bugin takia. Ennen Stamkosia sai 20-25k kunnes eräs herra päätti yrittää monopolisoida niitä ja sain hinnat 30-35k:hon.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

voin myydä ut stamkosin 150000. 30k... never. täytyy olla tyhmä joka stamkosin siihen rahaan myy. ite joskus lyönyt melki 100000kiekkoo jumboihin, ei olis pitänyt. muutaman jumbon ostaa ja loput ryöstöihin ;) that's the way to do pucks :rolleyes:
Joo, ei ainakaan bugin aikana Stamkosia tuolla hinnalla saa mitenkään. Sittenhän kun bugi loppuu nii sitte saattaa löytyä hyvinkin edullisena tämä ukko.

Pitäiskö myydä Fleury jolla on 6 peliä pelattu, muuten täysin koskematon. Saattaisihan tuosta 20k saada (ei kyllä mitää varmaa hajua). Kuitenkin kaikki Penguinsit ois tarkotus saada, mutta voihan sen sitten ostaa halvalla kun bugi päättyy
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Lol... 150k? Vaikka en tätä vaihtokeskustelua tässä haluaisi harrastaa mutta 150k? Tälle on pakko nauraa, veikkaan kyllä että kun bugi lähtee niin Stamkoseja löytyy n. 35k:lla alta aika yksikön, joten ota tai jätä.. Itse en maksa enempään kuin korkeintaan 40k tällä hetkellä, katson sitten kun bugi häipyy että kuinka paljon niistä joutuu pulittamaan. Se ei ole tyhmää myydä Stamkosia tuolla hinnalla se on sen arvo ja se pysyy (vaikka se on voinut vähän kasvaa tuon rosteripäivityksen mukana), ja tietenkin bugi nostaa hintoja mutta en pulita penniäkään enemmän bugin takia. Ennen Stamkosia sai 20-25k kunnes eräs herra päätti yrittää monopolisoida niitä ja sain hinnat 30-35k:hon.

vitsi vitsi... mut että 30k :D sille voi nauraa. tosin kyseesä ei ole ns.normi stamkos mitä panttaan ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

vitsi vitsi... mut että 30k :D sille voi nauraa. tosin kyseesä ei ole ns.normi stamkos mitä panttaan ;)

Saan samalaisen WC Stamkosin 100k:lla marketista jos haluan. ;) En tiiä 30k on ihan hyvä summa esim. Jumbojen aikaan joten en tiiä.. Stamkosia pompahtaa pakoista aika usein verrattuna Ovechkiniin tai Crosbyyn, joten se selittää miksi Stamkosista ei saa saman verran kiekkoja.

Joo, ei ainakaan bugin aikana Stamkosia tuolla hinnalla saa mitenkään. Sittenhän kun bugi loppuu nii sitte saattaa löytyä hyvinkin edullisena tämä ukko.

Pitäiskö myydä Fleury jolla on 6 peliä pelattu, muuten täysin koskematon. Saattaisihan tuosta 20k saada (ei kyllä mitää varmaa hajua). Kuitenkin kaikki Penguinsit ois tarkotus saada, mutta voihan sen sitten ostaa halvalla kun bugi päättyy

Voi olla myöhästä myydä nyt, jumboihin 5h aikaa mutta voihan sitä yrittää myydä jos on pakko. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikäs olis tämän hetke järkevin hinta pyytää +5 kaikkiin ja +9 luistelu?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelityylisi oli siis erittäin tehokas, mutta ei niin kiva vastustajaa kohtaan.. Vihaan kun pelin heikkouksia käytetään hyväksi, itse kyllä tein pelin julkaisemisen jälkeen tätä paljon kunnes huomasin miten "nysvää" se on, mutta jos haluaa voittaa niin käyttäköön sitten.

EDIT//

Eli tässä on eräs syy miksen enää kertakaikkiaan jaksa pelata NHL12:ta onlinessa, sieltä löytyy joka toiselta tälläinen pelityyli.

Älä pelaa Hockey Ultimate Teamia jos et uskalla kohtaa "hyviä joukkueita", joo.. ne on yleensä jtn. pikkujanttereita jotka ovat ostaneet tiiminsä oikealla rahalla (minä en ole käyttänyt pennin hyrrää). Mistä tämä nimitys Hockey Ultimate team tulee jos ei saa käyttää pelaajia joita on keräillyt jne.?

Hockey Untouched Team? vai? Sitäpaitsi en käytä näitä herroja ollenkaan online turnauksissa yms. en halua kuluttaa niitä siihen että tyypit lähtee menemään yms. käytän korkeintaan finaaleissa jos edes käytän. Toki friend matsit on eri asia jne.

Et vaan taida osata pelata kun aika menee kortteja näpläillessä. Sillon kannattaakin pysyä näissä offline-peleissä. Ihmettelen muutenkin näitä koko palstan nykyisiä kirjotuksia: Kohta sata sivua tekstiä että ketä laitetaan ja mihin hintaan? Viime vuonna oli sentäs asiaakin näkyvillä. Ja loppuun vielä, että mielestäni pahimpia glitchejä on juurikin nämä kok. 99 pelaajia käyttävät, jotka ei muuta yrittäkkään kuin lämäriä etuyläkköön (Yllättävän paljon näitä löytyy muuten top 20:stä). Mutta mukavinta on se, että pelin jälkeen saa lukea viestistä miten onnekas p***a olenkaan ollut... muuten tätä ei varmaan jaksaisikaan pelata.

Loppuun vielä omiin kokemuksiini pohjauten muutama pelaaja, joista nykyinen keräilykorttisukupolvi voisi ottaa mallia: b3lowski, youngblood, naikou88

Suuret on ruudut sanoi...

-Lasimestari-
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Lasimestarille pakko kuitata että niiden joita ei "korttipeli" kiinnosta kannattais ehkä pysyä pois hutista ja pelata vaan niitä perus online pelejä. Ihmiset saattaa tykätä eri asioista ja toisille tämä kenttien rakentelu, pelaajien kehittely, bisneksen tekeminen korteilla jne saattaakin olla se paras puoli tai ainakin tärkeä osa tätä hutia. Ja aika moni siellä tuntuu valitsevan joukkueita ketä vastaan pelaa joten ei tartte noita 99-joukkueita vastaan pelata jos ei halua.

-Don't judge-
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt pitää kyllä sanoa että konsolifin hut keskutelusta huomaa että peleistä keskustelu on jäänyt muille teille ja kysytään hut guru hextonilta mitä kortit maksaa ja valitetaan nännit kovina siitä kun ei tullut yhtään hyvää korttia tarjouspakoista.Kyllä olen itsekkin valittanut siitä ettei tullut pakoista mitään mutta joka sunnuntai sama juttu c'mon guys. Itsellä oli yhdessä vaiheessa yli 400 pelii pelattu Hut:tii kunnes törmäsin 98ovr joukkueisiin jotka veti takakulma one timereita meni peli into Huttiin ja samalla koko änäriin, nykyään hakkaan mw3:sta into piukassa ja änäriä pelaan jos joku kavereista sitä haluu pelata. Muutenkin Hutti on mennyt aivan pelleilyksi osaksi siitä että EA ei ota vastuuta jos ne mokaa ja sitten tunkee sen muiden syyksi (oman kokemuksen perusteella) ja osaksi pelaajista, muistan kun NHL12 tuli myyntiin niin youtuubassa oli yli 9000 "NHL12 Glitch goal works 100% !!!!!!!!!!!!!!!" siinä vaiheessa tulevien NHL online matsien tuho oli valmis. 12vuotiaat vaahtosammuttimet valitsevat heti online matsin alussa jo penguinssin tai capitalssit, itse tyydyn joko Italiaan, Iso-Britanniaan, TPS, Pelicans.... Kertoo jotain jos voittaa Italialla Kanadan 6-3 eikä edes pelaa tosissaan vaan kaverin kanssa koittaa saada turpaan 100-0. Jostain syystä vaikka kuinka vihaa änäriä niin sen joka vuosi ostaa uudelleen ja uudelleen sama pätee CoDeihin joka vuosi yhtä pa*koja mutta pakko ne on silti ostaa. Ensi vuoden huttiin toive että huutokauppa syvimpään hel*ettiin niin huomattavasti kasvaa pakoista tulevien korttien arvostus eikä tarvii kattoo tota psn viestilistaa mikä on täynnä HUT pelaajien "osta x et saan ostettuu sopimuksii/tarjouspakkoi/kehityskortin". Sanon nyt jo ennen kuin ketään muu ehtii: "Cool story bro, needs more dragons and shit".
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Oikeastaan nuo kokoonpano+myyntilistat saisi kokonaan poistaa!! Tosiaan kysymyksiin EI enää vastaa kukaan,tuossa paripäivää sitten joku

kyseli puollustus taktiikoita ei yhtään vastausta!! ja taasen AIVAN totta maalinkulmakyttäys/onetimer 90% maaleista,loput sit tosiaan noita

0 kulma lämäreitä 99 jätkällä,pelaajissa on kuitenkin suurin osa ihan aikuisia siis n30v en voi kun nauraa kun tyyppi tuulettaa 8-0 maalia

kuin maailman mestaruutta 7 tehty maalinkulmata 1 lämärillä. voisi kai sitä viikon käyttää ja kytätä jotain 80 vastustajaa

itse mieluummin pelaan sitä vastaan kuka sattuu vaikka olen tasan 100% varma että turpaan tulee kun näkee 98 joukkue ja vielä

sit tilastot tyyliin 29 viimesestä 30 voitettu. voihan siinä vaikka leikitellä sillä kuanko onnistuu pitämään nollaa kilpikonnalla.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Taivas varjele mitä hölmöjä on taas ollut liikkeellä :mad: Eka ryöstö jos sitä voi kutsua ryöstöksi... Sanoisi et kuin olis tikkukaramellin vienyt vauvalta. Claude Ciroux ura/sopimus 100/91 kehitetty 99:iin osta heti hintaa 12500 :D Toinen tikkukaremellin nappaus :rolleyes: ALEXANDER OVECHKIN ura/sopimus 76/7 osta heti hintaa 2750 :p REPIKÄÄ SIITÄ :p
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite en ainakaan onlinessa pelatessa koskaan "valitse" vastustajaa, tulee kyllä aina pelattua sitä vastaan
minkä se sieltä ekana työntää oli taso sitten 70 tai 90. Moni tosin quittaa mua vastaan siinä valinta
ruudussa, luulis ettei hyö 92 puo 85 mv 82 ois liikaa.

En tosin ymmärrä miksi hyökkäys on noin korkea kun ainoat yli 90 tason pelaajat tulee ykkös kentästä
ja loput kolme on sm-liigan 75-80 tason pelaajia. Olen aina tykännyt panostaa kemiaan joukkoeessa,
eli kaikki kentät on aina samasta joukkoeesta. Nyt taitaa olla philadelphia ykkönen, jokerit kakkonen,
pelicans kolmonen(koska lahest:) ) ja kärpät nelonen.

Taktiikkana on yleensä hyökkäys agressiivinen ja karvaus puolustus normaali.
Oon koittanu kaikkia eri puolustus taktiikoita mutta en saa aikaan sitä seksikästä siniviiva sumputusta
minkä kaikki mua vastaan pelaavat tuntuu osaavan kun en pääse yleensä edes vastustajan maalille :D
Pelaankin huttia enemmän pelaajamisen ilosta, tottakai se on kiva voittaa mutta paienita ei oo kosaan,
ehkä siitä kertoo sekin etten ole yhtäkään online turnausta vielä voittanut.

Tätä pelimuotoa pelaa kun tyylillään minkä itse parhaaks näkee, ei aina jaksais valittaa joka asiasta ja jos
ei napostele ni voi vaihtaa pelimuotoa tai jopa peliä, eikä tulla tänne foorumille itkemää kuinka ennen oli kaikki
paremmin ;)

Vielä pikku hehkutusta, eilen tuli 600pukin pakasta SOTW Yanni Gourde - Victoriaville :D ei mikään miljoonien
arvonen kortti mutta eipä oo aikasemmin tullu peeweestä sotw korttia

peace!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo samoilla linjoilla ollaan, että ei sitä tarvi kirjotella vain kysyäkseen paljon kannattaisi pyytää tai muutenkaan ilmoitella jokaista korttia mitä sieltä puskee. Myönnän, että olen itsekin tätä harrastanut ja paljon. Mutta kyllä tämä alkaa pikkuhiljaa jo tympiä kun 90% viesteistä on jumbo mega dealin aikaan tulleita myynti-ilmoituksia ja pyydetään hinta-arvioita.

Eli sisältöä tekstiin! Mieluiten itse pelistä jotain. Itse pyrinkin vähentämään näitä myynti-ilmotuksia. Eiköhän ne samallalailla mene kaupaksi ilman että tarvii ilmotella. :)

Itse pelistä: eilen otin ystävyysmatsin hextonin kanssa ja ennen peliä mielessä kummitteli vielä pari viikkoa sitten tullut 7-0 selkäsauna :D Kuitenkin peli oli mielenkiintoista ja tasaisesti meni 4-4 asti joukkueitten iskiessä vuoroperään maaleja. Sitten hexton pääsi kaunistelee vielä parilla maalilla ja peli päätty 7-4. Omasta mielestä peli oli mielenkiintoista, sillä kumpikaan ei hakemalla hakenut one-timereita :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Et vaan taida osata pelata kun aika menee kortteja näpläillessä. Sillon kannattaakin pysyä näissä offline-peleissä. Ihmettelen muutenkin näitä koko palstan nykyisiä kirjotuksia: Kohta sata sivua tekstiä että ketä laitetaan ja mihin hintaan? Viime vuonna oli sentäs asiaakin näkyvillä. Ja loppuun vielä, että mielestäni pahimpia glitchejä on juurikin nämä kok. 99 pelaajia käyttävät, jotka ei muuta yrittäkkään kuin lämäriä etuyläkköön (Yllättävän paljon näitä löytyy muuten top 20:stä). Mutta mukavinta on se, että pelin jälkeen saa lukea viestistä miten onnekas p***a olenkaan ollut... muuten tätä ei varmaan jaksaisikaan pelata.

Loppuun vielä omiin kokemuksiini pohjauten muutama pelaaja, joista nykyinen keräilykorttisukupolvi voisi ottaa mallia: b3lowski, youngblood, naikou88

Suuret on ruudut sanoi...

-Lasimestari-

Pelaan vaikka heti sinua vastaan Hockey Ultimate Teamissa (tai vaikka ihan perus onlinessa) ja voin käyttää vaikka 80 ovrl. janttereita, mutta tänne on turha tulla sanoo etten osaa pelata, voit kysyä ihan parilta tyypiltä täältäkin että osaanko vai enkö osaa pelata. Tän koko pelimuodon idea ei perustu että pelataas nyt pelejä, vaan korttien keräilyyn ja niistä rakentamien kenttien käyttöön. Kaikki jotka ovat joskus pelaillut ihan oikeaa korttipeliä muistavat ettei niillä korteilla tullu pelattuu niin paljon, vaan vaihtelemiseen ja ostamiseen meni se isoin kiinnostus. Ja sitten keräiltiin jotain tietynlaisia kortteja, jota voi verrata tässä esim. Joukkueisiin.

Oikeastaan nuo kokoonpano+myyntilistat saisi kokonaan poistaa!! Tosiaan kysymyksiin EI enää vastaa kukaan,tuossa paripäivää sitten joku

kyseli puollustus taktiikoita ei yhtään vastausta!! ja taasen AIVAN totta maalinkulmakyttäys/onetimer 90% maaleista,loput sit tosiaan noita

Tämä "joku" kysyi minulta YV:llä ja yritin neuvoa niin hyvin kuin pystyin.

--------

Pitääkö tässä myydä kaikki pelaajat ja ostaa 80 ovrl. nhl pappoja, jotta vastustajalla olisi hauskaa? Siis mitä järkee täs pelimuodossa on jos ei edelleenkään saa käyttää pelaajiaan joita on halunnut. Nämä valittajat (jotka valittavat iso kok. joukkueita) ovat juuri tälläisiä jotka ei ymmärrä koko pelin ideaa ja nimi sen jo kertoo: Hockey Ultimate Team, mitä tuo ultimate tarkoittaa jos ei saa heittää jannuja 99:iin ja sillein?

Pitäisköhän alkaa itseasiassa pelaamaan onlinessa ja katsoa ihan mielenkiinnon vuoksi että kuinka monta valittajaa sieltä löytyy (myönnän että itsekkin teen tätä esim. Raimo tietää, eipä puhutu siitä enempää :)).

Itse pelistä: eilen otin ystävyysmatsin hextonin kanssa ja ennen peliä mielessä kummitteli vielä pari viikkoa sitten tullut 7-0 selkäsauna Kuitenkin peli oli mielenkiintoista ja tasaisesti meni 4-4 asti joukkueitten iskiessä vuoroperään maaleja. Sitten hexton pääsi kaunistelee vielä parilla maalilla ja peli päätty 7-4. Omasta mielestä peli oli mielenkiintoista, sillä kumpikaan ei hakemalla hakenut one-timereita

Lisätään vielä että peli oli sen takia mielenkiintoisa kun molemmilla oli kunnon tiimit, eli ei mitää 90-85-80 tiimiä, vaan jtn. 96-92-92.
 
Ylös Bottom