Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Kotiudun torstaina reissusta, nii pystyn pelaamaan oikeestaan joka päivä loppuviikosta..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Detroitia(jantura), Vancouveria(apix11) molempia vastaan 2 ja Dallasia(lepotila) sekä Carolinaa(armsk) vastaan 1 peli jäljellä. Koskas herroille mahtas sopia? Kuus peliä yhteensä siis.. yhessä illassa lätkitty nämä, joten ei oo suuri homma. Viikonloppuisin ei yleensä näy juuri ketään linjoilla, kun on muita aktiviteetteja. Joten koitetaan saada noi pelattua ennen viikonloppua?!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Sori Jonski etten aikasemmin tänään päässyt pelaamaan, mutta jos olet vielä linjoilla olen nyt kymmen minsan päästä boxilla niin pelataan:)

EDIT: Eipä siellä ketään taskaan ollut...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Nyt pian oon boksille tulossa eli kaikki jotka haluaa lätkiä niin käy. Todennäkösesti ei kukaan kuitenkaan oo paikalla niin mulle käy huomenna about 16.00--> ellei vähän aikasemminki, sinne periaattees varmaan iltakasiin ysiin asti. Samoin perjantaina about 15.00-18.00 välillä käy. Viikonloppuna on kans rutkasti aikaa, en tosin osaa muilta menoilta sanoa vielä että koska. Kertokaas vaan ihmeessä että koska pelaillaan, en mäkään kuitenkaan koko aikaa jaksa roikkua linjoilla muita odotellen. Joskus alussa vielä jaksoin mutta enää en, aina sitä muutakin tekemistä keksii.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Moro! Mä yritän nyt olla kans joka päivä ainakin klo.17-18.30 pelivalmiudessa.. ja illalla kympin jälkeen et sit jos ehditte ni peliä vaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Jaajaa, minutko on potkittu pois liigasta? Millähän perusteella? Melko aktiivisesti olen yrittäny peliseuraa saada, muutama katosi aina linjoilta heti kun kysy pelaamaan, toisilla oli aina joku kylässä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Jaajaa, minutko on potkittu pois liigasta? Millähän perusteella? Melko aktiivisesti olen yrittäny peliseuraa saada, muutama katosi aina linjoilta heti kun kysy pelaamaan, toisilla oli aina joku kylässä.

Järjestyksessä otettiin vähiten pelanneet pois, samat säännöt kaikille. Huomenna lähtee loputkin joilla on pelejä pelaamatta ja katsotaan montako jää jäljelle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Yksi peli itselläni jäljellä Lepotilan Dallasia vastaan. Onnistuu, joko nyt heti tai sit huomenna ainaki klo 16-20. Lepotilalle myös privana laitettu viestiä. Mut aattelin laittaa tännekki, jos täältä osuis silmään paremmin?!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Jaa helevatu huomennako pitää olla matsit pelattuna? Olis tietysti voinu noita aikataulujaki kattoa. Koettakaas porukka huomenna olla linjoilla, mutta en kyllä todennäköisesti saa nuita viimesiä matseja edes pelattua koska nuo jotkut kaverit eivät tunnu koskaan olevan paikalla. Tässä sunnuntainkin taas kytiksessä ollu melkeen koko päivän, mutta ei oo näkyny.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Joo huomenna sit kaikki linjoille ni vedetään runkosarja kunnialla loppuun. ite yritän olla heti viiden jälkeen valmiina..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Itellä se 8 peliä vissiin jälellä, mutta ketään en ole oikeasti nähnyt linjoilla. Hieman vaikea pelailla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Mulla on pelejä jäljellä 2 Montrealia (Jonski82) vastaan, 2 Calgary (Tunari82) ja 1 Dallas (lepotila).
Huomenna oon linjoilla n.18.00->
Myös täällä voi sopia pelit nii ei tarvi päivystellä koko iltaa..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Jeh omalta osalta liigan pelit lätkytetty! Eipä tullu katsottua monneksiko sijoituin. mut tais olla kuitenkin karsinta paikan verran. Ellei sieltä nyt joku huomattavasti vähemmän pelannut vielä tämän illan aikana ohi tule. no se selvinnee huomenna.. nyt paluu hetkeksi battlefieldin sotatantereille. kiitos liigan divariin osallistuneille. Pääosin kaikki pelas hyvää ja rehtiä peliä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Onkohan Tunari86 tulossa tänään linjoille? Sua vastaan ois vielä kaks pelii ja tää ois omalta osalta paketissa..

edit. klo 21 jälkeen taas linjoilla..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Eipä näkyny aBittia tai FinWadea linjoilla koko iltana. aBitti ollut onlinessakin viimeksi 29.10. joten enpä odottanutkaan näkeväni kaveria tuolla... :rolleyes: Waden kanssa yritettiin muistaakseni joskus pelaillakin, mutta aina kun liittyi toisen peliin niin aina tuli "Vastustaja on poistunut pelistä". Ja sen verran monta kertaa yritettiin että ei voinut aina kaveri lähteä pois. Joten ei olisi välttämättä tuotakaan matsia saanut pelattua tänään.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Mulla on kans 2 peliä finwadee vastaan pelaamatta mut eipähän kaveria oo näkyny. K33pr olis linjoilla, mut ei lähteny matsiin ko vastaukseks tuli et keeperi ei ole nyt boxilla. Taitaa olla puitu. No Mä Tuun viel puol yheltätoista kurkkaan!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 1 [X360]

Runkosarja paketissa ja ei se ihan putkeen mennyt, mutta onneksi edes muutamat jaksoivat pelinsä tunnollisesti pelata! Karsintasarjaan jatkavat:

jonski82
McKo25
K33pr
Heviila666

Karsintalohkolle on oma liigansa, ohjeet sinne liittymiseen pääketjun aloitusviestissä "sarjat" kohdasta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360] Ilmoittautuminen!

Ilmoittautuminen KonsoliFINin Xbox360 NHL 12 -liigan divisioonaan on alkanut! Ilmoittautuminen tehdään tähän ketjuun ja loppuu 1.12 tai kunnes 30 pelaajaa on täynnä. Divarissa pelataan yksinkertainen sarja ja parhaat pääsevät karsimaan liigapaikasta liigassa huonoiten menestyneiden kanssa.

Ilmoittautua voivat kaikki uudet pelaajat, sekä myös ne jotka viime kauden aikana tiputettiin liigasta/divarista. Suorat paikat divariin on viime kauden divarilaisilla (mouze, lepotila, Jantura, trsctr, m00se79).
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360] Ilmoittautuminen!

meikäläinen vois tulla mukaan!!!!!!!!
 
Ylös Bottom