Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

taitaa olla arvon tj:llä seittemän päivää viime visiitistä. (ja joo, tiedän et oo armeijassa) enkä täs sua tarkottanu vaa yleisesti ku kukaa enää pelaile pelei. muutama muu nimimerkki vaa ketä koitellu kysellä peleihi, ei oo vaivautunu edes vastailemaan.

Näitä selvitellään sitten viikonloppuna.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Joo onhan tässä liigassa aika hiljasta, pitäis pelata muutama peli vielä mut kerrankin ku on samaan aikaan paikalla nii herrat ei vastaa.

Ihme touhua :mad:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pääsisikö muutamat kaverit divarin jatkolohkossa pelaamaan ennen vkl/vkl aikana? Pelaamatta taitaa olla verenkantajaa, snubua ja kirwaa (pelattiin mutta joukkueen vaihto nollasi tuloksen, luonnollisesti) vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Jees, edelleen puuttuu samat kolme (Snubu81, verenkantaja ja aaweeFIN) matsia jatkodivarissa. Lähetin nyt kaikille psn-kaveripyydön, jottei tarvitsisi aina käynnistellä änäriä nähdäkseni oletteko linjoilla vai ette ja jotta saataisiin pelit sovituiksi, kun se ei näköjään tätä kautta ainakaan onnistune. Snubu tosin pari kertaa yritti kutsua toissapäivänä ja itsekin heitin kerran kutsun takaisin, mutta ilmeisesti meni pelailut ristiin.
Huomenna voisin todennäköisesti esimerkiksi pelailla klo.16 pari peliä.
Lauantai lienee hyvin kiireinen, mutta sunnuntaina on hyvin aikaa ja ilmeisesti tuolloin pitäisi saada pelit viimeistään pelattua.

Lisäys: Tänäkin iltana EHT-ottelun jälkeen olen varmaankin linjoilla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pääsisikö muutamat kaverit divarin jatkolohkossa pelaamaan ennen vkl/vkl aikana? Pelaamatta taitaa olla verenkantajaa, snubua ja kirwaa (pelattiin mutta joukkueen vaihto nollasi tuloksen, luonnollisesti) vastaan.

Voin tulla tänää antaa sen voiton tos yheksän jälkee?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Olis pelaamatta vielä jbbsr,donkameni,lateksii,rammari ja jamsku koskahan kerkeisitte pelata ? ei ole kyllä onlinessa näkyny vaikka itse oo ollu aktiivisesti linjoilla tälläkin viikolla !
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Pairi, Jbbsr, Koojiis, Lateksii

Nyt vähän vauhtia tähän touhuun!

Oon tänään ja huomenna aika usein päivystämässä. (laittakaa viestiä jos en satu olemaan paikalla)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

JYRÄHDYS


Aktiivisuus on täysin perseestä. Olen jo potkinut yhteensä 8 vähiten pelannutta, mutta silti otteluja pelaamatta:


Pair4You - Pete_Q
J_T_S_81 - SeReFIN
jamsku - Samsonai17
osmose76 - Meadow69

Pair4You pelaa ainoastaan BF3 ja kehotuksistakaan ei suostu pelaamaan. jamsku ja Meadow69 offline 6 päivää.

AIKAA MUUTAMA TUNTI PELATA
 
Oon yheksän jälkee seuraavan kerran linjoilla jos sere sillon kerkeet enää pelaamaa tai en tiedä mikämmeillä ees on deadline liigas. Mut jos ei sillon keretä ni sit jää pelaamatta koska aikasemmin en mitenkää pääse paikalle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Oon yheksän jälkee seuraavan kerran linjoilla jos sere sillon kerkeet enää pelaamaa tai en tiedä mikämmeillä ees on deadline liigas. Mut jos ei sillon keretä ni sit jää pelaamatta koska aikasemmin en mitenkää pääse paikalle.

Pääsen vasta keskiviikkona seuraavan kerran ja olen 20 asti. Ajattelin että siinä 16 oltaisiin pelattu, mutta ->
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Divarista ei mitään tietoa. Omat pelini olen pelannut aikoja sitten pois ja viimeeksi kävin katsomassa tilannetta joku 2vkoa sitten.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

JYRÄHDYS


Aktiivisuus on täysin perseestä. Olen jo potkinut yhteensä 8 vähiten pelannutta, mutta silti otteluja pelaamatta:


Pair4You - Pete_Q
J_T_S_81 - SeReFIN
jamsku - Samsonai17
osmose76 - Meadow69

Pair4You pelaa ainoastaan BF3 ja kehotuksistakaan ei suostu pelaamaan. jamsku ja Meadow69 offline 6 päivää.

AIKAA MUUTAMA TUNTI PELATA


Eli tänäänkö jo selvitetään nuo poffiparit? Aloitellaanko poispotkimisten jälkeen saman tien vai miten...? Eipä kateeksi käy selvitellä tätä soppaa...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Eli tänäänkö jo selvitetään nuo poffiparit? Aloitellaanko poispotkimisten jälkeen saman tien vai miten...? Eipä kateeksi käy selvitellä tätä soppaa...

Aikalailla aloitellaan.. Ihan hirveätä.. Tuol näkyy nyt Pair4You ja Pete_Q onneksi onlinessa samaan aikaan jos ne saisivat pelinsä pelattua. Tuolla sitten nuo jotka 6 päivään onlinessa olleet. Paras kai potkia ne.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

J_T_S_81 Tulen ps3:lle 20.30 ja silloin on viimeiset mahdollisuudet pelata.

Pair4You:lla ja Pete_Q:lla sama homma. Pelit pelatuksi nyt.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

potkit sitte liigasta? pelasin pelit yhtälukuun ottamatta jo alkuperäiseen aikarajaan mennessä ja (siihen mennessä en kyseistä jantteria saanut pelaamaan eli senkin olisin pelannut) ja nyt sitten minä olen ei aktiivinen kun en itse ole pystynyt pelaamaan jatkoajalla???? hienoa homma jatkakaa samaan malliin.
 
Ylös Bottom