Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Iso kiitos Kirwalle kun suostuit yhteiseen lopetukseen,muksu tipahti sohvalta jne... KIITOS
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pahoitteluni osallistumisesta liigaan. Mietin jo ennen ilmoittamista että onko tämä kannattava ratkaisu mutta nyt sitten taidan käyttää aikani muuhun, sekä ymmärrys ei riitä.

Olen jo aijemmin kritisoinut AHL teamien käyttämisestä ja sanonpa vain että ei hirveenä ymmärrys riitä jos vaikka hallitset peliä ja vastustajan molari poimii marjoja, kun oma imee mitä eriskummallisia maaleja. Jätetäänpä pelillinen itkeminen siihen kun osasyy löytyy kyllä itsesä.

Laittakaan vaikka mustalle listalle tai jotain mutta tuskin minua enää täällä näkyy. Miksan liigassa on otteluita riittämiin minun änärin peluihin.

Pahoittelut vielä kerran.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

TIEDONANTO

Käyttäjä Verenkantaja siirtyy hoitamaan divisioonaa. Hän on tästä lähin divisioonan vastuuhenkilö, joten älkää ihmetelkö kyseistä pelaajaa kun hän on jokaisessa lohkossa. Häntä vastaan ei myöskään pelata lukuunottamatta 3. divisioonaa, jossa hän pelaa omat pelinsä. Hän seuraa divisioonan säännön noudatusta ja pelien pelaamista, sekä on oikeutettu antamaan varoituksia ja laittamaan pelaajia mustalle listalle, kun sille on tarvetta.

Hänellä on kokemusta TJ hommista aikaisemmilta kausilta.

-SeRe
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Iso kiitos Kirwalle kun suostuit yhteiseen lopetukseen,muksu tipahti sohvalta jne... KIITOS

Eihä sitä täällä kukaan 1-1 tilanteessa turhaa yhteistä lopetusta pyydä :p Pidetää peli reiluna. Ei vissiin onneksi pahemmin käynyt kun niin nopeasti olit ottamassa uutta. Hyvä ja tiukka peli!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

***** ihan niinku SaiPalla pelais... koko ajan askeleen jäljessä muita ja 4 pelin jälkeen maaliero 4-1000000... mut yritetään räveltää liiga loppuun asti, eihän noita pelejä oo enää ku 25 jäljellä... :eek:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Iso kiitos Kirwalle kun suostuit yhteiseen lopetukseen,muksu tipahti sohvalta jne... KIITOS

Eihä sitä täällä kukaan 1-1 tilanteessa turhaa yhteistä lopetusta pyydä :p Pidetää peli reiluna. Ei vissiin onneksi pahemmin käynyt kun niin nopeasti olit ottamassa uutta. Hyvä ja tiukka peli!

Sopikaa sitten jatkatteko samasta tilanteesta samanlailla, vai aloitatteko alusta kokonaan keskenänne.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Olis parituntia aikaa nyt pelailla ykkösdivarissa matseja.

Kirwaa ja baritoni, jos ootte kuulolla ni haastetta vaan tulemaan :)

Ei taida mulla muita pelejä tässä sitten ollakkaan kun niin monta o lopettanu, ja 3 peliä oon pelannu jo :eek:

Divisioonat saattavat vielä täydentyä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pahoitteluni osallistumisesta liigaan. Mietin jo ennen ilmoittamista että onko tämä kannattava ratkaisu mutta nyt sitten taidan käyttää aikani muuhun, sekä ymmärrys ei riitä.

Olen jo aijemmin kritisoinut AHL teamien käyttämisestä ja sanonpa vain että ei hirveenä ymmärrys riitä jos vaikka hallitset peliä ja vastustajan molari poimii marjoja, kun oma imee mitä eriskummallisia maaleja. Jätetäänpä pelillinen itkeminen siihen kun osasyy löytyy kyllä itsesä.

Laittakaan vaikka mustalle listalle tai jotain mutta tuskin minua enää täällä näkyy. Miksan liigassa on otteluita riittämiin minun änärin peluihin.

Pahoittelut vielä kerran.

Mites tälläses tilantees toimitaan kun siellä muutama ehti Yakolevia vastaan pelaamaan 1 divaris taisipa Yakolev vielä hävitä kaikki pelinsä mitä ehti/halus pelata?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mites tälläses tilantees toimitaan kun siellä muutama ehti Yakolevia vastaan pelaamaan 1 divaris taisipa Yakolev vielä hävitä kaikki pelinsä mitä ehti/halus pelata?

Peli poistaa kaikki pelit, jotka on pelattu kyseistä henkilöä vastaan pisteistä, maalieroista jne. Ainoat jotka jäävät ovat pistepörssi pisteet ja torjuntaprosentit plusmiinuksilla sun muilla statistiikoilla.

Eli tässä tilanteessa ei tapahdu mitään.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Juu saapi riittää. Ei pää kestä ottaa turpaan koko aikaa, sekä tämän liigan johto on liian korruptoitunutta pyörittäämään tätä hommaa hyvin. Joten nähellään kun tavataan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pahoitteluni osallistumisesta liigaan. Mietin jo ennen ilmoittamista että onko tämä kannattava ratkaisu mutta nyt sitten taidan käyttää aikani muuhun, sekä ymmärrys ei riitä.

Olen jo aijemmin kritisoinut AHL teamien käyttämisestä ja sanonpa vain että ei hirveenä ymmärrys riitä jos vaikka hallitset peliä ja vastustajan molari poimii marjoja, kun oma imee mitä eriskummallisia maaleja. Jätetäänpä pelillinen itkeminen siihen kun osasyy löytyy kyllä itsesä.

Laittakaan vaikka mustalle listalle tai jotain mutta tuskin minua enää täällä näkyy. Miksan liigassa on otteluita riittämiin minun änärin peluihin.

Pahoittelut vielä kerran.

Pakko kompata.

AHL-joukkueilla pelaaminen ei vaan maistu, koska välillä tuurillakin on turhan suuri merkitys taitoihin nähden. Lisäksi tiedän etten ole niin hyvä, että tulisin koskaan nousemaan liigaan asti, vaan jauhaisin divaria hamaan tappiin asti, eikä se kiinnosta.
Toinen olisi tilanne, jos olisin heti ekalla kaudella päässyt liigaan, olisin nyt siellä keskitason jyrä. Ehkä.

furiell kiittää ja kuittaa, sekä poistuu divarista. Enkä aio osallistua ainakaan AHL-joukkueella mihinkään tulevaankaan liigaan. NHL on kuitenkin se ainoa oikea sarja.

Goodbye Syracuse Crunch, hello musta lista..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Juu saapi riittää. Ei pää kestä ottaa turpaan koko aikaa, sekä tämän liigan johto on liian korruptoitunutta pyörittäämään tätä hommaa hyvin. Joten nähellään kun tavataan.

Joskus meikäläisenkään kalloon ei oikein uppoa kommentit. On kurjaa jos häviäminen on syy lopettamiseen ja myöskään en ymmärrä liigan johdon syyttämistä. En usko, että porukoilla olisi valittamista tämän suhteen. Tietenkään kaikkia ei voi miellyttää tämä on selvä. Konflikteja tapahtuu kun sarjoja pelaa suurinumeroinen joukko pelaajia, joilla on eri persoonat ja suhtautumiset ja tavat. Lisäksi TJ henkilöiden käsissä on suuri vastuu, että tämä isonumeroinen joukko saadaan pelaamaan organisoidusti ilman häsläämistä. Mielestäni johtajisto on onnistunut hyvin. Olisin myös äärimmäisen kiitollinen saamaan palautetta muilta mitä mieltä he ovat asiasta, olemmeko?

Kiitos kuitenkin liigan pyörittämisestä arvostan kaikkea mitä teit liigan eteen ja toivon että teet joskus paluun. No hard feelings.

Pakko kompata.

AHL-joukkueilla pelaaminen ei vaan maistu, koska välillä tuurillakin on turhan suuri merkitys taitoihin nähden. Lisäksi tiedän etten ole niin hyvä, että tulisin koskaan nousemaan liigaan asti, vaan jauhaisin divaria hamaan tappiin asti, eikä se kiinnosta.
Toinen olisi tilanne, jos olisin heti ekalla kaudella päässyt liigaan, olisin nyt siellä keskitason jyrä. Ehkä.

furiell kiittää ja kuittaa, sekä poistuu divarista. Enkä aio osallistua ainakaan AHL-joukkueella mihinkään tulevaankaan liigaan. NHL on kuitenkin se ainoa oikea sarja.

Goodbye Syracuse Crunch, hello musta lista..

Ikävää, että AHL joukkueita syytetään näistä. Moni pääsarjan pelaaja on joutunut käymään AHL sarjan läpi (minä mukaan lukien, kuten Youngbloo_d ja Pair4You sekä monet muut arvostetut taiturit) ja ovat osoittaneet kanttinsa liigassa. Myönnän ettei tuo AHL herkkua ollut, mutta mielestäni divisioonan tuoma tiukka kilpailutilanne ja paine ovat sarjan suola. Ainakin minulla ne olivat, kun tajusin, että jokainen peli on pystyttävä voittamaan, jos mielii epäviralliseen SM-liigaan. Kuitenkin on hyvä muistaa, että jokainen AHL joukkue on suunnilleen samantasoinen jolloin nuo taidot itseasiassa korostuvat.

Hyvä huomionarvoinen heitto tähän, että NHL 11 SM-kisat pelattiin vielä pahemmilla, eli SM-liiga joukkueilla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Antti_J olet varasijalla seuraava, eli pääset liigaan ja saat Vancouver Canucksin jos otat paikan vastaan. Ilmoita foorumille jos otat paikan vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mielestäni liiga on hyvin järjestetty sääntöineen ja divarisysteemeineen. Karsinnat ja liigasta putoamisen mahdollisuus pitävät jännän äärellä. Taso pysyy kovana, ja pelkkä poffeihin pääseminen vaatii hyvän suorituksen. Pelipalkintojen mahdollisuus hyvä porkkana.
Uskottavuus onkin sitten vähän niin ja näin tällä hetkellä. Siinä vaiheessa kun foorumin ylläpito alkaa puuttua liigan asioihin, on jotain kenossa. Ja varsinkin siinä vaiheessa kun TJ:t antavat toisilleen varoituksia. Osasta ylläpidon viesteistä on puuttunut tietynlainen korrektius ja "kannustus". Itteäni vinoilut niin haittaa, mutta ehkä liigan uskottavuutta ja osaa pelaajista.

Draftikäytäntö tuntuu kyllä huonolta. Siihenhän voisi kehittää jonkun draftjuryn, joka setvii listat :) . Joillekin se varmaa on luontevaa, että ircci pauhaa päällä 24/7, mutta ainoana ratkaisuna siinä mennään mistä aita on matalin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Toivottavasti tämä viesti tavoittaa kaikki liigalaiset.

En tule pelaamaan liigapelejä jos en ole liigan chat-huoneessa. Turha lähetellä niitä kutsuja.

Alkaa pantaa kiristämään jo kun koko ajan ylänurkassa vilkkuu pelikutsu. En ole myöskään ainoa pleikkarini käyttäjä, joten kun olen itse pelaamassa ja haluan pelata liigamatseja, tulen chathuoneeseen. Kiitti ja kuitti.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mielestäni liiga on hyvin järjestetty sääntöineen ja divarisysteemeineen. Karsinnat ja liigasta putoamisen mahdollisuus pitävät jännän äärellä. Taso pysyy kovana, ja pelkkä poffeihin pääseminen vaatii hyvän suorituksen. Pelipalkintojen mahdollisuus hyvä porkkana.
Uskottavuus onkin sitten vähän niin ja näin tällä hetkellä. Siinä vaiheessa kun foorumin ylläpito alkaa puuttua liigan asioihin, on jotain kenossa. Ja varsinkin siinä vaiheessa kun TJ:t antavat toisilleen varoituksia. Osasta ylläpidon viesteistä on puuttunut tietynlainen korrektius ja "kannustus". Itteäni vinoilut niin haittaa, mutta ehkä liigan uskottavuutta ja osaa pelaajista.

Draftikäytäntö tuntuu kyllä huonolta. Siihenhän voisi kehittää jonkun draftjuryn, joka setvii listat :) . Joillekin se varmaa on luontevaa, että ircci pauhaa päällä 24/7, mutta ainoana ratkaisuna siinä mennään mistä aita on matalin.

Juurikin samaa mieltä. Ja tosiaan itsekin ymmärrän miten paljon töitä liigan pyörittäminen vaatii ja siitä respectiä liigan johdon suuntaan että vapaaehtoisesti tätä pyöritätte. Kehitettävistä asioista olen sammugin kanssa samaa mieltä ja ehkäpä uusien sääntömuutosten tai käytäntöjen vaihdossa voisi mielipidettä tiedustella myös liigan ytimeltä eli pelaajilta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Ikävää, että AHL joukkueita syytetään näistä. Moni pääsarjan pelaaja on joutunut käymään AHL sarjan läpi (minä mukaan lukien, kuten Youngbloo_d ja Pair4You sekä monet muut arvostetut taiturit) ja ovat osoittaneet kanttinsa liigassa. Myönnän ettei tuo AHL herkkua ollut, mutta mielestäni divisioonan tuoma tiukka kilpailutilanne ja paine ovat sarjan suola. Ainakin minulla ne olivat, kun tajusin, että jokainen peli on pystyttävä voittamaan, jos mielii epäviralliseen SM-liigaan. Kuitenkin on hyvä muistaa, että jokainen AHL joukkue on suunnilleen samantasoinen jolloin nuo taidot itseasiassa korostuvat.

Hyvä huomionarvoinen heitto tähän, että NHL 11 SM-kisat pelattiin vielä pahemmilla, eli SM-liiga joukkueilla.

No tottakai taidot korostuvat pidemmän päälle, ja kuten itse sanoin, omani eivät luultavasti koskaan riitä pääsarjaan asti. Kaikki rispektit ainakin itseltäni niille, jotka ovat jaksaneet koko divarivaiheen läpi kahlata ja kaiken lisäksi nousseet vielä liigaan.
Änäri on hauska peli, mutta hauskuus tavallaan loppuu, kun joutuu joka kerta kiristelemään hampaita, koska AHL-joukkueille ei vain sovi sama pelityyli kuin isoveljilleen.

Toinen, mielestäni jopa tärkeämpi syy on se, että AHL-joukkueet eivät sytytä. Itselläni hokifanina suuri osa peli-ilosta syntyy juuri "oikeiden" pelaajien ohjaamisesta ja juuri niistä NHL-joukkueista. Niitä vartenhan tätä peliä tehdään.
Pahoittelen typerää paatostani, mutta ehkä joku tajusi pointtini.

Niin ja kehitysehdotus? Itse laittasin rohkeanröyhkeästi divariin NHL-joukkueet ja niillekin arvontaan perustuvan varausjärjestelmän. Ja lisäksi jossain vaiheessa näkisin mahdollisena useamman divarin (vrt. Liiga <-- "Mestis" <-- "Suomi-sarja"), joissa voisi nousta seuraavaan. Ainakaan itselläni se itseisarvo ei ole valtakunnan korkeimmalla sarjatasolla pelaaminen, vaan se, että alla on änärijengi ja vastassa 29 halukasta pelaajaa. Toki palkinnot ja muut vastaavat divareissa ei tässä ratkaisussa toimisi, mutta aina on hyvä herättää ajatuksia?

Niin ja jottei ihan höpöksi menis, niin kaikki kunnia liigan ylläpidolle. Teette erittäin hyvää työtä ja paljon vapaaehtoishommia, eikä varmasti ole mukavaa kuunnella nurinaa, koska kaikkia on mahdoton miellyttää.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Juu kiitoksia edellisistä palautteista, jatketaan noiden puintia.

Asiaan. mikekki siis jätti leikin kesken ja basbar89 nousee tämän tilalle.

basbar89 ja Antti_J siis saavat kilpailla kumpi saa Vancouver Canucksin ja kumpi Colorado Avalanchen. Vieläkin toivoisin mikekiltä jonkinlaista vahvistusta syystä eroamiselle, joka olisi mukava kuulla. Tässä meni kuitenkin yksi Suomen parhaimmista pelaajista juuri. Mahdollisesti ensi kaudelle comeback? Ota toki yhteyttä, vaikka privana jos ei muuta mikekki.
 
Ylös Bottom