Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mahdanko olla ainut joka oikeasti näkee jo nyt huomattavia eroavaisuuksia pelaajien liikkeissä ja kiekon käyttäytymisessä verrattuna NHL 11? Huomasitteko miten pelkkä X:n / A:n painaminen kiekon kanssa näytti entistä uudemmalta? Syöttäminen näytti napakammalta kuin aikaisemmin.

En haluaisi valittaa, mutta herranjumala muutama hassu video keskeneräisestä pelistä ulkona ja kaikki vetävät omia johtopäätöksiään ja hautaavat ostohalunsa täysin :D Olkaa nyt kunnolla, joka vuosi peli on kehittynyt huimasti ja niin se tulee tekemään jälleen kerran. Huvittavaa seurata kuinka pessimistisesti voi suhtautua jo tässä vaiheessa :D

Pelihän tulee hyllyyn, olia se kuinka pelkkä päivitys vaan tai muutoin paskaa. Eipä Facebookissakaan oltu kovinkaan tyytyväisiä nykyiseen antiin ->
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

En haluaisi valittaa, mutta herranjumala muutama hassu video keskeneräisestä pelistä ulkona ja kaikki vetävät omia johtopäätöksiään ja hautaavat ostohalunsa täysin :D Olkaa nyt kunnolla, joka vuosi peli on kehittynyt huimasti ja niin se tulee tekemään jälleen kerran. Huvittavaa seurata kuinka pessimistisesti voi suhtautua jo tässä vaiheessa :D

Olen ajatellut niin usein pelin olevan vielä keskeneräinen, että en jaksa odottaa enää mitään hirveän radikaalia pelilliseen puoleen. Pelimuotoihin tai johonkin vastaavaan uskoisin tulevan jotain uutta, mutta eiköhän itse gameplay ole jo varsin pitkällä ja se näyttää liikaa samalta vanhalta peliltä, mikä ei ole minua aikaisemminkaan koukuttanut.

Aina täällä jaksetaan valittaa joka ikinen vuosi tulevasta änäristä. :eek: Muistan viime vuodeltakin, kun kaamea valitus NHL 11, mutta sitten kun peli tuli niin "pakko-ostos","loistavaa kiekkoa 10/10" tai sitten pessimistit olivat vain silloin pelaamassa täysin aitoa/realistista peliä, kuten ....... .... ...

Aikaisemmat pelit ovat jaksaneet viihdyttää parisenkymmentä ottelua, jonka jälkeen alkaa jo kyllästyttämään. Tämän takia edellinen omistamani EA:n änäri on vuosimallia -08. Kavereiden kanssa pelaamalla ja kuukauden lainaamisella on saanut pelata tarpeeksi.

Ei tuomita lopullisesti, mutta varsin alhaalla odotukset ovat juuri nyt.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tuon keksit ihan itse. Minä en ole puhunut mitään laukauksien hidastamisesta.
Et mielestäni ymmärtänyt täysin alkuperäistä viestiäni, joten eikö asiaa selventävän viestin kirjoittaminen ole sinusta silloin paikallaan?

Ymmärsin koko viestin; ilmaisin vain oman näkemyksen asiasta.


No se ei ainakaan tässä keskustelussa ole tullut ilmi.

No nyt vähä-älyisenkin tulisi ymmärtää.


Ongelmahan on nimen omaan siinä että sinä et lue viestejä ennen kuin lähdet kommentoimaan, ja oletat minun sanoneen jotain minkä keksit itse omassa päässäsi.

Koko homman ongelma on se että ymmärsin kaiken mitä kerroit ensimmäisessä viestissä, mutta ilmaisin vain oman näkemyksen asiasta, jonka jälkeen luulit etten ymmärtänyt, mutta seuraavassa viestissä kerroin että ymmärsin asian. (Hieman ystävällisemmin olisin sen tosin voinut kertoa:p)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mahdanko olla ainut joka oikeasti näkee jo nyt huomattavia eroavaisuuksia pelaajien liikkeissä ja kiekon käyttäytymisessä verrattuna NHL 11? Huomasitteko miten pelkkä X:n / A:n painaminen kiekon kanssa näytti entistä uudemmalta? Syöttäminen näytti napakammalta kuin aikaisemmin.

En haluaisi valittaa, mutta herranjumala muutama hassu video keskeneräisestä pelistä ulkona ja kaikki vetävät omia johtopäätöksiään ja hautaavat ostohalunsa täysin :D Olkaa nyt kunnolla, joka vuosi peli on kehittynyt huimasti ja niin se tulee tekemään jälleen kerran. Huvittavaa seurata kuinka pessimistisesti voi suhtautua jo tässä vaiheessa :D

Siis kyllähän tuossa uudistuksia on, mutta osa (kuten maalivahtien tappelu) uudistuksista on toisarvoisia ja kun ei niitäkään älyttömästi kuitenkaan ole niin kyllähän se vähän alkaa ottamaan aivoon.
Ja tuo on tosiaan vielä keskeneräinen, mutta ei tuonne voi mennä esittelemään täysin keskeneräistä peliä, joten tuskin se tuosta mitään ihan älyttömiä paranee.

No kuitenkin uudistuksia on ja jos nuo tuosta vielä vähän parantuvat (videoissa nähdyt epäkohdat) niin ihan ok tilanne on. NHL:llää tulee pelattua niin paljon kun pidän lajista ja pelikin on ihan mukavaa ajanvietettä, joten eiköhän hyvin mahdollisesti tule tuo NHL 12 hankittua. Mutta kyllähän sitä välillä miettii, että miten paljon paremmankin pelin voisimme saada.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Koko homman ongelma on se että ymmärsin kaiken mitä kerroit ensimmäisessä viestissä, mutta ilmaisin vain oman näkemyksen asiasta, jonka jälkeen luulit etten ymmärtänyt, mutta seuraavassa viestissä kerroin että ymmärsin asian. (Hieman ystävällisemmin olisin sen tosin voinut kertoa:p)

Jees, varmaan aletaan olla sen verran lähellä yhteisymmärrystä että tämän off-topic -väännön voi lopettaa.

Mietin tässä että sinänsähän EA-tekee hyvää työtä kuunnellessaan ja toteuttaessaan pelaajien toiveita pelisarjan suhteen. Mutta onko nyt tosiaan niin että nämä eriväriset teipit, pyyhkeet yleisössä ja kypärien tippumiset ovat niitä kaikkein eniten kyseltyjä parannuksia NHL-sarjaan? Esim. viime vuonna ennakkopätkissä kerrottiin että katkeavat mailat ovat yksi eniten toivotuista uudistuksista. Itse en vaan näe että pelisarja kehittyisi mihinkään lisäämällä tuollaisia nice-to-have -featureita kun selvästi fysiikanmallinnus vaatisi enemmän paukkuja.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Pelit ei tule koskaan olemaan realistisia -.-

Kyse onkin siitä, että onko edes halua pyrkiä realismiin.

[video=youtube;zd0SC6aB5Wg]http://www.youtube.com/watch?v=zd0SC6aB5Wg[/video]​

Harmi, ettei 2K ole tehnyt NHL-peliä vähään aikaan. EA:n NHL-sarja kaipaa haastajan, jolloin pelien laatukin varmasti kohenisi.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Harmi kun ei Ea:lla ole kilpailua nhl-sarjassa nyt saavat rauhassa "rahastaa" kuluttajia parantamalla peliä juuri sen verran kuin haluavat. Nyt on 2-3 vuotta tuotu peliin 1-3 ei pelillistä "herkkua". Mielestäni Ea:n pitäisi parantaa tekoälyä ja sitten vasta päivitellä noilla mailan katkeamisilla sun muilla tarpeettomuuksilla peliä. Ja ihan ensin voisivat katsoa vaikka yhdet kansainväliset kisat, Olympialaiset, Kanadacupin, MM-kisat tai vaikka eurohockey tourin, ihan minkä vaan jotta saisivat nuo naurettavat maajoukkuepaidat ja joukkueet edes lähelle todellisia.

Edellinen nhl hyllyssäni onkin vm. 2009. Sen jälkeen tulleitakin olen toki "pääsyt" pelaamaan, mutta kun mitään oikeasti pelillisesti kiinnostavaa ei ole tapahtunut on peli jäänyt minulta ostamatta. Mielestäni näitä on nyt viimeiset vuodet suunnattu verkkopelaajille ja tällainen ai:n kurittaja on jätetty rankasti huomiotta.

Jälleen menee tarkasteluun joko 3 vuoden sarjoista yhteensä tulisi noita lisäyksiä sen verran, että voisi nhl 12 pelin ostaa.


Tämä on ihan vaan lisensi kysymys. EA ei omista IIHF-lisenssiä
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Vaikka gameplay onkin oleellisinta, niin mielestäni yksi paikka johon kaipaisin paljon parannusta olisi Be a GM:n koneen treidiehdotuksiin, sekä draftin pelaajiin. Kone luulee että määrä korvaa laadun tai jotain. Ihan uskomatona paskaa suoraansanottuna. Parhaana esimerkkeinä itselläni Taylor Hall kok 97, niin kone tarjoaa vaihdossa 4 C-potentiaalin omaavaa maalivahtia joista paras 70 kok, vaikka asetuksissa on että haluan vain nuoria puolustajia. Ja tämä hylättyäni seuraavana päivänä täsmälleen sama ehdotus. Muutenkin aina tarjotaan vanhoja partoja 4kpl vaikka kuinka laittaa että ei halua vanhoja.
Lisäksi kauden alussa kun tulee viesti "Hyvä vuosi Draftissa", niin huvin vuoks vaihdoin kaikki parhaat pelaajani ykköskierroksen varauksiin ja mulla oli 10 ensimmäistä vuoroa. Paras pelaaja jonka sain oli 19v kok 71 C-potentiaalilla. Kerran onnistuin saamaan yhen 83kok 18v A potentiaalin omaavan 2 suunnan hyökkääjän. Tämä siis 7 kauden aikana. Ehkä joitaki muita on onnistanu paremmin, mutta itselläni ei ainakaan ole tullut hyviä pelaajia vastaan kovin montaa 7 kauden aikana.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Eipä mitään merkittäviä juttuja äsken päättyneessä chattilähetyksessä paljastettu. Suurimmaksi osaksi vain kerrattiin jo tiedossa olevia asioita.

Rammer ei kuulemma ole ehkä ollut mistään muusta yksittäisestä jutusta yhtä innoissaan neljän vuoden änäriuransa aikana kuin tästä tulevasta "big announcementista". Siinä on ainakin mainostus kohdillaan.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Rammer ei kuulemma ole ehkä ollut mistään muusta yksittäisestä jutusta yhtä innoissaan neljän vuoden änäriuransa aikana kuin tästä tulevasta "big announcementista".

EASHL kuukausimaksulliseksi? Ostettavien boostien määrä kolminkertaistuu? En malta odottaa...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Olen kyllä ylpeä itsestäni, loin ton nhl 12 ideoita nickillä toljanteri98 ihan itse aikoinaan :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ihan höpö uudistuksia ja ärsyttää toi sean ramsjzfidj naama:D Turhia uudistuksia tosiaan, mut ihan varmasti löytyy omasta hyllystä valitettavasti :(
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ihan höpö uudistuksia ja ärsyttää toi sean ramsjzfidj naama:D Turhia uudistuksia tosiaan, mut ihan varmasti löytyy omasta hyllystä valitettavasti :(
Mitä ihmettä? Eikö sitä peliä voi rohkeasti vaan jättää (kaupan) hyllyyn, jos noin vaikiaa on? "Höpöuudistuksista" kuitenkin samaa mieltä, ja jos ei ihmeellistä tapahdu, niin en ole peliä ostamassa. Tosin broidit sen joka tapauksessa ostavat, joten pääsen peliä kuitenkin kokeilemaan. :p
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Turhia uudistuksia tosiaan, mut ihan varmasti löytyy omasta hyllystä valitettavasti :(

Joku voisi sanoa, että tuon asenteen takia peliä ei tarvitse kauheasti uudistaa, peli löytää tiensä pelaajien hyllyyn joka tapauksessa :D Toinen tekijä on tietysti se kilpailun puute. Miksi kehittää itseään enempää, jos on jo paras?

Edit.
MikeThaFifa ehtikin näemmä jo kirjoittaa viestini pointin.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Harmi, ettei 2K ole tehnyt NHL-peliä vähään aikaan. EA:n NHL-sarja kaipaa haastajan, jolloin pelien laatukin varmasti kohenisi.

Juurikin näin. Nyt lisätään jatkuvasti "uusia" ja tajunnan räjäyttäviä ideoita, jotka ovat joko a)uudelleen kierrossa, tai b) aivan epäoleellisia itse pelin kannalta. Onhan se ihan kiva että veskarit voi myllyttää, pleksit hajoaa tai voi taklata pelaajan aitioon, ei siinä. MUTTA kun itse pelissäkin on paljon paranneltavaa, joten tuntuisi loogiselta tehdä ensin pelaamisesta niin hyvän kuin osaa, sitten vasta alkaa kuorruttaa kakkua näillä lisäyksillä. Ei taloakaan vuorata ensin niillä helvetin hienoilla paneeleilla, ensin rakennetaan hyvät perustat/rungot. Ontuva vertaus mutta ymmärtänette pointin.

2k vois tuutata parin vuoden sisään sellaisen pelin, että EAn äijät paskoo housuunsa. Sellaisen joka pakottaa EAn vastaamaan laadukkaalla pelillä. Mutta kuten sanoit, niin kauan ku kilpailua ei ole, on turha parannella "toimivaa" tuotetta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Eikös toi Rammer sanonut että joku kahden palkinnon voittaja tulee kanteen? Taitaa olla Daniel Sedin sitten.
 
Ylös Bottom