Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyy kuitenkin muistaa se, että kaikilla ei yksinkertaisesti ole niin suurta peliseuruetta. Mullakin on jengi kasassa parin kaverin kanssa, joten pelaajien vähyydelle emme voi mitään. Toisaalta, kyllä ne botti tiimiläisetkin ovat välillä varsinaisia tumpeloita.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toisaalta, kyllä ne botti tiimiläisetkin ovat välillä varsinaisia tumpeloita.
Aikalailla EASHL-asiaa jo, mutta minua eniten risoo bottien, eritoten maalivahtien vaihtelevat otteet. Välillä kaverit imuroivat lähes kaikki maalia kohti toimitetut kiekot, kun taas välillä nollapeli säilyy vaikka vastustaja saisi yli 20 laukausta. Ja tavan kenttäbotit ehtivät yleensä ekana hyökkäyspäässä ripareille haukan lailla, epärealistisesti.

Mulle kävis, että botit ois vaikka 65 ovr. Ja turha jauhaa ettei onnistu peliseuran saaminen. Ihminen on yllättävän hyvä organisoimaan ja peleihinkin tulisi enemmän latausta ja fiilinkiä kun niitä ei noin vaan pystyisikään välttämättä pelaa. Ja onhan aina OTP, jos ei oman tiimin pelit onnistuisi.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Melko huonolta idealta kuulostaisi tuo, että joutuisi tekemään 12 pelaajaa..eashl ideahan on nyt hyvin pitkälti ollut, että tehdään se oman näköinen pelaaja, ja riehutaan sitten sillä.

kaventaisivat nyt sitä kaukaloa vaan, yleisö elävämmäksi, pelaajat elävämmäksi, kiekko realistisemmaksi ja itse pelitapahtumaan ja käyttöliittymään lisää selkeyttä ja käyttäjäystävällisempää toteutusta, varsinkin eashl puolelle.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Hyvän idean bongasin easportsin foorumilta.

EASHL, Clubs, OTP - Going forward


Tämähän voisi olla jopa se Rammerin mainostama "huge announcement". Mitäs ootte mieltä jos tämä toteutuisi?

Mielestäni oikein hieno idea. Tosin itsekin haluaisin yhden ''oman näköisen pelaajan'', joten tuo 12 voisi olla liikaa. Mielestäni 7 voisi olla järkevämpää, turha niitä centereitä erotella.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Joo kyllä toi 12 on liikaa, kunhan tekevät niin, että mokke ja kenttäpelaaja olisivat eri kokoisia, niin se riittää!
Ja se, että yleisössä edes joku nainen näyttäisi tissiä!!! :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

En tiedä onko mainittu, mutta ehdottomasti pitäisi saada mahdollisuus tallentaa muutama luotu be a pro-pelaaja valmiiksi EASHL-pelejä varten. Nykyään oma jengi on aika hyvin muokkaantunut, mutta esimerkiksi jos sentteri ei ole paikalla, niin joku jonka tarvitsisi lisätä aloituksiin hiukan pisteitä, niin joutuu taas raapustamaan ukon uudestaan. Sellainen 3-5 paikkaa luoduille pelaajille, niin voisi siitä sitten aina napsia tilanteen mukaan sopivan ilman jatkuvaa attribuuttien säätöä.

EASHL:ssa jos lauot kiekon päätyyn ja lähdet perään niin bottipakki ottaa aina hirveän spurtin ja kerkeää ensin, vaikka olisit kuinka nopea kaveri tahansa. Tähän muutos.
Joku jo mainitsikin maalivahtien vaihtelevan tason. Pari peliä sitten oma maalivahti päästi 5 ja sai vain 4 torjuntaa. Eivätkä olleet mitään pahoja vetoja edes ja oma jengi laukoi sen vajaa 30 kertaa avopaikoista, mutta vastustajan maalivahti otti vain kaiken kiinni. Turhauttavaa välillä!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Huhuja liikkui tuon Community Dayn jälkeen että neljä eri buildia saa ensi änärissä tehtyä.
Eli olisiko sentteri, laituri, pakki ja molke.

Tämänhän piti tulla jo viime hokkiin mutta aika kuulemma loppui kesken.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Huhuja liikkui tuon Community Dayn jälkeen että neljä eri buildia saa ensi änärissä tehtyä.
Eli olisiko sentteri, laituri, pakki ja molke.

Tämänhän piti tulla jo viime hokkiin mutta aika kuulemma loppui kesken.

Tää olis juuri hyvä määrä ja järkevä. Ja itselleni riittäisi myös molari, puolustaja ja hyökkääjä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Ja vielä kun tuon jannun voisi valita aina jollain pikavalinnalla, ettei tarvisi mennä valikoissa taaksepäin ja odottaa taas sitä latailun latailua..
Ja useampi pukkari käyttöön, niinkuin kympissä oli (siis eashl)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tarviikohan sitä ukkoa itse valita, vai tuleeko se ukko aina automaattisesti mille paikalle meneekin?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tässä EA Producer's Blogissa ihan mielenkiintoisia infoja NHL12:sta varten. Ainakin erilaiset luistelutyylit ja muut ovat hyvä lisä..

Ehkä tämä tästä vielä paremmaksi muuttuu, mitä E3:lla näytti..

E: kappas 700 viestiä täynnä, toivottavasti kukaan ei ole jaksanut lukea noin isoa määrää sontaa. :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tässä EA Producer's Blogissa ihan mielenkiintoisia infoja NHL12:sta varten. Ainakin erilaiset luistelutyylit ja muut ovat hyvä lisä..

Ehkä tämä tästä vielä paremmaksi muuttuu, mitä E3:lla näytti..

Nyt oli täyttä asiaa! Tekoälyyn on ainakin artikkelin mukaan panostettu tosissaan. Ja hyvä lisä on tosiaan erilaiset luistelu- ja laukomistyylit.

Mikäköhän se Rammerin Huge Announcement mahtaa oikein olla, kun tämä artikkeli lupailee jo näin hyvää? :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mukavaa luettavaahan tuo tosiaan oli.

Be a GM:n kannalta on erittäin hienoa, että AI-pelaajien luvataan hakeutuvan järkeviin paikkoihin hyökkäysalueella ihmispelaajan tekemisten perusteella. Lisäksi se, että pelaajista on pyritty tekemään esikuvalleen uskollisempia, tuo varmasti monipuolisuutta mukaan eri pelaajien käyttäytymiseen. Myös tuo pelaajan älykkäämpi käyttäytyminen siniviivan tuntumassa paitsion välttämiseksi kuulostaa hyvältä. Olihan tuossa myös kasa muita lupaavia pienempiä ja vähän suurempiakin uudituksia, mutta nämä nyt jäivät ensilukemalta eniten mieleen.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

EASHL-puolen uudistuksista toivoisi uutisia mahdollisimman pian.

Seuraavia muutoksia itse ainakin toivon EASHL:n puolelle, mutta tuskin vielä tullaan näkemään:

- EASHL-matsihaussa minimi 3 pelaajaa
- EU ja NA matsihaku blokkiin, turha hakea matsia kun kanukit ja jenkit pakittelevat lähes aina
- "99" puck control - nyt pysyy kiekko välillä liian hyvin lavassa ja poket eivät auta, tätä efektiä pitää saada heikennettyä
- Paremmat veskakontrollit
- Attribuuteille oikeita merkityksiä ja eroja (esim. offensive awareness, speed, acceleration lähes hyödytöntä laittaa pisteitä niihin yli 70)
- Laukausasennolle enemmän merkitystä - nyt lähtee huippukuteja ihan ihmeellisistä asennoista
- Vetotarkkuus selvästi pienemmäksi
- Enemmän hyötyä yli 1000 ottelua pelaaville, kuten enemmän attribuuttipisteitä tai vastaavaa
- Ei kaatuiluja matsihaussa
- Paremmat filtterit matsihakuun
- Paremmat mahdollisuudet muokata joukkueen asustusta (kenties halliakin?)
- Pelaajaprofiileja esim. OFD, TWF, PWF pelaajatyypeille omat profiilit, jottei paikkaa vaihtaessa tarvitse aina tuunata ukkoa uusiksi
- Mahdollisuus valita näkyykö viiri + champions logot jäällä (aiheuttaa turhan paljon pakitteluja vastustajilta)
- Toimivat club recordit (X360 puolella eivät ainakaan päivity enää)
- Ranking-listat ja pisteytys suosimaan 6v6 joukkueita -> tägärijengeillä ei mahdollisuutta olla ranking-listan kärjessä
- Enemmän vaihtoehtoja A+ ratingiin kuin esim. team playssa järjetön taklaaminen.
- Fiksummat botit (ei mitään varmaa veiviä millä pääsee aina botin ohi)

Tuossa muutamia toiveita meikäläiseltä, mitä nyt ensimmäisenä päähän pomppasi.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Itse lisäisin noihin EASHL-toiveisiin vielä blind-pickit, eli vastustajaa ei näkisi ennen kuin on pelissä.. Nykyisellään menee pelin hakemiseen enemmän aikaa kuin itse pelaamiseen.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Itse lisäisin noihin EASHL-toiveisiin vielä blind-pickit, eli vastustajaa ei näkisi ennen kuin on pelissä.. Nykyisellään menee pelin hakemiseen enemmän aikaa kuin itse pelaamiseen.
Sittenpähän vain toinen joukkue lähtisi pois heti pelin alussa, jos vastustaja ei miellyttäisikään. Aikaa menisi hukkaan vielä enemmän. Lisäksi suurin osa vastustajan hylkäämisistä johtunee joukkueiden toisistaan eroavista pelaajamääristä, eikä pelaajamäärän piilottamisessa ainakaan olisi mitään järkeä.
 
Ylös Bottom