Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]
Välillä itsekkin häviän joku 5 peliä putkeen ja sitten pidän päivän tauon. Olen myös huomannut sen että alle 7h yöunilla ei kannata pelata tai jos olet väsynyt. Toi momentum on kans ihan turhaa pelleilyä. Seuraavassa änärissä tota ei toivottavasti enää ole. Ainiin unohdin viellä sanoa että jos sulla ei oo semmosta peli fiilistä tai pelaat vain sen takia että saisit pukkeja niin silloin menee ainakin mulla pelit huonommin. Eli kun tekee oikeasti mieli pelata niin silloin yleensä myös voitan helpommin. Riippuu varmaan ihan ihmisestä mutta mulla se on noin.Hieman kyllä pistää kyrsimään tämä peli. Viimeisen 6 pelin saldo: 1 voitto, 5 häviötä. Ei mua noi häviöt haittaa, mutta kun näissä peleissä ei ole käytännössä mikään onnistunut ja vastustajilla onnistuukin sitten kaikki syötöt, kiekonriistot yms...Voi tosin olla, että en osaa pelata näillä hyvillä tiimeillä enää niin hyvin, kun olen jonkun aikaa pelannut tommosella elitserien joukkueella. Mutta kyllä suurin syy näihin häviöihin on tämä "momentum". Esimerkiksi yhdessä pelissä vastustaja teki 3 maalia minun pelaajan kautta. Peli päättyi 3-6 tai jotain vastaavaa.