Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aikalailla EASHL-asiaa jo, mutta minua eniten risoo bottien, eritoten maalivahtien vaihtelevat otteet. Välillä kaverit imuroivat lähes kaikki maalia kohti toimitetut kiekot, kun taas välillä nollapeli säilyy vaikka vastustaja saisi yli 20 laukausta. Ja tavan kenttäbotit ehtivät yleensä ekana hyökkäyspäässä ripareille haukan lailla, epärealistisesti.Toisaalta, kyllä ne botti tiimiläisetkin ovat välillä varsinaisia tumpeloita.
Hyvän idean bongasin easportsin foorumilta.
Hyvän idean bongasin easportsin foorumilta.
EASHL, Clubs, OTP - Going forward
Tämähän voisi olla jopa se Rammerin mainostama "huge announcement". Mitäs ootte mieltä jos tämä toteutuisi?
Huhuja liikkui tuon Community Dayn jälkeen että neljä eri buildia saa ensi änärissä tehtyä.
Eli olisiko sentteri, laituri, pakki ja molke.
Tämänhän piti tulla jo viime hokkiin mutta aika kuulemma loppui kesken.
Tarviikohan sitä ukkoa itse valita, vai tuleeko se ukko aina automaattisesti mille paikalle meneekin?
Tässä EA Producer's Blogissa ihan mielenkiintoisia infoja NHL12:sta varten. Ainakin erilaiset luistelutyylit ja muut ovat hyvä lisä..
Ehkä tämä tästä vielä paremmaksi muuttuu, mitä E3:lla näytti..
Sittenpähän vain toinen joukkue lähtisi pois heti pelin alussa, jos vastustaja ei miellyttäisikään. Aikaa menisi hukkaan vielä enemmän. Lisäksi suurin osa vastustajan hylkäämisistä johtunee joukkueiden toisistaan eroavista pelaajamääristä, eikä pelaajamäärän piilottamisessa ainakaan olisi mitään järkeä.Itse lisäisin noihin EASHL-toiveisiin vielä blind-pickit, eli vastustajaa ei näkisi ennen kuin on pelissä.. Nykyisellään menee pelin hakemiseen enemmän aikaa kuin itse pelaamiseen.