Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Yksi asia minkä saisivat poistaa on valmiiksi purkitetut animaatiot ja tilanteet. Ihan tälläinen pieni lisä, jonka voisi saada mukaan. Tottakai pelilliset päivityksen ensin.
Esimerkkejä:
-pelikatkoilla pelaajien kätisyydet vaihtuu animaatioissa
-yhdessä videossa Crosby istahtaa vaihtopenkille ennen ottelun alkua ja seuraavassa kohdassa onkin jo keskusaloituksessa
No nuo nyt ovat niin pienen pieniä virheitä, ettei niitä kaikki edes huomaa. Ja vaikka huomaisikin, mainitsemasi bugit eivät ole ollenkaan haitallisia. Mutta ainahan ne voisi tietysti korjata.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Vaikka onhan introt aina lisä ja joillekkin ehkä tärkeitä, itse skippaan ne aina. Ensin kannattaisi kehittää peliä tasolle jolloin on enää viilattavaa. Bugit pois ja vasta sen jälkeen alkais noihin introihin panostamaan
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Vaikka onhan introt aina lisä ja joillekkin ehkä tärkeitä, itse skippaan ne aina. Ensin kannattaisi kehittää peliä tasolle jolloin on enää viilattavaa. Bugit pois ja vasta sen jälkeen alkais noihin introihin panostamaan
Minä en koskaan skippaa introja, koska ne ovat minulle luonnollinen ja hyvin tärkeä osa ottelua. Minulla on myöskin Montrealin oikea sisääntulokappale, joten haluan aina kuunnella sen loppuun saakka. Kyseinen laulu antaa minulle energiaa ja voitontahtoa jokaista kamppailua varten ja adrenaalini nousee huippuunsa intron myötä. Tässä linkki kyseiseen biisiin, (Coldplay - Fix You) jonka latasin aikoinaan Montrealin introkappaleeksi NHL-peleihin. (TURN VOLUME DOWN)

YouTube - ‪FIXED NHL 09 HABS INTRO‬‏
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Vaikka onhan introt aina lisä ja joillekkin ehkä tärkeitä, itse skippaan ne aina. Ensin kannattaisi kehittää peliä tasolle jolloin on enää viilattavaa. Bugit pois ja vasta sen jälkeen alkais noihin introihin panostamaan

Totta kai, koska alkuintrot ovat tällä hetkellä kaikki lähes samanlaisia. NHL 11 antoi itselleni ainakin paljon uudelleenpeluu arvoa kun laitoin kaikki oikeat sisääntulobiisit, maalihornit, playoff introt, oikeat pelikatkomusat, erien loppuun eri TV:kanavien tunnusbiisit jne. Aikaa tuossa tietenkin menee, mutta kyllä pelaamisesta nautti paljon enemmän tämän jälkeen. Itselleni tunnelma on ehkä se kaikkein tärkein asia pelaamisessa.

Tietenkin kaipaan peliltä realistisuutta, varsinkin pelaajien väliset erot ja taitotasot kaipaavat parantamista. Pelasin NHL 2k11 joku aika sitten ja se oli monilta osin parempi kuin EA:n NHL 11, esimerkiksi maalivahtien osalta ja pelaajien välisillä selvillä eroilla. Bugejahan tuo oli täynnä eikä ulkoasu ollut lähellekkään EA:n tasoa, mutta silti..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Hieman tota edellistä viestiä piti hetki ihmetellä... Mutta kiva kuulla jos Wii:llä tai iPhonella on noi osa-alueet paremmat siinä 2k11:ssä.

Ja mitä noihin introihin tulee, niin mä voin rehellisesti sanoa, että yleensä lähden menemään kesken matsin, jos vastustaja katsoo kaikki mahdolliset videot. Itseltäni kun se vie just kaiken fiiliksen, kun joutuu "odottelemaan" vastustajaa joka välissä.

Nyt on netanttilasta se NHL12- erikoisversio tilattu. Toivotaan että tulis julkkarina, ettei tarvitse menettää yöuniaan sitä odotellessa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Totta kai, koska alkuintrot ovat tällä hetkellä kaikki lähes samanlaisia. NHL 11 antoi itselleni ainakin paljon uudelleenpeluu arvoa kun laitoin kaikki oikeat sisääntulobiisit, maalihornit, playoff introt, oikeat pelikatkomusat, erien loppuun eri TV:kanavien tunnusbiisit jne. Aikaa tuossa tietenkin menee, mutta kyllä pelaamisesta nautti paljon enemmän tämän jälkeen. Itselleni tunnelma on ehkä se kaikkein tärkein asia pelaamisessa.
Minullakin on (vain) Montreal Canadiensin oikea sisääntulokappale ja maalilaulu. Lisäksi olen lisännyt peliin jatkuvasti omaa pelikatkomusiikkia. Minulla on viisi pelikatkomusiikkisoittolistaa, joissa kaikissa on noin kolmekymmentä eri kappaletta. Ja kuten sanoit, minullekin tunnelma on ehkä se kaikkein tärkein asia peleissä. Jos ei ole tunnelmaa, ei synny tuloksia. Niin se vain on.

// Ja löytyyhän minulta myös Pelicansin oikea introkappale ja maalibiisi. Isoveljeni pelaa vain SM-liigaa, mutta minä taas vain online-arvopelejä Canadiensilla.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Onko kellään tietoa mikä tämä Huge Announcement mahtaa olla? :)
Ja en ymmärrä miksei HUT:issa voisi päästä turnauksessa jatkoon jos tuleee ragequit, eilen pelasin 8 peliä yhteen turnaukseen....
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ja mitä noihin introihin tulee, niin mä voin rehellisesti sanoa, että yleensä lähden menemään kesken matsin, jos vastustaja katsoo kaikki mahdolliset videot. Itseltäni kun se vie just kaiken fiiliksen, kun joutuu "odottelemaan" vastustajaa joka välissä.

Itsehän otan sen aina pottuiluna jos jonkin pitää katsoa kaikki maalinsa, mutta esim. jos kostoksi haluankin katsoa oman maalini niin kaveri painaa pausea.
Ois sitä nautintoa kun saankin enemmän kuin 3 maalia ja kaverin on pakko katsoa ne sitten :D
Eilen kävi juurikin näin...
Toki erikoiset maalit haluan nähdä itsekkin vaikka omissa kolisikin.

Se myös ärsyttä että kaveri katsoo ihan kaikki välianimaatiot, niin matsille tuleekin sitten puolet lisää aikaa..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Hieman tota edellistä viestiä piti hetki ihmetellä... Mutta kiva kuulla jos Wii:llä tai iPhonella on noi osa-alueet paremmat siinä 2k11:ssä.

Ja mitä noihin introihin tulee, niin mä voin rehellisesti sanoa, että yleensä lähden menemään kesken matsin, jos vastustaja katsoo kaikki mahdolliset videot. Itseltäni kun se vie just kaiken fiiliksen, kun joutuu "odottelemaan" vastustajaa joka välissä.

Nyt on netanttilasta se NHL12- erikoisversio tilattu. Toivotaan että tulis julkkarina, ettei tarvitse menettää yöuniaan sitä odotellessa.

Niin tarkoitin NHL2k10. Omistan toki myös Wiin ja iPhonen 2k11 versiot :) Mutta tarkoitin 2k10 tuossa aikaisemmassa viestissäni. Ja nimenomaan offline pelissä nuo pelikatkot, en itsekkään jaksa online peleissä noita pelikatkoja, yleensä skippaan kaikki omat maaliuusinnat jne.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Onko kellään tietoa mikä tämä Huge Announcement mahtaa olla? :)
Ja en ymmärrä miksei HUT:issa voisi päästä turnauksessa jatkoon jos tuleee ragequit, eilen pelasin 8 peliä yhteen turnaukseen....

Ei tiedä mikä EA:n pojilla on käynyt mielessä... Itsekkin jouduin viimeksi pelaamaan finaalin kolme kertaa :( Tuo sääntö pitäisi poistaa tai pahentaa siitä seuraavia rangaistuksia.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ei tiedä mikä EA:n pojilla on käynyt mielessä... Itsekkin jouduin viimeksi pelaamaan finaalin kolme kertaa :( Tuo sääntö pitäisi poistaa tai pahentaa siitä seuraavia rangaistuksia.

Jeps, laskin että pelasin kolme turnausta ja niihin meni yhteensä 18 peliä, eli tuossa ajassa ois ehtiny pelata 4,5 turnausta :rolleyes: Eikä oikein innosta ruveta lopettamaan maalin tekoa kesken kaiken...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Jeps, laskin että pelasin kolme turnausta ja niihin meni yhteensä 18 peliä, eli tuossa ajassa ois ehtiny pelata 4,5 turnausta :rolleyes: Eikä oikein innosta ruveta lopettamaan maalin tekoa kesken kaiken...

Juu itselleni käynyt myös näin ja menettänyt oon myös cup voitonkin tuon takia. Eli olisin voittanut , mutta vastustaja quittas ja seuraavassa cup pelissä (cupin 5 tai 6 peli) tuli sitten vastustaja jolle en pärjännyt.

Ja jos johtaa hyvin ja hallitsee niin itse hiukan löysäilen yleensä, mutta en kyllä pelaamista lopeta eli maaleja yritän kyllä tehdä. Typerää lopettaa maalien yrittäminen. Ja toisaalta joskus voi toinen saada ihan älyttömiä maaleja joten on hyvä olla useampi maali johtoa lopussa.

Lisäksi vaikka johtaisi 1 maalilla voi vastustaja quitata ihan lopussa. Kerran johdin maalilla niin vastustaja lähti pois pari sekkaa ennen pelin loppua... :mad:

Tälläiset epäkohdat olis kiva saada pois uudessa versiossa...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toivottavasti on vielä jaksettu kehittää offline kiekkoakin tohon NHL 12 peliin.Itse olen pelannut NHL 11 onlinessa varmaan neljä peliä jos sitäkään!Mielestäni peli on on parempi offline muodossa ja tykkään itse pelata Be a GM pelimuotoa.Myös Be a Pro olisi kivaa jos se olisi edes jollain tapaa realistista!On aivan käsittämätöntä kuinka helpolla saa noin paljon peliaikaa kuin mitä tällä hetkellä!No jos NHL 12 muuttaisi asiaa :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toivottavasti on vielä jaksettu kehittää offline kiekkoakin tohon NHL 12 peliin.Itse olen pelannut NHL 11 onlinessa varmaan neljä peliä jos sitäkään!Mielestäni peli on on parempi offline muodossa ja tykkään itse pelata Be a GM pelimuotoa.Myös Be a Pro olisi kivaa jos se olisi edes jollain tapaa realistista!On aivan käsittämätöntä kuinka helpolla saa noin paljon peliaikaa kuin mitä tällä hetkellä!No jos NHL 12 muuttaisi asiaa :rolleyes:
Minun mielestäni ainakin NHL 11 (tiedä sitten mitä NHL 12 on tehnyt asialle) on parempi onlinessa kuin offlinessa. Kyllästyin Be a GM:n pelaamiseen, kun vastustajan ykkösnyrkki myllytti ajoittain päädyssäni todella epärealistiseen tahtiin. Lopetin siis kyseisen pelimuodon pelaamisen ja siirryin online-arvopelien pariin helmikuussa. Tilastoni kesäkuun alkuun mennessä olivat loistavaa luettavaa: taso 24, voittoja päälle 260 ja tappioita vain 150. Jatkoaikahäviöitä itselleni koitui muistaakseni 31 kappaletta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toivottavasti on vielä jaksettu kehittää offline kiekkoakin tohon NHL 12 peliin.Itse olen pelannut NHL 11 onlinessa varmaan neljä peliä jos sitäkään!Mielestäni peli on on parempi offline muodossa ja tykkään itse pelata Be a GM pelimuotoa.Myös Be a Pro olisi kivaa jos se olisi edes jollain tapaa realistista!On aivan käsittämätöntä kuinka helpolla saa noin paljon peliaikaa kuin mitä tällä hetkellä!No jos NHL 12 muuttaisi asiaa :rolleyes:

Suosittelen kokeilemaan EASHL-pelimuotoa jonka takia suurin osa porukasta tätä peliä pelaa :) Tuonne vain rohkeasti hakemusta niin eiköhän joku poimi talteen: http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-peliseura/87075-nhl-11-vapaat-pelaajat-16.html

Tilastoni kesäkuun alkuun mennessä olivat loistavaa luettavaa: taso 24, voittoja päälle 260 ja tappioita vain 150. Jatkoaikahäviöitä itselleni koitui muistaakseni 31 kappaletta.

Itse en ole ainuttakaan 1vs1 online-pikamatsia pelannut. Kaveri muutaman mun accolla. HUT oli se joka kiinnosti kunnes EASHL meni reippaasti senkin edelle. Nopeasti omalla kohdallani meni pelit yhdeksi ja samaksi puuroksi kun suurin osa joko lähtee alkuvalikossa livohkaan tai lopettaa kesken.

NHL10:ssä jaksoin huimat 93peliä pelata joista 70voittoa, 18tappiota ja 5JA-tappiota.
NHL11:sta HUT:ia jaksoin niinkin kauan kuin 133peliä joista 117voittoa, 15tappiota ja 1JA-tappio.

http://www.easports.com/player-hub/PS3/TriplaJay

Loppuajasta vastustajia ei vain kertakaikkiaan jaksanut etsiä yli tuntia kauempaa.

EASHL:ään vain kokeilemaan :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Minun mielestäni ainakin NHL 11 (tiedä sitten mitä NHL 12 on tehnyt asialle) on parempi onlinessa kuin offlinessa. Kyllästyin Be a GM:n pelaamiseen, kun vastustajan ykkösnyrkki myllytti ajoittain päädyssäni todella epärealistiseen tahtiin. Lopetin siis kyseisen pelimuodon pelaamisen ja siirryin online-arvopelien pariin helmikuussa. Tilastoni kesäkuun alkuun mennessä olivat melko loistavaa luokkaa: taso 24, voittoja päälle 260 ja tappioita vain 150. Jatkoaikahäviöitä itselleni koitui muistaakseni 31 kappaletta.

Ei tarvitse kertoa topicin, jokaisella sivulla samaa tarinaa? Tosiasia on se, että toiset tykkää tyttärestä ja toiset äidistä.
Loppuun vielä, nuo online statsisi eivät ole edes kummoiset niin ei niistä tarvi tänne asti huudella.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ei tarvitse kertoa topicin, jokaisella sivulla samaa tarinaa? Tosiasia on se, että toiset tykkää tyttärestä ja toiset äidistä.
Loppuun vielä, nuo online statsisi eivät ole edes kummoiset niin ei niistä tarvi tänne asti huudella.
Miten niin jokaisella sivulla? Voit varmasti antaa vastauksen tähän kysymykseeni.
Ja kyllähän saldoni ovat vähintään sellaista luokkaa, että niillä kelpaa kehuskella teille nipottajille.

// Anteeksi, meni hieman offiksi jälleen kerran...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

No itse olen pelannut niin vähän onlinessa,että en oikein tiedä onko se kivaa vai ei. NHL 11 olen kokeillut kun pelin mukana tuli verkkolupa joka oikeutti onlineen muistaakseni 7pvä.Nyt kun ostaa kohta NHL 12 ni siihen vois vaikka verkkoluvan hankkii ja vois kokeilla jos jäis koukkuu onlineekii :) Nyt kyllä sillai menee tavallaa pelistä paljon hukkaa kun pelaa vaan tuota offline muotoo,mutta ei sekään huono ole.Paitsi jotain pientä vikaa toki löytyy,mutta eihän mikään voi olla täydellinen. ;)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ja kyllähän saldoni ovat vähintään sellaista luokkaa, että niillä kelpaa kehuskella teille nipottajille.

Äh..Öh...Älä ikinä tule kehumaan omalla "saldollasi" tänne.

Onko asia nyt niin että peli julkaistaan 8.9 Euroopassa ja 13.9 Ameriikoissa?
 
Ylös Bottom