Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

b3organ

New Member
Pelin julkaisupäivä on kaikkien videoiden mukaan 13.9.2011. Suomessa peli kuitenkin julkaistaan oletettavasti 8.9.2011

DEMO on ladattavassa molemmille konsoleille. Siinä voi kokeilla BAP-, HUT- ja PlayNow-pelimuotoja.

Kehittäjä: EA Canada
Julkaisija: Electronic Arts
Lajityyppi: Urheilu, jääkiekkopeli
Pelimuoto: Yksinpeli, moninpeli (verkossa) 2-12 pelaajaa
Alusta: Xbox360, Playstation 3
Pelin sivusto: http://www.ea.com/nhl

Wikipedia: NHL-series, NHL (pelisarja)

Ehdotuslista lähetetty Redshirtille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ainaki selostuksen vois tehdä uusiks.. alkaa noi samat löpinät kyllästyttää ku kuunnellu vuodest toisee
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ainaki selostuksen vois tehdä uusiks.. alkaa noi samat löpinät kyllästyttää ku kuunnellu vuodest toisee
Joo, asia nousee aikaajoin esille myös tuolla OS:n foorumeilla. Siellä ainakin osa on pyydellyt Doc Emrickkiä korvaamaan.

[video=youtube;Yf3pmAB451A]http://www.youtube.com/watch?v=Yf3pmAB451A&feature=related[/video]
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mä toivon hartaasti, että jonain päivänä pelissä ei mailat ja kiekot mene mistään läpi, ja että olisi aidot jäähyt ja säännöt!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

- NHL10:n monikoppijärjestelmä takaisin. Yksi koppi aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä, kun suurimmissa tiimeissä on pelaajia 15-25 kappaletta.
- Pelihaku EASHL:ssa vähintään neljällä pelaajalla. EASHL ei ole duoja varten.
- Fysiikkamoottoria voisi soveltaa myös maalivahteihin. Warppaileviin AI-veskareihin palaa joskus käpy. 2K osasi homman jo kolme vuotta sitten: YouTube - The NHL 2K8 difference
- Kiekkofysiikoita voisi vähitellen tuoda tähän pelisarjaan. Kiekko pysyy välillä magneetin lailla pelaajan hallussa, vaikka kuinka tökkiessä oma maila osuisi kiekkoon jne.
- Custom-kontrollit. Classic-nappeja raiskataan joka vuosi. Ensin lähti ketjunvaihdot kokonaan, sitten mailannosto oikeasta tatista johonkin epämääräiseen komboon (mikä piti internetistä etsiä). Mitä seuraavaksi? Nyt kun saisi muutaman napin paikkoja vaihdettua, niin peli-ilo nousisi uusiin sfääreihin. Esimerkiksi stick liftin voisi palauttaa L1+neliöstä R3:een ja siirtää hipcheckin esim. kolmioon (millä ei ole nyt mitään käyttöä BTW) jne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

EASHL irti muusta pelistä.

Ei ole boostien avaamisen ohella paljoa offlinekiekkoa tullut väännettyä.

Vs, HUT, BaGM. Ei kiinnosta :)

Halo Waypointin tyylinen hubi EASHL:lle, sinne kaikki sisältö ja saavutukset.

Vuosimaksu kehiin, halvempi tietty kuin pelin hinta.

Omat tunerit ja pätsit EASHL:ään, äänestyksiä pelaajien keskuudessa mihin suuntaan liigaa pitäisi viedä. (EASHLPA)

Ja sitten vielä sellainen pieni toive, mikä ei koskaan toteudu:

Konsolien väliset matsit kehiin, PS3 ja 360 samaan liigaan vaan. Voidaan lopettaa sitten se spekulointi kummassa on enemmän glitchaajia/paremmat pelaajat.

Siinä nyt noita leveitä linjauksia. Detaljeja myöhemmin.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

peoh1985 noita suurimpia mainitsikin... Nyt kun tuota fysiikkamoottoria ollaan parantelemassa, niin ehdottomasti olen jäänyt kaipaamaan rikkoutuvaa pleksiä... Tämä oli aikoinaan niin hieno asia, ja se hävisi jonnekin. Segalla kun mätettiin niin ah <3

Tappelut uusiksi, ei enään tuota first person kuvakulmaa, esim nyt kun fysiikkamoottoriin otettiin mallia fight night round 4:sta, niin miksei myös hyödynnettäisi sitä siinä missä se parhaimmillaan on.

Ja turha enään nykyään valittaa että "turhia tollaset uudistukset olis"... KAIKKI asiat on parempaan päin, tätä pelatessa ei ollut mitään valitettavaa, paremmasta kun ei ole tietoa :) Tappelut oli MAHTAVIA tossa silloin:

[video=youtube;CS2HgkKPjJ8]http://www.youtube.com/watch?v=CS2HgkKPjJ8[/video]
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Nettipelaamisen parantaminen joka osa-alueella. NHL on varmaan ainut peli missä mikitkin pätkii. Joutuu melkein skypeä käyttämään. EASHL:een lisää pelinopeutta sekä hakuun filterit ettei tarvitse lagailla kanadalaisia vastaan.

- Pelihaku EASHL:ssa vähintään neljällä pelaajalla. EASHL ei ole duoja varten.

Tätä ideaa en itse kannata ollenkaan. Ei sille voi mitään jos on vain 2 linjoilla ja haluaa pelata omalla joukkueella samalla puolella. Nuo public joukkuepelit on aivan jäätäviä. Ennemminkin nimenomaan filter, josta voit tämän asetuksen määrittää.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ei sille voi mitään jos on vain 2 linjoilla ja haluaa pelata omalla joukkueella samalla puolella.

Värväämällä lisää sakkia joukkueeseen ei tätä ongelmaa ole. Ja jos nyt useampi koppi saataisiin NHL 12:sta niin saa pelailla millä porukalla haluaa...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Värväämällä lisää sakkia joukkueeseen ei tätä ongelmaa ole. Ja jos nyt useampi koppi saataisiin NHL 12:sta niin saa pelailla millä porukalla haluaa...

Entä sitten, jos haluaa pelata vain IRL-kavereiden kanssa? Menenkö Essolle kyselemään "alaks olee? onks sul änärii?" ? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Entä sitten, jos haluaa pelata vain IRL-kavereiden kanssa? Menenkö Essolle kyselemään "alaks olee? onks sul änärii?" ? :rolleyes:

Miten vaan, jos se tuntuu hyvältä ratkaisulta. Omasta mielestäni kahden ja kolmen hengen "joukkueet" kuuluu OTP:hen, muiden pelin tärvelijöiden joukkoon :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Miten vaan, jos se tuntuu hyvältä ratkaisulta. Omasta mielestäni kahden ja kolmen hengen "joukkueet" kuuluu OTP:hen, muiden pelin tärvelijöiden joukkoon :)

Ääh. Tuokin hoituu filtterillä, jos EA sellaisia joskus jaksaisi tehdä. Samoin rajaukset maanosien ja vatipäiden osalta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ääh. Tuokin hoituu filtterillä, jos EA sellaisia joskus jaksaisi tehdä. Samoin rajaukset maanosien ja vatipäiden osalta.

Filttereiden lisäksi se parituskoodi pitäisi uudistaa siten et se ei tarjoaisi samaa joukkuetta uudestaan, vaikka muut ehdot täyttyisivät. Eräs päivä saatiin sama joukkue viisi kertaa peräkkäin, kun eivät suostuneet pelaamaan meidän kanssa.

Ylläoleviin vielä. EHL on minusta ihan toimiva konsepti, kun siellä on 6 pelaajan pakko. Sama voisi tosiaan olla EASHL:ssä - olkoon se vaikka Elite-liiga sit. Se on nimittäin ihan eri kiekkoa mitä pelataan bottien kanssa tai ilman niitä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Minusta tuossa NHL 11:ssa puuttuu edelleen se fiilis mitä jääkiekkopeliä pelatessa pitäisi kokea. 11 tuntuu edelleen niin tasapaksulta, oli kyseessä sitten pudotuspeli tai tavallinen runkosarjaottelu. En oikein ymmärrä miten tuo peli joka vuosi saa noita paras urheilupeli-palkintoja, koska nykyinen NHL ei tarjoa sellaista jääkiekkoa jota haluaisin pelata. Ehkä syynä on EASHL, jota en itse ole päässyt pelaamaan?
Uskoisin ainakin, että täällä aikaisemmin mainittu selostus vähän laskee tuota urheilujuhlaa. Lisäksi kaipaisin peliin enemmän fyysisyyttä. En siis lisää kovia taklauksia, vaan enemmän pientä tönimistä ja kontaktitilanteita. Tuohon auttaisi myös se kaukalon kaventaminen, joka edelleen häiritsee minua. Tällä foorumilla tosin on välillä ainakin puhuttu, että netissä pelatessa nykyinen kaukalo olisi sopiva. Ja se spurtti! Yhteentoista saatiin jo jotain viitteitä spurtin jonkinlaisesta comebackistä ja hyvä niin. Rytminvaihdokset kuuluvat jääkiekkoon. Vanhaa systeemiä en kaipaa, mutta jonkinnäköinen spurtti tulisi olla. Vähintään tuo nykyinen jos ei muuta. Myös uusinnat ovat edelleen uskomatonta kuraa: taklauksia näytetään pelikatkoilla ihan liikaa, kunnon maalipaikkoja liian vähän, maaliuusinnoista ei edelleenkään näe kunnolla tilanteen syntyä ja kamerakuvakulmat ovat paikoitellen mitä kummallisimpia.

Tämä toiveviesti saa NHL 11:n kuulostamaan huonommalta kuin mitä tuo peli oikeasti on. Olen johonkin tänne tainnut jo aikaisemmin kirjoittaa, että on tuo peli tavallaan ihan kiva ja todella näyttäähän tuo todella hyvältä. Kolmen vuoden fysiikkaprojektin jälkeen pelin luulisi olevan jo todella hyvä, mikäli edes joitain noita omia toiveitani laitettaisiin siinä samalla. Ymmärtääkseni ensi vuodeksi ainakin maalivahdit ja kiekkofysiikat uudistetaan?

Itsehän olen ensi kesästä eteenpäin intissä, joten loppujen lopuksi on tärkeintä että näitä uudistuksia on saatu kasaan viimeistään NHL 13:en :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Be a Pro- moodiin vois todellakin lisätä jo sen "request for trade" ominaisuus. Ketuttaa pelata kolme kautta samassa joukkueessa. Olis kiva vaihtaa maisemaa sillo ku siltä tuntuu
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Neljä tuomaria olisi kyllä kiva! Ei sen luulisi olevan kovin vaikeaa laittaa tuohon peliin. Tietysti ensin fysiikat ja maalivahdit kuntoon, mutta vaikkapa sitten tuomarit ja TAPPELUT. Tappeluissa olisi kyllä aivan uskomatonta, jos olisi enemmän tapoja ratkaista tappelu. Jos jotenkin pystyisi vaikkapa vetämään toisen pelipaita pään päälle, tai vaikkapa kampittamaan toinen jalallaan. Niin, ja mihin ihmeeseen tappeluissa häviävät kaikki pelaajat ja tuomari jäältä sekä ihmiset vaihtoaitioista!! Mielestäni tuo on täysin noloa! 2k:lta voisi ottaa paljonkin tappeluissa mallia.

Kun olisi 4 tuomaria, niin tappelut voisivat myös päättyä useammin ratkaisemattomiksi, kun avustavat tulisivat väliin. Maalivahtien väliset tappelut olisivat taas hauska lisä. Muistaakseni ainakin NHL 06:ssa tuli joskus, kylläkin täysin randomisti ja epäloogisesti maalivahtien välinen tappelu.

Tuskin nämä toiveet nyt ikinä tulevat toteutumaan, mutta saisivat edes vähän tappeluitakin parantaa. Jos kunnon tappelua halajaa, niin ostakoon sitten vaikka EA:n mainio MMA.

Joidenkin mielestä tappelut ovat täysin turhia, eivätkä kuulu jääkiekkoon, mutta mielestäni tappelut ovat omalla tavallaan osa sitä. EA:n lätkät alkavat olla jo niin(kin) valmiita paketteja, että pienempiäkin asioita voi vaatia!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Niin ja vaihtopenkille nyt vihdoin jo jotain elämää! Toinen maalivahti luukkuvahdiksi, huoltajia ja muut valmentajat, sekä aidot vaihdot niin hyvä tulee.

Varsinkin BaPia on ikävä pelata, kun vaihtopenkki on mitä on...
 
Ylös Bottom