Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

easportsworld sivulta sen 3d hahmon sai tehtyä. Tosin en oo kayny kuukausiin siellä joten en tiedä onko sivut muuttuneet
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

easportsworld sivulta sen 3d hahmon sai tehtyä. Tosin en oo kayny kuukausiin siellä joten en tiedä onko sivut muuttuneet

Jaa se.. sitä pystyy tällä hetkellä käyttämään vain FIFA:ssa, mutta voi olla, että änäriin tulee.

Huge annoucmenttiä odotellessa...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

nykyään ea.n sivuilla pystyy tekemään oman näköisensä profiiliukon. esim kameraa käyttämällä saa aika lähelle oman naamansa siihen. Oma arvaus on että tuo uusin ei julkaistu ominaisuus on se että be a pro ukosta saa täsmälleen itsensä näköisen...
Sehän olisi jännittävää... itse en kuitenkaan usko tuon olevan mahdollista, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Eikös tuo ominaisuus ole käytössä nmyös Fight Night peleissä?
Itse sain aika hyvin näköisen ukon tehtyä ea:n sivuilla ihan muokkaamalla valmista hahmoa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Sehän olisi jännittävää... itse en kuitenkaan usko tuon olevan mahdollista, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Johan tuo oli mahdollista NHL 2000:ssa, joten oisko tässä seuraava "uusi" ominaisuus joka kierrätetään vanhoista versioista :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Johan tuo oli mahdollista NHL 2000:ssa, joten oisko tässä seuraava "uusi" ominaisuus joka kierrätetään vanhoista versioista :rolleyes:

Mitenkä ihmeessä sinä olet pleikkari ykkösen saanut nettiin?
Kun eikös nhl 2000 ollut pleikkari ykköselle? Ja netin kauttahan tuo naama systeemi on pitänyt tehdä?
Joo en tiiä kun en ole kyseistä versiota pelannut :D

Ja tosiaan eikai noihin whiteboardeihin muuta enää tule, kuin kertaus kaikista päivityksistä?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Mitenkä ihmeessä sinä olet pleikkari ykkösen saanut nettiin?
Kun eikös nhl 2000 ollut pleikkari ykköselle? Ja netin kauttahan tuo naama systeemi on pitänyt tehdä?
Joo en tiiä kun en ole kyseistä versiota pelannut :D

Ja tosiaan eikai noihin whiteboardeihin muuta enää tule, kuin kertaus kaikista päivityksistä?

PC:llä onnistui omien kuvien selailu ja naamaksi laittaminen :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Juu, kävin tossa kaupungilla ostamassa tyttärille jotain, itselle jotain, eukolle jotain, siis kaikille jotain. :D
Juu, siis se kultaboksi-version boosti on: Goalie boost... Mitäköhä seki lisää, tosin eipä monelle siitä ole mitään hyötyä... :(
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Juu, siis se kultaboksi-version boosti on: Goalie boost... Mitäköhä seki lisää, tosin eipä monelle siitä ole mitään hyötyä... :(


Verkkokauppahan tarjoaa ennakkoon tilanneille tuota samaa Goalie boost päkkiä. Itselläni jää varmaan käyttämättä, ellei maalissa olo ole muuttunut äärimmäisen hauskaksi.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kusettaako Vpd kun näyttää siellä "saatavilla 06.09.2011"? itse luulin että julkaisu oli silloin 08.09.2011 voisiko joku viisaampi selventää tämän minulle?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Kusettaako Vpd kun näyttää siellä "saatavilla 06.09.2011"? itse luulin että julkaisu oli silloin 08.09.2011 voisiko joku viisaampi selventää tämän minulle?

Veikkaisin että sitä on saatavilla varastossa tuolloin. Siitä sitten lähettelevät ennakkotilaajille.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]


0.26 kohdassa Thomasin tekemä torjuntaliike näyttäisi uudelta. Toisaalta se voi kyllä olla se vanha liike, mutta tosta kuvakulmasta näyttäis mun mielestä uudelta ;).

Edit. Ja lisäksi niille keitä nyt toi vaihtopenkkitoiminta on koskaan kiinnostanu: tossa kun Perry liukuu kohti jäähyaitiota, niin taustalla näkyy Minnesotan aitio; osa pelaajista istuu ja osa noussut seisomaan!! Onko nyt kivvvaaa...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]


Miksi pitää tuhanteen kertaan toistaa promoissa, että veskareihin voi törmäillä? Aika turha uudistus mielestäni, tuskin parantaa varsinkaan EASHL:aa mitenkään. Jos maalivahtien fysiikat on kerta uudistettu, niin törmäilyn sijasta olisi ihan mukava nähdä, koskeeko se torjuntojakin. Ei warppaileeko veskari vieläkin salamannopeasti liukkaalla jäällä tulosuuntaansa vaiko ei. Malliesimerkkinä tämän video NHL 2k8:sta, mikä on ollut foorumilla jo moneen otteeseen.

‪The NHL 2K8 difference‬‏ - YouTube
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Uskon kyllä, että EA julkaisee samankaltaisen uusintavideon kuten esim Offside AI oli, mutta tietenkin pääosassa on nämä maalivahdit
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

Tossa video ja tiivistelmä tasapainon hallinnasta:
---Klik---

Toi video on aika lailla sama kun siinä summer showcasessa...
 
Ylös Bottom