Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Ok, halusin vaan tietää, että mikä on yleinen kanta tämmösissä tilanteissa.

Se on EA:n koodissa vikaa, eikä valitettavasti näin jälkikäteen tj:t tai kukaan muukaan voi vaikuttaa siihen tulokseen.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Lisätkää selvästi tuo sääntö, mitä tapahtuu jos peli katkeaa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Löytyiskö vielä joku liigalainen Flamesia vastaan näin myöhäisillassa? Online oon parasta aikaa...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

TJ:n hommat on tällä kellonlyömällä minun osalta päättyneet. Jaahas ja Pair4you jatkavat kahdestaan tästä eteenpäin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

en tiiä minkä takia mua tossa listalla ole?! mutta otin bluesin ku sitä ei kellekkää ollu merkattu
:confused:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Drafti on päättynyt!
17. Pecone - St. Louis

17. Pecone - Toronto

en tiiä minkä takia mua tossa listalla ole?! mutta otin bluesin ku sitä ei kellekkää ollu merkattu
:confused:

Öööö...Hetkinen, missäs tässä nyt mentiin vikaan? Muistaakseni heti tuon draftin jälkeen lähetin Pair4You:lle listan joukkueista jotka voisin ottaa ja minulle olikin merkitty St.Louis Blues tuohon Pair4You listaan. Mutta sitten tänään näin tuon mustekynän postauksen että hän on valinnut Bluesin. No katoin sitten ensimmäistä sivua tästä viestiketjusta ja siellä minulle Jaahas onki merkinny Toronton? En ole tosiaan liigaan kerennyt vielä liittyä kiireiden takia mutta tänään sen teen tuossa 15 jälkeen. Kumpukohan joukkue minulle nytten sitten on tarkoitettu?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Öööö...Hetkinen, missäs tässä nyt mentiin vikaan? Muistaakseni heti tuon draftin jälkeen lähetin Pair4You:lle listan joukkueista jotka voisin ottaa ja minulle olikin merkitty St.Louis Blues tuohon Pair4You listaan. Mutta sitten tänään näin tuon mustekynän postauksen että hän on valinnut Bluesin. No katoin sitten ensimmäistä sivua tästä viestiketjusta ja siellä minulle Jaahas onki merkinny Toronton? En ole tosiaan liigaan kerennyt vielä liittyä kiireiden takia mutta tänään sen teen tuossa 15 jälkeen. Kumpukohan joukkue minulle nytten sitten on tarkoitettu?

Olin tuolloin salibandypelissä, eli Pair4You merkkasi kyseisen sinulle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

aaweeFIN, SakeminHerttua ja Suttilansusi!
Tänään voitais pelata pois nuo 3.divarin pelit, ettei ne jää roikkumaan :)

Oon tänään linjoilla viimeistään 18--->

kiitos nam.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

4 divarilaisille tiedoksi olen pois ainakin perjantai iltaan asti, mutta paikalla varmasti ensiviikolla. ma ja ti iltaisin, ke ja to yöaikaan ja pe ja la päivä aikaan.
Sopivia peliaikoja saa ehdotella joko täällä tai sitten psn viestillä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Ja lisäys. Pair4You saa myös varoituksen käytöksestään/puheistaan aikaisemman episodin vuoksi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mites onko tuosta naur1s tilanteesta jotain tietoa kun on mustalla listalla? Saako hän pelata ollenkaan pelejä vai mikä on tilanne? Itse ei ainakaan eilen vielä tiennyt saako pelata vai ei? Tämä nyt kiinnostaa varmaan muitakin 1 lohkon divisioonalaisia.

3 divaril tiedoksi että Suttilansusi kerkee pelaileen tällä viikolla yöllä ja aamupäivisin. Herran viikonloppu aikataulusta en tiedä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mites onko tuosta naur1s tilanteesta jotain tietoa kun on mustalla listalla? Saako hän pelata ollenkaan pelejä vai mikä on tilanne? Itse ei ainakaan eilen vielä tiennyt saako pelata vai ei? Tämä nyt kiinnostaa varmaan muitakin 1 lohkon divisioonalaisia.

3 divaril tiedoksi että Suttilansusi kerkee pelaileen tällä viikolla yöllä ja aamupäivisin. Herran viikonloppu aikataulusta en tiedä.

naur1s potkaistaan hetimiten tuolta pois. Eli kyseistä vastaan ei pelata.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Ykkösdivarilaisille tiedoksi, että en ole ainut joka käyttää pleikkaria, joten älkää hätääntykö jos en vastaa kaikkiin pelipyyntöihin. :)
 
Ylös Bottom