Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmiikkssuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiinnostaisko ketään 88 neuvirth? Uraa jotain 50-70 jälellä ja palkka vähän alle 2,1k Tarjoukset yv:llä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, pitää muutama pelata niin saa tuon 2,5k turnaustakin varten. Millos nuo vois sulle maksella vaikkei ketjuun kuulu?

Kaikki ajallaan, kaikki ajallaan. Ei ole mitään kiirettä, koeviikot vielä pahasti käynnissä (ja mulla alkaa ensi viikolla). Varmaankin ensi viikon alusta tulee lisätietoa. Varsinaista "kokoonpanoa" ei olla vielä päätetty, mutta varmojakin paikkoja on. En vain viitsi vielä periä mitään.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Perkele kaus toi huipputurnaus on ollu käynnis? Luulin et ne on lopetettu ku niitä ei ollu pariin viikkoon. Menny monet pucksit hukkaa ku tullu täl viikol voitettu useempi 2,5k turnaus.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Perkele kaus toi huipputurnaus on ollu käynnis? Luulin et ne on lopetettu ku niitä ei ollu pariin viikkoon. Menny monet pucksit hukkaa ku tullu täl viikol voitettu useempi 2,5k turnaus.

Ei se oo ollu ku pari-kolme päivää käynnissä, vielä 4 päivää jäljellä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla oli toi Neuvirth, mutta myin sen pois. Hävisin monta matsia sen takia;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Käsittämätön viikko. Turpaan tulee että tukka lähtee. No on tässä voittojakin joitain mutta tappioita ihan liikaa. Paria peliä lukuunottamatta voittanu vedot selvästi, huippupaikkoja, suoraan syötöstä jne... vikassa n. 15 pelissä ei vaan suostu meneen maaliin. Kokeilin piruuttani paria 99 ukkoakin ja ei siltikään. Ylärimat ja tolpat lommoilla ja vastujan veskarit hakee ihan huikeita haamuja :D Ja sitten omissa kolisee joka toisella vedolla... voitan vedot 25-10 ja häviän. Omiin menee maalin takaa, siniviivalta ilman maskia, rystylerput kaukaa... ihan käsittämätöntä. Toki osa maaleista omaankin piikkiin, mutta yhtään pelastusta ei oo tullu. Yhdessä pelissä 3 omaa maalia, jotka botit sähläs omiin. Testannu 5 eri veskaakin ja ei paljoo auta. Pitäsköhän heittää Abbott valmentajaks vai miten tästä päästään yli?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Käsittämätön viikko. Turpaan tulee että tukka lähtee. No on tässä voittojakin joitain mutta tappioita ihan liikaa. Paria peliä lukuunottamatta voittanu vedot selvästi, huippupaikkoja, suoraan syötöstä jne... vikassa n. 15 pelissä ei vaan suostu meneen maaliin. Kokeilin piruuttani paria 99 ukkoakin ja ei siltikään. Ylärimat ja tolpat lommoilla ja vastujan veskarit hakee ihan huikeita haamuja :D Ja sitten omissa kolisee joka toisella vedolla... voitan vedot 25-10 ja häviän. Omiin menee maalin takaa, siniviivalta ilman maskia, rystylerput kaukaa... ihan käsittämätöntä. Toki osa maaleista omaankin piikkiin, mutta yhtään pelastusta ei oo tullu. Yhdessä pelissä 3 omaa maalia, jotka botit sähläs omiin. Testannu 5 eri veskaakin ja ei paljoo auta. Pitäsköhän heittää Abbott valmentajaks vai miten tästä päästään yli?

Tiedän tunteen.. Mulla on nyt toiminnut kaikki hyvin, Zetterberg-Datsyuk-Howe kenttä on vaan liian kova, ei piru.. kukaan ei pysäytä niitä. En ole hävinnyt 3 viikkoon ranked onlinessa, 21-3-1 tollanen tässä kuussa ja nuo 4 tappiota kaikki putkeen silloin ku kaikki meni päin v*ttua. :D

---

Tässä tämän viikon SOTW:it

Alex Ovechkin
Evgeni Malkin
Brian Rolston
Henrik Zetterberg
Cody Hodgson
Frans Nielsen
Brian Elliot
Cory Schneider
Ryan Strome

Vois Ovechkinin nostaa jumboista. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Alex Ovechkin
Evgeni Malkin noi samasta pakasta huom älkää HETI uskoko jos joku sanoo saaneensa kannataa katsoa kalenteria0)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No nyt kävi sitten ekaa kertaa ihan hyvä tuuri, kun standardista tuli 80 pelin soppari.

Mitäs tosta uskaltas pyytää?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös pitkät veskat (yli 190cm) olleet parhaita tässä hutissa? Mietin vain että jos ostaisin jonkun pitkän junnu veskan ja kehittäisin sen johki 95-99 paikkeille.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

jossain vaiheessa katoin et joku pyysi 10 000 tosta.

OK? Sen arvo on ihan selvästi +16,000, itse myin eilen omani n. 5min 16,5k:lla. Saat varmasti myytyä 17k:lla nyt.

Eikös pitkät veskat (yli 190cm) olleet parhaita tässä hutissa? Mietin vain että jos ostaisin jonkun pitkän junnu veskan ja kehittäisin sen johki 95-99 paikkeille.

Kaikilla ei toimi pitkät samalla lailla kuin muilla, en suosittele kehittämään ollenkaan paitsi ehkä +9:jä/+2 kaikkia joihinkin maalivahteihin. Koskemattomat pelaa melkeen yhtä hyvin kuin kehitetyt, tää peli on niin rikkinäinen että ihan sama kuka siellä maalissa hyppii. Rask koskemattomana on ihan huippu, samoin Rinne. Myös koskematon Bishop on pelannu mulla loistavasti. Jos rahaa löytyy niin siitä vaan, itse en tuhlaisi penniäkään joihinkin +5 kaikkiin ja yms.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

OK? Sen arvo on ihan selvästi +16,000, itse myin eilen omani n. 5min 16,5k:lla. Saat varmasti myytyä 17k:lla nyt.



Kaikilla ei toimi pitkät samalla lailla kuin muilla, en suosittele kehittämään ollenkaan paitsi ehkä +9:jä/+2 kaikkia joihinkin maalivahteihin. Koskemattomat pelaa melkeen yhtä hyvin kuin kehitetyt, tää peli on niin rikkinäinen että ihan sama kuka siellä maalissa hyppii. Rask koskemattomana on ihan huippu, samoin Rinne. Myös koskematon Bishop on pelannu mulla loistavasti. Jos rahaa löytyy niin siitä vaan, itse en tuhlaisi penniäkään joihinkin +5 kaikkiin ja yms.

No hyvä hyvä, laitoin oman myyntiin 15k, osta heti 20k.

Itelläni maalissa Brodeur, koska hän nyt sattuu olemaan paras veskari koskaan, ja pelaa Devilsissä. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No hyvä hyvä, laitoin oman myyntiin 15k, osta heti 20k.

Itelläni maalissa Brodeur, koska hän nyt sattuu olemaan paras veskari koskaan, ja pelaa Devilsissä. :)

Minä pidän Suomalaisista maalivahdeista, Rinne on suosikkini ja hän on hyvä vielä sen takia että pituutta löytyy aika paljon. Harkitsen jo 50 sop + 2x +5 kaikki laittamista hänelle. Rinne on varmaan ihan pirun kova 99 ovrl.:ina, vaikka en nyt niin hirveästi tahtois kehittää koska ei se niin hirveästi kuitenkaan parane, ehkä pikkusen. No jos SOTW Ovechkinin saan niin kyllä sit Rinne pääsee 99:iin. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

2 kertaa katkes EASHL-pelissä :D

Mulla ea heittäny pihalle muistaakseni 5 kertaa torstaista lähtien. Kaks kertaa vikalla minuutilla, toinen johto ja toinen tappioasemassa. Pari kertaa käyny niin että ukot jäätyy alotukseen ja kuulen selostusta vielä vähän aikaa ja sitten heittää pihalle. Tappio tullu aina sarakkeeseen. Kiva homma kun näin kävi myös turneen finaalissa. Epäillyttää että onkohan jo omissa yhteyksissä vikaa kun joskus aiemminkin ollu jaksoja joissa netti pätki.

Joskohan se tuuri kääntyis kuun vaihtuessa...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokeilen kehittää raskin melkein tappiin jos se ei toimi niin sitten kokeilen jotain muuta veskaa jota en kehitä yhtään. Aika p*rseestä että nää yli 90 kok. huippu veskat imasee välillä naurettavan lussuja vetoja tai pelaa paljon huonoja pelejä. Kyllähän jokaisella huippu veskalla on huonot pelinsä mutta tässä hutissa niitä on liioiteltu.

Sama juttu on muillakin pelaajilla esim. mulla oli (on kyllä edelleenkin) kolme hyökkääjää jotka oli kaikki 99 (nimiä en muista mutta kaikki nhl pelaajia ja yksi oli seguin) pistin kaikki ykköshyökkäysketjuun ja viidessä pelissä kukaan ei tehnyt ainuttakaan pistettä. Mun huonommat pelaajat teki ihme paikoista maaleja. En sitten tiedä oliko tuurista kiinni.

Noh turha se on marista tästä asiasta kun ei tälle voi mitään.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokeilen kehittää raskin melkein tappiin jos se ei toimi niin sitten kokeilen jotain muuta veskaa jota en kehitä yhtään. Aika p*rseestä että nää yli 90 kok. huippu veskat imasee välillä naurettavan lussuja vetoja tai pelaa paljon huonoja pelejä. Kyllähän jokaisella huippu veskalla on huonot pelinsä mutta tässä hutissa niitä on liioiteltu.

Sama juttu on muillakin pelaajilla esim. mulla oli (on kyllä edelleenkin) kolme hyökkääjää jotka oli kaikki 99 (nimiä en muista mutta kaikki nhl pelaajia ja yksi oli seguin) pistin kaikki ykköshyökkäysketjuun ja viidessä pelissä kukaan ei tehnyt ainuttakaan pistettä. Mun huonommat pelaajat teki ihme paikoista maaleja. En sitten tiedä oliko tuurista kiinni.

Noh turha se on marista tästä asiasta kun ei tälle voi mitään.

Ei kannatta ajatella että 99 pelaajat iskevät ne maalit sulle automaattisesti ja sama 99 veskareilla, pitää pelaa mahdollisimman normaalisti. Mulla oli sama probleema Howen kanssa aluks, nyt herralla on 20 peliä pelattu 38 pojoa, vielä pari tuollaista mukavaa 4 pojon peliä niin äijä saa 2PPG:n, Datsyuk oli tahmainen alussa nyt on tykittänyt ihan pirusti. 36 peliä pelattu 66 pojoa, ilman noita paria-neljää peliä jossa jäi ilman tehoja + disconnect voitot ekassa erässä jossa ei ehtinyt tehä pojoja, niin äijällä olis varmasti about 2PPG ja sama muilla pelaajilla. Brassard-Vermette-Nash kenttä on toiminut kans hyvin mulla, nyt on alkanut kehitysten jälkeen pelaajat tekemään pojoja, ainakin 1PPG jokaisella. Alussa oli 5 pelissä pari syöttöä molemmilla (Vermette & Brassard).

Tässä vielä tämänkertainen playoff kokoonpano:

Brassard (92) - Vermette (88) - Nash (94)
Zetterberg (93) - Datsyuk (98) - Howe (93)
Abdelkader (89) - Filppula (86) - Eaves (81)
Hester (57) - Brandl (56) - Quevellion (56)

Keith (89) - Seabrook (87)
Gudbranson (99) - Cajkovsky (89)
Pronger (90) - Coburn (85)

Rinne (90)

Pitää käydä varmaan offlinessa huilauttamassa Rinnettä, en jaksa pelata onlinessa nyt. Lataudun playoffeihin jotka starttaavat huomenna. Huominen on kyllä huono päivä aloittaa pelaaminen, EA:n huoltopäivä nääs. Pitää maanantaina aloittaa sitten.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hieman kyllä pistää kyrsimään tämä peli. Viimeisen 6 pelin saldo: 1 voitto, 5 häviötä. Ei mua noi häviöt haittaa, mutta kun näissä peleissä ei ole käytännössä mikään onnistunut ja vastustajilla onnistuukin sitten kaikki syötöt, kiekonriistot yms...Voi tosin olla, että en osaa pelata näillä hyvillä tiimeillä enää niin hyvin, kun olen jonkun aikaa pelannut tommosella elitserien joukkueella. Mutta kyllä suurin syy näihin häviöihin on tämä "momentum". Esimerkiksi yhdessä pelissä vastustaja teki 3 maalia minun pelaajan kautta. Peli päättyi 3-6 tai jotain vastaavaa.
 
Ylös Bottom