Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2
Niin, elikkäs oletin ennen peliä, että kaveri on perillä liigan säännöistä ja älyää antaa minulle ne 2 maalia eteen heti pelin alkuun. Noh, näin ei tapahtunut, joten yritin laittaa kesken ensimmäisen erän viestiä hänelle asiasta, mutta paussiaika ei kuitenkaan riittänyt, joten peruutin nopeasti ja palasin peliin, ettei kaveri käy tekemässä vapaasti mulle maaleja. Sitten ensimmäisellä erätauolla yritin samaa, mutta menin vahingossa painamaan X:ää ja animaatiot skippaantuivat jolloin aikaa olisi ollut sama ja se ei riittänyt viestin kirjoittamiseen. Kaikki paussit käytetty itseltäni, joten ainoa mahdollisuus on jättää 2 erätauon uusinnat pyörimään ja kirjoittaa viesti ja näin tein. Nispektillä oli oma paussinsa käyttämättä, joten hän kerkeisi siis helposti lukaisemaan viestini ennen 3 erän alkua, eipähän lukenut. Viskoin kolmannen erän alkuun kiekon pari kertaa katsomoon, että kerkeisin laittamaan äijälle viestin:LUE! . Tilanne siis 2 erätauolla minulle vielä 3-2, ja maalien kanssa olisi ollut se 5-2 ja voin taata, että tuo kaveri ei olisi minua vastaan siitä sillasta enään noussut.
Jaa niin oisit pyörittänyt mua miten vaan?? Tänään tein puoli minuuttia pelin aloituksesta avausmaalin, ensimmäisessä pelissä johdin jo 8min kohdalla 2-0 ja peli jäätyi, hmm.......
E. pakko vielä lisätä, merkityksettömät runkosarjan ottelut? Surffailet siis mielummin jumbosijalla kuin yrität hakea mahdollisimman mieluisaa vastustajaa playoffeihin? Selvä...
Ja vähemmistön edustaja? Kerro toki missä kohtaa.. Anteeksi otit varmaan mulkku sanasta itseesi jotenkin kun noin harmittaa, tarkoitin tällä vain idioottia, thats all.