Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Sittenpähän vain toinen joukkue lähtisi pois heti pelin alussa, jos vastustaja ei miellyttäisikään. Aikaa menisi hukkaan vielä enemmän. Lisäksi suurin osa vastustajan hylkäämisistä johtunee joukkueiden toisistaan eroavista pelaajamääristä, eikä pelaajamäärän piilottamisessa ainakaan olisi mitään järkeä.

No sittenpähän voisi poistaa sen turhan 2 minuutin kuvioluisteluajan otteluiden alusta, typerää vaan siirrellä kiekkoa ja jättää häkki tekemättä koska vastustaja muuten lähtisi karkuun menettämättä pisteitä.

Jos jotakuta ei kiinnosta pelata ihmisiä vastaan niin pelaisi offlinessä...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

No sittenpähän voisi poistaa sen turhan 2 minuutin kuvioluisteluajan otteluiden alusta, typerää vaan siirrellä kiekkoa ja jättää häkki tekemättä koska vastustaja muuten lähtisi karkuun menettämättä pisteitä.

Jos jotakuta ei kiinnosta pelata ihmisiä vastaan niin pelaisi offlinessä...

Toimisi meillä toisinpäin, me pakitetaan nimenomaan AI-pelaajien takia eikä ihmispelaajien.

Ei todellakaan kiinnosta pelata EASHL:ää jotain kahden miehen glitchiporukkaa vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mukavaa luettavaahan tuo tosiaan oli.

Be a GM:n kannalta on erittäin hienoa, että AI-pelaajien luvataan hakeutuvan järkeviin paikkoihin hyökkäysalueella ihmispelaajan tekemisten perusteella. Lisäksi se, että pelaajista on pyritty tekemään esikuvalleen uskollisempia, tuo varmasti monipuolisuutta mukaan eri pelaajien käyttäytymiseen. Myös tuo pelaajan älykkäämpi käyttäytyminen siniviivan tuntumassa paitsion välttämiseksi kuulostaa hyvältä. Olihan tuossa myös kasa muita lupaavia pienempiä ja vähän suurempiakin uudituksia, mutta nämä nyt jäivät ensilukemalta eniten mieleen.

Hyvä hyvä... ja puolustukseen myös vastaavia uudistuksia. NHL11:ssä defensive awarness-arvo 70 merkitsee sitä, että omiin päin luistellessa tekoälyn ohjaama hyökkääjä saattaa pysähtyä hetkeksi keskialueelle, kun pitäisi paahtaa täysiä omalle alueelle. Kuinka tyhmä pelaajan pitää olla, että kesken pelin jäädään seisoskelemaan keskialueelle? Toinen ikuista ahdistusta aiheuttava asia on tekoälyn ohjaaman puolustajan toiminta omassa päädyssä irtokiekkotilanteissa. Voisiko joskus laittaa kiekon maalin takaa yhdellä kosketuksella, eikä aina liimata itseään laitaa vasten vastustajan karvaajaa odottamaan :mad:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Toinen ikuista ahdistusta aiheuttava asia on tekoälyn ohjaaman puolustajan toiminta omassa päädyssä irtokiekkotilanteissa. Voisiko joskus laittaa kiekon maalin takaa yhdellä kosketuksella, eikä aina liimata itseään laitaa vasten vastustajan karvaajaa odottamaan :mad:

^Todella rasittava ja tämä tapahtuu erittäin useasti...:confused: Laittaisi ensin tämän rungon kuntoon ennenkuin rupeavat tekemään joitaki aivan hirveän näköisiä tuuletuksia yms.... :/
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mun puolesta sais poistaa kaikki pelaajan tekemät tuuletukset, pelikatkot EASHL-peleistä ja hidastukset, olkoo sitte vaikka pakollinen puolen minuutin erätauko ennemmin. Lätkää tän pitäis olla eikä taukojen kattelua!
Sekä enemmän "kortteja" ku nää viis. Tyhmää ku nykyää saa 150 pelin jälkee hyvällä säkällä Legendan eikä mitää palkita enää sen jälkeisestä uurastuksesta, esim vaikka vois antaa lisää parannuspisteitä jokaisen sadan pelin jälkeen. Ois mielekkäämpää pelata enemmän, jos siitä myös palkittaiskin...!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tyhmää ku nykyää saa 150 pelin jälkee hyvällä säkällä Legendan eikä mitää palkita enää sen jälkeisestä uurastuksesta, esim vaikka vois antaa lisää parannuspisteitä jokaisen sadan pelin jälkeen.

Pelatahan voi kuka vaan paljon, vaan onnistumisista saisi vasta palkita. Samapa tuo esim OTP:ta on jauhaa satoja pelejä huonolla menestyksellä ja kehittää sillä omaa pelaajaan, ei kovin järkevää, eihän?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Pelatahan voi kuka vaan paljon, vaan onnistumisista saisi vasta palkita. Samapa tuo esim OTP:ta on jauhaa satoja pelejä huonolla menestyksellä ja kehittää sillä omaa pelaajaan, ei kovin järkevää, eihän?

Lisäpisteitä voisi tulla esim. Jos saa vaikka +- tilastot tietyn rajan yli, rikkoo jonku piste tai maalirajan tms. :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Lisäpisteitä voisi tulla esim. Jos saa vaikka +- tilastot tietyn rajan yli, rikkoo jonku piste tai maalirajan tms. :D

Tuo olisi toisaalta hyvä, mutta siinä lieveilmiönä tulisi sopupelit joissa toiselle puolelle pelataan challenget auki.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mikäköhän se Rammerin Huge Announcement mahtaa oikein olla, kun tämä artikkeli lupailee jo näin hyvää? :)

Näin off-line pelaajana toivon, että tämä "Huge Announcement" ei liity millään tapaan EASHL:ään taikka nettipelaamiseen. Sen sijaan, minulle jopa lisenssit maajoukkuepaitoihin olisivat tarpeeksi "hugeja".
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Näin off-line pelaajana toivon, että tämä "Huge Announcement" ei liity millään tapaan EASHL:ään taikka nettipelaamiseen. Sen sijaan, minulle jopa lisenssit maajoukkuepaitoihin olisivat tarpeeksi "hugeja".

Sama täällä. Saisivat laittaa sen offlinen kuntoon ennen kuin rämplää näillä (turhilla) EASHL:illä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kyllähän itse odotan enemmän eashl uudistuksia kuin offline, online kumminkin tulee pelattua enemmän
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Se Rammerin mainitsema Huge uudistus on tod. näköisesti Vihreät Miehet Vancouverissa!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

[video=youtube;Eaz0gvjyCh8]http://www.youtube.com/watch?v=Eaz0gvjyCh8&feature=player_embedded#at=16[/video]uuta clippiä[
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Quick Clip -videoita on tulossa jatkossakin ilmeisesti aina perjantaisin.

Se Rammerin mainitsema Huge uudistus on tod. näköisesti Vihreät Miehet Vancouverissa!
Valitettavasti Rammer on jo ehtinyt vahvistamaan, että vihreitä miehiä ei NHL 12:ssa nähdä.
 
Ylös Bottom