Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä täydellinen ''kokoonpano uusiksi'' projekti menossa ja hyökkäys kalusto alkaa olemaan jo melko selvää sekä häkkärit. Pakkiparit ovat vielä siis aivan hukassa, eli jos tiedätte jonkun hyvän ja toimivan pakkiparin, mielellää ei hirveän tyyriitä, ainakaan montaa. ;) Eli toimivia pakkipari ehdotuksia otetaan vastaan! Mites esim Rundblad ja Larsson, molemmat herrat löytyisi koskemattomina ja ainakin näennäisesti heistä saa kehittämällä ihan hyviä mutta mites todellisuus sitten?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
nyt ois viimeistä silausta vaille kököönpänö valmis...

kane-toews-sharp
lucic-seguin-bergeron
penner-kopitar-brown
eivoimuistaanimeä-kassian-czindler tjsp.

byfuglien-myers
hedman-doughty
gudbranson-doherty

lindback-missiaen

eihän se ole enää sinneppäinkään mitä aluksi esitin :) kemiat on laitettu toissarvoseksi (huom. pakkiparit) ja staroja tuotu joukkueeseen isoilla soppareilla.

85 joukkueen kemia
26970 palkat

enää puuttuu brownilta toinen +5

czindlerillekkin ois reenit ja soppari valmiina mut pelaajal on 10 sop jotenka jos joltain löytyy kyseinen herra (OL, Windsor (OHL)) maksan hyvät puksit suhteessa kaverin taitoihin :)

näillä sit seuraavat 65 peliä ja kovimmil staroilla 95... jänskättää miten toimii kun en ole koskaan aiemmin panostanut kokoonpanoihin näin.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiva pelata noita pelinlopetusjoukkueita vastaan jos onlineen niillä aiotte. Eilen tuli pelattua peli joukkuetta vastaan jolla ainakin ykköskenttä oli kaikki 99 (Seguin, Malkin, Giroux). Muista kentistä löytyikin sitten Datsyuk, Granlund, Lucic jne. Kohtuu hyvin oli liimattu kiekot lapaan ja taklauksissa/huitomisissa ei tehoja. Voitto sentään tuli (9-7 muistaakseni) mutta eipä ole tollasta maalimäärää tullu vähään aikaan päästettyä. Kaveri sitten hakkasi noilla etukulmaa ja teki sieltä monta maalia (Rinteen torjuntaprossa tais olla alle 50).. ja niitä sitten katseltiin uusintoina monta kertaa. Onneks se ei osannu puolustaa joten joutui katteleen vähän lisää uusintoja :D

Onkohan jollain myynnissä SOTW Smithiä? Voisin ottaa uuden sellasen maalille.. nykyisellä ura lopuillaan ja noussu omaksi suosikiksi. Koko uralla alle 10 tappiota...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

eilen kävi kyllä mulle jotain käsittämätöntä? pelasin kovanaamojen turnausta, pääsin finaaliin asti ja hävisin 6-5 surkealla pelillä, sitten pelin päätyttyä yllätykseksi sain turnausbonuksena 1000 pucksia :D pokaalia ei kaappiin tullut, eikä voittoa pelistä :D kerranki näin päin :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]


Suosittelen tuon Pennerin tilalle Jarret Stoll nimisen kaverin, siirrät Kopitari VL ja Stollin sentteriksi sillä hänellä on pelin paras aloituskokonaisuus (Yzermanin jälkeen) ja muutenkin ihan kelpo pelaaja, suosittelen luistelun kehittämistä tolle.

Ja vielä että miks vaihoit Sharpin ja Kanen paikkaa? Itse olin ennen tolla kannalla käsisyyksistä, mutta kun pari peliä pelaili toisinpäin niin ihan hullun hyvin pyöri vastustajan päädyssä kiekko. Nojaa mulla oli kyllä Kaner vl ja Hossa ol. ;)

Sit vielä et miks Seguin sentteröimässä? Bergeronin alotusstatti on 87, Seguinin alle 80. :D

Sitten vielä suosittelen Malkin-Crosby-Neal kenttää.. vitsi vitsi, ei se niin hyvä ollut ainakaan eilen.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaikki NHL-joukkueet kerättynä lukuunottamatta kahta St. Louisin paitaa, Vancouverin yhtä paitaa ja Ovechkinia. Rahaa jäljellä jää n. 20-25k kunhan saan kaikki sopparit ja reenikortit myytyä. Lopuilla sitten ostellaan jumboja kun niitä tulee ja toivotaan että sieltä jonkun huippukortin saisi. Kaikki jumboista tulevat pelaajat, valmentajat, paidat ja logot laitan talteen bonusten kasvattamiseksi.

Mitähän sitä sitte keksi tällä HUTilla tehä? :rolleyes:

Itellä vasta Detroit kasassa, muita keräillään. Keräilyn lisäksi hutilla voi myös pelailla ;) Laittaa omia makeita kokoonpanoja (enkä tarkota mitään 99-joukkueita) ja nauttii niillä pelaamisesta. Otin tosin itsellekkin hommaksi kerätä nhl-joukkueita ja samoin kaikki legendat. Jos keräillä haluat niin jatka legendoista... vai joko ne on kaikki?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä vasta Detroit kasassa, muita keräillään. Keräilyn lisäksi hutilla voi myös pelailla ;) Laittaa omia makeita kokoonpanoja (enkä tarkota mitään 99-joukkueita) ja nauttii niillä pelaamisesta. Otin tosin itsellekkin hommaksi kerätä nhl-joukkueita ja samoin kaikki legendat. Jos keräillä haluat niin jatka legendoista... vai joko ne on kaikki?

Niin eikka, rupee pelaa niitä pelejä! Kehität kunnon kentät ja siitä se lähtee. Mulle on koitunut ongelmaksi tän "uber" kentän kanssa pucksitilanne, kokoelmasta on saanut myydä lukuisia kavereita jotta saa niitä +5 kaikki & 50/80 soppareita. Ja kohta lähtee lisää pois. Ajattelin jumbojen aikaan etsiä käytettyinä samoja kavereita mutta saa nähä löytyykö.. Vaikka pitäis varmaan ekana keskittyy näiden tyyppien kehitykseen, mutta hankalaksi menee jos jumbot ei ole ystävällisiä, ostaisipa joku tuon Yzermanin 45k:lla!!! Enää Malkin, Suter, Weber, Bartchi, Niederraiter ja SOTW Beach, jotka pitäisi kehittää, mutta kun käy pucksit vähäiseksi. Pitää varmaan käydä tuuri jumboissa tai jos joku avustaa (niin kuin yksi herra lupasi antaa pari +5 kaikkea ja sain jo aikaisemmin 50 sopparinkin yhdeltä tyypiltä) ;). Mutta mitä enemmän saan ilmaisia kortteja niin sitä huonompi tuuri on jumboissa ollut, en tiiä johtuukohan se siitä?

Jospa keskitynkin ryöstöihin enkä osta kuin ehkä viisi kpl:tta jumboja?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään mulle tuli ihme bugi :) .Olin nettiturnauksen finaalissa ja hävisin sen 3-4. Pelin jälkeen ruudussa luki, että sain 1800 puksia turnausvoitosta :D . No ei haittaa minua! kerrankin tuli ea:n bugi josta sai edes jotain höytyä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

jotenki semmonen fiilis et EA onnistuu jotenkin failamaan noi jumbot -.-'
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli löydettyä koskematon Jeff Skinner suhkoht halvalla 2050pucksia :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jeff Skinner on joukkueessa mutta pelaa vain ylipalkkattuna, "ei palkkakattoa" oflinessa sarjassa pettymyksiä listasta tulisi suht pitkä,rnh,lansgook,

benn,mg,kraicic,stasny,lucic. ps taatusti jokunen kirjoitusvirhe lienee en jaksanut tarkastaa. + muutamia muita lähes 99 viritettyjä.

Kaikki olleet A joko pata huonoja B ei rahan arvoisia, eniten taitotasoaan/rahaa korreiloineet pomville, iginla,kovalchuk, chara tuli viime jumbosta

myyn tossa joskus poikkeen oli taas näitä puollustus floppeja keithin kanssa. maalivahdeista lienen testannut "kaikki" parhaat mm miller tosi

surkea.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jeff Skinner on joukkueessa mutta pelaa vain ylipalkkattuna, "ei palkkakattoa" oflinessa sarjassa pettymyksiä listasta tulisi suht pitkä,rnh,lansgook,

benn,mg,kraicic,stasny,lucic. ps taatusti jokunen kirjoitusvirhe lienee en jaksanut tarkastaa. + muutamia muita lähes 99 viritettyjä.

Kaikki olleet A joko pata huonoja B ei rahan arvoisia, eniten taitotasoaan/rahaa korreiloineet pomville, iginla,kovalchuk, chara tuli viime jumbosta

myyn tossa joskus poikkeen oli taas näitä puollustus floppeja keithin kanssa. maalivahdeista lienen testannut "kaikki" parhaat mm miller tosi

surkea.

Juu, ei pelaajien arvot tee niistä aina hyvää. En tiedä onko kortitkin tässä yksilöitä, eli sama kortti voi olla eritasoinen vaikka luvut ois samat. Oma Quick ei oo saanu mitään kiinni vaikka arvot tosi korkeat. Sen sijaan Smith veti maalissa koko uran päästämättä yhtään helppoa. Itellä toimii Getzlaf - Ryan - Cammalleri. Lucic on kova, mutta Krejci keskellä vaan sotkee. Pakeista Staal-Girardi pelaa hyvin. Pelin paras pelaaja arvoon nähdän on mun mielestä Jarret Stoll: voittaa alotuksia tosi paljon, pelaa hyvin alivoimaa ja tehny kolmoskentässä melkein piste/peli hyvien rannareiden takia.

Millaisia eroja ootte huomannu koti- vs vieraskentällä pelatessa?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, ei pelaajien arvot tee niistä aina hyvää. En tiedä onko kortitkin tässä yksilöitä, eli sama kortti voi olla eritasoinen vaikka luvut ois samat. Oma Quick ei oo saanu mitään kiinni vaikka arvot tosi korkeat. Sen sijaan Smith veti maalissa koko uran päästämättä yhtään helppoa. Itellä toimii Getzlaf - Ryan - Cammalleri. Lucic on kova, mutta Krejci keskellä vaan sotkee. Pakeista Staal-Girardi pelaa hyvin. Pelin paras pelaaja arvoon nähdän on mun mielestä Jarret Stoll: voittaa alotuksia tosi paljon, pelaa hyvin alivoimaa ja tehny kolmoskentässä melkein piste/peli hyvien rannareiden takia.

Millaisia eroja ootte huomannu koti- vs vieraskentällä pelatessa?

Kotikentällä onnistun nousemaan helpommin tappioasemasta, en tiedä kyllä miksi. Onkohan se niin kun kavennat niin fiilis kasvaa kun kotiareena huutaa ja riehuu, siitä sitten lisä fiilistä ja kauhee vauhti päälle ja peli on tasan (eli momentum). Vieraspeleissä parilla nopeella maalilla voi rikkoa kotijoukkueen selän (niin kuin selostajatkin sanovat "siinä meni heidän kotietunsa"), mutta siinä voi käydä tuo "kotijoukkue juttu" sua vastaan. Ja tietenkin yhteydet pitäis olla paremmat kotijoukkueena (silloin itse hostaa), ennen olin ehkä kerran kymmenestä pelistä kotijoukkue, mutta nyt on tultu oltuu pari kertaa putkeen koti ja yhteys on ollut loistava!

Ja veskareista sen verran että ne oikeasti silkkaa random paskaa, jos joku pelaa hyvin toisella, ei se automaattisesti pelaa samalla tavalla toiselle. Myös pelaajan tyyli vaikuttaa jotenkin maalivahteihin, mutta minä pidän pitkistä veskareista koska he eivät päästä laukauksia sisään niin helposti ja puolustan onetimeria mielestäni loistavasti nykyään. Rinne on kyllä pitänyt pintansa 13 peliä, jotka hänellä olen ehtinyt/jaksanut pelata ja ihan kelpo statsit löytyy: 12-1-0, 87,8% ja 2PM. Tuo on paras mikä mulla on koskaan ollut, Rask meni paskaksi 10 pelin jälkeen ja t% tippui 86:sta 80:iin hetkessä ja päästetyt maalit 3:sta -> 4,5. Bishop kesti sen 20 peliä, vaikka hänen statsit ei pudonnut niin huimasti (24-4-1, 84% ja 3PM). Saa nähä mitä käy Rinteellä, mutta häneen luotan. Missaenillä en ole kuin yhden pelin pelannut ja siinäkin se päästi 2 maalia, mutta sai sen verran vetoja että t% oli 87 luokkaa.

Pelin paras pelaaja ylivoimaisesti on ASG Datsyuk (hinta suht korkea) ja hänen rinnalleen SOTW Zetterberg & Howe, Crosby on pelannut ihan paskasti viimeset 3 peliä, se on liian heikko. Muuten mielestäni halpa ja erittäin hyvä kenttä on/ovat: Kopitar-Richards-Brown tai Richards-Stoll-Brown tai Kopitar-Stoll-Brown. Kaikki pitäis saada alle 2k:lla, mutta en ole niinkään varma nyt kun Kingsit löytyvät kohta Stanley Cup finaalista.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Musta tuntuu että kotikentällä osuu esim. tökkimiset paremmin ja syötöt menee useammin kohilleen. Jännä miten joissain peleissä nuo syötöt menee kokoajan ihan harakoille... onkohan mulla ohjain vieraspeleissä jotenkin kummasti kädessä? :D Samoin tosiaan yhteys toimii yleensä nopeammin.

Muutamia top20 ranking joukkueita tullu vastaan ja kumma kyllä katoavat valikosta vaikka joukkueet ois saman tasoiset. Mulla 91-90 tai 90-90, riippuen ketä rivissä missäkin pelissä.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Eiköhän ne tule, koska tuolla on noita muitakin halppispakkauksia ollut myynnissä.
 
Ylös Bottom