Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

C'mooon sain tänää ettii vastustajaa monta tuntii kaikki häipy heti ku näki mun tiimin ja mulla ei oo ees mikään erityisen hyvä joukkue...

Joo'o. Tää on HUTissa ihan perseestä. Kokeilin playoffeja jollain 92-88-75 -tiimillä ja ainut joka suostui pelaamaan oli joku 97-94-xx jolla oli kaikki viirit katossa jne. (kaikki 95-90-xx tiimitkin lähti mäkeen) Itellä kun ei oo tapana kumarrella niin haaste vastaan -> Tasainen matsi ja turpiin tuli 4-2. No, ei voi mitään. This is hockey. :)

Ei kellää sattuis olee Jokereiden Jani Ritaa myytävänä? Keräilen Jokereiden kokoonpanoa ja Rita on viimenen puuttuva pala. Kiitos jo etukäteen.

Nyt tuli vihdoin voitto Pitkä kiekko huipputurnauksessa ja pakko sanoa että oli aivan mahtavia pelejä kaikki. Ei yritetty etukulmaa vai veivejä vaan pelattiin rehdisti. Jokainen peli päättyi max.2 maalin eroon ja kerran mentiin jo jatkoajalle. Oli mukava pelata kun ei tarvinnu siellä maalinkulmilla kytätä koko aikaa.

Tälläsia pelejä sais tulla useamminkin.

No oli yksi poikkeus joka yritti etukulmaa jatkuvasti mutta sain ne hoidettua. Lähetin pelin jälkeen viestin että "Hyvä peli" ja vastaus "Haista ny v***u jo pelle ja vedä ittes naruu homo" käyttäjä oli llassu ja joukkue tais olla JOKERIT :D

Kerranki oli Sunnuntai onnistunu päivä. Jumboista tuli yhteensä kortteja 40k arvosta ja nyt turnausvoitto.

Kuinkas mont tuntii meni et pelasit playoffit? Hyvä tulla tänne huuteleen nii mestarina ku vaikutti siltä et valkkailit pelkästään ovrl ~80 vihuja. Ite yritin muutaman pykälän huonommal tiimil saada pelii aikaseks mut luikit joka kerta karkuu. Lähinnä kyl naurattaa et jaksaa tollasella tiimillä uusemman tunnin vahtaa helppoja vihuja ja sit viel tullaan heti tänne huutelee. Onnee vaan viiristäs!!!

Ei siinä nyt kauaa menny ja oletan nyt että sulla oli se ankkojen logo niin meillä sen verran yhteistä pelihistoriaa ,että halusin finaalin ehkä helpomman vihun ku sinä, sori nyt jos aiheutin mielipahaa tästä. :) Ja se ,että täällä aletaan huuteleen jo vieraisiin pöytiin niin tasan tuon vikan vihun valkkasin helpommaks..paremminki oisin voinu valita ja kaikki tämä ihan vain pelkästä vitutuksesta.

Mutta jos täällä nyt on niin kovia ukkoja ketä huuteli vieraisii pöytii ni voihan ne huutelut kattoa vaikka itte pelissä? laittakaa siis haasteita tulee jos jollain nyt jotaki oli vielä sanottavaa. loput voi hoitaa yv:llä.

No nyt on tullut selväksi, ei pelaamisesta tuu enää mitään. Tappio tappion perään (kun kokeilin aamuna vielä kerran), ei millään tahdo enää rullaa niin kuin ennen. Pitää varmaan ketjuja muunnella. Columbukset tekevät mun ainoot maalit (äsken sain 4-2 turpaan, laukaukset tasan 19-19 ja johdin sitten muissa tilastoissa), Detroitit ei saa mitään aikaan ja kaiken kukkuraks Datsyuk loukkaantu. Pitäisköhän Anaheim kenttä kasata ja kehittää. En kyllä tahtois kun siinä turnauksessa haluaisin niitä käyttää koskemattomana. Ehkä teen vaihdoksia ja heitä Stammerin ja Gagnen kehiin, nykyisellä ei tule tulosta. Fiilis playoffeihin mentäessä oli loistava (murska voittojen ansiosta) ja ketjut toimivat kuin unelma. Ja sitten playoffien 2. kierroksella takkiin ja miehet eivät osaa enää mitään. Pakko pitää parin päivän tauko, ei tästä tuu yhtään mitään.

Onneksi EA oli ystävällinen ja lahjotti hextonille jo kolmannen legenda tänä jumboaaltona.. Chris Chelios pomppas pakasta. Ei kyllä lohduta, vaikka jees nostoja on tullu, sillä 170k on menny ja hyvä jos 120k saa myynneistä. :/

[video=youtube;_hjHExmy4H8]http://www.youtube.com/watch?v=_hjHExmy4H8[/video]

Tiesin hexton että susta tulee viä tommonen ahne näissä jumboissa. :D

Ennen ruinasit täällä kuukausien ajan EA:lta edes joskus yhtä legendaa ja nyt kun saat 3 legendaa 1 päivän sisään niin ei ole maha vieläkään kylläinen :confused:

Ei kellää sattuis olee Jokereiden Jani Ritaa myytävänä? Keräilen Jokereiden kokoonpanoa ja Rita on viimenen puuttuva pala. Kiitos jo etukäteen.

Itsellä oli ainakin tovi sitten Rita kentällä, tarkastan ja laitan tänään myyntiin.

Tiesin hexton että susta tulee viä tommonen ahne näissä jumboissa. :D

Ennen ruinasit täällä kuukausien ajan EA:lta edes joskus yhtä legendaa ja nyt kun saat 3 legendaa 1 päivän sisään niin ei ole maha vieläkään kylläinen :confused:

Ahne pitää olla. ;D

Nyt oli matikka pää pielessä, enhän minä jääkkään tappiolle tavallaan. Unohdin tietenkin kaikki kokoelman myynnit + uudet nostot ja muutenkin laskut meni sekaisin. Pääsen takaisin omiin näillä nostoilla, mutta Yzerman jää kokoelmaan joten -50k alkusummasta eli 170k pitäis olla tilillä myyntien jälkeen ja voi tulla enemmänkin. Pitää varmaan parit ryöstöt vetää ja parit jumbot napata.

Taisi valitus lähteä taas vain noista loisto peleistäni, anteeksi.. Minähän nostan aivan loistavasti! :D

EA:han on antanut minulle loistokortteja koko '12 uran aikana:

Allstar Datsyuk
Crosby
Yzerman
2x Chelios
Salming
Stamkos
Toews
SOTW Kane
SOTW Nash

mitä h*lvettiä minä valitan! :D

Hohhoijjaa, paskaa tullut tänä ja viime viikonloppuna.

Tänään parhaimmat 80k käytetty
-3x +5 kaikki
-4x +3 kaikki
-Kovalchuk
-Skinner
-Seguin
-Kesler

Nuistakin pelaajista Kovalchuk ja Seguin jäävät kokoelmiin. Joo'oh, pucksimäärät hupenee uhkaavasti. NHL-pelaajien keräys sujunut kuitenkin ihan mukavasti, tällä hetkellä löytyypi 380 pelaajaa, 85 pelipaitaa ja 14 logoa.

No niin se on pleijarit mun osaltani pelattu... 4 voittoa ja viiri kattoon :rolleyes: sekä kaupan päälle viel 15 000 pukcii :p
pelailin siin sit viel muutaman matsin ja huomasin et mullahan on Rynnäs kokoelmassa :eek: No pitihän sitä nyt porilaisena kokeilla uusinta suomalaisista NHL maalivahtia. 3 peliä, 3 päästettyä maalia ja torjunta% 92,5 :D joten toimi ainakin mulla loistavasti noissa peleissä.

Ps. jumboista tuli taas totuttuun tapaan ihan ihan p*skaa :mad:

Joku ostaa minulta #88 Kanan Paten (koskematon) :)
tarjoukset psn:A7X1407 tai Yv:llä

Rita löytyy, mutta itse keräilen jokereita :). Tosin huttia ei ole tullut nyt paljoa pelailtua... Psn:A7X1407

Et millää suostuis myymään poies? Ku ei oikeesti ikinä tunnu olevan huutokaupassa sitä. Voin maksaa iha kelpo summanki siitä :)

Ihan jees nostot vielä näistä viimeisistä pakoista. Ostin 5.

Fowler
Couturier
Larsson
Gerbe
Emery
Gustaffson
Breathwaithe
Eller
Gionta
Bryzgalov
+2 kaikki
yms. 80kok rouhijoita.