Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Hieman kyllä pistää kyrsimään tämä peli. Viimeisen 6 pelin saldo: 1 voitto, 5 häviötä. Ei mua noi häviöt haittaa, mutta kun näissä peleissä ei ole käytännössä mikään onnistunut ja vastustajilla onnistuukin sitten kaikki syötöt, kiekonriistot yms...Voi tosin olla, että en osaa pelata näillä hyvillä tiimeillä enää niin hyvin, kun olen jonkun aikaa pelannut tommosella elitserien joukkueella. Mutta kyllä suurin syy näihin häviöihin on tämä "momentum". Esimerkiksi yhdessä pelissä vastustaja teki 3 maalia minun pelaajan kautta. Peli päättyi 3-6 tai jotain vastaavaa.
Välillä itsekkin häviän joku 5 peliä putkeen ja sitten pidän päivän tauon. Olen myös huomannut sen että alle 7h yöunilla ei kannata pelata tai jos olet väsynyt. Toi momentum on kans ihan turhaa pelleilyä. Seuraavassa änärissä tota ei toivottavasti enää ole. Ainiin unohdin viellä sanoa että jos sulla ei oo semmosta peli fiilistä tai pelaat vain sen takia että saisit pukkeja niin silloin menee ainakin mulla pelit huonommin. Eli kun tekee oikeasti mieli pelata niin silloin yleensä myös voitan helpommin. Riippuu varmaan ihan ihmisestä mutta mulla se on noin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ankkojen rosteri kuun alusta on koottu ja harjotettu täytee. Getzlafi ja Perry paukutellu 15 pelii yli kahen pisteen keskiarvol onlines. Kokonaisuus on 94-89-xx. Eli hyvin on piristyny ku lyöny vähän harkkakortteja.

Palmieri Getzlaf Perry
Ryan Koivu Selänne
Hagman Cogliano Smith-Pelly
Blake Bonino Beleskey


Beauchemin Fowler
Sbisa Visnovsky
Lydman Brookbank

Hiller Deslauriers
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs tollasesta Kovalchukista uskaltas maksaa? Tässä rakentelen juuri Parise - Henrique - Kovy kenttää.

Niin ja onko jumbot tulossa tänä vklp?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs tollasesta Kovalchukista uskaltas maksaa? Tässä rakentelen juuri Parise - Henrique - Kovy kenttää.

Niin ja onko jumbot tulossa tänä vklp?

7-10k on sen arvo kait. Tottakai jumbot tulee, yllätyn hirveesti jos ei tuu.

Playoffit alkavat, piru kun ei voi huomenna pelaa sen huoltopäivän takia, en halua disconnectia ja siitä tappiota. Otan mielummin kunnolla pataan, voittamaanhan minä menen, en oo hävinny varmaan 15-20 peliin ja ois kiva saada edes 25 streakki. :)

Fiilis on ollu ainakin loistava kun oon pelannu, 29 maalia tehty viimesessä 4:ssä ottelussa :).


  • NHL® 12: hexton13 played as Salamatoooooo against momo95130 who played as trolodry and won 8-0

    Mar 29, 2012 7:08 PM

  • NHL® 12: hexton13 played as Salamatoooooo against iso-jeve who played as team sovjet and won 7-1
    Mar 29, 2012 6:43 PM

  • NHL® 12: hexton13 played as Salamatoooooo against Gretski999 who played as EU ALL STARS and won 9-4

5-1 voittoa ei näy, varmaan sen takia että vastustaja lähti menemään.

Pakko myöntää että kaverit ei ollut mitään huippuja, paitsi Gretski999 on hyvä. Fiilis on vaan ollu niin loistava että playoffit ois kiva pelata heti nyt.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt alkaa vihdoin kentälliset olemaan kunnossa.

Hyök.
Simmonds - Giroux(99) - Hartnell

Van Riemsdyk - Schenn - Lupul

Pakit

Timonen - Mezaros

Coburn - Larsson (99)

Muita kenttiä vaihtelen aika usein. Mutta tällä kokoonpanolla näyttää tulevan tulosta.

Huomenna sit Jumboja ostelemaan jos vaikka tulis jotain hyödyllistä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Muhaha, meikä jäi kerrankin plussalle jumboista! Kuulit aivan oikein :D 4,5k oli käytettävää (en oo jaksanu myydä viime viikonlopulta mitään pois) ja 2 pakkaa ostin, 50 soppari ja Bobrovsky.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli taas hyvä todiste "momentumin" toimimisesta :D Toisessa erässä tilanne oli mulle 3-2, mutta sitten 4 maalia vajaassa kahdessa minuutissa :p Tosiaan itse myös toivoisin, että tommoset poistettaisi nhl13 pelistä.

Jumboihi menny hieman hieman yli 10k ja paras taitaa olla pelaajan +3 kaikki.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

20k ehdin käyttää main accountilla niin hyppäs Yzerman! :D Harmi vaan kun pidän sen eli tuottoa ei tule niin hirveästi. Yhteensä 60k käytetty:

Yzerman
2x +5 kaikki
2x +3 kaikki
3x +2 kaikki
Iginla
pirusti +9:jä.

ja jotain muutakin tais tulla, ei kyllä mitään ihmeellisistä.

2. account nosti p*skoista p*skimmat nostot 57k:lla:

50 soppari
Laich (luulin jo saaneeni SOTW Ovechkinin :()
Voracek
Comeau
3x +3 kaikki
6x +2 kaikki
Missaen (jes! maalivahti playoffeihin!)

Playoffit starttasin 4-1 voitolla, Rinne veti kauheita seivejä, pelasti niin monta vetoa että oksat pois. Nyt oli Columbus kenttä liekeissä, teki kaikki mun 4 maalia. En tiiä miks Redarit ei onnistunut nyt maalaamaan. :eek:

Hauska juttu että 2. acco pääs kans eliitti playoffeihin, eli 30k tulossa kunhan vain voitan 7 peliä putkeen! HELL YEAH!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä ihan ok nostot, käytin about 22k.

Grabner
Roy
Pavelec
Oshie
Lupul
B.Connolly
Leino
50 sop.
+2 kaikki MV
+2 kaikki
Seguin
D. Hamilton
Kuba
Daley
Downie
Antropov
Hirveä kasa harvinaisia pelipaitoja
ja sitten vielä noita 80 kokonaisuuden änärijyriä, joiden nimiä en muista. :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko noissa turnauksissa jokin voittoraja? :D Oon nyt kaks kertaa putkeen voittanu pitkä kiekko turnauksen ja kummastakaan en puckseja saanut. Aikaisemmin olin voittanut sen 8 kertaa ja joka kerralla pucksit ovat tulleet. Nyt se vaan näyttää, että turnauksen voittaja pro_goalie mutta pucksit ei näy siinä. Vois alotella playoffit, niin sais vähä tuhlailtavaa jumboihin :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää ei sitten ole aprilli pilaa!!! ;D

MUUUTTAA eliittiplayoffien voooooittja on maaaaaakkeee466666. WUHUU ekaa kertaa koskaan. En myöskään 11 saanu voitettuu.
playoffien tarina kulki kuin kuuluikin. Ekat kolme pelii suvereenii, 2 nollapelii lehtoselta, 3 pelissä meni yks omiin, kun virhe AV:lla. Mutta saatiiv finaaliin jännitystä kun en uskaltanut aivan käsittämätöntä 91kok. Lehtosta pistää maaliin kun oli väsymys 6. No varastosta en 93kok. pelaamatonta Rinnettä tai UT Luongoo viittiny heittää häkkiin. Niin laitoin pelatun 92 kok. Pavelecin kun aattelin ettei se enää voi kusta, mutta kun se vaan on aika ***** huono niin se vaan sit on. Ekan 5 min aikaan ruottalainen iskee 3 maalii lämäreillä siniviivan jälkeen eikä ne ollu yläkulman hakemista. Noh pistin pakan kasaan vaikka ohjain meinas lentää ja iskin toisen erän loppuun 5 maalii ja vika erä mentiin tasatahtia yhtä maalia kummallekkin.
Voitto kuitenkin napsahti ja taas yksi 15k käytettävissä. Ja tietty näkeehän sen viirin kerrankin omassa katossa :DDD

edit: myynnissä UT datsjuk + AS kortteja kuten Gaborik ja Price molemmat UT. ei näitä jaksa säästellä kun yrittää saada pelaajii paljon että mahdollisimman paljon pukkei nhl13
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No huhhuh mitkä jumbot :D 30k oli kulutettavana, 18k meni ni vaihtopakka täynnä, loput säästöön ja myydään noi mitö tuli, tuli varmaan 50k arvosta :)))
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei terve!! Pelasin just äskön jtn ruotsi homoa vastaan ja sen ainoa maalinteko taito oli tulla Beleskyllä tai Granludilla maalinkulmalle ja vetää etu yläkköön -.- muistin taas että miksi en noita online matseja pelaa paljoakaan. Itse koitin parhaani mukaan pysyä maaleissa perässä ja hävisin lopulta 6-7, ei paljoa puolustus niissä maaleissa auttanut kun homo yritti kokoajan samaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei terve!! Pelasin just äskön jtn ruotsi homoa vastaan ja sen ainoa maalinteko taito oli tulla Beleskyllä tai Granludilla maalinkulmalle ja vetää etu yläkköön -.- muistin taas että miksi en noita online matseja pelaa paljoakaan. Itse koitin parhaani mukaan pysyä maaleissa perässä ja hävisin lopulta 6-7, ei paljoa puolustus niissä maaleissa auttanut kun homo yritti kokoajan samaa.

Joo itselläkin tuli muutama päivä sitten joku hc ettan vastaan. Oli kyllä ärsyttävää pelata sitä vastaan, kun kokoajan samaa yrittää ja lähes aina upposi. Voitin kuitenkin sen matsin 8-7 jatkoajalla.

Täällä on tuore eliitti mestari :D Eka peli oli yhtä tuskaa kun kokeilin toewsia ykkösen keskelle. Toews oli aivan paska ja vaikutti koko joukkueen peliin negatiivisesti. Onneksi juuri koottu kakkosketju teki kolme maalia, jotka lopulta riitti voittoon. Toewsia ei ainakaan minun tarvitse enää käyttää yhdessäkään pelissä :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No tulihan taas paskaa jumboista. 25k oli tuhlattavana.

A.Niemi
A.Lindback
M.Brodeur
A.Asham
V.Leino
D.Girardi
C.Mcelhinney
D.Doughty
M.D'agostini
M.Lapierre
E.Moreau
J.Finger
J.Enroth
P.Sharp
A.Tanguay

H.Sedin
J.Staal

+9 -niin prklsti
+2 kaikki - 3kpl
+3 kaikki maalivahdille - 1 kpl


Kyllähän noista jotain saa kun myy mutta uskon että tappiolle jäin. H.Sedin taitaa olla arvokkain.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo itselläkin tuli muutama päivä sitten joku hc ettan vastaan. Oli kyllä ärsyttävää pelata sitä vastaan, kun kokoajan samaa yrittää ja lähes aina upposi. Voitin kuitenkin sen matsin 8-7 jatkoajalla.

Täällä on tuore eliitti mestari :D Eka peli oli yhtä tuskaa kun kokeilin toewsia ykkösen keskelle. Toews oli aivan paska ja vaikutti koko joukkueen peliin negatiivisesti. Onneksi juuri koottu kakkosketju teki kolme maalia, jotka lopulta riitti voittoon. Toewsia ei ainakaan minun tarvitse enää käyttää yhdessäkään pelissä :D

HC Ettan on ihan surkea. Muistan kun se haki mua vastaan noita etukulmia, onnistuin sitten blokkaamaan jokaisen ja voitin äijän jollain parilla-kolmella maalilla.

Itse putosin 2. kierroksella, aivan kauheaa peliä mun osalta (voi olla että luovuin toivosta ihan heti kun näin minkälaisia maaleja Rinne päästää). Vedot ihan tasan 10-10 kaveri saanut jo 3-4 maalia tehtyä ekassa erässä. Paikat oli ihan samanlaisia äijä vaan onnistu maalaamaan jokaisesta, kun taas itse kun sain paikan hänen veskarinsa torjui kaikki. Äijä vaan tykitti sitä loistavaa mailannostoa eikä kertaakaan saanut jäähyä siitä, itse kun annoin takaisin samalla mitalla, niin mun kaverit ei osaa osua siihen mailaan vaan löytävät kasvot aina. Lopetin varmaan siinä 15min 3. erässä kun peli oli 4-0 sille, ei enää kiinnostanu ku mikään ei voinu mennä sisään ja sillä uppos kaikki. Ei koskaan ole käynyt näin playoffeissa, muullon on toki käynyt. Noh pitää voittaa sillä 2. acolla :rolleyes:. Ei nyt loppujen lopuks harmita niin paljoa kuin luulin, olinhan jo 2 voittanu putkeen aikaisemmin, ehkä tarkoitukseni oli hävitä. Mutta auta armias ton EA:n kanssa kun ei häviäjälle voi mitään loistonostoja antaa, miten pysty 20k:lla tulla Yzerman ja nyt muulla 100k:lla parhaat kortit on 2x +5 kaikki, Getzlaf & Iginla. Tahdon 50 ja 80 soppareita! Haluan max outtaa joitain pelaajia!
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

No tulihan taas paskaa jumboista. 25k oli tuhlattavana.

A.Niemi
A.Lindback
M.Brodeur
A.Asham
V.Leino
D.Girardi
C.Mcelhinney
D.Doughty
M.D'agostini
M.Lapierre
E.Moreau
J.Finger
J.Enroth
P.Sharp
A.Tanguay

H.Sedin
J.Staal

+9 -niin prklsti
+2 kaikki - 3kpl
+3 kaikki maalivahdille - 1 kpl


Kyllähän noista jotain saa kun myy mutta uskon että tappiolle jäin. H.Sedin taitaa olla arvokkain.



Tuli vedettyä se 5min jäähy huipputurnaus läpi ja palkintorahoilla ostin vielä yhden Jumbon josta sitten tulikin Z.Chara sekä +3 kaikki. Joten ehkä loppujen lopuksi pääsenkin voitolle :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Dodii!

Viiri hommattu kattoon pelit (4-2,8-1,12-0 ja 7-1) vika peli tais olla vaikein ku viimeset 6 maalia tuli siinä viimesen 5min aikana..

Kokoonpanona toimi:

G.Howe-Datsjuk-P.Kane

T.Myers-C.Fowler

Okposo-Gagner-Hall

Buffy-Phaneuf

Smith-Pelly-Mikke-Pulkkinen

Letang- Orpik

4 täynnä halpoja apinoita.

Maalilla:

Enroth
Brodeur

Pukkeja käytetty se 75k ja parhaat nostot menneeltä vkolta tässä:

S.Crosby(eka pakka minkä avasin,luulin eka Nealiks :D)
H.Zetterberg Sotw
G.Howe
Malkin(joku ostanu ylihinnalla näköjää just :D)
Hall
P.Kane
Johansen
Niederreiter


3x80 sopparia
4x50 sopparia

+Ihan liikaa reenikortteja

Mv +5x2

Kp +5x2

ja siinä ne parhaat nyt taiski olla. luulis että voitolle jäis jos vielä kävis huitoon loput 55k pakkoihi --> :)
 
Ylös Bottom