Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Noniin, itse vetäydyn juuri tämän takia divarin vetämisestä, koska tiesin että sovussa tuskin ollaan edelleenkään kun uudet pelitavat kohtaavat toisiaan enkä halunnut liigan lisäksi puuhata divarilaisten ongelmien parissa. Siksi NParvi on tällä kaudella divarissa avustamassa ja hän on liigan ohjeiden mukaan päätöksen tehnyt (Hansulinho ulos mikäli vielä aiheuttaa närää vastustajissa) ja sitä kunnioitetaan. Rannariasiaan en edelleenkään osaa ottaa kantaa, kun minulle ei kyseisellä tyylillä maalia ole koskaan tehty niin ei se väärältä tunnu. Ei liene kuitenkaan sattumaa, mikäli samasta pelaajasta valitetaan aina? Liigan tarkoitus on taata kaikille parempia ja monipuolisempia pelejä kuin mitä onlinessa muuten olisi ehkä mahdollista. Peleistä tahallisesta poistumisesta pitäisi edelleen saada suoraan potkut, en tiedä miksi divarissa tätä linjaa ei ole noudatettu.

Asiasta lienee kuitenkin turha enää jankuttaa, takaisin Hansulinhoa ei enää oteta ja divarissa toivon mukaan ei tule enää konflikteja. Liigan puolella tämä pelitapa-asia käytiin jo kerran läpi ja siihen tulokseen tultiin että jokainen pelaaja kyllä tietää miten kuuluu pelata jotta peli on kaikille mahdollisimman mielekästä. Siellä ollaan oltu sen jälkeen sovussa. Toivonmukaan divarissakin jatketaan kuten kuuluu, ettei sitä tarvitse kuopata, sitä kun tuskin kukaan haluaa? Tai varsinkaan sitä mitä PS3 -pelaajille kävi, heiltähän vietiin KonsoliFINin tuki liigastaan.

Olen tyytyväinen ettei minun tarvitse ottaa divarin asioihin sen enempää kantaa, toivon vain että täällä pystytään tästä asiasta selviämään yhtä helpolla kuin liigan puolella!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Tai varsinkaan sitä mitä PS3 -pelaajille kävi, heiltähän vietiin KonsoliFINin tuki liigastaan.

Mitäs sieniä olet vetänyt? Edelleen on kaikki tuet sun muut, ja minä tiedän sen paremmin kuin muut kun olen kerran homman johdossakin.

Vai oletko sinä käynyt keskusteluja tästä KFIN adminien kanssa? Älä kiitos tee johtopäätöksiä toisten liigojen vetämisestä kun se ei kuulu teikäläiselle paskan vertaa. Mielipiteitä sun muuta otan mielellään toki vastaan, mutta tämä ei kuulu siihen millään tavoin.

PS3 puolella pelaaja potkaistiin jatkuvan huonon käytöksen vuoksi, josta tämä valitti KFIN admineille. Tämä johti siihen, että minä sain heidän paskat niskaan (vaikka he eivät olleet asiasta ollenkaan perillä, koska eivät seuraa liigan toimintaa) ja tämä johti liigan johtajiston uusimiseen. Kuitenkin jokainen liigan ja divisioonan pelaaja nosti asiasta metakan pulustaen minun hyvää liigan järjestämistä, joka johti kaiken edellä mainitun perumiseen. Siinä asia lyhykäisyydessään.

Hyvin olet perillä asioista.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Mitäs sieniä olet vetänyt? Edelleen on kaikki tuet sun muut, ja minä tiedän sen paremmin kuin muut kun olen kerran homman johdossakin.

Vai oletko sinä käynyt keskusteluja tästä KFIN adminien kanssa? Älä kiitos tee johtopäätöksiä toisten liigojen vetämisestä kun se ei kuulu teikäläiselle paskan vertaa. Mielipiteitä sun muuta otan mielellään toki vastaan, mutta tämä ei kuulu siihen millään tavoin.

PS3 puolella pelaaja potkaistiin jatkuvan huonon käytöksen vuoksi, josta tämä valitti KFIN admineille. Tämä johti siihen, että minä sain heidän paskat niskaan (vaikka he eivät olleet asiasta ollenkaan perillä, koska eivät seuraa liigan toimintaa) ja tämä johti liigan johtajiston uusimiseen. Kuitenkin jokainen liigan ja divisioonan pelaaja nosti asiasta metakan pulustaen minun hyvää liigan järjestämistä, joka johti kaiken edellä mainitun perumiseen. Siinä asia lyhykäisyydessään.

Hyvin olet perillä asioista.

Eipä oo sieniä otettu, kiitos kysymästä. Kiitos kuitenkin homman selvennyksestä :) Lueskelin vain aikoinaan että jotain ongelmia teillä siellä oli foorumin ylläpidon kanssa ja kiva jos saitte ne selvitettyä ja sielläkin toimii homma liigassa ilman suurempia mutkia matkassa. Ilmeisesti se oli sitten vain uhkaus heiltä päin tms. joka oli jäänyt mulle mieleen, kun en ole ketjuanne sen jälkeen tarkemmin seurannut.

Sori jos nousi verenpaine pahastikin, ei tässä tarvii mitään vihamielistä asennetta tai boksi-pleikkari vastakkain asettelua ottaa, mun moka oli! :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Eipä oo sieniä otettu, kiitos kysymästä. Kiitos kuitenkin homman selvennyksestä :) Lueskelin vain aikoinaan että jotain ongelmia teillä siellä oli foorumin ylläpidon kanssa ja kiva jos saitte ne selvitettyä ja sielläkin toimii homma liigassa ilman suurempia mutkia matkassa. Ilmeisesti se oli sitten vain uhkaus heiltä päin tms. joka oli jäänyt mulle mieleen, kun en ole ketjuanne sen jälkeen tarkemmin seurannut.

Sori jos nousi verenpaine pahastikin, ei tässä tarvii mitään vihamielistä asennetta tai boksi-pleikkari vastakkain asettelua ottaa, mun moka oli! :)

Eipä mitiä tuollaista sattuu, meikähän täällä periaatteessa kuokkii -> *hipsii takaisin PS puolelle*
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Pelit on Montrealilla sujuneet ihan mukavasti tähän asti. Price on yleensä ollut mies paikallaan maalin suulla.
R4m05:ia vastaan viimeinen peli päättyi oikein kirvelevään 4-5 tappioon. Olis ollut oikein tärkeät pisteet jaossa itselle, mutta viimeinen minuutti koitui omaksi kohtaloksi tässä kamppailussa. 4-4 tasoitus tuli miten tuli ja 4-5 voittomaali tuli kun yritin pikkasen viestiä naputtaa ja sekoilin hieman napeissa, enkä ollut enää ollenkaan hereillä viimeisillä hetkillä.
Tulipahan tuossa yhtä toista liigaakin naputeltua yksi matsi ja täytyy sanoa, että siellä se vasta pelityyli olikin päin hanuria. Liigakärjeltä kävin voiton napsimassa. Kaveri 17-0-1 tilastoilla oli, eikä kyllä tehnyt varmaan yhtään asiaa sääntöjen mukaan. Että ihan kiva tämä divari on siihen verrattaen ollut kyllä. (Sorry, offtopic.)


JUUp. kiitoksia pelistä koikkeli.. ikäväkseni joudun myöntää että tein siinä sen glitchhässäkkä rannarivedon :( ei ollut mitenkään tarkoitus olin lämäsemässä siinä kohtaa mutta confit oli erimieltä ja pääätti vetästä sen fu*king ranteen. sori siitä. niin kuin sanoin hyvitän tän sulle jotenki jos pleijareissa kohdataan.. ne ketkä mua vastaan on mäiskinyt matsii voi varmaa yhtyä että en ikinä yritä niitä venyranteita. meikä enämpi semmonen lämäri dude ja kyllä niitä one timereitäkin läiskin menee mutta niitä on moni blokkinut pois ja hyvä niin. silloin tarvii yrittää ihan eri systeemeit että niitä maaleja tulisi.. pyrin olemaan monipuolinen vastustajasta riippuen mutta jotkut vaan yrittää ajaa pystyyn niin silloin on helpompi syöttttää jantterille ja täppästä kiekko börsään..

harmi kun näitä matseja ei voi vetästä remätssinä jos tämmönen klöntti käy pelissä koska oli vahinko vaikka itekki ihmettelen miten vit*s voi vahingos vetää venyranteen jos yrittää lämästä.. useasti käy toisin päin et jos yrittää rannarii niin lähteeki semmonen tuhnu lepakko päätyverkkoon..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

DIVARI TIEDOTTAA

31.12. -Puolivälin deadline (Divarista ulos mikäli alle puolet peleistä pelattuna)

Siellä oli jo suurimmalla osalla pelaajista puolet peleistä pelattuna eli 8 kappaletta.

Sitten on tullut paljon puhetta Hansulinhosta ja potkimislinjasta jne. jos näistä on vielä epäselvää niin reilusti vaan yksityisviestiä meikäläiselle tulemaan, niin selvitetään asia.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Hait ovat tänään linjoilla 14-19 välisenä aikana. Jos en ole änäriin yhdistettynä niin tarkistakaa pelaajakortista olenko linjoilla. Jos olen pelaamassa toista peliä, niin kutsua silti vaan tulemaan niin vaihdan änäriin.

San Josen treidilistalla olisi vieläkin voimaa ja kokemusta tarjolla:

Ryane Clowe 84
Michal Handsuz 82
Douglas Murray 82
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Noniin, itse vetäydyn juuri tämän takia divarin vetämisestä, koska tiesin että sovussa tuskin ollaan edelleenkään kun uudet pelitavat kohtaavat toisiaan enkä halunnut liigan lisäksi puuhata divarilaisten ongelmien parissa. Siksi NParvi on tällä kaudella divarissa avustamassa ja hän on liigan ohjeiden mukaan päätöksen tehnyt (Hansulinho ulos mikäli vielä aiheuttaa närää vastustajissa) ja sitä kunnioitetaan. Rannariasiaan en edelleenkään osaa ottaa kantaa, kun minulle ei kyseisellä tyylillä maalia ole koskaan tehty niin ei se väärältä tunnu. Ei liene kuitenkaan sattumaa, mikäli samasta pelaajasta valitetaan aina? Liigan tarkoitus on taata kaikille parempia ja monipuolisempia pelejä kuin mitä onlinessa muuten olisi ehkä mahdollista. Peleistä tahallisesta poistumisesta pitäisi edelleen saada suoraan potkut, en tiedä miksi divarissa tätä linjaa ei ole noudatettu.

Asiasta lienee kuitenkin turha enää jankuttaa, takaisin Hansulinhoa ei enää oteta ja divarissa toivon mukaan ei tule enää konflikteja. Liigan puolella tämä pelitapa-asia käytiin jo kerran läpi ja siihen tulokseen tultiin että jokainen pelaaja kyllä tietää miten kuuluu pelata jotta peli on kaikille mahdollisimman mielekästä. Siellä ollaan oltu sen jälkeen sovussa. Toivonmukaan divarissakin jatketaan kuten kuuluu, ettei sitä tarvitse kuopata, sitä kun tuskin kukaan haluaa? Tai varsinkaan sitä mitä PS3 -pelaajille kävi, heiltähän vietiin KonsoliFINin tuki liigastaan.

Olen tyytyväinen ettei minun tarvitse ottaa divarin asioihin sen enempää kantaa, toivon vain että täällä pystytään tästä asiasta selviämään yhtä helpolla kuin liigan puolella!

"Ei liene kuitenkaan sattumaa, mikäli samasta pelaajasta valitetaan aina." Huomasitko kuinka moni valitti ja kuinka moni sano että olin rehti?

Ja poishan jouduin normirannarista, enkä pelityylistä..

Ottaisit mut välillä liigaan nii saatais kunnon pelit! ettei tarvis koko ajan pelätä, miten pelaa? 2.divarissa huomas jo tasoeron, eikä se muuttunu yhtään divariin mentäessä, paitsi että pelit oli vähän tiukemmat, mutta voittoja sieltä silti tuli.

Eipä kai täs muuta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Hait ovat tänään linjoilla 14-19 välisenä aikana. Jos en ole änäriin yhdistettynä niin tarkistakaa pelaajakortista olenko linjoilla. Jos olen pelaamassa toista peliä, niin kutsua silti vaan tulemaan niin vaihdan änäriin.

San Josen treidilistalla olisi vieläkin voimaa ja kokemusta tarjolla:

Ryane Clowe 84
Michal Handsuz 82
Douglas Murray 82

Voisin vaihtaa ainakin ton Murrray:n johonki carolinan pakkiin ;) Mua vastaan Hansulinho pelas perus online 1vs1 paskaa eli vanhanaikasta 5 kertaa, bugirannaria 3 kertaa sekä lisäksi useasti lähti pakilla tai jollain canucksien huippu hyökkääjällä kynäilee koko kentän. Taisi Hansulinho myös hyökätä muutaman kerran AV:lla ja teki yhden maalinkin AV:lla, samoin teki myös r4m05 jatkuvasti. Mutta se siitä purnaamisesta :) Oon päivystäny iltasin että sais loput puolista peleistä mut ei näy porukkaa?? Lähden nimittäin 17 päivä etelään ja palaan jouluaattona..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

HIENOA!!!

Hyväksyin treidin Mike Richards - Jason Pominville. Richardsin tilasta sain Brent Seabrookin. Oliskohan apinanraivo mahdollista treidata takas, ku sentteri oli nimenomaan hakusessa. Ei pakki. Olitkohan ehtiny treidata Richardsin Seabrookkiin vai mistä tämmönen bugi johtuu?

Anyway: En halua Seabrookkia, eli hyväksyisitkö treidin toiseen suuntaan?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Tänään linjoilla 20:00 jälkeen, eashl mielessä, mutta reilusti haastamaan mikäli vielä pelaamattomia pelejä, kakkos-nelos kentässä pelaamaan pystyvä sentteri edelleen hakusessa.

Koskemattomia:

Landeskog
O'Reilly
Duchene
Keith

Muuten vaihtoehdotusta tulemaan!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

HIENOA!!!

Hyväksyin treidin Mike Richards - Jason Pominville. Richardsin tilasta sain Brent Seabrookin. Oliskohan apinanraivo mahdollista treidata takas, ku sentteri oli nimenomaan hakusessa. Ei pakki. Olitkohan ehtiny treidata Richardsin Seabrookkiin vai mistä tämmönen bugi johtuu?

Anyway: En halua Seabrookkia, eli hyväksyisitkö treidin toiseen suuntaan?

Joo kyllä se käy. Mulla kävi itse asias samalla tavalla, kun katoin et joku tarjos corey perrya jordan staaliin. Hyväksyin treidin ja sainkin Seabrookin. Mut ei se sit haitannu kun tarvin pakkiakin..
Laita vaan treidi tulemaan niin hyväksyn sen kun kerkeen.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Apixx11 tarjosi ihan mukavan ottelun tuossa tänään. Hieman aneeminen taistelu, mutta omalla tavallaan viihdyttävä. Eipä siitä sen enempää kun on kuuppa sen verran tyhjä juuri nyt.
Sitä vaan, että yritän tänään päivystää vähän tuossa boxin äärellä jos saisi pelaamattomia otteluita pois alta. Tässä kuitenkin joulun viettoon huomenna eri osoitteeseen ja telkkari vaihtuu sen verran huonompaan, että sillä ei ihan niin helppo ole pelailla. Joulun jälkeen sitten muuttohommia, niin on ehkä vähän heikkoa siinäkin. Eihän niitä pelejä tietysti hirveästi tuossa enää olekaan edessä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Eilen oli Jontiggaa vastaan hieno peli. Molemmat joukkueet pelasi mielestäni hyvin, ainoo vaan et huikeista paikoista huolimatta itse en saanut yhtään kiekkoa häkkiin näin ollen peli päättyi 2-0.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Eilen oli Jontiggaa vastaan hieno peli. Molemmat joukkueet pelasi mielestäni hyvin, ainoo vaan et huikeista paikoista huolimatta itse en saanut yhtään kiekkoa häkkiin näin ollen peli päättyi 2-0.

Joo oli kyllä mahtava peli ja selvästi painostit Carolinaa mutta tein sitten vähäisistä paikoista ratkasevat maalit. On se Skinner vaan äijä ja samoin T.Ruutu ;)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Semmosta vain, että ennen ensi viikon keskiviikkoa ei ole mahdollisuutta mulla pelailla. Kävi vähän kylmät uuteen asuntoon muuton kanssa. Ei ole meinaan kämpässä paikkaa nettipiuhalle, niin mokkulan varassa mennään.
Eihän siellä onneksi niin mahdottomasti niitä pelejä tainnut jälkelläkään enää olla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

DIVARI TIEDOITTAA

31.12 oli puolivälin deadline.

Joten Jantura ja Laakkonen33 on poistettu liigasta, kun eivät olleet pelanneet vaadittavaa määrää pelejä.

Nyt runkosarjan pituus on 14 peliä. Suurimmalla osalla oli vain muutema peli enään pelaamatta, joten puristetaan divari aikataulussa loppuun.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

4 matsia taisi olla itsellä jäljellä. Laitoin kaveripyynnöt niille keitä vastaan tässä vielä pitäisi kiekkoilla. Vastailkaahan niin sais sovittua pelit helpommin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

DIVARI TIEDOITTAA

Runkosarja loppuu 15.1 joten tämän viikona aikana tulee pelata loput pelit. Jos ja kuten monella olikin että on vain muutema peli jäljellä, niin sopiikaa viesteillä koska pelaatte pelinne.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2. kausi [X360]

Eipähän ole vieläkään asentajaa näkynyt täällä. Nettiä ei siis ole vieläkään. Edelliset matsit pelaillut joulun aikaan. Lasku oli kyllä tullut, että puhelinpistoke on asennettu, mutta ainoa uusi johto näyttää menevän naapurin lukittuun varastoon?!
To-Pe-akselilla kerkeen varmaan itse sitten pelaamaan pelejä pois alta kun majailen eri osoitteessa silloin. Vähän voi ruosteessa olla siinä vaiheessa, mutta ei kai se niin vakavaa ole.
 
Ylös Bottom