Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ka niin tuotahan tuossa tuli vähän haettua.. It's not a big deal :)
Korjasin vain nämä typerät väärinymmärrykset:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Tilaukseen lähti. Ensimmäinen peli joka tulee ostettua ennakkoon, varmasti olisi järkevämpää odottaa viikko tai pari, ja ostaa kympin halvemmalla uutta vastaava, mutta nyt ei vaan pysty :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ihan mielenkiinnosta, niin miksi porukka tilaa esim netanttilasta? Jos netistä tilaa, niin miksei tilaa Ahvenanmaalta, josta saa huomattavasti halvemmalla?

Joku saattaa kerätä näitä markettien plussa/bonuspisteitä näistä ostoista ;)

Aiempien vuosien kokemuksella jos arvelisi ilmestymispäiväksi ehtimistä, niin NetAnttilan tilaukset ovat olleet jokainen kerta yhden vuorokauden myöhässä pelin ilmestymisestä, ei kuitenkaan sen enempää.
Jotta tietääpähän varautua.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Käväsin tuossa iltapäivällä paikallisessa Gigantissa(Tku) kyselemässä nhl:n perään.Lähinnä siitä että tarviiko varata..."kaveri" sanoi että tulee kuulemma senverran suuri rekkalastillinen että ei tarvetta!!!!Tosin muistan että ei viime vuonna vaan edellisenä sai lähteä kurvailemaan kaarinaan päin kun loppus(ps3 versio,kun taas boxin versiota oli paljon enemmän myynnissä) turun gigantista jo alkuunsa.Kun tuo gigantin hinta tänä vuonna 49,90 ei kuitenkaan ole niin paha verrattuna esim. verkkokauppaan joten tie vie sinne :) .
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

On siinä se et verkkiksestä se on töistä tullessa postilaatikossa, kun sinne giganttiin joutuu jopa itse raahautumaan. :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mä oon ainakin tilannu sen Kultaversion niin siksi tilasin Anttilasta. Vetosolmukin tilas varmaan Kultaversion.

Olisit käynyt varaamassa Citymarketistä tai Kodin Ykkösestä kun niilläki pystyy sen Kultaversion varaamaan.

Olishan se aika kusista jos peli tulis viikkoo myöhemmin julkasusta, sit kun kävis esim. perjantaina Anttilassa ihan muuten vaan ja näkis ne lukemattomat Änärit siellä hyllyissä, ni sit söis aika kovaa.

Peruu se postimyynti tilaus tai asiakaspalautuksena lähetät takaisin ja ostat sieltä hyllystä. Yksinkertaista :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mites, onko porukoilla tullu viestiä pelistä VPD:ltä tilattaessa?
Ite tilasin sieltä ja ei vielä mitää kuitenkaa... Oha viel 3 päivää täs jäljel mut ois kiva tietää.
No oon kuitenki ilonen VPD toimintaan, joka kerta ennakkotilauksissa pelit tullu julkkarina kotiin (Tilannu esim NHL 11, CoD Black Ops).


Ei se maailma kaadu vaikka ei julkkarina tuliskaan, mutta ois kiva tietää mitä muilla.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mites, onko porukoilla tullu viestiä pelistä VPD:ltä tilattaessa?
Ite tilasin sieltä ja ei vielä mitää kuitenkaa... Oha viel 3 päivää täs jäljel mut ois kiva tietää.
No oon kuitenki ilonen VPD toimintaan, joka kerta ennakkotilauksissa pelit tullu julkkarina kotiin (Tilannu esim NHL 11, CoD Black Ops).


Ei se maailma kaadu vaikka ei julkkarina tuliskaan, mutta ois kiva tietää mitä muilla.

Itse sain juuri viestin pari tuntia sitten sähköpostiin, jossa kerrottiin että tuote oltiin maksettu ja lähetetty. Mahtaakohan olla tosiaan jo matkalla tuo peli Ahvenanmaalta tänne Turkuun?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Discshop pisti kopioni matkaan tänään

(Viestiä ei oo vielä näkyny, mutta kävin tarkistamassa tilauksen tilan, ja se osoitti lähetyksen tapahtuneen)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse sain juuri viestin pari tuntia sitten sähköpostiin, jossa kerrottiin että tuote oltiin maksettu ja lähetetty. Mahtaakohan olla tosiaan jo matkalla tuo peli Ahvenanmaalta tänne Turkuun?

Voi hyvinkin olla jo tänään pistetty tulemaan, tai viimeistään huomenna laittavat kasan pelejä postiin. Itse sain VPD:ltä postia lauantaina että peli olisi laitettu tulemaan, joten tänään tai huomenna sekin varmaan on tulossa. Eipä tässä jaksa stressailla, kyllä se sieltä on tulossa :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse sain juuri viestin pari tuntia sitten sähköpostiin, jossa kerrottiin että tuote oltiin maksettu ja lähetetty. Mahtaakohan olla tosiaan jo matkalla tuo peli Ahvenanmaalta tänne Turkuun?

Sama homma, tuossa päivällä tuli viestiä että peli on lähetetty. Yleensä sieltä on kestänyt se pari päivää tulla, eli näillä näkymin pääsee testailemaan ennen virallista julkaisua.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ihan näin mielenkiinnolla kyselen, että sattuisko joku tietämään kuinka monta päivää aikasemmin ennakkotilatut tuotteet saadaan lähettää kuluttajille vai meneekö tämä sillä periaatteella, että heti kun kopioit saapuvat pelikauppaan niin aletaan postittamaan? Ei olisi kyllä mitään uutta, jos tähänkin olisi säädetty joku älytön laki, tosin taitaa rikkoa pelkästään EA:n oikeuksia, ei Suomen lakia.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Olisit käynyt varaamassa Citymarketistä tai Kodin Ykkösestä kun niilläki pystyy sen Kultaversion varaamaan.



Peru se postimyynti tilaus tai asiakaspalautuksena lähetät takaisin ja ostat sieltä hyllystä. Yksinkertaista :)

En kyllä enää peru, ei se viivästyminenkään nyt mitenkään erikoisesti ketuttais, mutta usko on kova että peli saapuu viim. perjantaina.

NetAnttilassa on se(kin) huono puoli että tilauksen yksityiskohtia ei näy missään, esim. sitä missä vaiheessa tilaus on tms. Kun verkkokaupassahan näkyy joka ikinen yksityiskohta, mikä lämpötila on paketin sisä/ulkopuolella, kosteuspitoisuus... Vai näkyykö? :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Osallistutaan nyt sitten ketjua seuranneena tähän hypetykseen...
Itse tosiaan kävin viime viikolla paikallisesta Kodin Ykkösestä varaamassa tuon kultaversion, siis ihan niin, että töiden jälkeen sen saa sitten haettua varmasti julkkaripäivänä koneeseen.
Ja puolustellaan nyt kultaversion ostoa vaikka sillä, että kaikki EA sportsin NHL.t on jollekkin alustalle tullut omistettua sitten NHL´95.n jälkeen, ja PS1 aikana taisi pari vuosikertaa pelattua piraattiversiona, niin rahoitetaan tällä kertaa EA.ta enemmän :D (Ja kyllähän se hyllyssä aika mukavalta näyttääkin)

Itse pelistä demon perusteella on hyvät ensivaikutelmat, vaikka ensimmäisten parin erän aikana iski ensin pettymys, että "eihän tässä oo mitään eroo", mutta vähän enemmän pelattua huomasi jo huomattavasti parantuneen kiekkofysiikan, ja monta muuta parannusta, joista on tässä ketjussa jauhettu jo paljolti...

Yksi asia tuli tässä mieleen, mihin en ole ainakaan huomannut muiden puuttuneen vielä. Demossa tosiaan saa siis pari lisäpakkaa HUTiin avattua, mutta huomasin tuossa demo sizzle trailerissa erään lauseen (ajassa 50-56s)

NHL 12 Demo Sizzle Trailer [HD] - YouTube

Eli siis ymmärsinkö oikein, että Demoa pelaamalla on mahdollista avata kokoversion HUTiin Legenda kortti?? :eek:

Sori tuli vähän pitkä postaus, mutta ei tässä muuta kuin "kolme yötä jouluun on"... :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Eli siis ymmärsinkö oikein, että Demoa pelaamalla on mahdollista avata kokoversion HUTiin Legenda kortti?? :eek:

Tarkoittaisikohan sitä, että saisi tuon legenda-kortin jos voittaa tuon HUT-turnauksen!
Kuulostaa kyllä liian helpolta
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itsenikin tie löytää torstaina Giganttiin, koska siellä hintataso on yksinkertaisesti halvempi kuin missään liikkeessä, siis verkkokauppoja lukuunottamatta. Lähin Giganttini sijaitsee kouluni viereisellä tontilla. Koulupäiväni torstaina alkaa kahdeksalta ja loppuu yhdeltä iltapäivällä, joten änärin hankkiminen jää sitten minun osaltani puolen päivän väärälle puolelle.
 
meneekö offtopicciin mutta eikös tää juttu mene että, EA ilmoittaa julkkaripäivän jolloin peliä saa myydä. Kuitenkin kaupat kuten Verkkokauppa tai VPD saavat pelit jo aiemmin jotta voivat laittaa ne postiin ja jne. Kuitenkaan kyseinen peli ei saa saapua kotiovelle/laatikkoon ennen julkkaripäivää koska sehän rikkoo jotaa "EA:n" (kaiketi) säätämää "julkkarilakia" (hatusta heitetty) ja jne. Tosin onhan näitä koettu itekkin että peli tulee 1-2vrk ennen julkkaria eikä se mua haittaa kun kuitenkin pelit on saatu.

Itekki torstaina koulusta suoraan giganttii ostamaan 50e:llä oma versio. Lupailivat Karhulan/Kotkan Gigassa pari päivää sitte että pelejä tulee sen verran että varmaan löytyy vielä klo 16.

Ja sitte olisinkin peliasiaa. Peli on muuten osoittanut paljon hupia. Ensinäkin kun lauoin kiekon siniviivalta takalaitaan, kimposi kiekko sieltä maalinverkkoon "takaapäin" ja siitä se nousi maalin yli ja maalivahti heitti voltit ja kiekko tipahti suoraan maalin eteen ja mole oli maassa. Maalihan siitä tuli. Sitten myös kävi myös kun erä päättyi ja kun 3-3 tilanne oli oltiin siirtymässä pukukoppiin siin loppu animaatiossa niin vastujan pelaaja oli jostain ragennut ja tuli taklaamaan mua. Sitten mun tyyppi vaan horjahti ja tää vastustaja kaatui ja maila tipahti käsistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom