Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Nyt on divari sitten täynnä. Tämän illan aikana tulee divarin liiga ja sen nimen löydätte pääketjun aloitusviestistä "sarjat" kohdan alta aikanaan.

Lisäksi olisi toiveissa, että joku pystyisi divarista alkamaan apulais-GM:ksi ja pitäisi divaria ns. "yllä". Mikäli kukaan ei tähän ryhdy, niin olette pitkälti omillanne aikataulujen tsekkaamisessa yms., sillä itse en tänne tule paljon kirjoittamaan. Kysymyksiin toki vastaan, mutta nekin mielellään yksityisviestein.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Päivystän nyt boksilla, varmaan pari tuntia. haastetta vaan tulemaan(jos ei vähään aikaan nyt tuu niin alan pelaamaan muuta mut voin sit jossain välissä pelata). Tosin r4mosta vastaan ei näytä toimivan. Tulee vaan et opponent has left tai et peliä ei enää oo. Jospa muita vastaan toimis..
GT: apinanraivo
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

NParvi (GT: NParvi) on nyt liigan vetäjien apulais-GM. Hän vastaa tällä kaudella divarin asioista, joten suunnatkaa hänelle kaikki divisioonaa koskevat kysymykset!

Motivaatiota peleihin lisännee se, että divarin voittaja tällä kaudella saa KonsoliFINin pelilistan sijasta palkinnoksi vapaavalintaisen pelin!

Ja lopuksi, lukekaa ne säännöt avausviestistä vielä kertalleen ajatuksella ennenkuin pelaatte niin vältytään konflikteilta pelaajien välillä!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Nyt oisin onlinessa varmaankin parisen tuntia. Haastetta vaan tulemaan.
Ihan kivasti lähteny pelit käyntiin. Tosin eka peli Nparvea vastaan oli täyttä sitä itseään. Meni hermo siihen suoraan syötöstä maalien huoraamiseen (4 maalia viidestä) sekä siihen että ei vaan oma peli kulkenut yhtään :D Sen jälkeen sit jo mennyt mukavammin. Ajattelin tosin, että tätäkö tää koko divari on että pelkkää suoraan syötöstä maaleja haetaan, mutta eipä sit onneksi olekaan ollut :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Treideistä sen verran, että mun Minnesota tarvisi jotain yli 80 kok. pakkia. Heatley-Koivu-Setoguchi ketju on miltei koskematon treideille, mutta muut ovat kyllä kaupan jos hyvää tarjousta tulee.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Anaheimista on myös mahdollista treidata muita kuin ykköskolmikkoa Ryan - Getzlaf - Perry, myös maalivahti Hiller aika koskematon.
Rohkeasti vaan ehdotusta!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Montrealin GM on ihan tyytyväinen kauden alkuun, Perjantain ottelut meni hieman penkin alle, kun ei hiprakassa tajunnut kokoonpanoja katsoa ollenkaan. Kolme ensimmäistä ottelua veteli Hall Gill ykkösen laitana. Pari ekaa matsia otettiin turpaan kärkitiimeiltä, jotka pelasivat kyllä hyvinkin kyseenalaista kiekkoa näin realistisen pelin kannattajana. Tänään onkin sitten pelit kulkeneet huomattavasti paremmin, kolmesta pelistä kolme voittoa. Hansulinhoa vastaan viimeisin voitto tuli yhteyden katkeamisen myötä ottelun ollessa tilanteessa 5-5. Tähän samaan ehdotan kyllä Hansulinhon sulkemista divarista. Pelitapa raiskaa ainakin mielestäni kaikki mahdolliset keinot. Kaikki tuntuu olevan sallittua. En sitten tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta kyseistä ihmistä vastaan en uudelleen halua pelata ennen kuin säännöt ovat selvät. Divarissa tuntuu tuo olevan, että kaksi erää pelataan ja kolmannessa sitten tehdään ihan kaikkea mahdollista jos tappiolla satutaan olemaan. Meinaa vähän maku mennä jo näin alkuunsa.
Mutta joo. Montreal tulee, taistelee, ja tekee kaikkensa sen eteen, että peli pidetään reiluna!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Minnesota on käynyt suurilla kaupoilla ja saa nähdä onko minnesotan gm järjettömän tyhmä(?).
Heatley<-->P.Kane
Bouchard<-->Corvo
Patrick Kane yksi suosikkipelaajistani niin en voinut kieltäytyä :D.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Hansulinho se ei vaan tunnu oppivan reilun pelin sääntöjä. Sama kaveri harrastanut tuota jo monta kertaa aiemminkin...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Montrealin GM on ihan tyytyväinen kauden alkuun, Perjantain ottelut meni hieman penkin alle, kun ei hiprakassa tajunnut kokoonpanoja katsoa ollenkaan. Kolme ensimmäistä ottelua veteli Hall Gill ykkösen laitana. Pari ekaa matsia otettiin turpaan kärkitiimeiltä, jotka pelasivat kyllä hyvinkin kyseenalaista kiekkoa näin realistisen pelin kannattajana. Tänään onkin sitten pelit kulkeneet huomattavasti paremmin, kolmesta pelistä kolme voittoa. Hansulinhoa vastaan viimeisin voitto tuli yhteyden katkeamisen myötä ottelun ollessa tilanteessa 5-5. Tähän samaan ehdotan kyllä Hansulinhon sulkemista divarista. Pelitapa raiskaa ainakin mielestäni kaikki mahdolliset keinot. Kaikki tuntuu olevan sallittua. En sitten tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta kyseistä ihmistä vastaan en uudelleen halua pelata ennen kuin säännöt ovat selvät. Divarissa tuntuu tuo olevan, että kaksi erää pelataan ja kolmannessa sitten tehdään ihan kaikkea mahdollista jos tappiolla satutaan olemaan. Meinaa vähän maku mennä jo näin alkuunsa.
Mutta joo. Montreal tulee, taistelee, ja tekee kaikkensa sen eteen, että peli pidetään reiluna!


Cmoooon!!!! Oon pelannu ihan rehdisti alusta alkaen! 3-3 pelitilanteessa se katkes eikä 5-5, huhuu! Ja tein ekan maalin läpiajosta, tokan hienon syöttökuvion päätteeks ja kolmas oli joku, en muista mikä, mutta aivan rehdisti pelasin! murr, jos meinaat et raiskaan pelityylin nii meinasitko sitä ku torjuin sun läpärin ite mokel vai mitä? itehän vedit bugilämärii, joka menee melkeen aina, jos näin voi sanoo..??

Mukavia pelejä on ollu muita vastaan, tiukka puolustus on pitäny hyvin! jotenki heti vierasottelus tuli enemmän maaleja omiin ja heti ollaan valittamasta jostain kumman syystä!? Kaipaan selitystä!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Cmoooon!!!! Oon pelannu ihan rehdisti alusta alkaen! 3-3 pelitilanteessa se katkes eikä 5-5, huhuu! Ja tein ekan maalin läpiajosta, tokan hienon syöttökuvion päätteeks ja kolmas oli joku, en muista mikä, mutta aivan rehdisti pelasin! murr, jos meinaat et raiskaan pelityylin nii meinasitko sitä ku torjuin sun läpärin ite mokel vai mitä? itehän vedit bugilämärii, joka menee melkeen aina, jos näin voi sanoo..??

Mukavia pelejä on ollu muita vastaan, tiukka puolustus on pitäny hyvin! jotenki heti vierasottelus tuli enemmän maaleja omiin ja heti ollaan valittamasta jostain kumman syystä!? Kaipaan selitystä!

Kyllähän mokella saa itse torjua jos siltä tuntuu. Tulis niin pitkä lista noista sun puuhasteluista, etten sitä jaksa kirjoitella. Tuolta liigan säännöistä löytyy kuitenkin sellaiset kohdat kuin alivoimahyökkääminen ja pelin monipuolisena pitäminen. Minkäs minäkään sille voin jos mun laukaukset on 50-50 ranteita ja lämäreitä, ja niistä sattuu vain lämärit menemään sisään? Yleensä kuitenkin kun pelaajalla nousee viivalta avoimista ovista b-pisteiden väliin ja lataa sydämensä kyllyydesta, niin verkko tuppaa heilumaan. Olen siis realistisen kiekon ystävä ja pidän kun peli on monipuolista. Näin pyrin myös itse pelaamaan ja tästä olen myös monilta kiitosta saanut. Eli pelityylisi raiskaa täysin sen minun ajatuksen realistisesta kiekosta. Katsotaan nyt vain onko jollain muulla valittamista. Minä vaikenen tästä asiasta tähän. Pahoittelen jos pahoitin mielesi, toin vain mielipiteeni esiin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Liityin tossa aamulla mukaan Philadelphialla ja rosteri on ihan sekasin. Siellä pelaili Jody Shelley ja Max Talbot ykkösparissa ja Carle ja Meszaros viiletteli senttereinä. Okei nämähän pystyy muuttamaan, mutta kun Matt Readin tilalla on kaveri nimeltä Cam Atkinson ja Bobrovskyn tilalla Carter Proft niin kyrsii kieltämättä hieman. No kai näilläkin voi pelata kun nimi on varmaan ainoa ero, ainakin kokonaisuudet ja pelityylit on samat kun puuttuvilla pelaajilla. Myöskin joku 74 kokonaisuuksinen Andrew Rowe on tuolla jonkun tilalla mutta on jaksa miettiä kenen, ei satu pelaavassa kokoonpanossa kuitenkaan olemaan.

Treidattavaa mulla ei kauheasti ole, vaihtoja voin ottaa kuitenkin vastaan ainakin Carlesta ja Bobrovskysta (joka nyt tosiaan kantaa nimeä Proft).

Ja joo näistä pelityyleistä jaksetaan sitten aina vääntää. Kyllähän sellainen jatkuva alivoimahyökkääminen ja onetimerhomostelu kieltämättä kyrsii mutta... En oo antanut jotenkin häiritä omaa tekemistä. Sitten aina soveltanut vaan omaa pelaamista sen mukaan, AV-hyökkäysten kanssa tein viime sarjassa esimerkiksi niin, että oletusarvoisesti heitin aina purkukiekkoa mutta jos kaveri hyökkäsi av:lla niin sitten hyökkäsin itekkin.

EDIT
No joo justihin. Pelasin ekan matsin ja eipä todellakaan noi Atkinsonit ja Proftit oo vaan Bobrovsky ja Read eri nimillä. Profti näytti ite matsissa olevan 60 kok. laituri ja Atkinson 74 laituri. Okei, Atkinsonin tilalle voin heittää tonne Nodlin (80) mutta kun toista maalivahtia ei ole... Ihan #"/&¤ kiva kun 84 maalivahti on kadonnu ku tuhka tuuleen... (okei Bryzgalov mulla tulee pelaamaan mutta hyvää treidimatskua olis Bobs ollu). Mut eipä täs taida olla mitään tehtävissä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

EDIT
No joo justihin. Pelasin ekan matsin ja eipä todellakaan noi Atkinsonit ja Proftit oo vaan Bobrovsky ja Read eri nimillä. Profti näytti ite matsissa olevan 60 kok. laituri ja Atkinson 74 laituri. Okei, Atkinsonin tilalle voin heittää tonne Nodlin (80) mutta kun toista maalivahtia ei ole... Ihan #"/&¤ kiva kun 84 maalivahti on kadonnu ku tuhka tuuleen... (okei Bryzgalov mulla tulee pelaamaan mutta hyvää treidimatskua olis Bobs ollu). Mut eipä täs taida olla mitään tehtävissä.

Joo melko perseestä tuo tuommoinen :/. Munkin kokoonpanosta Scandellaa ei löytynyt mistään ja nelossentterinikin joku tosi random moreneau(?). Tosin ei se niin paha mun kohal ole. Tuosta hansulinhon pelaamisesta niin mua vastaan hän pelas mielestäni ihan reilusti, satuin vaan olemaan sen verran huonompi :D. Toivottavasti mua vastaa on ollu iha kiva pelaa eikä oo valittamist ollu :).
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Kattelin eilen muitten joukkueiden pelaajia ja ehdottaa vaihtoa. menin kattomaan toronton joukkuetta (trsctr?) yhtäkkiä siinä listalla oli minun oma niminen ukko (juha stal) jolla pelaan sitä EASHL. Aika ihmeelistä:D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

NParvi (GT: NParvi) on nyt liigan vetäjien apulais-GM. Hän vastaa tällä kaudella divarin asioista, joten suunnatkaa hänelle kaikki divisioonaa koskevat kysymykset!

Motivaatiota peleihin lisännee se, että divarin voittaja tällä kaudella saa KonsoliFINin pelilistan sijasta palkinnoksi vapaavalintaisen pelin!

Ja lopuksi, lukekaa ne säännöt avausviestistä vielä kertalleen ajatuksella ennenkuin pelaatte niin vältytään konflikteilta pelaajien välillä!

Noniin nyt yritän sitten pitää divari pystyssä ja olla mahdollisimman oikeudenmukainen GM.

Näistä pelityyleistä ja mahdollisista yhden maalin yrittämisestä, bugimaaleista ja onetimereista jne. Niin ei jauheta niistä täällä foorumilla! Vaan jos jonkun pelityyli aiheuttaa omasta mielestä närää tai tuntuu muuten vain väärältä niin minulle yksityisviestiä asiasta. Hoidetaan pelaajien kanssa asia sitä kautta selväksi. Sitten on myös suotavaa, jos vastustajan pelityyli on omasta mielestä väärä ja laittaa minulle siitä infoa, niin ilmoittaa itse myös vastustajalle että laitoin pelityylistäsi valitusta GM:lle, tällöin homma ei tule hänelle yllätyksenä. Muistakaa myös että pelin jälkeen voi laittaa kehut että hyvä peli jne.. näin homma ei mene pelkästään valitukseksi.

Ja jos minunkin pelityylistä jää jollekkin närää, niin rohkeasti viestiä asiasta! Katsotaan sen jälkeen mikä oli peilessä ja miten parannetaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Tämä EA:n liigamoottori on vaan niin huono että siellä voi olla pelaajien niminä ihan mitä tahansa. Itselläni on toiminut sen jälkeen oikein kun on käynyt päävalikossa ja mennyt sen jälkeen takaisin liigan valikkoon. Kannattaa olla tarkkana kun hyväksytte treidejä, että siellä on oikeat pelaajien nimet.

Tälle Flyersin pelaajien katoamiselle ei voi enään tehdä mitää. Sääli että niin on käynyt mutta minkäs teet.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Päivystän tänään illalla ja huomenna 08-13 joten olisi hienoa jos saisi pelejä aikaseksi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Vancouverilta saa kysellä aivan mitä pelaajavaihtoja vaan! Kaikki ei ehkä onnistu mutta jotain saattaa onnistua!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Joo pelasin hansulinoa vastaan.. se voitti 6-1 teki 5 maalia samasta kohtaan ainakun hyökkäs samaan kohtaan tuli ja siitä täysilä tai ranteella. ei kovin monipuolista ole-.-
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Joo pelasin hansulinoa vastaan.. se voitti 6-1 teki 5 maalia samasta kohtaan ainakun hyökkäs samaan kohtaan tuli ja siitä täysilä tai ranteella. ei kovin monipuolista ole-.-


Et sä ole tosissas :D et varmaan muista, mutta katoin ite ne kaikki maalit uusintana pelin jälkeen ja mietin voiko rehdimmin enään tehdä !

1. Maali: siniviiva ämäri, joka ohjataan sisään.
2. Maali: syötät mokella, nostan mailan, vedän etuylämummoon yläriman kautta
3. Maali: siniviivalämäri joka jälleen ohjattiin sisään (EA Sports)
4. Maali: Sami Salon tulinen lämäri räjäytti katsomon b-pisteeltä etuylämummoon ja Niittymäki teki ihmeellistä torjuntalilikettä...
5. Maali: Yksin läpi Lombardilla, pidän rystyllä, otat moken haltuun ja tökkäät ohi, ja 5-0
6. Maali: Siniviivapommi vaihteeksi ja EA Sports ohjaa "korkealla sisään", jonka tuomari päättivät hyväksyä.

Sinun maalisi, epäonnistuneen rankkarin jälkeen sait aloitusvoiton jonka jälkeen lämäsit vähän b-pisteiden takaa alanurkkaan, Brunettella.!

Aika erilaisia mun maalit oli, en todellakaan ymmärrä pelasitko jotain eri vihua joka yritti vaan yhtä maalia :D
 
Ylös Bottom