Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Columbus 3-0 Philadelphia

Tollasta peruskiekkoo, kahessa pelissä pistin tauluun historialliset 6-1 lukemat :D Kiitos juhalle peleistä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Voisko ton toisen keikan alkaa pelaamaan alta pois vaikka samntien? Joulu ja Uusi vuosi kuiteski sellaista aikaa ettei välttämättä oo koneella ketään jos reissuja pukkaa päälle......
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Voisko ton toisen keikan alkaa pelaamaan alta pois vaikka samntien? Joulu ja Uusi vuosi kuiteski sellaista aikaa ettei välttämättä oo koneella ketään jos reissuja pukkaa päälle......

En ole varma onnistuuko, mutta jos onnistuu totta kai olkaa hyvät :) Sano sitten tänne onnistuiko :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

RANGAISTUS

Elikkä nyt joudun vasta rankaisemaan vanhasta rikkeestä liigapelaajaa nispektiä. Kyseinen siis ei antanut maaleja vastustajalle, vaikka tämä oli pyytänyt. Tarkoitukseni oli rankaista tätä siten, että näiden pelaajien mahdollisessa kohtaamisessa nispekt menettäisi voiton Raimo41:lle, mutta eipä onnistu kun eivät kohtaa kuin vasta finaalissa jos kohtaavat.

Rangaistus: Seuraavalla kierroksella ensimmäinen peli on luovutettava nispekt:n toimesta siten, että Pete_Q saa 1-0 johdon sarjaan. Pelin on siis päätyttävä 3-0. Pete_Q pitää huolen, että näin myös käy (eli vastustaja häipyy pelistä parin minuutin jälkeen).

-SeRe
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Rammulle ny myös laitettu PSN:n kautta pelikutsua..

Mut kaveri ei ole 5pvä ollu onlinessa..

Et voihan olla, että kaveri ei tiedä muitten poispotkimisesta ja luulee et on ulkona poffeista..


Toivottaan et saan kaverin kiinni ja saadaan pelit pois alta..

Jos Rammu täälä pyörit niin ilmoittele koska kerkeisin pelaamaan.. Aika käy kohta vähiin..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Rammulle ny myös laitettu PSN:n kautta pelikutsua..

Mut kaveri ei ole 5pvä ollu onlinessa..

Et voihan olla, että kaveri ei tiedä muitten poispotkimisesta ja luulee et on ulkona poffeista..


Toivottaan et saan kaverin kiinni ja saadaan pelit pois alta..

Jos Rammu täälä pyörit niin ilmoittele koska kerkeisin pelaamaan.. Aika käy kohta vähiin..

Juu ei viitsi Joulun takia hirveästi pitkittää play-offeja, että Jouluakin pääsee viettämään ilman stressiä.

Pystytkö muuten Young tulemaan IRC?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Juu ei viitsi Joulun takia hirveästi pitkittää play-offeja, että Jouluakin pääsee viettämään ilman stressiä.

Pystytkö muuten Young tulemaan IRC?

En nyt pysty, hallitukselta tuli käsky et nyt kuusta hakemaan :)

Oisko ollu jotain tärkeetä? Jos on niin pistä tänne vaikka privaan messagee..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Minnesota (stenis19) - Nashville (J_T_S_81) 0-3

aivan loistavat väännöt oli. erittäin iso käsi vastustajalle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Joo penalttia kehiin vaan;D Mielellään kuiteski otan sen tahallisen tappion pitemmällä sarjassa ku ekassa pelissä.Ei ehkä kestä jos EA nakkaa taas ulos vaikka 2-2 tilanteessa sitte.....u see the point??
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Joo penalttia kehiin vaan;D Mielellään kuiteski otan sen tahallisen tappion pitemmällä sarjassa ku ekassa pelissä.Ei ehkä kestä jos EA nakkaa taas ulos vaikka 2-2 tilanteessa sitte.....u see the point??

Juu eli pelaatte sitten käytännössä Pete_Q kahdesta voitosta ja sinä kolmesta. Kuitenkin jos pätkäisee Peten hyväksi se lasketaan sitten rangaistukseksi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Kysyn vielä tästäkin liigasta samaa, elin olen seuraillut näitä liigoja aika usein ja nyt kun vihdoin oma painos tuli postista, niin kysyn että koskas pääsisin itse mukaan karkeloihin? Taitoa ei välttämättä paljoa ole, mutta ei se divareissakaan pelailu haittaa ja häviämiseen on totuttu ;).
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Kysyn vielä tästäkin liigasta samaa, elin olen seuraillut näitä liigoja aika usein ja nyt kun vihdoin oma painos tuli postista, niin kysyn että koskas pääsisin itse mukaan karkeloihin? Taitoa ei välttämättä paljoa ole, mutta ei se divareissakaan pelailu haittaa ja häviämiseen on totuttu ;).

Juu pitää katsoa josko ensi kaudella tammikuun aikana. Sille sitten oma ketju kun on sen aika.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Joo elikkä minun ja bahrainin välistä playoff kierrosta ei päästä pelaamaan bahrainin lomamatkan takia. Hän pääsee pleikkarille vasta vuodenvaihteen jälkeen, eli minä pääsen nyt siis toiselle kierrokselle tästä luovutusvoitolla(?).

T.Raimo41
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Joo elikkä minun ja bahrainin välistä playoff kierrosta ei päästä pelaamaan bahrainin lomamatkan takia. Hän pääsee pleikkarille vasta vuodenvaihteen jälkeen, eli minä pääsen nyt siis toiselle kierrokselle tästä luovutusvoitolla(?).

T.Raimo41

Juu se on tehtävä sitten näin. Harmi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mites tuo jatkolohko, kun voitin sen niin pääsenkö seuraavalle kaudelle vai? (tosin wekinholta jäi pelejä pelaamatta, että olisi voinut tulla ohi) Ja saako tuosta top-3 sijoituksesta jonkun t-paidan. :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mites tuo jatkolohko, kun voitin sen niin pääsenkö seuraavalle kaudelle vai? (tosin wekinholta jäi pelejä pelaamatta, että olisi voinut tulla ohi) Ja saako tuosta top-3 sijoituksesta jonkun t-paidan. :D

Juu T-Paitoja tosiaan tulee TOP-3:lle. Juu ja todennäköisesti pääset kyllä seuraavalle kaudelle, vaikka ensi kauden kuviot ovatkin hieman auki. Kohta puoleen katellaan. Pitääpi ensin VK:n kanssa jutella. Ilmoittelen sitten.
 
Ylös Bottom