Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Voin vastata mutta en tiedä sitte tarkkaan että onko tämä juuri se kyseinen ongelma, eli sulla taitaa olla rosterissa joku buginen ukko , kato ketä ei saa pelattuja otteluja,pisteitä tai muitakaan merkintöjä. :)

Itellä oli alkuun sama ongelma ja ratkeshan sekin juuri kyseisellä tavalla.

Tuota taitaa olla buginen koko tiimi kun tehopisteet ei päivity näemmä ollenkaan kenellekkään (ei edes veskalle). Tuolla tulostaululla mulla tilastot ok mutta tuossa hut:n alkuvalikossa pelatut ottelut (tuloksesta riippumatta) päivittyy tappiosarakkeeseen. Ja itse asiassa puckseja ei tule peleistä että tällästä...

e. Olkoon, ei jaksa alkaa säätämään kun ei tää paska pelitä:( Olis pitäny pysyä pelkästään perusonlinepelien ja verkkoliigojen kimpussa. Harmittaa vaan kun tuli laitettua euroja tähän jonkin verran ja nähtyä vaivaa että sai tiimin kuntoon ja pelitkin sujuis...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt pakko kysyä, että tietääkö joku mistä johtuu seuraava asia (LUE: EA:n aivopieru): Eilen alottelin pelamaan HUT:a pitkästä aikaa ja kokoilin tiimin ja ei kun peleille. No änärille tyypillisesti parit jäätymiset kesken matsin ja tappiot tilille. Mutta nyt voittanu 4 matsia (viimeisin 8-3) ja joka ainoa voitto merkattu tappiosarakkeeseen :mad:. Hirveästi ei kiinnosta tämän pelimuodon pelailu, jos palkkio on tälläinen:(. No pucksit sain tilille ainakin viimeisimmästä...

Isot kiitokset jos joku viitsii vastata ja/tai jos tohon löytyy joku ratkasu...

e. Ja siis eilen illalla oli tämä ongelma ja sama jatkuu heti aamusta kun yhden matsin otin...

Tämä voi auttaa:

1. Poistat NHL 12:n "game data utilityn"

tai

2. poistat kaikki paitsi yhen kokoonpanon ja tyhjennät sen. Sitten käynnistät uudelleen ja teet uuden kokoonpanon.

---------------------

Nyt kun on tarpeeksi v*tutusta iskeny, päätin lisää pökköä pesään ja riskeeraa 12,500 nääs ostin ton "mainosp*skan" + 5 kpl noita standard mega dealejä.. Voin sanoa että olis kannattanut jättää välistä. "12 korttia 5-7 rarea", joo saan 5 rarea, eikä yksikään ole victory ja kaikki jtn. helv*tin pappoja?!!? Jolle saa 1 reenipaikan, päätin poistaa koko pakkauksen eli 11,000 tappiota. :D Ihan sama, ei paljoo enää kiinnosta normipakkauksista nous kuiteski: Sharp, Smith-Pelly ja Burmistrov... No pääsen tohon 40k takaisin myymällä vaihtopakan + Weberin, v*tun sama en kohta enää jaksa tätä pelimuotoa.

EN SUOSITTELE KÄYTTÄMÄÄN PUCKSIN PUCKSIA TOHON MAINOSPAKKAUKSEEN, pelkkää kusetusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonko tosta Ovechkin sotw kortista viittis pyytää? Satuin semmosen just bongaamaan 50000pucksilla ja nyt olen onnellinen omistaja. Vai pitäiskö pitää tuo itsellä?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

makke46
Tuntuu jotenkin tyhmältä muutenki kun jumbo aaltoina saat ostettuu skinnerit alle 1000 kuin myös seguinit muuten niitten hinta 3000 väh. silti t.hall on aina siinä 4000 myynnissä vaikka ei läheskään niin arvokas (nimi vissii ratkasee???), olis kiva tietää ostaaks joku niitä sillä hinnalla omaan kokoonpanoon...
Ei kannata myydä niitä kovempi hintasia jumbojen aikaan ellei oo akuuttia pukin tarvetta, oon huomannu että
saa vähän huonommistakin ihan hyvin ke-la välisenä aikana kun ei ihan överiks vedä hintaa kuitenkaan

SITTEN TÄRKEETÄ:::::::++++++++ Mitä pakkoja kannattaa ostaa siis niinku kuvaltaan mistä pakasta parhaat kortit Giroux pakka ym. vai Malkkin. Onko teillä jotain tiettyjä pakkoja muuten vaan mitä ostelette KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN.
Mä en usko että sillä pakallla on hirveesti merkitystä, luulen että ne kortit menee ihan randomilla
eikä ole mitään yksittäistä voittaja pakkaa :) tulee kyllä ite otettua aina giroux tai joku suomalainen
jos sattuu olemaan :D

Miksa81
Nyt pakko kysyä, että tietääkö joku mistä johtuu seuraava asia (LUE: EA:n aivopieru): Eilen alottelin pelamaan HUT:a pitkästä aikaa ja kokoilin tiimin ja ei kun peleille. No änärille tyypillisesti parit jäätymiset kesken matsin ja tappiot tilille. Mutta nyt voittanu 4 matsia (viimeisin 8-3) ja joka ainoa voitto merkattu tappiosarakkeeseen . Hirveästi ei kiinnosta tämän pelimuodon pelailu, jos palkkio on tälläinen. No pucksit sain tilille ainakin viimeisimmästä...

Isot kiitokset jos joku viitsii vastata ja/tai jos tohon löytyy joku ratkasu...

e. Ja siis eilen illalla oli tämä ongelma ja sama jatkuu heti aamusta kun yhden matsin otin...
Itellä oli ihan täsmälleen sama ongelma, muistin kuitenkin vasta hankkineeni uuden rouhija ketjun neloseks
ja sieltä se vika löytykin. Teiän uuden kentällisen ja homma toimi ainakin minulla sen jälkeen moitteetta.
Joskus yhteys serveriin katoaa ym paskaa mutta on se oman tiimin kasaaminen ja jumbo viikonloput niin
kivoja ettei heti kannata luovuttaa :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas mistä pakan kuvasta tulee parhaat kortit... Itselle tullut jostain tieto että girouxin kuvalla olevista tulis parhaat. Kokeilin ja tuli heti couturier (tuuriako??), mutta olen saanu myös Malkkinin kuvasta millerin ja zetterbergin. Onko jollain tietoo niin voitaisiin välttyä pukkien menettämisestä yms. KIITOKSII.;)






SRY kirjotin tän kun joku vastas mun viestiin mut kiitoksii hänelle mut muitten mielipiteitä kiitos!!!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas mistä pakan kuvasta tulee parhaat kortit... Itselle tullut jostain tieto että girouxin kuvalla olevista tulis parhaat. Kokeilin ja tuli heti couturier (tuuriako??), mutta olen saanu myös Malkkinin kuvasta millerin ja zetterbergin. Onko jollain tietoo niin voitaisiin välttyä pukkien menettämisestä yms. KIITOKSII.;)






SRY kirjotin tän kun joku vastas mun viestiin mut kiitoksii hänelle mut muitten mielipiteitä kiitos!!!

Pakkojen kuvalla siis ei ole mitään väliä. Jonkun kuva voi "vaikuttaa" hyvältä jos sieltä pari kertaa jtn. napsuu, mutta muuten ei ole oikeastaan mitään väliä. Itse saan parhaat nostoni: Giroux, Stamkos, Zetterberg ja.. Eriksson <- kokeilin kerran, anto heti 15k arvosen valmentajan. :P

Joopa joo laskujen mukaan saa 46k pucksia tilille, olisi 66k pucksia jos en olisi kokeillut huonoa onneani.. What ever... Jos en 40k:lla saa mitään taas nii jo on kumma. Ja jos tämä Ankkalasvegas vetäsee 35k:lla jo legendan, niin eikö minunkin pitäisi saada?

Nyt keksin hyvän idean: seuraavana jumboaaltona, otan pakkauksen kuvaksi joka kerta uuden pelaajan, sitten kun on kaikki kierretty alkaa uusi kierros.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Semmosta noista reeni korteista, että onko jollain puolustus korteilla mitään vaikutusta siihen miten kone puolustaaesim torkkii mailaa tms. kun eikö sillä ole merkitystä kuinka iso ja painava on niin ainakin taklaamiseen, että jos laitat pikku veijarille takl. 99 ni taklaa sammallaitteen ku iso äijä mil takl. 80???

Ei mee kaupaks seuguin ja skinner ~ 10000 hinnoilla vaikka molemmat kehitetty yli 95 ja uraa ja normi sopparii jäljel ~40 pelii. Millä hinnalla lähen myymään uudestaan????

Tuntuu et menee paremmin ja kone puolel useemmin ku pelaan 90-90-74 joukkueella kun että olis noi skinnerit yms. 99kok. olevia ukkoja kokoonpano täynnä. Silmänlumetta, en tiedä, vaiko kone arponu paremmat vastustajat niin voi olla. Pärjää ku ukkoi millä luistelu yli 90 ym.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

. Ja jos tämä Ankkalasvegas vetäsee 35k:lla jo legendan, niin eikö minunkin pitäisi saada?.

Eiköhän siinä käyny kaikki mahdollisest joulut ja synttärit mukaanlukien juhannuksen tuurit :D

Tarpeeks ahkeraa ku ostat pakkoja ni joskus sieltä jotaki voi tulla tai sitte ei :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eiköhän siinä käyny kaikki mahdollisest joulut ja synttärit mukaanlukien juhannuksen tuurit :D

Tarpeeks ahkeraa ku ostat pakkoja ni joskus sieltä jotaki voi tulla tai sitte ei :D

Tässä ollaan pari viikkoo kyllä osteltu n. 30,000 (alkusummalla), en yhtään legendaa oo saanu, mutta hyvin on rahat tullu takasi, huomasin että olisin jääny yli 20k voitolle jumboaallolla, mutta kun v*tutti ja teki mieli kokeilla mun huonoa onnea, nyt v*tuttaa vielä enemmän :D.. Joo mutta onneksi pääsen takas tohon alkupisteeseen eli 40k vaikka vähän pelleilin.. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakkojen kuvalla siis ei ole mitään väliä. Jonkun kuva voi "vaikuttaa" hyvältä jos sieltä pari kertaa jtn. napsuu, mutta muuten ei ole oikeastaan mitään väliä. Itse saan parhaat nostoni: Giroux, Stamkos, Zetterberg ja.. Eriksson <- kokeilin kerran, anto heti 15k arvosen valmentajan. :P

Joopa joo laskujen mukaan saa 46k pucksia tilille, olisi 66k pucksia jos en olisi kokeillut huonoa onneani.. What ever... Jos en 40k:lla saa mitään taas nii jo on kumma. Ja jos tämä Ankkalasvegas vetäsee 35k:lla jo legendan, niin eikö minunkin pitäisi saada?

Nyt keksin hyvän idean: seuraavana jumboaaltona, otan pakkauksen kuvaksi joka kerta uuden pelaajan, sitten kun on kaikki kierretty alkaa uusi kierros.

Kerropas ketäs toi 15k arvonen valmentaja on? :D

Ite sain 17k 80-pelin sopparista joten tällä hetkellä 37k puckseja tilillä(bärtschi meni 1700 ja joku ohl-junnu 200 myös viime yön) ja tällä hetkellä 8/9 pelaajaa v-pakassa joista pitäis tulla yhteensä joku 15k jos kaikki menee alkusummilla,tosin ei oo mennyt vielä kaupaksi nämä.

Ite sain viime vklp mega deal-pakoista parhaimmat pelaajat Carey Pricen kuvan takaa(80 pelin soppari,Krejci,Larsson,Bogosian jne) joten siihen luotan jatkossakin,niin ja tosta Pricen kuvan takaa tuli AINA joku rare-pelaaja jolla ovr vähintään 86(tai sitten joku junnu jolla kehittyvyys siellä 95-99 paikkeilla)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonkohan uskaltaa pyytää Oakland Sealsin vanhasta pelipaidasta? http://www.sportsmemorabilia.com/files/CMS/image/oakland seals jersey.jpg samanlainen kuin tuossa linkin kuvassa. Koskaan kuullutkaan kyseisestä joukkueesta :D En tiennyt millä nimellä hakea, koska joukkue ei siirtynyt muuhun kaupunkiin tietääkseni.

Varmasti löytyy muita samanlaisia eli katso millä hinnalla muut myy.

Kerropas ketäs toi 15k arvonen valmentaja on?

D. Samuels, +2 +2 +2 +2 +2. Pelin paras valmentaja. :P
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonkohan uskaltaa pyytää Oakland Sealsin vanhasta pelipaidasta? http://www.sportsmemorabilia.com/files/CMS/image/oakland seals jersey.jpg samanlainen kuin tuossa linkin kuvassa. Koskaan kuullutkaan kyseisestä joukkueesta :D En tiennyt millä nimellä hakea, koska joukkue ei siirtynyt muuhun kaupunkiin tietääkseni.

Siellä noita on Dallas Starsin paitojen seassa huutokaupassa, itseltä löytyy myös valkoisena tuo paita.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

miten ihmeessä saatte noita stara pelaajia mahtuu joukkoeeseen noin paljon
mulla helisee palkkakatto ku laitan yhen nhl ketjun ja loput joutuuki sit työntää jotain sm liiga jyriä täytee.
raskin palkka nous just yli 1900, paras pelaaja on pulkkinen (96) ja sen palkka on 2140 :D
tiukkaa tekee että saa edes jotain taitoa alle 27 000
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

JUMBOT tulee vissii taas vkloppuna? lauantaina vois tulla täl viikolla et ehtis ostelee viel sunnuntain ku täl viikol maanantain oli koulus ni meni aikaa siihe. :DD
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

SITTEN TÄRKEETÄ:::::::++++++++ Mitä pakkoja kannattaa ostaa siis niinku kuvaltaan mistä pakasta parhaat kortit Giroux pakka ym. vai Malkkin. Onko teillä jotain tiettyjä pakkoja muuten vaan mitä ostelette KIITOS VASTAUKSISTA ETUKÄTEEN.:):):):)

Jonatahan Toews pakka :D ja sitte se keskimmäine jos ei oo toewsii just sillo
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

miten ihmeessä saatte noita stara pelaajia mahtuu joukkoeeseen noin paljon
mulla helisee palkkakatto ku laitan yhen nhl ketjun ja loput joutuuki sit työntää jotain sm liiga jyriä täytee.
raskin palkka nous just yli 1900, paras pelaaja on pulkkinen (96) ja sen palkka on 2140 :D
tiukkaa tekee että saa edes jotain taitoa alle 27 000

Ennen kehittämstä kannattaa pistää pitkä sopimus :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ennen kehittämstä kannattaa pistää pitkä sopimus :D

toi ois ollu hyvä tietää ennenku aloin kehittää tota sm-liiga ketjuu ku löin äijälle uuden sopparin ni palkkaki
pomppas 200 :D ja just ku sain työnnettyy kaikki +7 kortit siihen...
 
Ylös Bottom