Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ei tässä meinaa housuissa pysyä ku odotus on niin kova :D Nhl 11 jätin välistä, joten pelihimot on aika kovat. Miten onko teillä kokemusta siitä, että tuleeko Discshopista pelit yleensä julkkariksi kotiin vai meneekö jopa ens viikolle? :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Jokunen tunti sitten tuli soitto gamestopista, että änärin voi käydä huomenna hakemassa:).
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ei tarvi ea:lle ees lähettää kuvaa, kuha lähettää maahantuojalle = )
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ei tässä meinaa housuissa pysyä ku odotus on niin kova :D Nhl 11 jätin välistä, joten pelihimot on aika kovat. Miten onko teillä kokemusta siitä, että tuleeko Discshopista pelit yleensä julkkariksi kotiin vai meneekö jopa ens viikolle? :)

Discshopista ainakin itse mitä nyt tullut pari peliä tilattua ennakkoon niin tullut kyllä täsmälleen julkaisupäiväksi.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Tänään tuli NHL 12 discshopista :) HUTiakin on jo kerinnyt hakata tämän päivän :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Oikeastihan verkkokauppojen moka taitaa olla postissa. Posti ei sais lähettää peliä kuitenkaan pelaajille. MUTTA että kaupat myy julkisesti varsinkin KULTAVERSIOTA niin ei hele. Nostaa kanteen niin sakot tulee tai jopa pelinmyyntioikeudet menee.

Itse en tuollaisesta ole ikinä kuulutkaan. Posti ei tiedä mitä niissä lähetyksissä on sisällä eikä ne niitä ominpäin mene aukomaankaan. Posti ei myöskään säilö paketteja vaan joka ikinen lähetys, kirje tai paketti toimitetaan normaalin postin käsittelytapojen mukaan asiakkaille. Kirje 1 arkipäivä ja normaali kokokonen paketti 1-2 arkipäivää riippuen paikkakunnasta. Ahvenanmaan lähetyksiin lisätkää 1 päivä jos ette asu pääkaupunkiseudun jakelun piirissä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Et saa tai en kerro, mutta siis vaikka joku trolliksikin väitti, niin juttuhan menee niin että kaupoilla on tukut ja esim. Gigantilla taitaa olla oma verkosto, mutta valtaosa pienistä peliliikkeistä on jonkun tukun vastuulla ja kuten joku muukin sanoi, että maanantaina tuli moneen pikkukauppaan peli ja riippuen siitä kuinka paljon tällaisten kauppojen työntekijät viitsivät rikkoa "lakia" eli itse henk. koht. tunnen yhen myyjän niin hyvin, et se oman version lisäksi osti toisenkin ja toimitti mulle. Ja mä en ryhdy enempää todistelemaan onko mulla peli vai ei. Voi uskoa tai ei. :D Itse ihmettelen tuota Prisman tapausta tuolla Lahdessa. Jos julkisesti myydään, niin se on virhe josta voisi kannella halutessaan vaikka EA:lle.

Vois laittaa huomenna töiden jälkee EA:lle sähköpostia, että tarkistakaapas Launeen Prisman pelimyynnit. :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Heh, on täällä ollut hupaisia viestejä luettavaksi. Tuntuu siis polttelevan aika monella, vaikka olette tottuneet jo ties kuinka kauan odottelemaan, niin yht'äkkiä 1-2 päivää on liikaa.

Näinhän se aina menee, että suhteilla tai oikeasta paikasta kysymällä näitä pelejä lipsahtelee yksityishenkilöille etuajassa, halusitte tai ette. Peliala on jatkuvasti kasvava ja raakaa bisnestä ja etenkin näin jääkiekkohullussa maassa uusi NHL-peli on pelikaupoille myynnillisesti merkittävä (ainakin jollain tasolla) ja omat kappaleet pitää saada myydyksi. Luvuista ei ole tietoa, mutta tuon pystyy päättelemään.

Itse en ole niin tarkka uutuuspelien suhteen, vaikka monesti soittelenkin kauppoihin julkaisupäivän aamuna ja kysyn kiinnostavan pelin saapumisesta, mutta nyt tilasin pelin ensi kertaa vuosiin postitse ja postiluukun kolahdus herätti keskiviikkoaamuna, varovainen toive uuden NHL:n saapumisesta... pomppasin saman tien pystyyn, ryntäsin ovelle ja totesin sitten vain "Perkele!", kun kaivattua pakettia ei ollutkaan. Korkeintaan säikäytin postikustin.

Nuoruudessani eräs pelikauppa myi useinkin sen 1-2 päivää etuajassa tiskin alta ja joskus olen kuullut kaverin nähneen myymälän tiskin alla julkaisupelin ja suostutelleen myyjän myymään pelin, silloin 2 päivää etuajassa ja kerran eräs postissa töissä ollut tuttuni oli saanut jo seuraavana päivänä jaettavaksi tarkoitetut pelit - hän antoi minulle pelipakettini päivän etuajassa. Vaihtoehtoja siis piisaa. Malttia, kyllä se änäri sieltä tulee.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Edellinen änärini oli -09. Nhl 11 demoa tuli pelattua vuoden verran kaverin kanssa (hardcore ja superstar vaikeusasteella, pelit venyivät parhaimmillaan 4. jatko-erään).
Nhl 12 tarjoaa pieniä uudistuksia, mutta kaipa se on kerrankin ostettava uusi änäri.

Be a prosta: Kokeilin yhden pelin ja totesin erittäin tylsäksi. Simuloinnissa kestää turhan pitkään ja itse ei pääse tekemään tarpeeksi.
Minun piti kertaalleen päästä kentälle, mutta cpu pelaaja jumitti vaihtoaition edessä puoli minuuttia, mutta ei päässyt sisään. Ei muuta, kuin lisää simulointia. :mad:

Pikapelistä: Erittäin mukavaa viihdettä kaverin kanssa. Maalivahdit tekevät toisinaan käsittämättömiä jäätyilyjä tai työntävät kiekon omiin mennessään maihin.
Pleksit yms. rikkoutuvat sopivan harvoin. Ihan ensimmäinen peli oli tosin poikkeus, pleksi hajosi, maalivahdin kypärä lähti päästä, maalivahdit tappelivat yms. Onneksi näin kävi vain ensimmäisellä kerralla. :D
Kiekko elää mukavasti omaa elämäänsä ja peli taitaa päätyä itselleni tämän takia. En vain omista liveä, joten otteluni rajoittuvat tietokonetta tai kaveria vastaan. Tietokone on aika tylsä vastustaja, joten pitäisi se livekin hommata siinä sivussa. Liven kanssa kävi vain viimeksi silleen, että tulin pelanneeksi vuoden aikana n. 10. päivänä Haloa. Siinä kaikki. Minkälaista viihdettä tämä on livessä ja ovatko pelit yleensäkin mukavia randomien kanssa? :rolleyes:

+Taklauksien fysiikka
+Kiekko
+Kiekotonta pelaajaa on vaikeampi taklata vahingossa (ei tule turhia jäähyjä)
+Maalivahtien toimintaa parannettu
+Heittäytymisestä aiheutuu helpommin rankkari tai jäähy
+Pleksien rikkoutumiset yms. takaisin tuodut vanhat ominaisuudet
+Laukaisukartat

-Animaatiot aivan samat, kuin Nhl 09:ssa
-Vieläkin samoja bugeja, kuin aikaisemmissa versioissa
-Maalivahtien satunnainen sekoilu
-Jäähyjä tilanteista, joissa taklaus ei osu pelaajaan
-Valikot, musiikit yms. samaa vanhaa kuraa.

Tässä hieman omia mietteitä demosta. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse en tuollaisesta ole ikinä kuulutkaan. Posti ei tiedä mitä niissä lähetyksissä on sisällä eikä ne niitä ominpäin mene aukomaankaan. Posti ei myöskään säilö paketteja vaan joka ikinen lähetys, kirje tai paketti toimitetaan normaalin postin käsittelytapojen mukaan asiakkaille. Kirje 1 arkipäivä ja normaali kokokonen paketti 1-2 arkipäivää riippuen paikkakunnasta. Ahvenanmaan lähetyksiin lisätkää 1 päivä jos ette asu pääkaupunkiseudun jakelun piirissä.

Kyllä yritykset voivat tehdä massalähetyksiä niin, että jakelupäivä määritellään tarkasti. Esim. mainokset, aikakausilehdet, osoitteettomat lähetykset yms. tulevat postiin monesti päivän-pari ennen sovittua jakelupäivää. Ne lajitellaan päivän postiin vasta jakelupäivänä.

Tosin tämmöisissä verkkokaupan pelien massalähetyksissä kirjeet ammutaan haulikolla ympäri Suomea, joten yhteen postitoimipaikkaan tulee vain yksittäisiä kirjeitä, jolloin kontrolli tarkasta lähetyspäivästä saattaa pettää.

Kyllä siellä postissa aika hyvin tiedetään mitä niiden lähetysten sisällä kulkee. Ei nyt tietenkään tarkasti, että tässä menee se ja se peli/cd/dvd jne., mutta kyllä paketista/kirjeestä voi hyvin pitkälle päätellä mitä sen sisällä on. Jos vielä on tiedossa, että nyt on jonkun tietyn pelin julkaisupäivä, niin eipä se ole kovin vaikea arvata, että tässä se uusi NHL nyt menee, kun yksittäiseen postitoimipaikkaan tuleekin samalle päivälle normaalista poikkeava määrä verkkokauppojen lähetyksiä, jotka ovat sen kokoisia, että sinne menee juuri se yksi peli ;)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse en tuollaisesta ole ikinä kuulutkaan. Posti ei tiedä mitä niissä lähetyksissä on sisällä eikä ne niitä ominpäin mene aukomaankaan. Posti ei myöskään säilö paketteja vaan joka ikinen lähetys, kirje tai paketti toimitetaan normaalin postin käsittelytapojen mukaan asiakkaille. Kirje 1 arkipäivä ja normaali kokokonen paketti 1-2 arkipäivää riippuen paikkakunnasta. Ahvenanmaan lähetyksiin lisätkää 1 päivä jos ette asu pääkaupunkiseudun jakelun piirissä.

Mulle lähetettiin peli verkkokaupasta ahvenanmaalta perjantaina mutta pakko siinä on olla toimituspäivä määritelty, tänään kolahtanee postiluukusta kun vielä ei oo tullut..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mulle lähetettiin peli verkkokaupasta ahvenanmaalta perjantaina mutta pakko siinä on olla toimituspäivä määritelty, tänään kolahtanee postiluukusta kun vielä ei oo tullut..

Ja mainitaan nyt jälleen tästä..eli peli ei lähtenyt perjantaina minnekkään.

Vaan perjantaina on pelejä pakkailtu ja vahvistus laitettu asiakkaalle, kun muuten niitä vahvistuksia ei saataisi laitettua, jos ne laitettaisiin kerralla kun iso määrä pelejä lähtee kerralla...

edit:
Kaivelin tuossa viimevuoden ketjuja ja silloin vastaus oli tälläinen täysin samassa tilanteessa:
"Hei Mikko, Olemme tehneet tilauksia valmiiksi jotta saamme kaikki ennakot postiin yhtäaikaa ja julkaisupäiväksi koteihin. Pelejä ei ole siis vielä kenellekään lähetetty. Pelin julkaisussa ei pitäisi olla mitään ongelmaa tai viivästystä enää. Pahoittelemme sekaannusta."
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Eipä tullut ainakaan äsken postin mukana Verkkokaupasta tilattu peli :D No mihin tässä nyt kiire valmiissa maailmassa :p
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Eipä tullut ainakaan äsken postin mukana Verkkokaupasta tilattu peli :D No mihin tässä nyt kiire valmiissa maailmassa :p

Jep, sama kohtalo täällä. Verkkokaupan asiakaspalvelun mukaan (juuri soitin sinne) "posti kämmännyt kun ei tullut julkaisupäiväksi perille". No jospa huomenna...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Eipä tuonut itella tännekkää peliäni tänään.. (Rovaniemi)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Tämä nyt on ihan mutua, mutta ei niihin postikustin fillareiden pusseihin paljon ylimääräistä postia mahdu normipostin lisäksi. Veikkaan että siellä tehdään tänään hieman ylitöitä että kaikki kirjeet saadaan perille ajoissa. Tai sitten on laitettu omat jampat ajamaan näitä änäri-kirjeitä.

Edit. VPD + Itella yhteistyö onnistui ainakin täällä. :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Tämä nyt on ihan mutua, mutta ei niihin postikustin fillareiden pusseihin paljon ylimääräistä postia mahdu normipostin lisäksi. Veikkaan että siellä tehdään tänään hieman ylitöitä että kaikki kirjeet saadaan perille ajoissa. Tai sitten on laitettu omat jampat ajamaan näitä änäri-kirjeitä.

hope so:)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Tämä nyt on ihan mutua, mutta ei niihin postikustin fillareiden pusseihin paljon ylimääräistä postia mahdu normipostin lisäksi. Veikkaan että siellä tehdään tänään hieman ylitöitä että kaikki kirjeet saadaan perille ajoissa. Tai sitten on laitettu omat jampat ajamaan näitä änäri-kirjeitä.

No ei niitä yhdelle jakelualueelle niin montaa peliä tuu etteivätkö sais kuskattua, ja taitaa kuitenkin suurin osa posteista kulkea autoilla keskustaa lukuunottamatta.

Veikkaampa ettei iso osa ole saanut sitten verkkiksen peliä...ite näen iltamyöhäsellä sen, mut ei sen väliä tulee sit huomenna.
 
Ylös Bottom