Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseltä tulee nyt ehdotus minkä pitäisi olla mielestäni ihan itsestäänselvyys tuossa liigassa: jos nyt tulee se 16 pelajaa, niin eihän siinä ole mitään järkeä että kaikki pääsee pleijareihin? Just dingel about it. 4 parasta molemmista divisioonista jatkoon (4+4=8 :o) ja 1. Divisioonan paras vs 2 divisioonan huonoin jne. Eli samalla tavalla kuin NHL:ssä pudotuspelit menee. Divisioona jaot suoritettais sit arpomalla.
Tämä olisi ainakin minun mieleeni.KOSKA JOS KAIKKI PÄÄSEE PLEIJJAREIHI NI SIT EI TARVIS PELATA RUNKOSARJASSA EDES YHTÄ OTTELUA NI VOISIT SILTI TAISTELLA TOSTA 25K:sta :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämä olisi ainakin minun mieleeni.KOSKA JOS KAIKKI PÄÄSEE PLEIJJAREIHI NI SIT EI TARVIS PELATA RUNKOSARJASSA EDES YHTÄ OTTELUA NI VOISIT SILTI TAISTELLA TOSTA 25K:sta :)

Sama. Uuden topikin vois luoda tälle jo, ekaa viestiähän voi sitten muokata vapaasti, eli lisätä säännöt yms (ettei tätä keskustelua täytä nämä)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerroppas mitä teet, kun ostat noin paljon pakkoja ja saat luonnollisesti paaaljon pelaajia ja soppari+kehityskortteja, että heitätkö mitkä suoraan pois ja mitkä jätät talteen? Noi paikat on niin rajallisia, että vaihtopakka jne. täyttyy hetkessä täyteen. Poistatko tietyt pelaajat ja tietyt keh. sop. kortit suoraan?

Poistan yleensä kaikki 20 sopparit, +7 tkl/puo/käd, kuntoutuskortit ja kaiken muun p*skan (paitsi nyt kaikki menee kokoelmaan), jos löytyy jo kokoelmasta ja ei saa 250 enempään, niin menee yleensä poistoon.

Itseltä tulee nyt ehdotus minkä pitäisi olla mielestäni ihan itsestäänselvyys tuossa liigassa: jos nyt tulee se 16 pelajaa, niin eihän siinä ole mitään järkeä että kaikki pääsee pleijareihin? Just dingel about it. 4 parasta molemmista divisioonista jatkoon (4+4=8 :o) ja 1. Divisioonan paras vs 2 divisioonan huonoin jne. Eli samalla tavalla kuin NHL:ssä pudotuspelit menee. Divisioona jaot suoritettais sit arpomalla.

Totta, totta. Puhuin tuossa 4 divisioonasta, mutta uskon sen menevän liian monimutkaiseksi. Ja mielestäni olisi kyllä hyvä ettei kaikki ole playoffeissa (etenkään 16 pelaajalla, 8 pelaajalla se olisi erittäin helppoa), niin saadaan vähän nopeammin etenkin playoffit pyörimään. Mielestäni on vain aika brutaalia pudottaa yht. 8 pelaajaa, mutta ehkä se tuo vähän haastetta ja tarkoitusta pelata ekat pelit hyvin?

Tämä olisi ainakin minun mieleeni.KOSKA JOS KAIKKI PÄÄSEE PLEIJJAREIHI NI SIT EI TARVIS PELATA RUNKOSARJASSA EDES YHTÄ OTTELUA NI VOISIT SILTI TAISTELLA TOSTA 25K:sta :)

Mutta silti kaikki pelit tulisi pelata, muuten ei pääse. Ja katsotaan vaan miten se sarjan viimeinen voittaa toisen sarjan ykkösen. :D

--

Kaikki on siis edelleen alkusuunnitelmissa ja ihan hyvä että kommetteja ja ehdotuksia tulee. Sen takia on vain hyvä jatkaa keskustelua ainakin viikko ennen kuin postaan turnaus topicin. Jos joku miettii miten divisioonat kasataan, teen "hakulomakkeen" johon kirjoitetaan Gamertag ja kokonais rank HUT -pelimuodossa. Että saadaan jokaiseen divisioonaan erilaisia pelaajia, ei sinäänsä ole järkeää katkaista 2000 kohalta ja heittää sen alle sijoittuvat pelaajat yhteen divisioonaan ja yli sijoittuvat toiseen. Heittämällä molempiin eri rankkisiä pelaajia, toki aiheuttaa sen että yleensä nämä iso rankkiset pelaajat dominoivat koko runkosarjaa, mutta jos ei tuota riskiä halua ottaa pienempi rankkisenä niin ei kannata edes pyrkiä. Sitäpaitsi rank ei kerro sinäänsä mitään jos ei pelaa paljon, veihän minäkin öö 3000 rankkisenä (kuukaus sitte tai enemmän) 2. rankatun pelaajan (tällä hetkellä hän on 1.) jatkoajalle ja molemmissa oli tiukat lopputulokset.

Meinaan koota sitten parhaita paloja turnauksesta ja tehdä niistä videon, eli jos peleissänne tapahtuu jotain hienoa (iso taklaus, hieno maali tms.) niin olisi kiva että ne tallennettaisiin ja laitettais EA profiilin sivulle, sitten käyn ottamassa niitä välillä.

Sama. Uuden topikin vois luoda tälle jo, ekaa viestiähän voi sitten muokata vapaasti, eli lisätä säännöt yms (ettei tätä keskustelua täytä nämä)

Ehkä niin on parasta.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniiin nyt löyty syy mun ainaiselle häviämiselle :D
3-0 kun mentiin kolmanteen erään kuvakulman vaihto mielummin alas muotoon ja lopputulos 4-6 :D kuvakulmalla on näköjään väliä!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniiin nyt löyty syy mun ainaiselle häviämiselle :D
3-0 kun mentiin kolmanteen erään kuvakulman vaihto mielummin alas muotoon ja lopputulos 4-6 :D kuvakulmalla on näköjään väliä!

Totta, itse kokeilin "korkeaa" kuvakulmaa, joo pelaajat näkyy hyvin. Mutta kaiket pienet pelit on vaikea hahmottaa, hävisin silloin 4 ottelua putkeen kunnes rage quittasin ja pidin päivän tauon. Tulin takaisin vaihdoin kuvakulman, jostain 7-3-1 recordista 19-3-1 recordiin tässä kuussa. Mielestäni mulla on aika mukava voittoputki. EA näyttää vain 6 voittoputkea, ei varmaankaan näytä disconnecteja vastustajilta? Niitä on tullu ainakin 5kpl :)

//EDIT

Nyt kun sain myynnit laskettua, niin n. 50k tulossa v-pakalla ja sit oon 100k:ssa. Sit vielä 80 soppari, 6x 50 soppari, 2x +5 kaikki ja 5x +3 kaikki, niin ropiat 90k noista vielä, eli aikaisemmin mainitsemani 50k:n tappio tulossa. Mutta sinäänsä, jos poistaisin kaikki ei arvokkaat pelaajat kokoelmastani (about 1400 pelaajaa) eli n. 1000 pelaajaa x 60 (perus summa mitää saa kun poistaa pelaajan) = 60k eli olis kertynyt tommonen summa ilman että lähettäisin kaikki kokoelmaani, en ole niin pulassa että tällästä alan tekee. Onhan mulla vielä LA Gretzky jonka aijon myydä, ei ollut niin loistava kuin kuvittelin, 2 peliä (että sain 15 sopimuksen) - 0 pistettä, voi olla että pelas 3. ketjussa niin siinä syy. :D

Ryöstin vähän aikaa sitten 50 sopparin 2k:lla ja M. Koivun 1k:lla (ei niin hirveä ryöstö, mutta tarvitsen kokoelmaani).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Imeekö mun veska helpommin jos väsymys on 4 kuin että se olisi 1? NHL 12: HUT Goalie Tips & Tricks (Hockey Ultimate Team) - YouTube
Tuon videon perusteella sain sellaisen käsityksen että max yksi peli veskalla ja sitten lepäämään yhden pelin ja sitten taas pelaamaan. Vai huononeeko veska vasta kun väsymys on yli 5?

P*ska puhetta, itse pelaan veskalla väsymykseen 4-5 ja sitten vasta huilautan hänet. Ei muutu veskan peli mielestäni ollenkaan, voi olla että pientä vaikutusta on. Nykyään vaan puolustus toimii mulla hyvin, joten ihan sama kuka mulla sielä maalissa on. Sitäpaitsi jos aina yhden pelin jälkeen huilaa veskaria niin sopimus vaan tippuu, ei hyvä homma siis kehitetyille veskareille (ei ura). Turhaa vaivaa vaihtaa veskaria joka pelin jälkeen, mielummin peluuttaa 4-5 peliä tai jos tulee joku floppi peli niin antaa suoraan istuntoa mv:lle.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Uusi idea jos joku muu on ehdottanut saa kyllä kunnian. elikkä peliin voisi lisätä mahdollisuuden vuokrata pelaaja, tätähän tehdään myös irl.

elikkä herra x haluaa vuokrata "wäinön" 5 otteluksi, herra z ottaa mielellään rahat hintahan perustuu markkinatalouteen.

joku varmaankin miettii loukkautumista se toimisi niin, että jos x teloo Wäinön sairas tuvalle 1 tai vika matsi saikku kestää vaan

sopimuksen ajan ja pelaaja palaa täysikuntoisena omistajalle.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Turhaa vaivaa vaihtaa veskaria joka pelin jälkeen, mielummin peluuttaa 4-5 peliä tai jos tulee joku floppi peli niin antaa suoraan istuntoa mv:lle.

Itsehän olen tunnollisesti vaihtanut mokea joka matsiin väsymyksen vuoksi :D Jostain syystä en ole koskaan pelannut uupuneella mokella.
Pakko myös mainita mokeni komea ura saldo 33 voittoa ja 2 tappiota. Täytynee tuolla jantterilla pelata tuo ura loppuun uupuneen ja katsoa miten menee.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Uusi idea jos joku muu on ehdottanut saa kyllä kunnian. elikkä peliin voisi lisätä mahdollisuuden vuokrata pelaaja, tätähän tehdään myös irl.

elikkä herra x haluaa vuokrata "wäinön" 5 otteluksi, herra z ottaa mielellään rahat hintahan perustuu markkinatalouteen.

joku varmaankin miettii loukkautumista se toimisi niin, että jos x teloo Wäinön sairas tuvalle 1 tai vika matsi saikku kestää vaan

sopimuksen ajan ja pelaaja palaa täysikuntoisena omistajalle.

Veikkaan että kaikilla olisi tyyliin vähintään 95-95-x joukkue kaikissa turnauksissa eikä siinä olisi järkeä. Tässä pelissä on muutenkin turhan helppo saada hyvä joukkue niin ei vuokraamisia tarvita. Ihan hyvä idea muuten mutta tuskin (toivottavasti) ei toteudu. Tai en tiedä voihan se toimiakkin hyvin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan toi korttikauppaan tullut Champions pack mistään kotoisin. Hintaa näyttää oleven 12 500 puckia/2,45e.
Vähän mietityttää kannattaisiko tuo hankkia vai odottaa Jumbon tarjouksia.

Ilmotelkaahan että millasta korttia tosta pakasta tulee.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan toi korttikauppaan tullut Champions pack mistään kotoisin. Hintaa näyttää oleven 12 500 puckia/2,45e.
Vähän mietityttää kannattaisiko tuo hankkia vai odottaa Jumbon tarjouksia.

Ilmotelkaahan että millasta korttia tosta pakasta tulee.

Jos pakkaus lupaisi pelkkiä pelaajia, niin sitten se voisi olla ihan ok. Mun tuurilla esim. tosta saisin: Tyrell, 4x 20-30 sop, +7 käd ja +9 lau. Odottaisin mielummin jumboja jos puckseja meinaisin käyttää, ihan ok ostos jos psn rahaa käyttää. Itse en heittäisi tähän peliin enää yhtään penniä, kerran jämärahoilla erehdyin ostamaan 2x pakkausta ja pelkkää p*skaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos pakkaus lupaisi pelkkiä pelaajia, niin sitten se voisi olla ihan ok. Mun tuurilla esim. tosta saisin: Tyrell, 4x 20-30 sop, +7 käd ja +9 lau. Odottaisin mielummin jumboja jos puckseja meinaisin käyttää, ihan ok ostos jos psn rahaa käyttää. Itse en heittäisi tähän peliin enää yhtään penniä, kerran jämärahoilla erehdyin ostamaan 2x pakkausta ja pelkkää p*skaa.

Joo, voipi olla että säästelen puckseja jumboihin. "Oikeaa" rahaa en käytä joten tuo 12,500 on turhan suolanen hinta jos tulee täysin paska pakka.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan toi korttikauppaan tullut Champions pack mistään kotoisin. Hintaa näyttää oleven 12 500 puckia/2,45e.
Vähän mietityttää kannattaisiko tuo hankkia vai odottaa Jumbon tarjouksia.

Ilmotelkaahan että millasta korttia tosta pakasta tulee.

2 Pakka ostin häjissää: Malkin,Tavares,Lecavalier + parit reenit..

Olisko jollai Koskematonta C.Perryä ja H.Zetteriä? Pankaa yv:llä ni katotaa josko saatais ukot vaihtaan omistajaa :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika mukava muuten tuo huipputurnaus nyt. 5k voitosta ja kertoimet oli jtn. 1,2-1,5. Itsehän voitin tuon suoraan 4:ssä pelissä.

Yhteensä 4 pelissä tein 29 maalia (5+9+7+8) ja päästin 6 (1-4-1-0), Pekka Rinne oli ihan jees kaikissa peleissä, olis saanu kyl nollapelin ekastakin mutta hänet yllätettiin 50km/h nopeudella tulevalla lämärillä heti sinisen jälkeen, ilman että ketään oli edessä ja sattumalta eka häntä päin tuleva laukaus. :(

Kauheeta dominointia oli kaikki pelit. Ainoa kova vastustaja oli tokassa pelissä vastassa oleva miguel_ täältä foorumilta, vein pelin nopeasti 2-0 johtoon, toisessa erässä oltiin jo 4-4 tasoissa, sitten 3. erässä Datsyuk & Howe päätti näyttää oikein isän kädestä ja lopputulokseksi tuo 9-4.

Muissa peleissä en antanut vastustajille yhtään mahdollisuuksia, vikassa pelissä 6-0 tilanteessa vastustaja lopetti ja jäi vain seisomaan, tein itsekkin niin vaikka komeilin Datsyukille kypärätempun.

Datsyuk päätti sit tehä pojo yht. 4 per peli: 12 maalia, 4 syöttöä. Ei paha? Selvästi pelin paras pelaaja :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika mukava muuten tuo huipputurnaus nyt. 5k voitosta ja kertoimet oli jtn. 1,2-1,5. Itsehän voitin tuon suoraan 4:ssä pelissä.

Yhteensä 4 pelissä tein 29 maalia (5+9+7+8) ja päästin 6 (1-4-1-0), Pekka Rinne oli ihan jees kaikissa peleissä, olis saanu kyl nollapelin ekastakin mutta hänet yllätettiin 50km/h nopeudella tulevalla lämärillä heti sinisen jälkeen, ilman että ketään oli edessä ja sattumalta eka häntä päin tuleva laukaus. :(

Kauheeta dominointia oli kaikki pelit. Ainoa kova vastustaja oli tokassa pelissä vastassa oleva miguel_ täältä foorumilta, vein pelin nopeasti 2-0 johtoon, toisessa erässä oltiin jo 4-4 tasoissa, sitten 3. erässä Datsyuk & Howe päätti näyttää oikein isän kädestä ja lopputulokseksi tuo 9-4.

Muissa peleissä en antanut vastustajille yhtään mahdollisuuksia, vikassa pelissä 6-0 tilanteessa vastustaja lopetti ja jäi vain seisomaan, tein itsekkin niin vaikka komeilin Datsyukille kypärätempun.

Datsyuk päätti sit tehä pojo yht. 4 per peli: 12 maalia, 4 syöttöä. Ei paha? Selvästi pelin paras pelaaja :D

Jahas, pitääpä käydä keräämässä kiekot parempiin taskuihin. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, pitääpä käydä keräämässä kiekot parempiin taskuihin. :D

Kannattaa, siitä saa helpot 8k. Se on vielä 5pv käynnissä, pelaa kerran päivässä viiden päivä ajan = 40k :D

En kyllä pucksien takia pelannu, kelasin vaan et "tahdon tuon pokaalin" ja nojoo ne pucksit :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaa, siitä saa helpot 8k. Se on vielä 5pv käynnissä, pelaa kerran päivässä viiden päivä ajan = 40k :D

En kyllä pucksien takia pelannu, kelasin vaan et "tahdon tuon pokaalin" ja nojoo ne pucksit :D

Juu, pitää muutama pelata niin saa tuon 2,5k turnaustakin varten. Millos nuo vois sulle maksella vaikkei ketjuun kuulu?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Prkln huipputurnaus kun aina pääsee niin lähelle voittoa mutta sitten tulee hieman haastavampi vastus ja näyttää kuinka oikeasti pelataan.

Olin jo 3 - 0 Johdossa 3.erän alkaessa mutta siten vastustaja heräsi ja teki ensimmäisen minuutin aikana maalin ja perään toisen. Vielä taistelulla sain yhden maalin mutta sitten hajosi koko peli ja turpiin tuli 4-7 sillä jokainen veto upposi pavelecin taakse.

Noh, paremmalle hävisin ja eikun uudestaan yrittämään sillä periksi ei anneta ja puckseille olisi käyttöä.
 
Ylös Bottom