Juhana
Active Member
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]
En tiedä mitä muut ovat ehdotelleet kun ei ole aikaa lukea mutta oma lista:
Winter Classic
KHL
Be a GM muihinkin kuin NHL:llään
Se pois että voi mennä läpi, esim pelaajista
Voi pyytää vaihtoa Be a Prossa
Selostajat innostuvat harvoin kentän tapahtumista eli enemmän sellaista "Mertaranta selostusta"
Maalivahdille laukaisu ominaisuus että voi tehdä sen maalin
Pukukoppi elämää esim: Jos olette 2-0 häviöllä 1. erän jälkeen joukkuekavereita voi kannustaa pelaamaan
Jos teet ratkaisumaalin jatkoajalla niin pidempi tuuletusaika
En tiedä onko muut törmännyt tälläiseen ongelmaan mutta itse olen eli jos pelaa Be a Prota maalivahdilla vastustaja laukoo erässä 1-3 kertaa harvoin tuosta yli
All-Stars Super Skills
Palkintogaala kauden lopuksi
Viimeine tältä erää syöttöbugi pois minulla käy välillä niin että kun syötän maalivahdilla räpylästä niin se syöttö lähtee varmaan yli 150km/h vastustajan päätyyn tai sinne minne ikinä tähtäänkään.
Suurinta osaa noista on kai jo ehdotettu ja on muutakin mutta ne on varmasti jo ehdotettu.
En tiedä mitä muut ovat ehdotelleet kun ei ole aikaa lukea mutta oma lista:
Winter Classic
KHL
Be a GM muihinkin kuin NHL:llään
Se pois että voi mennä läpi, esim pelaajista
Voi pyytää vaihtoa Be a Prossa
Selostajat innostuvat harvoin kentän tapahtumista eli enemmän sellaista "Mertaranta selostusta"
Maalivahdille laukaisu ominaisuus että voi tehdä sen maalin
Pukukoppi elämää esim: Jos olette 2-0 häviöllä 1. erän jälkeen joukkuekavereita voi kannustaa pelaamaan
Jos teet ratkaisumaalin jatkoajalla niin pidempi tuuletusaika
En tiedä onko muut törmännyt tälläiseen ongelmaan mutta itse olen eli jos pelaa Be a Prota maalivahdilla vastustaja laukoo erässä 1-3 kertaa harvoin tuosta yli
All-Stars Super Skills
Palkintogaala kauden lopuksi
Viimeine tältä erää syöttöbugi pois minulla käy välillä niin että kun syötän maalivahdilla räpylästä niin se syöttö lähtee varmaan yli 150km/h vastustajan päätyyn tai sinne minne ikinä tähtäänkään.
Suurinta osaa noista on kai jo ehdotettu ja on muutakin mutta ne on varmasti jo ehdotettu.
Viimeksi muokannut moderaattori: