Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

En tajua miten hutissa on tuota sakkia joka jää odotteleen tuohon pelivalikkoon eikä lähe pelaamaan. Tässä nyt joku kaveri nimimerkillä Benkkuu joukkueella HC Voittajat odottelee ja päätin siirtyä tv:n puolelle... ihan vaan vattuillakseni en anna sille tuota 5 puckin iloa vai minkä toi lähtö nyt sitten maksaakaan.

Tosin tässä on viime aikoina ollu kaks matsia missä oman veskan torjuntaprossa ollu 30% luokkaa ja kaikki rannarit ja siniviivalämärit menee sisään. Ei saa mitään kiinni. Yleensä samoissa peleissä on joku ihmeen epätasapuolisuussäätö ea:n puolelta eli yksikään oma huitaisu ei osu ja jokaisesta mailan nostosta tulee jäähy ja yksikään oma syötty ei mee perille. Tosin on näitä joskus toisinpäinki eli itellä menee muka kaikki syötöt vastustajan läpi ja jokainen tökkiminen osuus vaikka maila ois metrin päässä kiekosta... onhan tää naurettavaa. Sais botit ja peli olla aina samanlainen ja olla pelaajasta kiinni se lopputulos.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai hitsi! Pimahtaneen tietokone näytön tilalle kävimme ostamassa tänään uuden tilalle. 23 tuumasen (ei mahu isompaa) Samsungin full HD TV/Monitorin ja ai että tuli pelistä kiinnostava kun vihdoin näkee kaikki älyttömän hyvin ja korttien statseistakin sai jtn. selvää! (edellinen putkipaska oli hämärä ja epäselvä) Etenkin tykkään siitä ettei tartte mennä ruudun eteen kattoo pieniä kirjaimia/numeroita. Nyt voin istua tässä koko kesän ja tehdä kaikki jutskani samassa mestassa eikä tartte liikkua (JES! :D). Gameplaykin muuttui huomattavasti ja nyt ehkä alkaa kiinnostaa pelaaminen enemmän (EASHL puolella toki). Kortteja myyntiin ja telkkua kattelee, ei ennen oo ollu näin helppoa! :D

Nappaampa kameran kohta ja kuvailen vähän tiimiäni jos sais vähän parempaa matskua kuin ennen. :D

Tällänen pieni offtopic tällä kertaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Uutena tulokkaana sanon sulle Hexton nyt kuitenkin varoituksen sanan. Itse hankin viime kesänä upouuden samsungin 40'' HD TV näytön ja ai että se näytti kivalta. Pelin katsominen oli mahtavaa ja kaiken näki aivan uusin kirkkain silmin niinkuin ilmeisesti sinäkin nyt ;) sitten tulee se mutta. Oon tolla telkkarilla pelannu varmaan kaksikymmentä peliä ja pelit on menny aivan päin sitä itseään. ennen vanhalla telkkarilla ilmeisesti kuva ollut aina sen verran jäljessä, että pelaajia on helppo liikuttaa ja kaikki tulee mukavan lepposaan tahtiin. Nyt taas kaikki tapahtuu kuin salamana ja mihinkään ei kerkeä reagoimaan. Syksyn jälkeen tuli vaihdettua takas putki telkkariin ja pelit kulkee. HD TV on nyt vaan koristeena ja sillä katellaan naisen kanssa välillä pakolliset ohjelmat ;) Toivottavasti sulla on kuitenkin ollu mukavampi kokemus uuden televiizion kanssa.

Ettei ihan Off-topiciksi mene niin, Chicagon puolustajat Campoli tai Compoli ja Seabrook, on toiminu ihan jees vähän kevyemmällä jengillä. Omat statsit 89 hyökkäys, 86 puolustus ja 73 maalivahti. Näillä viedään kaffelle ihan mukavasti porukkaa. tänään 6 peliä, kolme elite mestaria. Tiedän, saattaa olla myös vastustajan valitsijoita, mutta kuitenkin kaikilla yli 92 hyökkäys ja 90 puolustus.

Kiitos ja kumarrus
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

oma suosikki pakkipari:
Staal-Girardi

Vaikuttaako puolustus statsit tökkimisiin ja syöttöjen katkoon vai onko ne jotain piilostatseja? Näissä ominaisuuksissa loistavia pakkiparisuosituksia otetaan täälläkin vastaan. Erixson-Larsson ollut toimiva myös. Pakeilta en odota paljoa hyökkäisvoimaa, joten näitä puolustusominaisuuksia haen. Letang on kyllä ollut hyvä, mutta kuka sille kaveriksi?

Staal-Girardi on kyl yksi omakin suosikki... En varmaksi sano, mutta eiköhän tuo puolustuksen treenaaminen vaikuta juuri syöttöjen katkoihin, tökkimisiin, sijoittumiseen yms? Kaiken järjen mukaan. Onhan tietysti selvä, että pp pelaa puolustuspäässä paremmin kuin esim. hp...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Uutena tulokkaana sanon sulle Hexton nyt kuitenkin varoituksen sanan. Itse hankin viime kesänä upouuden samsungin 40'' HD TV näytön ja ai että se näytti kivalta. Pelin katsominen oli mahtavaa ja kaiken näki aivan uusin kirkkain silmin niinkuin ilmeisesti sinäkin nyt ;) sitten tulee se mutta. Oon tolla telkkarilla pelannu varmaan kaksikymmentä peliä ja pelit on menny aivan päin sitä itseään. ennen vanhalla telkkarilla ilmeisesti kuva ollut aina sen verran jäljessä, että pelaajia on helppo liikuttaa ja kaikki tulee mukavan lepposaan tahtiin. Nyt taas kaikki tapahtuu kuin salamana ja mihinkään ei kerkeä reagoimaan. Syksyn jälkeen tuli vaihdettua takas putki telkkariin ja pelit kulkee. HD TV on nyt vaan koristeena ja sillä katellaan naisen kanssa välillä pakolliset ohjelmat ;) Toivottavasti sulla on kuitenkin ollu mukavampi kokemus uuden televiizion kanssa.

Ettei ihan Off-topiciksi mene niin, Chicagon puolustajat Campoli tai Compoli ja Seabrook, on toiminu ihan jees vähän kevyemmällä jengillä. Omat statsit 89 hyökkäys, 86 puolustus ja 73 maalivahti. Näillä viedään kaffelle ihan mukavasti porukkaa. tänään 6 peliä, kolme elite mestaria. Tiedän, saattaa olla myös vastustajan valitsijoita, mutta kuitenkin kaikilla yli 92 hyökkäys ja 90 puolustus.

Kiitos ja kumarrus

40'' tuumasella en ihmettele, sitähän saa katsoa 10m päästä että hyvältä tuntuu. Tää 23'' on just jepa ja eashl:ssäkin peli parani huomattavasti. Ainoa "huono" juttu on että tällä on vaikeeta olla netissä kun ei ole tuttunut, ruutu on niin iso verrattuna edelliseen näyttöön. :D

Ja ettei tämä offtopic juttu jatku niin näyttää siltä ettei jumboja tule tänä viikonloppuna, ei ole yhtään tarjouspakkoja ollu koko viikkoon. Nyt suosittelen pitämään kaikki kulutuskortit tallessa, sitten sunnuntain jälkeen spämmäätte ne markettiin isoilla summilla. ;)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Miksiköhän mulla jumittaa tää HUT kokoajan?
Onkohan muilla samoja ongelmia?
Jos pelaan yksinpeliä, jumittaa useinmiten erätaukoon. Laitan tähän screenshottia:

Aijaa.com - 10246858

Verkkopelissäkin jumittaa aika usein.
Pari viikkoa takaperin yksinpelit toimi ihan moitteetta, sen jälkeen en oo pystynyt pelaamaan yhtään peliä tilttaamatta.
Ai että vituttaa kun tekis mieli pelata, mutku ei niin ei.....
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

40'' tuumasella en ihmettele, sitähän saa katsoa 10m päästä että hyvältä tuntuu. Tää 23'' on just jepa ja eashl:ssäkin peli parani huomattavasti. Ainoa "huono" juttu on että tällä on vaikeeta olla netissä kun ei ole tuttunut, ruutu on niin iso verrattuna edelliseen näyttöön. :D

Ja ettei tämä offtopic juttu jatku niin näyttää siltä ettei jumboja tule tänä viikonloppuna, ei ole yhtään tarjouspakkoja ollu koko viikkoon. Nyt suosittelen pitämään kaikki kulutuskortit tallessa, sitten sunnuntain jälkeen spämmäätte ne markettiin isoilla summilla. ;)

hmm... ensinnäkin miten helvetissä oot voinut pelata putkitelkkarilla vielä vuonna2012? luulin, että ne on ollut ongelmajätettä jo vuosia :p itellä olkkarissa 55" sony, eikä tunnu yhtään liian isolta omasta mielestä. välillä joutuu kyhjöttään tuo "toimistossa" missä 32" samsung ja tuntuu, että se on ihan naurettavan kokoinen vaikka etäisyyttä ei olekaan kuin se 3metriä. Et taitaa olla ihan tottumis kysymys?
Ja juuh, ei taida jumboja tulla ei, helvetin hyvä. Tasottuu marketti taas kivasti ja hyvin pystyy takoon voittoa huonommillakin korteilla ensi viikolla :)
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään ostin koskemattoman ovechkinin vain 60k :D . Tulee kyllä helposti ainakin 20k voittoo :) .
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

on se surkeeta ku ei voi pelata imacillä
Jos voisit jonkun verran rajoittaa noita sun offtopic viestejä??
Ja jottei iha offtopickiksi mulla mee niin voisiko joku kertoa Shea Weberin hinnan, koska markkinoilla on vaan yksi (siis normi) ja se maksaa 10k, ja toi ei oo vrm oikee hinta vai?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos voisit jonkun verran rajoittaa noita sun offtopic viestejä??
Ja jottei iha offtopickiksi mulla mee niin voisiko joku kertoa Shea Weberin hinnan, koska markkinoilla on vaan yksi (siis normi) ja se maksaa 10k, ja toi ei oo vrm oikee hinta vai?

oot nyt kysynyt saman kysymyksen kolme kertaa ja kukaan ei oo vastannut. mitä tästä voisi päätellä? Jos marketissa on yks myynnissä 10k ja sä olet puskemassa markkinoille toista, niin laita vaikka 500kiekkoa halvemmalla...
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos voisit jonkun verran rajoittaa noita sun offtopic viestejä??
Ja jottei iha offtopickiksi mulla mee niin voisiko joku kertoa Shea Weberin hinnan, koska markkinoilla on vaan yksi (siis normi) ja se maksaa 10k, ja toi ei oo vrm oikee hinta vai?
Mee roskii.
Ja minkä arvonen on J.Neal jonka ura on 90 ja sotw kortti?
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään ostin koskemattoman ovechkinin vain 60k :D . Tulee kyllä helposti ainakin 20k voittoo :) .

älä nyt alle 100k myy... omasta sain joskus aikaa sit 125k (jos en ihan väärin muista) hyvän löydön kyllä teit :)
Mieluummin näitä postauksia jatkossa lisää tms. ei jaksais lukea/vastailla enään yhteenkään "paljonko joonas järvisestä vois nyt saada, kun se teki sopimuksen änäriin-viestiin" <- tarkoitan ihan yleensä, en sua jonttu.
Jos et tiedä kortin hintaa, tsekkaa marketista mitä muut pyytää. jos ei ole kyseistä korttia myynnissä, päättele sopiva hinta tai pyydä liikaa. tai laita hinnaks 150kiekkoo, kyllä joku sun korttis ostaa. Kaikista typerintä on tulla kyseleen "mitä voisin saada keijo kortista, oon kehittänyt sen ovr82 ja laittanut sille 10pelin sopparin" ristus sentään. Tällästä itkua tällä kertaa.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

älä nyt alle 100k myy... omasta sain joskus aikaa sit 125k (jos en ihan väärin muista) hyvän löydön kyllä teit :)
Mieluummin näitä postauksia jatkossa lisää tms. ei jaksais lukea/vastailla enään yhteenkään "paljonko joonas järvisestä vois nyt saada, kun se teki sopimuksen änäriin-viestiin" <- tarkoitan ihan yleensä, en sua jonttu.
Jos et tiedä kortin hintaa, tsekkaa marketista mitä muut pyytää. jos ei ole kyseistä korttia myynnissä, päättele sopiva hinta tai pyydä liikaa. tai laita hinnaks 150kiekkoo, kyllä joku sun korttis ostaa. Kaikista typerintä on tulla kyseleen "mitä voisin saada keijo kortista, oon kehittänyt sen ovr82 ja laittanut sille 10pelin sopparin" ristus sentään. Tällästä itkua tällä kertaa.
Laitoin sen myyntiin osta heti 98k ja ihan oon samaa mieltä noista turhista hintakyselyistä juuri sen takia,koska hinnat vaihtelee koko ajan ja hyvin pärjää sillä, että kattoo paljonko muilla on kyseinen pelaaja myynnissä ja se hinta on yleensä aika suuntaa antava :D . Se kyllä mietityttää, että paljonkohan korttien hinnat tippuu kun on kohta nhlkausi ohi ja alkaa kesäloma,mutta luulen että arvokkaiden korttien hinnat pysyy aikalailla ennallaan.Mielenkiiintoista oli se kyn menin katsomaan ihan huvikseen omaa hut 11 joukkuetta niin sellasista perus kok 80 roskapelaajia osteltiin jopa 3k:lla
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en enää HUTia pelaa, joten jos jollain on tarvetta jollekkin tietylle pelaajalle nii tästä listasta vois löytyä jotain. Kellään en ole pelannut yhtään peliä.

Koskemattomat:

Buffalo: J.Hecht 81 KH TYÖ
P.Lalime 79 MV SEK
D.Stafford 83 OL TYÖ

Chicago: C.Crawford 85 MV SEK

Detroit: N.Kronwall 83 VP KP

Nashville: P.Hornqvist 83 OL TL

Philadelphia: K.Timonen 84 VP HP MYYTY

Vancouver: A.Burrows 83 VL TYÖ

Washington: J.Erskine 80 VP PP

Sopimus annettu:

Carolina: T.Ruutu 84 OL TYÖ (Sopimus tällä hetkellä 20) MYYTY

Columbus: S.Pahlsson 83 KH ROU (Sopimus tällä hetkellä 20)

Vancouver: K.Bieksa 82 OP KP (Sopimus tällä hetkellä 35)

Winnipeg: B.Little 83 OL PR (Sopimus tällä hetkellä 20)

Sopimus annettu & +9 kortteja:

Minnesota: P.Bouchard 86 VL PR (Sopimus tällä hetkellä 35 & +9 kädet annettu)
M.Koivu 91 KH PR (Sopimus tällä hetkellä 40 & en ole varma mikä +9 annettu) MYYTY
D.Setoguch 86 OL TL (Sopimus tällä hetkellä 45 & +9 kädet annettu)


Privana viestiä tuleen tai PSN: Maskuta, jos jonkun haluaa ostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Uutena tulokkaana sanon sulle Hexton nyt kuitenkin varoituksen sanan. Itse hankin viime kesänä upouuden samsungin 40'' HD TV näytön ja ai että se näytti kivalta. Pelin katsominen oli mahtavaa ja kaiken näki aivan uusin kirkkain silmin niinkuin ilmeisesti sinäkin nyt ;) sitten tulee se mutta. Oon tolla telkkarilla pelannu varmaan kaksikymmentä peliä ja pelit on menny aivan päin sitä itseään. ennen vanhalla telkkarilla ilmeisesti kuva ollut aina sen verran jäljessä, että pelaajia on helppo liikuttaa ja kaikki tulee mukavan lepposaan tahtiin. Nyt taas kaikki tapahtuu kuin salamana ja mihinkään ei kerkeä reagoimaan. Syksyn jälkeen tuli vaihdettua takas putki telkkariin ja pelit kulkee. HD TV on nyt vaan koristeena ja sillä katellaan naisen kanssa välillä pakolliset ohjelmat ;) Toivottavasti sulla on kuitenkin ollu mukavampi kokemus uuden televiizion kanssa.

Ootkos katsonut löytyykö tuosta sun samsungista pelitilaa asetuksista?

Ainakin mun 2v vanhassa 46" samsungissa löytyy painamalla menua kaukosäätimestä -> asetukset-> yleiset-> pelitila.

Huonontaa kuvanlaatua hieman mut vähentää input lagia pelattavalle tasolle.
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellään tietoa kun olis puhetta että Jumboja ei tulis tällä viikolla?

Viime sivulla selitin (kait :D) et miks ei oo välttämättä tulossa.

Elikkä kun nyt ei ole näkynyt yhtään mainospakkausta koko viikkoon ja xboxilla tapahtui tämä sama (kait viime vkl:lla tai 2vk sitte) ja ei tullut jumboja sinä viikonloppuna. Ja nyt samalta näyttää ps3 puolella tällä kertaa, ihan hyvä nyt voi kerätä paljon puckseja +7/9 korteilla ja 30 sop. :D
 
Vastaus: NHL 12 Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootkos katsonut löytyykö tuosta sun samsungista pelitilaa asetuksista?

Ainakin mun 2v vanhassa 46" samsungissa löytyy painamalla menua kaukosäätimestä -> asetukset-> yleiset-> pelitila.

Huonontaa kuvanlaatua hieman mut vähentää input lagia pelattavalle tasolle.


Juu olen katsonut, löytyy vain tilat musiikille, elokuville ja sit tälläset perus olotilat, kuten virransäästö. Ei löydy mitään kunnon tilaa minkä voisi kuvitella sopivan peleille.

Kaikille:
Onneksi säästin ton mun +5 kaikki, köyhä kun oon niin saa nyt sit ilmeisesti viikonloppuna melkeen tuplahinnan verrattuna alkuviikkon.
 
Ylös Bottom