Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet]

^ Pate79 puhuu paljon, mutta asiaa. Kaikkien ikäväksi voimme kuitenkin todeta, että pelillistä uudistusta moottoripuolelle ei ole luvassa ennen seuraavan sukupolven konsoleita. Tällä samaisella moottorilla, joka rullaa pääsääntöisesti Skill Stickin varassa, ollaan menty jo vuodesta 2007 asti. Seuraavan sukupolven konsolit tulevat tarjoamaan meille paljon tehokkaampaa rautaa, joka tuo mukanaan taas ns. mullistavia uudistuksia, mutta tätä ei ole odotettavissa ainakaan seuraavaan kahteen vuoteen. Uskoisin, että seuraavan sukupolven konsolit saapuvat kauppoihin aikaisistaan vuonna 2013, joten siihen asti joudumme edelleen pelaamaan tällä samalla moottorilla, joka ei, valitettavasti, tuo vuodesta toiseen mitään mullistavaa mukanaan.

Uskoisin, että seuraavan sukupolven konsoleilla tämä mullistava uudistus olisi se, että pelaajista saadaan lähes täydellisesti identtiset esikuviinsa nähden hyödyntämällä Motion Scan - tekniikkaa, jota käytettiin ensimmäistä kertaa loistavasti L.A. Noire - pelissä. Lisäksi uskoisin, että kaikki kentällä oleva, mukaan lukien laidat, mailat, pelaajat, varusteet, tuomari(t), ovat objekteja, jolloin nämä esineet eivät menisi enää toistensa lävitse.

^ Pate79 puhuu paljon, mutta asiaa. Kaikkien ikäväksi voimme kuitenkin todeta, että pelillistä uudistusta moottoripuolelle ei ole luvassa ennen seuraavan sukupolven konsoleita. Tällä samaisella moottorilla, joka rullaa pääsääntöisesti Skill Stickin varassa, ollaan menty jo vuodesta 2007 asti. Seuraavan sukupolven konsolit tulevat tarjoamaan meille paljon tehokkaampaa rautaa, joka tuo mukanaan taas ns. mullistavia uudistuksia, mutta tätä ei ole odotettavissa ainakaan seuraavaan kahteen vuoteen. Uskoisin, että seuraavan sukupolven konsolit saapuvat kauppoihin aikaisistaan vuonna 2013, joten siihen asti joudumme edelleen pelaamaan tällä samalla moottorilla, joka ei, valitettavasti, tuo vuodesta toiseen mitään mullistavaa mukanaan.

Uskoisin, että seuraavan sukupolven konsoleilla tämä mullistava uudistus olisi se, että pelaajista saadaan lähes täydellisesti identtiset esikuviinsa nähden hyödyntämällä Motion Scan - tekniikkaa, jota käytettiin ensimmäistä kertaa loistavasti L.A. Noire - pelissä. Lisäksi uskoisin, että kaikki kentällä oleva, mukaan lukien laidat, mailat, pelaajat, varusteet, tuomari(t), ovat objekteja, jolloin nämä esineet eivät menisi enää toistensa lävitse.

Olen täysin samaa mieltä kaikista mitä sanot. Tosin on muistettava, että pelattavuutta voi kehittää aina, vaikka olisi kuinka paska rauta alla. Päällimäisenä tulee mieleen PS Onen CTR, jonka pelattavuus on edelleenkin konsolien parhaimmistoa ja peli on edelleenkin äärimmäisen kiinnostava, ainoina miinuksina tekoäly kenties. Tällä tarkoitan, että esimerkiksi PS2 konsolin NHL pelehin olisi varmasti saatu tuo SkillStick, jos vaivaa olisi jaksettu nähty ei epäilystäkään, se ei vaikuta suoranaisesti grafiikoihin ollenkaan.

Ja uuden sukupolven ilmestymiseen sen verran, että sen ilmestyminen vuonna 2013 olisi asiantuntijoiden sekä itseni mielestä todella epätodennäköistä. Arviot sijoittuvat vuosien 2015-2018 välille jo taloudellisista syistä. Tietenkin niitä kehitellään varmasti jo tälläkin hetkellä, mutta eivät ne tuon aikaisemmin tule.

Videot on katsottu ja blogeja on luettu, joten jos Mr voisi kertoa PELILLISET parannukset? Jotain omien pelaajien törmäilyjä, maalivahdin häirintää, yms kiimaa joo, mut jos peli on tekoälyä vastaan tai osittain tekoälyn kanssa pelatessa samassa jamassa kuin edellisissä niin vähän on parannuksia. Veikkaan, että näillä uudistuksilla saadaan EASHL taas harppauksen parempaan suuntaan, mut mä nautin myös kavereiden kanssa/ yksin pelaamisesta, tai no nauttisin jos peli ei ois niin vitusti koneen mielivallan alla.

Mä en itse saa minkäänlaista heijaria jostain legendoista surffailemassa nykypelaajien kanssa, WAU! Be a Pro:hon on tulossa mukavasti lihaa luiden ympärille, mut menestyminen tulee taas kerran liian helpolla ja nopeasti. Ja näinhän on pakko EA:n tehdä, sillä kaikilla pitää olla helppoa ja ihanaa, muuten pelit jää hyllyyn. Ärsyttää vaan vuosi toisen jälkeen huomata, että TAAS ollaan samassa pisteessä. Mitään sellaista mitä PELAAJAT haluavat ei ole korjattu, vaan tilalle on laitettu jotain glitteri huulirasvoilla tuunattuja pelaajia, kukkaluistimia ja Arvo Ylppöjä luistelemaan jääpallokentälle. Voisivat muutkin tehdä saman kuin minä, että peli jäisi hyllyyn. Ehkä se saisi suunnittelupuolelle uutta verta ja tuoreita ajatuksia.

Olen samaa mieltä, kuten aikaisemmista postauksista voi lukea. Ikävä kyllä yhden henkilön boikotti peliä kohtaan ei auta paskaakaan, sama kuin pisara meressä. Se vaatisi radikaalimpaa, kuten ison Facebook protestin kansainvälisesti.

Jos kerran näin mielestäsi on, toivoisin sinun ensin tutustuvan peliin esim. videoinen ja blogien perusteella, ja vasta sitten tulla tänne sanomaan noin.

Tätä on moni tehnyt. Voin rehellisesti sanoa, että olin samanlainen kuin sinä Mr. kun sain käsiinini NHL 08. Peli oli huippuaito ja uskomattoman upea. SIitä sarja jatkui huikeaan 09, joka tuntui jos jääkiekolta. 10 oli enää sitten kelvollinen, varsinkin kun siinä esiintyivät hienot bugit ja pelili muutenkin aika paikalleen jäänyt. 11 olikin sitten 10 klooni, josta oli kiillotettu muutamia bugeja pois ja lisätty fysiikkamoottori (joka itse asiassa on loistava uudistus, varsinkin kun vertaamme 12 uudistuksia). NHL 12. No en voi tietenkään sanoa mitään 100% varmaa, mutten usko ihmeisiin. Fysiikkamoottorihan oli oikeasti hieno uudistus ja se toteutettiinkin ihan kiitettävästi. Mitä me saamme siis 12? Maalivahtitappeluita ja muita ''Huge Announcementteja''? Ei ole lupaava hei.

Pakko TAAS myöntää, että ei oikein säväytä uudistukset ja trailerit! 11 jäi ostamatta ja näyttää siltä siltä, että tämäkin jää. Kaverin kanssa 11 on ihan ok, mutta 1h silloin tällöin on ihan riittävä.

Tuskin peliin on tehty mitään merkittäviä uudistuksia.. Veskan häirintä on +, mut tappelut yms muuta legenda koomailut on taas perus EA:ta, jolla saadaan kimallusta helposti ja porukka kiinnostumaan. 11 on pelillisesti järettömästi parannettavia asioita, esim. AV ja YV. Etenkin kaverin kanssa pelatessa alivoimalla voi tehdä helpommin maalit kuin yv:llä. Av:n pelaajat miljoona kertaa aggressiivisempia ja paremmalla jalalla kuin seisovat yv-pelaajat. 3vs5 pitkänkiekon jälkeen huomaat että yv:ltä on nippa nappa 1 jätkä hakemassa kiekkoa ku av:n 3 on jo vastustajan hyökkäysalueella. Millään taktiikalla painetta ei saa pois eikä peliä realistiseksi. Joten ainoa keino on sopia kaverin kanssa, että av:lla vaan puretaan kiekkoa eikä hyökätä. Ensimmäisen kuukauden, eli 10pelin jälkeen av-maalit näytti jotain 23 joten pakko siihen oli puuttua.

Sit taklauksia pitäisi pystyä kontroloimaan, eli nyt tulee turhia ryntäyksiä tai kyynärpäätaklauksia ku koskaan ei tiedä millä himolla oma jätkä kulmiin höntyilee. Sellainen pikku tuuppailut olisivat loistavia irrottamaan kiekon luistelukilpailussa päätyyn, ei levyksi vetäminen ja 2min jäähy.

En tiedä onko muilla samoja kokemuksia, mutta nyt ollaan pelattu kaverin kanssa kautta omilla joukkueilla niin aika paljon kone päättää miten matsit etenee. Esim. kiekonriistot, syötöt, maalivahtipeli, nopeus erot joukkueiden välillä ovat välillä hirveitä, eikä pelaajien nopeudella ole mitään merkitystä. Hitain pakki lentää nopean hyökkääjän ohi luistelukilpailuissa. Muutamat pelisessiot ovat menneet todella häneksi kun toinen saa jatkuvasti taivaan lahjoja koneelta, esim. ne ainoat 3 vetoa menevät susipaskalla joukkueella aina maaliin, ja tarkoitan nyt vetoja jotka lähtevät löröinä viivan ylityksen jälkeen, ei mitään maalintekopaikkoja. Toisessa päässä tyhjään maaliin vedot kulminoituvat tolppiin tai ohi. Kiekoista lyödään ohi tai sit tulee jotain jumalan käsiteleporttauksia tolpalta tolpalle. Vaikea selittää, mut aiemmissa versioissa tällaista ongelmaa ei ole ollut.. Kuitenkin 94 väännetty jokaista änäriä.

Toivoisin, että peli olisi rehti kaksinpeleissä. Maalivahdit olisivat edes kohtuullisia!

KIITOS JA ANTEEKSI!

Maalivahdista olen tosiaan paasannut jo pari vuotta foorumeilla ja tuo YV on aika outoa myös. Tosin mikäli YVtä osaa pelata saa prosentit nousemaan sinne 50 paikkeille, jota se itsellä on. Mutta tosiaan tuohon olisi mukava saada parannusta, liian usein pakki jää seisovilla jaloilla telineisiin kun hyökkääjä vetää 3 kertaisella hustlella ja L2 bonuksella höystettynä.

Ja tosiaan, nuo pelit tuntuvat todellakin etukäteen skripatuilta jossain kohdin.

Ainoa mitä tuosta nyt en tosiaan voi allekirjoittaa on pelaajien nopeuserot. Ne todellakin ovat selviä ja siitä on todellista etua. Kokeilepa nettipeliä, vaikka Masonilla tai Grabnerilla. Siinä ei moni pakki perässä pysy ja maali on hyvinkin lähellä aina.

pate79: Videot on katsottu ja blogeja on luettu, joten jos Mr voisi kertoa PELILLISET parannukset?
Loistavaa. Tässä pelillisiä (HUOM! ei pelilliset) uudistuksia:

- vastustajan voi taklata vaihtopenkille
- pleksit voivat mennä hajalle
- dynaamiset maalivahdit
- UUSI/PARANNELTU FYSIIKKAMOOTTORI
- kehittynyt tekoäly (Anticipation AI)
- NHL-joukkueiden persoonalliset sisääntulot (esim. San Josen pelaajat luistelevat jäälle hain suusta jne.)
- monia uusia animaatioita, esim. laukominen polviltaan

Näin. Ja Jaahaksen kanssa olen muuten samaa mieltä.

Loistavaa. Tässä pelillisiä (HUOM! ei pelilliset) uudistuksia:

- vastustajan voi taklata vaihtopenkille
- pleksit voivat mennä hajalle
- dynaamiset maalivahdit
- UUSI/PARANNELTU FYSIIKKAMOOTTORI
- kehittynyt tekoäly (Anticipation AI)
- NHL-joukkueiden persoonalliset sisääntulot (esim. San Josen pelaajat luistelevat jäälle hain suusta jne.)
- monia uusia animaatioita, esim. laukominen polviltaan

Näin. Ja Jaahaksen kanssa olen muuten samaa mieltä.

Mutta tarkastellaanpa hieman tätä uudistusten kategoriaa. Vastustajan taklaaminen vaihtopenkille oli mukana jo aiemmassa NHL-pelissä, ellen väärin muista niin taisi olla NHL 2004:ssa. Pleksit ovat niin ikään menneet hajalle samaisessa versiossa. NHL-joukkueiden autenttiset sisääntulot olivat mukana ensimmäistä kertaa PS2:n NHL 2005:ssa, jossa mm. Edmonton Oilers ja San Jose Sharks luistelivat omista tunnuksistaan jäälle.
Tekoäly oli parhaimmillaan NHL 2004:ssä, jos otetaan huomioon sekä CG- että NG-versiot. Joten, ainoat asiat, jotka ovat uusia viime vuosista, ovat paranneltu fysiikkamoottori ja uudet animaatiot, kuten polviltaan laukominen.

Tästä voidaan havaita se, mihin suuntaan NHL-pelisarja on menossa vielä tämän sukupolven konsoleissa. Samoja asioita kierrätetään muutaman vuoden jälkeen, tietenkin paranneltuina, mutta sinänsä peli ei tarjoa paljon uutta edellisiin versioihin nähden.

Tämän seikan voi jo huomata siitä, että lähes kaikki NHL-pelisarjaan tutustuneet puhuvat tulevasta pelistä nimellä "päivitys". Luulisi tämän päivitys-statuksen olevan jo varoittava hätämerkki EA:n tuotantotiimille. Aikoinaan jokainen NHL-peli tarjosi reilusti enemmän uudistuksia, niin pelillisiä kuin esimerkiksi lisenssejä koskevia. Nykyään tämä uudistusten määrä valuu kokoajan alaspäin ja kohta mennään ojasta allikkoon.

Tästä voidaan havaita se, mihin suuntaan NHL-pelisarja on menossa vielä tämän sukupolven konsoleissa. Samoja asioita kierrätetään muutaman vuoden jälkeen, tietenkin paranneltuina, mutta sinänsä peli ei tarjoa paljon uutta edellisiin versioihin nähden.

Tarkastellaanpa hieman tätä kirjoittamaasi tekstiä, jos kaikki on niin hirveää älä osta peliä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse oon kyl tosi tyytyväinen joka vuotiseen päivitykseen.

Voishan toinen vaihtoehto olla et uus peli julkastas 3 vuoden välein ja
nämä "päivytyksen" turpoaisivat yhdistettyinä sitten "uudeksi" peliksi.

Nythän minä saan uuden pelin joka vuosi ja nämä kenelle se väihäinen
päivitys ei riitä voivat ostaa 3 vuoden välein...

Ja kaikki on tyytyväisii :)

Nythän minä saan uuden pelin joka vuosi ja nämä kenelle se väihäinen
päivitys ei riitä voivat ostaa 3 vuoden välein...

Ja kaikki on tyytyväisii :)

Ongelmaksi muodostuu se, että melkein kaikki pelaajat siirtyvät tohon uudempaan versioon ja sitten pyöritelläänkin melkein vain offline-pelejä vanhoissa versioissa. Tosin löytyyhän vielä vaikka NHL 10:stä pelaajia, kun vaan jaksaa etsiä. Toinen ongelma on noiden online-palveluiden sulkeminen noille vanhoille versioille; NHL 09 ja 10 menettävät noi ominaisuudet muistaakseni tässä syksyllä...

Omasta mielestä toi Legenda-uudistus sopii parhaiten HUTiin, koska noi vanhat konkarit tuo aika hyvän säväyksen noihin nykyisiin kokoonpanoihin. Kuvitelkaapa Gretzkyn hintaa :p.

Pitkä litania turhanpäiväistä höpötystä

Kerro sitten missä pelissä tammöistä ei ole? Suosituista peleistä esim: Wowiin jokavuosi tulee se päivitys, (ja maksaa melkein sen 40e minkä uusi änäri maksaa), Call of Dutyt pistävän liukuhihnalta karttapakettia, ja pelikin ilmestyy vuosittain. Assassins creedejä paukutetaan myös lähes vuosittain, elokuvissa tulee jatkuvasti jatko-osia jne jne jne.

Itse olisin tyytyväinen jos kerran kuussa tulisi 100e maksava nhl versio, ja vanhasta suljettaisiin online samantien kuin uusi tulisi, vähenisi nämä jotka itkevät kumminkin lähes olemattoman rahamäärän takia.

Mielenkiintoiset hiekkalaatikkotappelut jatkukoot ->

Kerro sitten missä pelissä tammöistä ei ole? Suosituista peleistä esim: Wowiin jokavuosi tulee se päivitys, (ja maksaa melkein sen 40e minkä uusi änäri maksaa), Call of Dutyt pistävän liukuhihnalta karttapakettia, ja pelikin ilmestyy vuosittain. Assassins creedejä paukutetaan myös lähes vuosittain, elokuvissa tulee jatkuvasti jatko-osia jne jne jne...

Luulisin, että tämä pelisarja on omaa laatuaan "päivitysten" osalta. Jo vuodesta 1993 ta ehkäpä jo aikaisemminkin tai hieman myöhemmin.

Kerro sitten missä pelissä tammöistä ei ole? Suosituista peleistä esim: Wowiin jokavuosi tulee se päivitys, (ja maksaa melkein sen 40e minkä uusi änäri maksaa), Call of Dutyt pistävän liukuhihnalta karttapakettia, ja pelikin ilmestyy vuosittain. Assassins creedejä paukutetaan myös lähes vuosittain, elokuvissa tulee jatkuvasti jatko-osia jne jne jne.

Itse olisin tyytyväinen jos kerran kuussa tulisi 100e maksava nhl versio, ja vanhasta suljettaisiin online samantien kuin uusi tulisi, vähenisi nämä jotka itkevät kumminkin lähes olemattoman rahamäärän takia.

Erona änäriin on vaan se, että itse peli toimii loistavasti! Ei mua haittais ostaa änäriin pari kertaa vuodessa täydellisiä rostereita, sis. NHL rookiet, SM, elitserien, yms eurooppalaiset liigat, jos peli olisi itsessään toimiva.

Ja kuten olen monesti sanonut EASHL kun pelataan 6vs6 niin tekoälystä johtuvia ongelmia ei ole, mutta haluan pelata myös kaveria vastaan tai yksin. Noissa kahdessa moodissa sit koneesta johtuvat ongelmat pilaavat monta hyvää pelisessioita, etenkin kun pelaajien väliset erot ovat hiuksenhienot. Ja todellakin huomaa kun toinen saa pientä apua koneelta.. Konettavastaan kun pelaa nopeus erot tulevat paremmin esille kuin vastakkain pelatessa. Välillä toisen joukkue vaan on kaikilla osa-alueilla reilusti nopeampi kuin toisen. Toisin sanoen kiekollista pelaajaa ei saa ilman lisäpotkuja kiinni vaikka kuka olisi ohjattavana. Itse olen todennut, että meidän versus kaudesta on noin 20% peleistä sellaisia rehtejä vääntöjä, sellaisia annetaan poikien pelata. Ja nämä edellä mainitut pelit ovat todella helmiä, jolloin pienet pelilliset puutteet eivät korostu. Näihin peleihin kun vielä lisää muutaman herrasmiessäännön(av:lla puretaan kiekkoa, veskalla ei avata jos edessä 3vastustajan pelaajaa, yms) niin tuloksena on todella todella hekumallisia pelejä. Eli potenttiaalia pelissä on mutta koneen mielivaltaa pitäisi jollain rajata, eikä tähä tarvita uutta pelimoottoria tai jotain ***** legenda glitter -juttuja. Tähän tarvitaan, että EA:n väki kuuntelisi edes vähän pelaajia ja hienosäätäisi pelaamisen kannalta tärkeitä yksityiskohtia ja jättäis vaikka yhdeltä vuodelta turha lisät pois. (ja ennen kuin joku sanoo, niin slidereita vääntämällä ei saa moneenkaan asiaan paskaakaan muutoksia, kuten maalivahdin syöttö)

Mielestäni aika outoa on, että Rammer mainostaa legendoja huge annoucementiksi, ja sitten vielä vaivautuvat tehdä yhdeksän legendaa :D Täytyy kai itse ruveta väsäämään lisää niitä, vaikka 23 ukkoa jotta saisi joukkueen niistä. ja niin, ketkä voisi olla ne loput legendat, Takuuvarmasti siellä on Patrick Roy maalissa, muita olisi: Gordie Howe, ehkä Lemieux? Paul Coffey, ja Maurice Richard. Mikä olisi todella hauskaa, EA:n ukot saisivat pistää Georges Vezinan seisomaan sinne maalille 1920 luvun jääkiekkovarusteilla :D ilman kypärää, yms. suojia :D Miten Vezina jota pidetään yhtenä parhaista kautta aikojen, pärjäisi nykyjääkiekossa. enhän toki ole koskaan vezinaa jäällä nähnyt :D mutta Royn olen, ja Kyllä Roy on minun henkilökohtainen suosikki kaikkien aikojen parhaaksi maalivahdiksi.

Paten kanssa samoilla linjoilla. Itse tykkään kans HUT:n ja Be a GM:n lisäksi pelata samalta sohvalta kavereiden kanssa ihan tavallista 1vs1 peliä, eikä NHL11:n tekoäly todellakaan ole joka pelissä reilu molempia kohtaan. Esimerkiksi eilenkin pelasin kolme peliä kaveria vastaan, ja jokaisessa pelissä tuli toiselle se tietty hetki, missä kolmesta laukauksesta kolme painuu verkon perukoille. Tappaa aika tehokkaasti pelifiiliksen, kun tasainen vääntö ratkeaa kolmannessa erässä aivan muuhun kuin omiin virheisiin tms. :mad: Kyseisen "momentin" näkee kaikessa, itsellä jokainen mailannostoyritys iskee vastustajan hampaat kurkkuun, jäähypenkki kutsuu; nopeus ei riitä missään asiassa: syötöt jää aina vastustajan lapoihin, oikeasti kankeat pakit luistelevat Gaborikista ohi jne. Toisella taas tilanne on aivan päinvastainen.

Ja yleensä se etu on kotijoukkueella, tämä on tullut ihan todistettua. Itse pelasin samaa kaveria vastaan noin kymmenen peliä kotona, ja voitin kaikki pelit. Nyt olen itse pelannut viimeiset viisi peliä vierasjoukkueena, ja olen hävinnyt kaikki pelit. Lisätään sen verran, että kaverin kanssa ollaan aika samantasoisia pelaajia. Hyvä juttuhan tuo on, että kotijoukkueena on tavallaan helpompi pelata, mutta se "etu" voisi olla vain noissa Be a GM yms. pelimuodoissa. Normaali 1vs1 peli saisi olla täysin puolueeton pelin tekoälyn suhteen. Kuten pate mainitsikin, ne harvat pelit mitkä ovat reiluja molempia pelaajia kohtaan, ovat todellisia helmiä. Mikään ei voita sitä tunnetta, kun pelaat kaveria vastaan toista jatkoerää ja pääset iskemään vastahyökkäyksestä voittomaalin... :D

Varsinkin onlinepelaajille tämän "päivityksen" osto on joka vuosi pakollinen, mikäli haluaa nauttia EASHL:n peleistä yms. Itsekin olen ostanut uuden änärin joka vuosi vuodesta 2004 lähtien, ja niin ostan tämän seuraavankin. NHL:t eivät itselleni ole semmoinen peli, mitä jaksaa vuoden tahkota, vaan lähinnä peli, jolla kulutetaan alkusyksynä aikaa loppuvuoden pelejä odotellessa. :) Mutta silti omasta mielestäni yksi pleikkarin toimivimmista peleistä.

Täällä taas puhuta muusta kuin NHL 11 tekoälystä yms..

Eikös tässä NHL 12 pitäs olla jonkin näkönen tekoäly parannus?

Miten sekin nyt etukäteen jo teilataan huonoksi pelaamatta peliäkään?

Täällä taas puhuta muusta kuin NHL 11 tekoälystä yms..

Eikös tässä NHL 12 pitäs olla jonkin näkönen tekoäly parannus?

Miten sekin nyt etukäteen jo teilataan huonoksi pelaamatta peliäkään?

Totta, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä since 1994->
Olishan se mahtava yllätys todeta, että hei, mä olin väärässä, mutta epäilen vahvasti.. Aika hyvin EA:n lafka on tappanut uskon paremmasta huomisesta... Don´t hate the players, hate the gamemakers!

Totta, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä since 1994->
Olishan se mahtava yllätys todeta, että hei, mä olin väärässä, mutta epäilen vahvasti.. Aika hyvin EA:n lafka on tappanut uskon paremmasta huomisesta... Don´t hate the players, hate the gamemakers!

Samalla kokemuksen syvällä rintaäänellä since 1994 voin sanoa täysin päinvastaisesti. Minusta jokainen peli on ollut parempi kuin edeltäjänsä ja mielestäni tuleva versiokaan ei tee poikkeusta sääntöön. Ja tämän voin sanoa jo nyt, ennen minkäänlaista näppituntumaa itse peliin. Uudistukset, niin isot kuin pienetkin ovat loistava lisä. Joo joo, "pelillisiä uudistuksia sun muuta itkupotkuraivaria..." Aikuset miehet jauhamassa täyttä paskaa, muistelkaa kun olitte 8 kesäsiä naperoita mikä riitti ja oli kivaa. Nykyajan pelit on kaikki loistavia, vaikea kuvitella vieläkään et on näinkin hienoja pelejä edes mahdollista pelata :D

Nyt se kultalusikka pois suusta ja odotellaan niitä aitoja, omakohtaisia kokemuksia itse pelistä.

Ja ei, en suunnannut tätä pate79:lle. Vaan ihan kaikille. Demo kolkuttelee jo ovia ja täällä jauhetaan ihan turhasta :D

Paten kanssa samoilla linjoilla. Itse tykkään kans HUT:n ja Be a GM:n lisäksi pelata samalta sohvalta kavereiden kanssa ihan tavallista 1vs1 peliä, eikä NHL11:n tekoäly todellakaan ole joka pelissä reilu molempia kohtaan. Esimerkiksi eilenkin pelasin kolme peliä kaveria vastaan, ja jokaisessa pelissä tuli toiselle se tietty hetki, missä kolmesta laukauksesta kolme painuu verkon perukoille. Tappaa aika tehokkaasti pelifiiliksen, kun tasainen vääntö ratkeaa kolmannessa erässä aivan muuhun kuin omiin virheisiin tms. :mad: Kyseisen "momentin" näkee kaikessa, itsellä jokainen mailannostoyritys iskee vastustajan hampaat kurkkuun, jäähypenkki kutsuu; nopeus ei riitä missään asiassa: syötöt jää aina vastustajan lapoihin, oikeasti kankeat pakit luistelevat Gaborikista ohi jne. Toisella taas tilanne on aivan päinvastainen.

Ja Eashl:ssä näille kotijoukkue-edulle ja momentumille voisi tehdä jotain, meidän tiimihän pelaa nykyään 90% enää kotipelejä, koska kotijoukkue saa liikaa etua :D Ja momentumista pientä stooria:

2 erän puolessa välissä ollaan 5-1 häviöllä top-20 eliittijoukkueelle, omalla alueella heitän ison niitin vastustajan hyökkääjään, selostaja huutaa että MOMENTUM !!11 ym, ja oho, ennen 2 erän loppua peli on 5-5, ja 3. erän lopussa tulee meille 1. maali, näin ollen voitettiin 5-6 tuokin peli .. Lähes jokatoinen laukaus upposi sen ison taklauksen jälkeen .. Kotipelietu saisi toki säilyä, kunhan vähän rajoitettaisiin, mutta momentum ihan oikeasti pois :|

Tuo momentum on kyllä yksi niistä asioista joita pitäisi muuttaa rajusti. Melko typerää että parilla taklauksella alkaa maalivahdinkin puntti tutista niin että ne siniviivalepakkorannaritkin alkaa mennä melkein joka laukauksella. Sen ymmärtäisin että pelaajat väsyisivät ja alkaisivat ottaa turhia jäähyjä jos toinen tiimi dominoi fyysisesti, mutta maalivahdin mentaliteettiin sillä ei pitäisi olla vaikutusta...

Toivottavasti EA tajuaa laittaa asetuksen jolla voi estää noiden legendapelaajien hankinnat GM- ja BaP-moodeissa.

Toivottavasti EA tajuaa laittaa asetuksen jolla voi estää noiden legendapelaajien hankinnat GM- ja BaP-moodeissa.
Legendat löytyvät varmaankin kokonaan omasta kategoriastaan, kunhan ne saa avattua. Lisäksi vaikka ne laitettaisiinkin typerästi vaikka vapaisiin pelaajiin, mitä en kyllä pidä lainkaan todennäköisenä, niin voihan ne sieltäkin siirtää vaikka maajoukkueisiin, jolloin niistä ei muissa pelimuodoissa ole haittaa.

Ylös Bottom