Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Realistisempi tai ei. Hauskuus on hävinnyt pelattavuudesta. Ainakin demon perusteella. Nyt täytyy harkita vielä mitä tämän vuoden päivityksen kanssa tekee..

Hmm... No uusi NG pelimoottori olis tekijöiden mukaan vasta 13 tai 14 vuoden versiossa valmis, mutta ollanko siis menossa aivan väärään suuntaan?

Mikä mm. seuraavista sitten on ollut hauskaa:
-Vauhtia enemmän kuin pikaluisteluradalla, järkeä vähemmän kuin kiekkokoululaisten ekoissa reeneissä
-Spurttinappifailure
-Varmoja maaleja sieltä, varmoja maaleja täältä
-Aivan kreisejä, epäinhimillisiä veivauksia, jotka taitavat surffailivat online peleissä aina kuin Pietarinkadun Oilersin näytöspeleissä kiekko kiinnitettynä narulla lapaan
-Maalivahtien järkyttävä räpellys (no ei se kyllä vieläkään mahtavaa ole, mutta parempaan suuntaan menossa)

No, nää on tietysti makuasioita. Joku tykkää realistisemmasta, toinen vähemään realistisesta virtuaalikiekosta. Valitettavasti meillä ei ole enää vähemmän realistista vaihtoehtoa NHL2K:n muodossa tarjoamaan vaihtoehtoa, ja toisaalta myös kilpailua EA:n sarjalle. Tietysti aina voi palata versioissa taaksepäin sinne, missä peli omasta mielestä oli vielä hauskaa...

Omasta mielestä on parissa vuodessa otettu aimo harppaus eteenpäin (vrt. NHL 09/10) ja pelimoottori vaikuttaa jo todella hyvältä. Nyt on vain timantin briljanttihionnan aika, joka toivottavasti välkkyy kaikessa loistossaan viimeistään parin vuoden kuluttua.

Parannettavaa siis löytyy vielä:
-Maalivahtien työskentely
-AI:n kehittäminen. Tämähän nyt sinällään on ikuisuusprojekti, koska kyllähän ihminen spottaa kirjoitetusta koodista ne glitchit ennemmin tai myöhemmin.
-Enemmän suuren urheilutapahtuman tuntua ja tv-lähetyksen omaista visuaalisuutta (Hidastukset perkele vihdoinkin kuntoon, eikä mitään 5 min sitten tapahtuneita taklauksia tai lähikuvaa vettä hörppivästä veskarista. Kauden aikana klippejä muista peleistä, vai olikohan niitä jo...?, Välikommentit piippuhyllyltä pelikatkojen aikana, Coach's Corner with dumbest Canadian ever born)
-Välianimaatiot uusiksi, typerien yksityiskohtien korjaamista: mm. mihin helvettiin muut pelaajat katoavat tappeluiden ajaksi. Kun erä päättyy esim. kotijoukkueen päässä seuraavassa kuvassa koko jengi kurvaileekin kohti pukukoppia vierasjoukkueen päästä.

Vielä aiheeseen, eli ihan NHL12:ta demosta, onko kukaan kiinnittänyt huomiota tolppien kilinään?!? Itsellä tuntuu tolpat kilisevän joka toisessa maalissa ja joka viidennessä vedossa. Todella usein kysessä on vieläpä tuplakilahdus (tolpasta tolppaan, rimasta tolpaan, tolpasta takarautaan tms.). Tuntuu että kaikki viivalta uponneet lämärit osuvat poikkeuksetta takarautaan. Toivottavasti kilisee vaan muun päässä, eikä kilinä jatku retail version kolahtaessa postiluukusta. Rajansa kaikella...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Minä noteerasin ihan saman kilinän eli et ole ainoa. :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Vielä aiheeseen, eli ihan NHL12:ta demosta, onko kukaan kiinnittänyt huomiota tolppien kilinään?!? Itsellä tuntuu tolpat kilisevän joka toisessa maalissa ja joka viidennessä vedossa. Todella usein kysessä on vieläpä tuplakilahdus (tolpasta tolppaan, rimasta tolpaan, tolpasta takarautaan tms.). Tuntuu että kaikki viivalta uponneet lämärit osuvat poikkeuksetta takarautaan. Toivottavasti kilisee vaan muun päässä, eikä kilinä jatku retail version kolahtaessa postiluukusta. Rajansa kaikella...

Itsellä kuuluu jokaisessa tolppalaukauksessa tuplakilahdus vaikka osuisikin vain tolppaan/ylärimaan. Samoin satunnaisesti laukoessa kuuluu tuplasti laukaisuääni (mikä ääni, riippuu laukaisutavasta). Aluksi luulin tämän johtuvan siitä että latasin jenkkistoresta demon, poistin sen ja latailin eurostoresta ja sama jatkuu. Todella häiritsevää ja ärsyttävää.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

heh pelasin ekan erän demoa ja tulipa semmone vastaa että taklasin vastustajan avojäällä , häneltä lähti kypärä ja nilkutti pukukoppiin loukkaantuneena.. ! ja tulipa maalinedustatilanteessa jäähy ky Horttonilla tulin kovaa vauhtia maalille ja syötin mutta kerkesin keilata maalivahin ennenku lauoin... 2 min siitä!! hyvä peli ja tosi realistinen (verrattuna NHL11 )
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Sain NHL 11 myytyä parilla kympillä ja kyllähän tämä sen verran hyvältä vaikuttaa, että pakko ostaa. Parannettu versio jo entuudestaan hyvästä pelistä.

Taklauspeli on parempaa, tosin demossa yliammuttua (slidereissa melkein tapissa tuo hit power). Maalivahdit ovat huonompia ja samalla realistisempia, maaleja tulee järkiään niistä paikoista, joista pitääkin tulla, eikä NHL 11 tyyppisiä jatkuvia ihmesuperpelastuksia ole demossa näkynyt. AI pelaa fiksummin ja on all-starilla ihan kohtuullisen hyvin tasapainossa. Tosissaan ja fiksusti pelaamalla sen voittaa järkiään aina, mutta heti jos löysäilee, niin tulee kuokkaan. Liike ja luistelu on sulavampaa. Omia pelaajia tarkkailemalla saa joskus vinkkejä, mihin kannattaa syöttää, esim laiturilla saattaa olla lapa jäässä sen näköisenä, että "lainaappas vähän, niin ammun tästä".

Ennakkovaraus on buukattuna, mutta vähän pelottaa, että Perttiperuspeelot vinkuvat tästä demosta niin paljon, että EA menee paniikkiin ja säätää pelin taas pilalle. Superstar vaikeustaso pikkusen harmittaa, koska sitä on hieman teennäisesti vaikeutettu, AI luistelee kovempaa ja karvaa välillä aivan yli-inhimillisesti. Harmi, koska muuten se olis just sopiva.

Maalataan nyt se piru seinälle. Eli koko versiossa nillittämisestä johtuen:

- Molarit ovat taas yhtäkkiä superihmisiä sen mukaan, miten kone sattuu arpomaan.
- Superdeket palaavat kehiin. Eihän se nyt ole kiva, jos ei voi nahka punaisena veivata edestakaisin samalla säilyttäen täyden vauhdin luistelematta
- Hemmetin tripping penaltyt ja AI slashingit palaavat kehiin! Ehdottomasti edellisen version yksi rasittavimpia asioita oli nämä täysin arvotut jäähyt. Olet täydellisessä mailannosto paikassa (eli sellaisessa positiossa, että yleensä siinä tilanteessa oikeassakin jääkiekossa napautettaisiin mailaan) ja painat X:ää ja kas kummaa ukko lyökin mailan sijasta näpeille ja painuu boksiin. Tripping oli myös täysin arpajäähy.
- Jokin muu vapaavalintainen aivopieru, saatte itse päättää.

Yleisesti ottaen olisi aivan mahtavaa, mikäli EA saisi vihdoinkin jotain järkeä noihin jäähyihin. Demossahan jäähyjä ei tule juuri mistään muusta kuin näpeille huitomisesta ja estämisestä, ja sekin yleensä moken. Toivottavasti EA on poistanut nämä keinotekoiset "pidetään peli tiukkana jäähyt" kokonaan, etenkin kyynerpäätaklaus.

Demossa on toisaalta suorastaan huvittavaa tuo jäähyjen puuttumattomuus. Vastustaja heittää ristiin päätyyn ja lähtee hakemaan kiekkoa. Perään rientää pikkumies Chara, joka liiallisesta heran ja malton vetämisestä johtuen yllättäen tilttaakin täysin, kääntyy 180 astetta, spurttaa ja ajelee kiekon perään luistelleen hyökkääjän avojäällä pystyyn niin pahasti, että tosi elämässä moisesta saisi loppukauden pelikieltoa. Noh, tuomari pyörittelee päätä vieressä ja kelaa "noh, antaa poikien pelata"... :D

Demon huonoin juttu on, että joutuu pelaamaan kahdella NHL:n v-mäisimmällä joukkueella :D Johtuen lähinnä online-noobien exploittaamisesta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Jahas se on taas vain numeron vaihto 11->12 poxin kanteen. Ei pelilliset uudistukset ei riitä ostopäätökseen meikäläisen kohdalla.
Online-pelaajille varmasti taas ihan hyviä juttuja nuo ei pelilliset kypärien lentelyt ja moken päälle ajamiset, mutta näin konetta vastaan pelaajana ei oikein iske. Demossa ei antanut jäähyä vaikka ajeli veskaria tahallaan tilanteen ulkopuolella niin, että kypärä tärisi. Mielestäni epärealistisesti saa ajaa molaria.

Tylsää virkamieskiekkoa konetta vastaan pelailu, samalla kaavalla menee pelistä toiseen jo ties kuinka monetta kertaa varmaan 09 ajasta asti. Tunelmaa ei ole saatu vieläkään 2k-kiekon tasolle vaikka siinä oli moni muu asia huonommin, oli se silti pelinä hauskempaa, eikä niin ennalta arvattavaa virkamieskiekkoa. Maalien syntyminen oli järkevämpää.
Sama jätkä se vaan selostaa samoilla jutuilla vuodesta toiseen pitkä miinus kun se tarvii ensimmäisenä hiljentää kun jutut on kuultu jo monta vuotta sitten uudestaan ja uudestaan. Bap tuntui ihan samalta kuin ennenkin, kertaalleen läpi puhkipelattu idea ei jaksa enään kiinnostaa vaikka portaita onkin listätty ja simulointia ettei tarvi purra tuppea niin pitkään mutta nähty mikä nähty.

Ei kun hype ketjua vaan seuraavalle numerolle josko tolle tekoälylle tehtäisiin jotain, että peli heräisi virkamieskiekosta henkiin.

Ei tullu kauppoja tämän vuoden pelistä. Ainoa pelastus voi olla jos demo on niin surkeasti tehty, että virallisen version peli on jotain ihan muuta, mutta siihen en jaksa uskoa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia, jo yhdeksän bannattu, älä ole seuraava!]

Mielestäni peli on mennyt monessa asiassa huonompaan suuntaan 12 pelissä. Bugimaalit ovat räikeämpiä ja tuo vahdin ajelu on liian usein rumaa. Lisäksi on naurettavaa millä prosentilla viivasta lähtevät snapshotit menevät maalille, joka lähentelee 100 %. Oikeassa elämässähän arvotetaan puolustajia jotka OSAAVAT toimittaa kiekon maalille. Nyt kuka tahansa Tauno Tumpelo Kazakstanin kansallissarjasta saa hyvän maalitilanteen roiskaisemalla maalille kiekkoa. Tämä kyseinen myös vähentää huonompien pelaajien ja parempien pelaajien taitoeroa kun kyseistä tekee kuka tahansa nakkisormi.

On toki jotain hyvääkin, luistelu tuntuu hyvältä ja laukominen tuntuu hyvältä (joka varmasti muuttuu koko versioon). Lisäksi taklaaminen on hiotumpaa. Sitä en tosin ymmärrä minkä vuoksi vastustajan maalivahtia voi ajaa, mutta omassa päädyssä maalialuetta koristaa Tähtien Sodasta tuttu suojakenttä. Ei näin. Ensi vuonna uudistus: "Voit ajaa oman vahdin!"? Nooh lisäksi pelaajilla tuntuu olevan piikki pepussa kun eivät tunnu pysyvän paikoillaan ja uusinnat on perseestä. Lisäksi maalivahti, joka on monessa suhteessa parempi tumpeloi edelleen maalilla.

No paljon pahaa, muutama kiva juttu. Eniten toivon kuitenkin, että nuo bugimaalit karsittaisiin (liikaa vaadittu? Ja, että liigajärjestelmä toimisi:

http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-peliseura/97571-nhl-12-konsolifin-liiga.html Pelaajia 34 tällä hetkellä ja lisää kaivataan. Änäristit kaikki mukaan !

OT: Millä perusteella voi kukaan väittää 2k:ta epärealistiseksi? Itse ostin kyseisen 10 version hintaan 10+€ ja sliderien kuntoon laittamisen jälkeen peli tuntuu selvästi realistismmalta, on kiekko- ja luistelufysiikkaa, maalivahdit käyttäytyvät kuin oikeat lähes aina. Lisäksi rangaistuslaukauksissa ja läpiajoissa voi tehdä uskomattoman upeita maaleja. Grafiikka tosin on perseestä, mutta pelattavuus pelastaa. 12 on siltikin se, jota minunkin tulee kuitenkin pelata.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ei kun hype ketjua vaan seuraavalle numerolle josko tolle tekoälylle tehtäisiin jotain, että peli heräisi virkamieskiekosta henkiin.

Kysymys kuuluukin mikset pelaa netissä? Jäät paljosta paitsi jos pelaat vain tekoälyä vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Eilen tuli sitten tilattua koko versio ja nyt pitäis viikko vielä kestää.. Mutta demossa näihin asioihin kiinnitin huomioni. 1. Kun menin taklaamaan kaveria laitaan, molemmat kaatuivat, oma pelaajani lensi mahalleen ja maila lähti käsistä ja kaveri kaatui selälleen. 2. Laukominen on todella realistista, ja paljon siistimpää kuin nhl11. 3. Tottakai myös maalivahtien työskentely 4. AI puolustus ja muutenkin pelisilmä parantunut. Eipä tässä muuta kuin demon pelailua siihen asti että peli tulee..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mistä PS3:mella voi sen demon löytää? Itse en löytänyt sitä storesta. Pikaista vastausta, kiitos tekee mieli päästä kokeilemaan.

Etsin tuolta, demoista just se uutuudet, ja sitte hausta:NHL 12 Demo, ja iha demoista mutta ei.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mistä PS3:mella voi sen demon löytää? Itse en löytänyt sitä storesta. Pikaista vastausta, kiitos tekee mieli päästä kokeilemaan.

Uutuuksista?

Vahva kutina ettet kovin kummoisesti ole koittanut etsiä...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Demossa havaittu yksi huono puoli lisää: Rännikiekot tuntuvat olevan maalivahdeille lähes mahdottomia pysäyttää. Vaikka rännikiekko olisikin tarpeeksi hidas, ja jos seniin maalivahti jää poikkeuksetta varusteistaan kiinni maaliverkkoihin, ja monesti on ollut lähellä, että vastustaja olisi päässyt tintaamaan tyhjiin maalivahdin sätkiessä verkoissa...

Vastapainoksi täytyy vielä kehua kuinka monipuolisesti maaleja tulee, ja kuinka haastavaa maalinteko on jo Pro tasollakin. Reilu parikymmentä erää takana ja hyvä jos on 30 maalia kasassa. Jos nyt ei lähde systemaattisesti aina hakemaan sitä samaa "varmaa" kuvioita, vaan laukoo paljon yllättävistäkin paikoista, tulee myös mukavasti yllättäviä maaleja. Etukulmaan, takakulmaan, ylämummoon, alanurkaan, puikoista, viivavedoista ohjauksia, siirtoja tyhjään maaliin, suorasta rannareita ja lämäreitä, one-timereitä poikkisyötöistä, läpiajoista harhauttamalla, viivalta tinttaamalla, syötön katkoon heittäytyneen puolustajan mailasta/varusteista, hyökkääjän jalasta (videotarkistuksen jälkeen hyväksyttiin oikeutetusti, ei potkua) jne.

Koko ikäni lätkää seuranneena, ja toistakymmentä vuotta lajia harrastaneena, ei voi kuin ihmetellä, jos jonkun mielestä maalien syntyminen, varsinkin tässä uusimmassa versiossa, ei ole järkevää...?!?

No, tää on demo, toivotaan, että mikään ei muutu retail versioon, ja muutamia pikkuasioita olisi vielä ehditty hiomaan kuntoon, mm. nuo maalivahtien rännikiekko-ongelmat ja tolppien kilinä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

No, tää on demo, toivotaan, että mikään ei muutu retail versioon, ja muutamia pikkuasioita olisi vielä ehditty hiomaan kuntoon, mm. nuo maalivahtien rännikiekko-ongelmat ja tolppien kilinä.

Tarkoititko tuolla lauseella nyt pelkästään maalinteon monipuolisuutta vai ihan kaikkea? Jos tarkoitit kaikkea, saat kyllä ruveta valaisemaan. Itse kun taas toivon hartaasti, ettei retail -versio näytä juurikaan samalta luistelumoottoria, maalinteon monipuolisuutta sekä rannelaukauksia lukuun ottamatta.

Ensimmäinen asia, jota retail -versiolta odotan, on että maalivahdille ollaan saatu lisää "painoa". Tällä tarkoitan sitä, että jos maalivahti kolataan, niin tämä ei kaadu jään pintaan tehden samalla kolmea volttia kerien. Nyt kun maalivahti ollaan saatu mukaan objektien listalle, on se toteutettava yhtä "täydellisesti" kuin pelaajienkin massa suhteessa muihin pelaajiin.

Toisekseen odotan, että taklauksia oltaisiin vielä hiottu ja paljon. Nuo eivät juuri realistisia taklauksia ole, tässä versiossa ehkä jopa huonommat taklaukset kuin edellisessä lukuun ottamatta niitä pommeja, joissa molemmat ovat ottavia osapuolia.

Uskoisin, että demo, jonka EA Sports on julkaissut, on hyvin varhainen build- versio demosta, mahdollisesti jopa sama versio, jota oli tarjolla E3 - messuilla ja EA Summer showcasessa. Jos tämä kuitenkin on yksi viimeisimmistä versioista ja kaikkein lähimpänä itse valmista peliä, alan jälleen saada harmaita hiuksia päähäni.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Olisin tyytyväinen jos koko versioon olisi korjattu nuo ylimääräiset kilinät ja laukomis äänet pois...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Jatkoajan keskustelupalstalla nimimerkki kesäesa sanoi, että Pelikiellot ja jatkosopimuksen teko kesken kauden on tullut mukaan Be A Gm Modeen. Muuta lähdettä tälle en löytänyt, kuin Esan viesti.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Tarkoititko tuolla lauseella nyt pelkästään maalinteon monipuolisuutta vai ihan kaikkea? Jos tarkoitit kaikkea, saat kyllä ruveta valaisemaan. Itse kun taas toivon hartaasti, ettei retail -versio näytä juurikaan samalta luistelumoottoria, maalinteon monipuolisuutta sekä rannelaukauksia lukuun ottamatta.

Ensimmäinen asia, jota retail -versiolta odotan, on että maalivahdille ollaan saatu lisää "painoa". Tällä tarkoitan sitä, että jos maalivahti kolataan, niin tämä ei kaadu jään pintaan tehden samalla kolmea volttia kerien. Nyt kun maalivahti ollaan saatu mukaan objektien listalle, on se toteutettava yhtä "täydellisesti" kuin pelaajienkin massa suhteessa muihin pelaajiin.

Toisekseen odotan, että taklauksia oltaisiin vielä hiottu ja paljon. Nuo eivät juuri realistisia taklauksia ole, tässä versiossa ehkä jopa huonommat taklaukset kuin edellisessä lukuun ottamatta niitä pommeja, joissa molemmat ovat ottavia osapuolia.

Uskoisin, että demo, jonka EA Sports on julkaissut, on hyvin varhainen build- versio demosta, mahdollisesti jopa sama versio, jota oli tarjolla E3 - messuilla ja EA Summer showcasessa. Jos tämä kuitenkin on yksi viimeisimmistä versioista ja kaikkein lähimpänä itse valmista peliä, alan jälleen saada harmaita hiuksia päähäni.

Heh, pieni ajatuskatko lauseen muodostamisessa, kun heti seuraavassa lauseessa kuitenkin puhun jo pikkuasioiden hiomisesta, eli muutoksista.

Tosiaan luistelumoottori, laukaukset ja maalinteon monipuolisuus ovat myös mun mielestä ne asiat, jotka ovat erityisesti ilahduttaneet, ja joiden toivon säilyvän myös retail versioon ilman, että niitä mentäisiin jostain syystä sössimään.

En nyt mitenkään hirmu negatiivisia fiiliksiä ole saanut maalivahtien "painosta" tai taklauksista, mutta kyllähän niissä parantamisen varaa on, joten pidetään sormet ristissä ja toivotaan parasta, että retail versiossa on säilytetty hyvät puolet sekä hiottu niitä heikompia osa-alueita. :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Anteeksi jos kysymykseni on ihmeellinen mutta onko kukaan muu saanut Hut pelimuodossa 5 tähden joukkuetta? itse sain ja ihmettelen suuresti
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Nyt tuli ehkä erikoisin maali vastaan tähän mennessä tässä demossa. Lauoin viivalta kudin ja maalilla kova hässäkkä. Maalivahti torjuu mutta tiputtaa kiekon hanskasta ilmeisesti haparoidessaan, jonka jälkeen oma pakki yrittää kädellään huitoa kiekkoa pois, mutta ei osu vaan saan tökättyä mailalla väliin ja kiekko menee maaliin... :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itellä tuli tänään kans ihan jäätävä tilanne. Tilanne 2-2 ja vastustajan pelaaja kolaa mun hyökkääjän, joka liukuu Luongon syliin ja molemmat liukuu todella kauas maalista. Chara niittaa viivalta tyhjään pönttöön voittomaalin suoraan tän kaadetun hyökkääjän syötöstä ja pelikelloon jää 0.2 sekuntia aikaa. :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mites muuten tossa demossa HUT pelimuodossa, aukeaako tarpeeksi monella rookie turnausvoitolla seuraava turnaus? Ja tuleeko niistä turnausvoitoista jotain bonarikorttipakkoja tms. retail versioon?
 
Ylös Bottom