Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Ensimmäisen sopivan välin voisin kuvitella olevan jossain huomisen klo 16-17 kohdilla ja siitä eteenpäin. Tietenki ikinä ei tiedä mitä tulee tapahtumaan mut näin täs vaiheessa.

Siinä vaiheessa mennään jo porukoiden jouluruuille osa 2..

Et huomena aamupäivästä kerkee? Tai sitten voidaan joskus illalla katsoa...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Viettäkää ne joulut nyt rauhassa ja unohtakaa stressi nyt. Aikataulua venytetään sitten, eli ei huolta. Joulu kuitenkin kerran vuodessa :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Joulut vietetty ja toisen kierroksen pelit pelattu. Oli ihan tiukkoja pelejä, saa nähä miten jatkossa. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Itse voisin tulla jyräämään divaria jos paikkoja löytyy. Löytyykös?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pecone, huomenna kello 17 jälkeen on aikaa pelata. Myös perjantai päivä käy.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Hoonelin lisäilin jouluaattona kaveriks, vieläkään ei ole hyväksynyt. Koska kerkeisit pelaamaan?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pecone, huomenna kello 17 jälkeen on aikaa pelata. Myös perjantai päivä käy.

Voi olla etten tänään kerkee pelaan ollenkaan. Huomenna päivällä olen töissä joten sekään ei onnistu. Yritän jotenki järjestellä aikaa jos esim sunnuntaina pääsis pelaileen tai sitten menee ens viikon alkuun.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Voi olla etten tänään kerkee pelaan ollenkaan. Huomenna päivällä olen töissä joten sekään ei onnistu. Yritän jotenki järjestellä aikaa jos esim sunnuntaina pääsis pelaileen tai sitten menee ens viikon alkuun.

Otetaanpa sen verran takaisin että voisinki huomenna päivällä pelailla. Käykö esim joskus 12 aikaan?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Ei voi sanoa muuta kun tämä konsolifin on aivan vitsi..
***** kuka tätä rupeaa pitämään kun ylläpitäjät pupeltavat tämän paskaksi..
Kiitti ylläpitäjät olette onnistuneet pilaamaan hyvätasoisen liigan kun jaahas bännittiin.. :mad:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Millos seuraava liiga alkamas? vois sitä vähä tulla kokeilee miten nää vs pelit sujuu nykyää
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pete, mulle sopis pelata nyt tai sitten huomenna ysin jälkeen. Näyttää siltä, että jos joku ei ota tätä koko hommaa omille harteilleen, niin liigassa ei nähdä tulevaa kautta. Olisi kuitenkin mukavaa jos joku jaksaisi järjestää näitä liigoja, ovat mukava piristys tylsiin online vs peleihin. :)
 
Ylös Bottom