Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Se ois omalt kohdalta sitte runkkari taputeltu. Talonyhtiön kaapeliverkko muuttu soneraan ja ens viikkoo menee ennenku tähän lafkaa saadaa taas toimiva nettiyhteys. Joku kuus pelii jäi ehkä kautta pelaamatta. Arvon TJ:t tekee mitä parhaaks näkee.

Äläs nuolaise ennen kuin tipahtaa :p

FINSeRe
Last Sign-in 11 days ago :/

Jeps, olin kiinni viime viikonlopun :D Eipä hätiä huomenna onlinessa, ja muutenkin ennen kauden alkua oli tuo plan, joka sitten julkistetaan kohta puoleen.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

EA:n tulos on voimassa oleva tulos, eikä sitä voida perua johtajien toimesta. Kuitenkin jos peli kaatuu siten, että tulosta ei merkattu, niin peli jatkuu siitä tilanteesta ja siitä paikasta, mihin se jäi.

Kyseinen on sääntö etusivulta ja kaikkein näkyvimmältä paikalta. Tästä syystä nipspektin sääntöjen rikkomista ei katsota hyvällä ja rangaistusta mietitään.

Tapaus: Raimo41 johti ensimmäistä peliä 2-0, kunnes peli kaatui. Peliä ei merkattu. Seuraavassa pelissä Raimo41 kyseli maalejaan, jotta tilanne saadaan tasattua. Näin ei kuitenkaan käynyt ja nispekt käytti Raimo41:n viestittelyt hyväkseen voittamalla tämä suurilukuisesti.

Ratkaisu: Ei päätetty.

-SeRe
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

No kohtuu nolo....kaveri alko pukkaa viestejä joskus tokan ja kolmannen paikkeilla ilmeisesti olettaen että alan lukemaan niitä kesken pelin. Arvoisa raimo ois voinu ihan hyvin ilmottaa ennen matsia mikäli tahtoo jotain etuisuuksia nauttia tähän merkityksettömään runkosarjan matsiiin, ilomielin oisin jättäny herran vaikka tekemään tyhjiin maaleja kunhan saa runkosarjan pelit vaan taputeltua jos tappio noin korpee raimoa. eikä tarvi nimitellä pelin jälkeen vähemmsitön edustajiksi tai muutenkaan itseään manuaalisesti tyydyttelijäksi vaikka kuinka hatuttaisi.

Lisätään vielä senverran etten pelannu etes tosissaan ja raimo ois saanu aika kyytiä mikäli olisin laittanu kakosvaihteen sisään, joten turha puhua mistään tilanteen hyväksikäytöstä jos ei vaan taidot riitä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Niin, elikkäs oletin ennen peliä, että kaveri on perillä liigan säännöistä ja älyää antaa minulle ne 2 maalia eteen heti pelin alkuun. Noh, näin ei tapahtunut, joten yritin laittaa kesken ensimmäisen erän viestiä hänelle asiasta, mutta paussiaika ei kuitenkaan riittänyt, joten peruutin nopeasti ja palasin peliin, ettei kaveri käy tekemässä vapaasti mulle maaleja. Sitten ensimmäisellä erätauolla yritin samaa, mutta menin vahingossa painamaan X:ää ja animaatiot skippaantuivat jolloin aikaa olisi ollut sama ja se ei riittänyt viestin kirjoittamiseen. Kaikki paussit käytetty itseltäni, joten ainoa mahdollisuus on jättää 2 erätauon uusinnat pyörimään ja kirjoittaa viesti ja näin tein. Nispektillä oli oma paussinsa käyttämättä, joten hän kerkeisi siis helposti lukaisemaan viestini ennen 3 erän alkua, eipähän lukenut. Viskoin kolmannen erän alkuun kiekon pari kertaa katsomoon, että kerkeisin laittamaan äijälle viestin:LUE! . Tilanne siis 2 erätauolla minulle vielä 3-2, ja maalien kanssa olisi ollut se 5-2 ja voin taata, että tuo kaveri ei olisi minua vastaan siitä sillasta enään noussut.

Jaa niin oisit pyörittänyt mua miten vaan?? Tänään tein puoli minuuttia pelin aloituksesta avausmaalin, ensimmäisessä pelissä johdin jo 8min kohdalla 2-0 ja peli jäätyi, hmm.......

E. pakko vielä lisätä, merkityksettömät runkosarjan ottelut? Surffailet siis mielummin jumbosijalla kuin yrität hakea mahdollisimman mieluisaa vastustajaa playoffeihin? Selvä...

Ja vähemmistön edustaja? Kerro toki missä kohtaa.. Anteeksi otit varmaan mulkku sanasta itseesi jotenkin kun noin harmittaa, tarkoitin tällä vain idioottia, thats all.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Jahas meillä on siis täysin eriävä mielipide pelin kulusta;D Jos viittisit nyt vaan kertoo miten peli meni niin ei tarvis pahkuloida tätäkään sen enempää....Kuten sanoin niin pelillä ei ollu sen suurempaa merkitystä mulle kuten ei ollu silloin sunnuntaina krapulassa vääntäessä(silloinki hävisin ihan pystyyn jollekki) ja sait siinä heti maalin ku ei jaksanu puolustaa. 2-2 tais olla ekan jälkee ja et tosiaan siinä vaiheessa marissu maalien perään, marina alko vasta ku johin tokassa 4-3 ja tiesit itekki että tää on hävitty peli...Enkä niele totakaa et vahingossa jottai oot sääjelly ekalla tauolla, vaan oot hurmiossa halunnu kentälle ja nöyryyttämään,sitte ku asiat ei mennykkää niinku piti niin häjissää jottai viestejä aloit pukkaa. Kiekon nakkasit yhen katsomoon mutta seki tais olla missclikki ja ne sun viestit oli jottai lue ja ??? mittaisia.

Naama irvessä koitit pelata kuiteski mutta olin vaan parempi vaikken tosissaan koittanukkaa.Mutta jos se saa paremman mielen niin sovitaan että hävisit noihin viestien rustailuun. Ja kyllä mulle on ihan sama kuka tulee vastaan, mieluummin kuiteski Gendik,Stenis tai YB koska ne on kovia vastustajia jotka ois mukava voittaa( tämä ei tarkoita ettei muut ois kovia,mutta noita vastaan on enemmän historiaa kuin muita)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Joo, miulle riittää. Jengiä ei kiinnosta pelata pelejä, joka asiasta pitää ottaa hirveet angstit jne. Nyt muut liigalaiset luulee et lopetan sen takia et ei pelit "oikein" kulje. Syy ei todellakaan ole se vaan yleinen urpoilu n. 30% pelaajista. Ja luulkoot mitä luulee, ne ketkä miun pelaamisesta mitään tietää niin ne tietää et miksi lopetan. Ja saa laittaa bannia vaikka loppuelämäksi, ei ollut TJn suuntaan tämä viesti vaan pelaajille.

Muutenkin ihme perseilyä ollu, kukaan ei kysele peliajoista, itse lopetin niitten perään kyselemisen jo viikko sitten ku huomasin että ketään ei kiinnosta vit*******!

Ja kehtaa pojat tapella yhen pelin tuloksesta... katselkaa sinne sarjataulukon alapäähän ja lopettakaa tuo kitinä!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Blaa blaa blaa...

No huhhuh mitkä setit osasit taas vetää, pakko sanoa. Miksi kuitenkin jaksat puolustella mitä hienoimmilla (teko)syillä jos se peli ei merkannut sulle paskaakaan? :D

Ja usko pois, todellakin yritin laittaa viestejä aiemmin kuin 2 erätauolla, tältäkin ois vältytty jos kaveri lukis säännöt ennen kun lähtee liigaan mukaan. Ja sen kiekon nakkasin tasan 3 kertaa sen laidan yli, että herra voisi ottaa sen pause. Ja lukea sen viestini, 3 kertaa jouduin vielä lähettämään kesken kolmannen erän viestejä lue!, mutta ei mennyt jakeluun.

En jaksa ottaa ees tähän asiaan kantaa, ennen kun sulla on jotain toodella tärkeää sanottavaa..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Säännöissä sanotaan '' Kuitenkin jos peli kaatuu siten, että tulosta ei merkattu, niin peli jatkuu siitä tilanteesta ja siitä paikasta, mihin se jäi.'' Se kumpi ei antanut maaleja, vaan jatkoi peliä on syyllinen. Piste.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Säännöissä sanotaan '' Kuitenkin jos peli kaatuu siten, että tulosta ei merkattu, niin peli jatkuu siitä tilanteesta ja siitä paikasta, mihin se jäi.'' Se kumpi ei antanut maaleja, vaan jatkoi peliä on syyllinen. Piste.

Juurikin näin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Alkaa pikku hiljaa menee hermo tähä EA:seen, kolmesta pelaamastani matsista on nyt kahdessa jäätynyt, ja molemmista 3-0 tappio... Toista ottelua vielä johdin toisessa erässä, toinen tasan, myöskin toista erää... 2 aivan turhaa tappiota, raivostuttavaa. :mad:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Alkaa pikku hiljaa menee hermo tähä EA:seen, kolmesta pelaamastani matsista on nyt kahdessa jäätynyt, ja molemmista 3-0 tappio... Toista ottelua vielä johdin toisessa erässä, toinen tasan, myöskin toista erää... 2 aivan turhaa tappiota, raivostuttavaa. :mad:

No se on tosiaan EA, kuten monena vuonna toistanut :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

No se on tosiaan EA, kuten monena vuonna toistanut :)

on se ny perskele kumma ku eivät osaa tehä toimivaa peliä.. :D tai no, pikemminkin viitsi, ku peli viedää anyways saman tien käsistä, kuhan kannessa lukee nhl nii kauppa käy.. :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Ne joilla mua vastaan vielä pelaamatta (aika moni) niin oon huomenissa illemmalla pelailemassa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Deanerillä runkkis paketissa..

Yks peli pelaamatta, mutta Donkameni ei oo 8pvä ollu onlinessa niin en jaksa uskoa, että peli tulisi pelattua..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Jamsku, Lateksii ja Donkameni tänään koko loppuilta aikaa pelata! Nyt linjoille :(
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Elikkä Runkosarja tilannetta katostaan huomenna, eli lähtökohtainen deadline HUOMENNA iltapäivällä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pahoittelut, etten kerinnyt vastaamaan muutamalle kutsujalle tänään.
Jatkodivari pelit pitäis melkein saada taas tällä arkiviikon aikana pelatuksi tai ainakin suurinosa, joten huomenna illasta klo.18 eteenpäin oon linjoilla.

Suttilansuden kanssa on vaihteeksi joitain yhteysongelmia, joten saas nähdä, saadaanko pelatuksi. Toivottavasti ei ole kummallekaan ratkaisevat 2 pistettä kyseessä.
 
Ylös Bottom