Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Oolrait, 11 peliä takana ja Niemen vaihdon jälkeen kaverihan on alkanut pelaamaan LA:ssa hyvin ja liigan paras maalivahti siellä, eli onnitteluja sinne vaan. Quick mikä tuli vastineeksi lähti saman tien vaihtoon tuon hirveän 8-7 pelin. Tilalle tuli Harding, mutta tarvisin nyt varman ykkösveskan. Ykkös kenttä Clowe - Marleau - Havlat johtaa pistepörssiä nämä pysyvät joukkueessa, mutta kaikista muista pelaajista saa tehdä vaihtoehdotuksia, johonkin 84+kok veskaan.
Bobrovskysta lähetetty ainakin ehdotus...

Tiukkaa tekee ja niukasti pidän kärkiasemaa, mutta pahoin pelkään että en enää kauaa. Viikonloppuna taas jatkuu pelit :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Ykkös kenttä Clowe - Marleau - Havlat johtaa pistepörssiä nämä pysyvät joukkueessa, mutta kaikista muista pelaajista saa tehdä vaihtoehdotuksia, johonkin 84+kok veskaan.
Bobrovskysta lähetetty ainakin ehdotus...


Philadelphian veskat ei oo valitettavasti kaupan. (ellei nyt joku iha överipyyntöä tee :D). Mutta siis PHI ei tarvitse maalivahtia, vaan Hyökkäykseen tarvittaisiin apuja ja varsinki keskelle. Treidiehdotuksia meni eilen muistaakseni Tampaan ja Dallasiin
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Philadelphian veskat ei oo valitettavasti kaupan. (ellei nyt joku iha överipyyntöä tee :D). Mutta siis PHI ei tarvitse maalivahtia, vaan Hyökkäykseen tarvittaisiin apuja ja varsinki keskelle. Treidiehdotuksia meni eilen muistaakseni Tampaan ja Dallasiin

Haluaisitko jonkun hyökkääjän San Josesta vaihdossa maalivahtiin?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Haluaisitko jonkun hyökkääjän San Josesta vaihdossa maalivahtiin?

Pavelski vois kiinnostaa. Ainoo vaan ettei taida onnistuu tässä veska<->kenttäpelaaja kaupat. Eli joutusit luopuu eniveis toisesta veskasta ja mä vastaavasti jostain stuntista :mad:

Edit: tässäkään ei ois ongelmaa jos EA jaksais vääntää näihi liigoihin myös ahl jengin mukaan josta vois varapelaajia. no ehkä sit nhl2045 :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Tänään yksi peli pelattu divarin kärkijoukkuetta Pitsburgia vastaan, ottelu päättyi Minnesotan voittoon pistein 4-6 !:)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Tänään illalla vois ottaa taas matsia, jos joku on paikalla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Tuli pelattua eilen melkosta lagilottoa K33prin kanssa kiitos mun nettioperaattorin ongelmien takia. Toi mun 9-1 voitto (vai mikä nyt oli ikinä) tuli ihan täysin sen takia että sen kaiken lagipaskan keskellä sattu mun maalipaikat olemaan ilman pahempia lageja, K33prillä taas justiin päinvastoin. Tulos oli nyt aivan jokin muu kuin rehellinen mutta näitä ei valitettavasti voi uusiakaan. Toivotaan ettei vaikuta pahemmin liigan lopputuloksiin, koska todellisuudessa aika todennäköisesti K33per olisi napsinut täydet pisteet.

Harmittavia tälläiset nettiongelmat jotka ilmaantuvat yllättäen eikä itse pysty asiaan vaikuttamaan. En uskalla hetkeen nyt pelata matseja, katon vähän tilannetta että jatkuuko ongelmat vai ei. Muistaakseni aika lähelle puolet matseista mulla on pelattuna, joten ei tässä mitään hätää sen takia tule.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Philadelphia sai mahdollisesti parannusta sentteriosastolleen, kun hieroi kauppoja Dallas GM:n kanssa. Ribeiro saapui siis oranssinuttuun, kun Jagr sai matkata Dallasiin. Philadelphian GM Paul Holmgrenia ei ole tavoitettu kommentoimaan syntynyttä kauppaa. Lehdistötilaisuus pidetään siis ilmeisesti, vasta Ribeiron saatua pari peliä alle.

Jagr(Phi) <-> Ribeiro(Dal)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Jagr on täällä jo maalintekolistalla ykkösenä :)

Phillyssä sai aikaan 1+0 noin kymmenessä pelissä mitä oon pelannu. No aika samanlaiset lähtöstatsit Ribeirollakin 1+0 / -7. Ehkä hänkin syttyy liekkeihin valmentaja vaihdoksen myötä :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Niittymäki ottanut vähän ykkösmaalivahdin paikkaa, mutta vieläkin tarvisi sen varman ykkösveskan. Lepotilalle vinkkiä, että Lehtoseen olisi kiinnostusta, kenttäpelaajista voi ehdotella vaihdokkeja.

Phillyyn tälläinen ehdotus: Cory Schneider <-> Bobrovsky, Pavelski - Talbot
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Niittymäki ottanut vähän ykkösmaalivahdin paikkaa, mutta vieläkin tarvisi sen varman ykkösveskan. Lepotilalle vinkkiä, että Lehtoseen olisi kiinnostusta, kenttäpelaajista voi ehdotella vaihdokkeja.

Phillyyn tälläinen ehdotus: Cory Schneider <-> Bobrovsky, Pavelski - Talbot


Päivä toimistolla pohdiskellessa vietetty ja täytyy tähän myöntyä. It`s a DEAL. Käyn tekemässä kauppakirjat valmiiksi, mikäli et ole vielä itse ehtiny? Phillyssä muutenki alkaa hirttosilmukka kiristymään.. viimeisestä kolmesta pelistä on tilille kertynyt vain 1piste. Juuri, kun ne pisteet alkavat olemaan elintärkeitä.. näillä mennään
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Maanantaina 10.10. puolivälin deadline, väh. 50% peleistä pitää olla pelattuna!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Tänään peliä sitten.. Ite oon linjoilla viiden jälkeen ja nhl premiere matsin alkuun+ matsin jälkeen. La aamulla klo 10-13 sopii myös.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Pelaako tätä enää kukaan? Voitais sopia peliaikoja vaikka täällä...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Joo ei oo pahemmin porukkaa näkynyt.. no enpä ole hirveesti ollut itsekkään. Itelle käy tänään klo n.16-18.30. Viikonlopusta en osaa sanoa vielä miten paikalla, mutta ens viikolla oli tarkotus lätkyttää noi jäljellä olevat pelit torstaihin mennessä. Edellyttäen, että myös vastustajia on linjoilla silloin. Eipä tossa nyt kovin montaa peliä jäljellä ole.


Niin ja toki saa viestilläkin lähettää kyselyjä sopisko peli? Sillä ei tuolla aulassakaan jaksa aina päivystää. Pelaa sitten vaikka jotain muuta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Joo aika vähän on kukaan lähtenyt ko on pyytänyt pelaan.. Mä ehdin huomen pelaa vaiks koko päivän.. Haluan ainakin haastaa nää 2 kaveria ketä on mun edellä eli tais olla k33pr ja Mr.macko25 vai mikä se oli.. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Mites porukka on online et sais pelattua niitä pelejä alta pois..? Tuntuu että K33pr on ainut pelaaja kuka linjoilta pelkästään löytyy.. Ois varmaa helpointa ku vois pelata pelkästää K33pr:n kans kaikki pelit nii sais ainaki pelimäärät täyteen..
 
Ylös Bottom