Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

En tiedä mitä muut ovat ehdotelleet kun ei ole aikaa lukea mutta oma lista:
Winter Classic
KHL
Be a GM muihinkin kuin NHL:llään
Se pois että voi mennä läpi, esim pelaajista
Voi pyytää vaihtoa Be a Prossa
Selostajat innostuvat harvoin kentän tapahtumista eli enemmän sellaista "Mertaranta selostusta"
Maalivahdille laukaisu ominaisuus että voi tehdä sen maalin
Pukukoppi elämää esim: Jos olette 2-0 häviöllä 1. erän jälkeen joukkuekavereita voi kannustaa pelaamaan
Jos teet ratkaisumaalin jatkoajalla niin pidempi tuuletusaika
En tiedä onko muut törmännyt tälläiseen ongelmaan mutta itse olen eli jos pelaa Be a Prota maalivahdilla vastustaja laukoo erässä 1-3 kertaa harvoin tuosta yli
All-Stars Super Skills
Palkintogaala kauden lopuksi
Viimeine tältä erää syöttöbugi pois minulla käy välillä niin että kun syötän maalivahdilla räpylästä niin se syöttö lähtee varmaan yli 150km/h vastustajan päätyyn tai sinne minne ikinä tähtäänkään.


Suurinta osaa noista on kai jo ehdotettu ja on muutakin mutta ne on varmasti jo ehdotettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tämä 11 on ihan riittävän hyvä peli, toki muutamia bugeja vois ottaa pois. Yks tärkein ja ärsyttävin homma pitäs saada Ealla kuntoon, mikkien toiminta, puhechatti. Jos nämä puhelinjat ois nykyisten sotapelien tasolla se ois jo kerrassaan yks mahtava uudistus. :(
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Suurin osa näistä on varmaa sanottu mut tässä nyt mitä itse haluaisin:

-KHL
-Be A Prohon ja Be A GM Euroopan liigat.
-Oikeat nimiset ja näköiset hallit myös Euroopan liigoihin.
-Kultakypärä (Ja jos muissakin liigoissa on jotakin tämän tyyppisiä niin nekin myös)
-Winter Classic
-NHL Premiere
-All-Stars ottelu ja Superskills
-Hajoavat pleksit
-Maalivahtien tappelut ja muutenkin tappeluyiden parantaminen.
-Joukkueen luominen paremmaksi. Voisi laittaa minkä tahansa nimen tai kaupungin.

Siinä nyt muutama
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Hyviä pointteja tullut esiin.

Edelleen haluaisin enemmän tunnelmaa peliin. Mikä olisi hienompaa kun pelata playoff-ottelua hullusti pauhuttavan kotiyleisön silmien edessä. Ja sitten jos vastustaja tekisi rikkeen ilman jäähyä niin armoton vihellyskonsertti :) Jotenkin laimea fiilis tulee kun voittaa Stanley Cupin. Edelleen siitä puuttuu sellainen fiilis että "Mä voitin sen!".

EASHL maalivahtina pelatessa ärsyttää kun torjuntoja ei näy pahemmin uusintoina. Otat hienon kopin tärkeässä paikassa, niin tottakai sen haluaisi nähdä ja haluaisi muidenkin kanssapelaajien näkevän, mutta sitten ruutuun pamahtaa neljännen kerran erän aikana jonkun "Keijo Kermasen" urapisteiden määrä. Onneksi sentään edes taklauksia näytetään jonkin verran.

KHL ja aidot maajoukkuet paidat olisivat hieno lisä, mutta eivät taida lisenssisyistä johtuen olla mukana.

Toivoisin myös vapaampaa mahdollisuutta luoda oma pelaaja. Saisi tarkemmin luoda kasvojen piirteitä jne. Sellainen on ennenkin ollut niin miksi ei enää.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Edelleen haluaisin enemmän tunnelmaa peliin.

Tästä olen täysin samaa mieltä. Ja esimerkiksi 2k-sarja hoitaa tämän NBAn osalla todella upealla tavalla. Tuli eilen katseltua NBA 2K11-videoita Youtubessa, ja esimerkiksi tässä gameplayvideossa tunnelma on aivan uskomattoman hyvän. Tuollaista kaipaisi NHL:ään paljon lisää! Juuri kunnon kannatus, vihellystä, huokauksia yms.

E: Selostuskin tuossa pelissä on aivan uskomattoman hyvä, EA opetelkaa! :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kyllähän sitä tunnelmaa siihen saa kun ottaa selostuksen pois ja käy itse huutamaan. :) Itse selostelen kaikki Be A GM ottelut, Be A Prota en.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Lähiviikkoina varmaan ehdin, niin ajattelin niputtaa ideoita vähän aihepiireittäin ja postata tekeleen sitten yksityisviestillä pelintekijälle, joka on aina vastannut viesteihini ts. viesti ei jää lukematta.

Jos jollakin on luppoaikaa niin voi alustavasti vaikka koota samankaton alle kuuluvia. Ja tosiaan, ilmoitan tänne sitten kun postaan, että siihen asti voi kertoa oman ideansa. Kiitos jo tässä vaiheessa osallistuneille.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Yksi todella pieni asia, joka on kuitenkin osunut silmääni: Kun ohjaamasi pelaaja kaadetaan rankkarin arvoisesti, niin et voi kun laukoa... Et siis voi syöttää etkä nousta pystyyn ja jatkaa kuljettamista. Tähän olisi varmaankin aika helppoa tehdä muutos :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

semmonen olis kiva et be a pro vois pelaa missä liigassa tahansa. ja sitten kesken kauden voi hankkia eri liigoista pelaajia. tunnetta sais olla enemmän kahinoita.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Laitetaan nyt tähän viellä että kun tulee pelitauko ja jos vastustaja käy vähän sohimassa maalivahtia niin tulisi kunnon tilanne sinne maalille kun kaikki pelaajat kävisivät toisten kimmppuun. Maalivahtina oloa voisi parantaa!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Just näin ! Ja sit semmone lisä et siel ois ku menee ''Oma NHL12 -> EA Mediakeskus -> Omat musiikit -> ja sit siin Kannatushuudot'' Et esim. Eteläpääty huutais jtn ''Shalalalalal Itä-Helsingistä!'' Tai jotain HIFK lauluja, ja sit siihen fani päätyyn myös SM-Liigassa väriä esim. HIFK Liput liehuu ku tulee maali yms.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Lähiviikkoina varmaan ehdin, niin ajattelin niputtaa ideoita vähän aihepiireittäin ja postata tekeleen sitten yksityisviestillä pelintekijälle, joka on aina vastannut viesteihini ts. viesti ei jää lukematta.

Jos jollakin on luppoaikaa niin voi alustavasti vaikka koota samankaton alle kuuluvia. Ja tosiaan, ilmoitan tänne sitten kun postaan, että siihen asti voi kertoa oman ideansa. Kiitos jo tässä vaiheessa osallistuneille.

Kiva rupeama tuosta on varmaan tulossa. Toiset haluavat kiekkofysiikoita ja filttereitä EASHL-pelihakuun, toisille riittää vaaleanpunainen erkka lapaan ja rikkoutuvat pleksit :D Tiedä sitten kannattaisiko miettiä jotain kymmenen parasta vai lähettää koko satsi sisältäen -anteeksi vain- aikamoisen läjän turhuuksia.

Tosin EASHL-pelaaminen on mennyt kokonaisuutena alaspäin jatkuvasti NHL09:n ajoista, joten tuskinpa siellä EA:n päässä nämä isoimmat ongelmat kiinnostavat. Luvataan taas tukku uusia ominaisuuksia (mistä puolet jäävät kaikessa hiljaisuudessa pois), niin peli myy.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kiva rupeama tuosta on varmaan tulossa. Toiset haluavat kiekkofysiikoita ja filttereitä EASHL-pelihakuun, toisille riittää vaaleanpunainen erkka lapaan ja rikkoutuvat pleksit :D Tiedä sitten kannattaisiko miettiä jotain kymmenen parasta vai lähettää koko satsi sisältäen -anteeksi vain- aikamoisen läjän turhuuksia.

Ehkäpä top5/10 aihepiireittäin? Itse ajattelin seuraavia. Saa ehdottaa vielä.

EASHL (oma lempilapsi myös)
HUT
BE-A-GM
BE-A-PRO
Gameplay
Presentation

Eiköhän noilla saa tärkeimmät kuitattua.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Meinas unohtua että, jos on jäähyä jäljellä joku 5sek niin se maalivahti hakkaa jäätä, mutta en ole ikinä nähnyt että se edes liikuttaisi kättä. Maalivahti voisi juoda vettä jossain vaiheessa. Taklaaminen on ihan hyvää mutta kunnon pommit viellä puuttuu, esim:
YouTube - Phaneuf destroys Hamel 10-12-06
YouTube - Kapanen gets TKO'ed
YouTube - NHL's Hardest Hockey Hits!

Hutissa voisi siinä aloitus pakkauksessa olla yksi Rare-kortti (pakolla). Eikös NHL-joukkueilla ole omat selostajat? (ainakin osalla on) Mutta haen sitä että kun pelaat esim Bostonilla niin se selostaja-kommentaattori pari olisi siinä ottelussa ja SM-Liigassa voisi olla Suomen kielinen selostus. Voisi muokata maalivahdille oman maskin lisää logoja, pelipaitoja ja sukkia oman joukkueen tekoon.

Kellään tietoja milloin tämä NHL 12 ilmestyy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Itse toivoin myös polvitaklauksia tyyliin tämä tai päähän kohdistuneita taklauksia tyyliin tämä. Nämä kumminkin kuuluvat (valitettavasti) jääkiekkoon, ja olisihan se nyt jollain sairaalla tavalla hienon näköistä. :D Näiden mukana myös pelikiellot! Pelikieltohistoria vaikuttaisi kiellon pituuteen yms.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Jos olemme kaikki rehellisiä tiedämme, ettei EA tule tekemään kilometrin pituisia uudistuksia. Todennäköisesti EA tulee keskittymään joko kiekkofysiikkoihin tai maalivahtipeleihin. Muuta on lähes turha toivoa. Itse toivon, että maalivahtipeli saataisiin ensimmäistä kertaa kuntoon, ja voimme rukoilla, että EA tekee edes sen kunnolla.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

^^ EA Ei tee koskaa mitää kunnolla, varsinka mitää parannuksia nii, että pelaajat tykkäävät :rolleyes:
 
Ylös Bottom