Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Ok, hyvä tietää tämä. Näyttäs vaan että niillä ei oo varastossa peliä tällä hetkellä, toisin kuin VPD:llä. Eli jos joku sieltä tilannut vielä vahvistaisi tilanteen?

Viimevuonna ainakin oli sama sielläkin, tuskin kannattaa kauheasti muuta versiota myydä täällä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Tilaisin pelin ennakkoon CDON:sta, eipä näkynyt postilaatikossa tänään ja olin hyvinkin pettynyt, jopa hieman masentunutkin, mutta aika hyvin toipunut pettymyksestä. CDON asiakaspalvelija sai palautetta pienellä (postin moka) varauksella. Luulenpa, että ensi kerralla osoite on gigantti, ellei jopa huomenna, jonsei rupee postilaatikkoon kolisemaan tavallista paksumpi kirjekuori. Tiivistettynä pahin pelkoni kävi toteen! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Onko jollain muulla vielä vaikeuksia verkkoluvan kanssa? Mulla ainakin on ja hermot alkaa menee ku maksaa 70 e ja sit en jälkee tää peli v*ttuilee mulle.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Tilaisin pelin ennakkoon CDON:sta, eipä näkynyt postilaatikossa tänään ja olin hyvinkin pettynyt, jopa hieman masentunutkin, mutta aika hyvin toipunut pettymyksestä. CDON asiakaspalvelija sai palautetta pienellä (postin moka) varauksella. Luulenpa, että ensi kerralla osoite on gigantti, ellei jopa huomenna, jonsei rupee postilaatikkoon kolisemaan tavallista paksumpi kirjekuori. Tiivistettynä pahin pelkoni kävi toteen! :)

CDON.com on ihan kelpo paikka ostaa ja sieltä löytyy toisinaan hyviä tarjouksiakin, mutta itse en kyllä suosittele ennnakkotilaamaan sieltä. Meinaan yleensäkään ei siellä ole toimitus mitään nopeinta ja kun keväällä ennakkotilasin tennispelin niin sain sen sieltä 5 päivää julkaisupäivän jälkeen(olin tilannut yhden elokuvan samalla ja ne oli pistetty eri paketteihin ja posti toimitti päivän ennemmin tuon elokuvan eli yksi päivä postin takia toki eli 4 päivää myöhässä).

"Onko jollain muulla vielä vaikeuksia verkkoluvan kanssa?"

Mulla ainakin PS3 toimi ilman ongelmia tuo verkkolupa koodi.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Voi perse... Eikös Ahvenanmaalta toimitusajat ole yleinsä vähän pidemmät? Eipä taida ehtiä huomiseksi peli tänne... :mad:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Itse tilasin affenanmaan verkkokaupast joskus pari kuukautta sitten. Viime perjantaina tuli viesti että lähtenyt on.. ja äsken tulin töistä ja NOOUUUUUU postilaatikko tyhjä... onneks ennakoin tilanteen ja täytin ammeen ja teroitin partaterät jo ennen töihin lähtöä.. hyvästi julma maailma kun NHL ei saapunut julkkarina..

;)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Viime lauantaina tilasin @ verkkokauppa Åland, tiistaina tuli viesti et on lähtenyt matkaan ja olihan se tänään postilaatikossa
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Joko ensimmäinen tuneri oli julkaistu pelille? Piti pelata muutaman päivän tauon jälkeen pari erää demoa pahimpaan pettymykseen, kun peli ei tullutkaan tänään, ja demo tuntui jotenkin erilaiselta (l. paremmalta).

Tossa jo EA:n foorumia lueskellessa ehdin maalailemaan piruja seinille kaiken maailman bugien johdosta, mutta ai hitto et pari erää demoa nosti taas fiilikset kattoon :p

Huomenna jos ei peli ole töistä tullessa postilaatikossa, niin pakko kaartaa Gigantin pihaan. Varauskin on jo Gigantissa sisällä kaiken varalta :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Kyllä nuo uudet joukkueiden sisääntulot aidoilla hallimusiikeilla höystettynä ovat kerrassaan liikuttavia, itselläni ainakin tuli välittömästi tippa silmään Canadiensin pelaajien ollessa vielä pukukoppien käytävän puolella ja sieltä heidän jäälle tullessaan Coldplayn Fix You-kappaleen kertosäe alkaa.

Täytyi muuten vielä pelin musiikkitekniikkaa kehua vielä sen verran, että laulut pelikatkojen aikana kaikuvat todella hienolla tavalla, aivan kuin oikeassa elämässä. Demoa pelatessani en vielä ollut täysin varma näiden kaikujen koskevan myös omia biisejä, mutta (suureksi) onneksi näin myöskin on.

Kuten tästä(kin) viestistäni huomaatte, tunnelma on minulle yksi kaikista tärkeimmistä asioista NHL-peleissä. Kiitos, EA, kiitos Mediakeskus, kiitos Oma musiikki. Tämä onkin itselleni jo kolmas peli, kun käytän änäreissä omaa musiikkia. Niin, tämä ominaisuus itse asiassa saapuikin vasta NHL 10:een. Sinä aikana lähes kaikki kappaleet, tietysti kiekkoklassikkoja lukuunottamatta, ovat vaihtuneet moneen kertaan.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Verkkoluvan kanssa jotain ongelmaa on täällä ollut. Päivällä peli kolahti postilaatikkoon, joten eipä muuta kuin boksi tulille ja uus änäri sisään. Syötin koodin normaaliin tapaan ja rupesin pelailemaan. Pari offline-matsia ennätin pelailla, ennekuin täytyi lähteä muualle boksin äärestä. Nyt illalla käynnistin jälleen änärin ja peli pyytää uudelleen verkkolupaa. Syötän koodin, mutta nyt tulee vain ilmoitus "Antamasi koodi on jo käytetty." Mitäs ihmettä? Onko muilla vastaavaa?
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Syötän koodin, mutta nyt tulee vain ilmoitus "Antamasi koodi on jo käytetty." Mitäs ihmettä? Onko muilla vastaavaa?


Ziisus et ihmiset ei osaa lukea yhtään aikaisempia postauksia....

Asiaan: Miten jaksatte vääntää kymmeniä ja kymmeniä omia pelikatkomusiikkeja/erätaukomusiikkeja/sisääntulomusiikkeja jne. Itsellä ei riittäis kärsivällisyys editoida nii paljoa biisejä :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Onko muilla pätkässy nhl netissä mulla on parikertaa että se periaatteesa jökkäsee eikä peli jatku enää vaan joutuu pelin sammuttamaan
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Nyt on niin outo juttu et tota, siinä ottelun jälkeen tai pelin aikana painaa startille ja yrittää katella niitä uusintoja esim. maaleja niin mulla ei lue koskaan siinä mitään muuta kuin et "ei uusintaa" ja ku siihen pitäs vissiin tulla "y"-napin kuva ja katso, mutta mulla ei tapahdu mitään?:confused:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Olisiko TT-2k:lla tai jollain sähköposti osoitetta Suomen EA:n asiakaspalveluun? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Niille tiedoksi jotka Affenanmaalta VK:sta tilannu. Oma tuli tänää Poriin ja joku kyseli että saako suomenkieliset valikot niin kyllä saa (itse en tosin käytä

Edit: Mitäköhä eroa on BaP pelimuodoissa "Start in CHL" ja "NHL Entry draft" .. kummassakin aloitetaan pelaaminen CHL joukkueessa ja ainoana erona on näköjään se että ensimmäisessä saa valittua iän 16-19v ja toisessa ikä määritellää Edit Pro valikossa.

No nyt töihin ja tutkaillaa illalla lisää josko tähä selvyys tulis
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Mitäköhä eroa on BaP pelimuodoissa "Start in CHL" ja "NHL Entry draft" ..

Vastaus Englanniksi. Toivottavasti Lontoon kääntyy. Lyhyesti sanottuna CHL-valinta antaa mahdollisuuden pelata CHL-kausia ja jos hyvin käy, niin sieltä sitten käy kutsu draftiin. Toisessa valinnassa draftiin pääsee aina varmasti oman Memorial Cup -sooloilun jälkeen.

Last year we added the CHL into the game, and in Be a Pro we allowed you to play the Memorial Cup and then enter the NHL Entry Draft. This year we took it one step further by allowing you to play multiple seasons in the CHL. By starting in the CHL, you can now start as a 15 year old (OHL exceptional player status) and play multiple seasons (however you can choose how many years you play) in the CHL prior to being drafted. Once you get drafted, you get your shot at making the NHL team in the preseason, and if you don’t make the NHL team you will get sent back down to your junior team for some more seasoning. If you don’t want to play as yourself in the CHL, we now let you play as any CHL player and live out his career.

e: Tämä on jo aikalailla peliketjun asia, joten jos modet viitsii siirtää. :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Voi perse... Eikös Ahvenanmaalta toimitusajat ole yleinsä vähän pidemmät? Eipä taida ehtiä huomiseksi peli tänne... :mad:

Ei tullut ei, osasin kyllä varautua mutta harmittaa silti :mad: Menee sitten vähintään maanantaihin, jos paska tuuri on ei tule sillonkaan.
 
Ylös Bottom