Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

furiell mukana jo ekalla kaudella divarissa, ja lähtee nyt siellä uusimaan täysin perseelleen mennyttä suoritusta!

No kai määkin liigassa jatkan nyt kun on enempi aikaa ja joulukuuksi hommaan adsl:n

Annoin pikkusormen EASHL:lle ja se vei koko käden. Peheellisenä säännöllisessä päivätyössä käyvänä sunnuntaipelaajana on pakko todeta, että aika ei yksinkertaisesti riitä molempiin, ja 30 pelin tahkoaminen kolmessa viikossa EAHSL-pelien lisäksi tuntuu jokseenkin mahdottomalta tehtävältä. Niinpä luovuttaisin oman liigapaikkani karsintavastustajalleni jbbsr:lle, joka jäi kutkuttavissa karsintäväännöissä kismittävästi muutaman minuutin päähän liigapaikasta. Varmasti olisi kaverille mieluisa yllätys ;)

Kaiken kaikkiaan liigasta jäi hyvä maku suuhun, vaikka pelikaverien metsästäminen ja osuminen linjoille samaan aikaan alkoikin deadlinen häämöttäessä pikkuisen stressaamaan. Ehkäpä joskus tulevaisuudessa palataan mukaan mikäli EASHL-ura ei urkene :)

Kiitos ja kumarrus liigan vetäjille mallikkaasti organisoudusta liigasta, sekä kaikille kanssapelaajille hyvistä peleistä! Tsemppiä uuteen kauteen!

Annoin pikkusormen EASHL:lle ja se vei koko käden. Peheellisenä säännöllisessä päivätyössä käyvänä sunnuntaipelaajana on pakko todeta, että aika ei yksinkertaisesti riitä molempiin, ja 30 pelin tahkoaminen kolmessa viikossa EAHSL-pelien lisäksi tuntuu jokseenkin mahdottomalta tehtävältä. Niinpä luovuttaisin oman liigapaikkani karsintavastustajalleni jbbsr:lle, joka jäi kutkuttavissa karsintäväännöissä kismittävästi muutaman minuutin päähän liigapaikasta. Varmasti olisi kaverille mieluisa yllätys ;)

Kaiken kaikkiaan liigasta jäi hyvä maku suuhun, vaikka pelikaverien metsästäminen ja osuminen linjoille samaan aikaan alkoikin deadlinen häämöttäessä pikkuisen stressaamaan. Ehkäpä joskus tulevaisuudessa palataan mukaan mikäli EASHL-ura ei urkene :)

Kiitos ja kumarrus liigan vetäjille mallikkaasti organisoudusta liigasta, sekä kaikille kanssapelaajille hyvistä peleistä! Tsemppiä uuteen kauteen!

Ikävä kyllä tässä tapauksessa paikka menee tällöin sääntöjen mukaan ensimmäiselle varapaikalle, eli parhaalle divisioonapelaajalle joka ei noussut. Tässä tapauksessa siis Verdatille. Seuraava varapaikka on jbbsr:llä siis.

Varausvuorot:

1 .Verdat
2. Meadow69
3. Rammu
4. koojis
5. j4r1-
6. Bahrain12345
7. osmose_76
8. Tumppimies
9. JulBeR000
10. Raimo41

11. jamsku
12. Tonitsi
13. sammug_84
14. Juha96
15. Terppo
16. Pair4You

17. Pecone
18. Miksa81
19. nispekt
20. Samsonai17
21. Donkameni
22. Rammari
23. J_T_S_81
24. FINSeRe

25. mustekyna
26. stenis19
27. Lateksii
28. Mikekki
29. Youngbloo___d
30. gendlik

Varaukset on arvottu varausryhmittäin käyttäjän Verdat kanssa.

Varaustilaisuudessa tulee olla paikalla, tai saa jäännösjoukkueista jonkun. Listaa ei voi laittaa uudesta linjauksesta johtuen.

-SeRe

Varaustilaisuudessa tulee olla paikalla, tai saa jäännösjoukkueista jonkun. Listaa ei voi laittaa uudesta linjauksesta johtuen.

No tämä on kyllä huono uutinen ainakin mulle, kun jo tiedän että 99% todennäköisyydellä en ole paikalla tuossa varaustilaisuudessa. Eipä ole tapoihin kuulunut purnata näistä säännöistä, mutta kyllä kieltämättä vituttaa se että varausvuoro 18 onkin sitten joku 30, 29 tai jotain :(. No kait sitä voi Islandersillakin sitten koittaa, en oo quittaamas...

Uutena pelurina liittyisin, jos vielä mukaan pääsee!
PSN: RRROOOBBBAAA

No tämä on kyllä huono uutinen ainakin mulle, kun jo tiedän että 99% todennäköisyydellä en ole paikalla tuossa varaustilaisuudessa. Eipä ole tapoihin kuulunut purnata näistä säännöistä, mutta kyllä kieltämättä vituttaa se että varausvuoro 18 onkin sitten joku 30, 29 tai jotain :(. No kait sitä voi Islandersillakin sitten koittaa, en oo quittaamas...

Miulla vähän sama tilanne. Olen viikonloppuna mökillä jossa ei 3G yhteys toimi kunnolla, joten jos pääsen paikalle, on kommunikointi toooodella hidasta jos onnistuu lainkaan... Toisaalta jos saan jonkun jämäporukan ni eipä se paljon viime kaudesta muutu (Coyotes)...

Pakko kai yrittää kun kerrankin pääsen varaamaan alkupäästä.

Miulla vähän sama tilanne. Olen viikonloppuna mökillä jossa ei 3G yhteys toimi kunnolla, joten jos pääsen paikalle, on kommunikointi toooodella hidasta jos onnistuu lainkaan... Toisaalta jos saan jonkun jämäporukan ni eipä se paljon viime kaudesta muutu (Coyotes)...

Pakko kai yrittää kun kerrankin pääsen varaamaan alkupäästä.

Mutta kun se mircci on se itseisarvo, ei niinkään aktiivinen pelaaminen...

Mutta kun se mircci on se itseisarvo, ei niinkään aktiivinen pelaaminen...

No kieltämättä tässä mennään kyllä vähän perse edellä puuhun :D. Mut saa kivittää jos olen väärässä, mutta tietääkseni olen toiminut tämän liigan sääntöjen puitteissa enemmän kuin asiallisesti ja (yli)aktiivisesti pelannut pelini reilussa hengessä. Sitten tälläiset sääntömuutokset / linjaukset alkaa nakertaa kiinnostusta rotan lailla kun jaetaan sanktioita asiasta, jossa niitä ei olisi oikeasti tarpeen jakaa (ja tuskin olen ainoa joka on tätä mieltä). Tuon mircin käyttö tuskin tulee lähellekkään kaikilla olemaan säännöllisessä käytössä, vaikka porukka tuonne draftiin paikalle tulisikin. Pelkästään jo siksi, koska aika harva voi istua läppäri sylissä kaiket illat turisemassa ja puhelinkin on niin vanha että sillä ei paljon mirccejä käyttejä. Eli sikäli tuo pointti ei ainakaan minusta ole hyvä perustelu.

Näistä varauslistoista tuli viime varaustilaisuudessa aikamoinen paskamyrsky, joten luulen, että tämä on enemmistön hyväksymä sääntö. Eikä tämä liity ircin aktiiviiseen käyttöön. Siihen emme voi pakottaa.

Näistä varauslistoista tuli viime varaustilaisuudessa aikamoinen paskamyrsky, joten luulen, että tämä on enemmistön hyväksymä sääntö. Eikä tämä liity ircin aktiiviiseen käyttöön. Siihen emme voi pakottaa.

No tokihan se töitä teettää (ymmärrän kyllä kun tuo TJ:n tehtävä on tullu tutuksi) jos listoja on luettava, mutta toki ajattelis että se kuitenkin on pienempi paha kun se, että aletaan jakamaan sanktioita aktiivipelaajille. Ja sinänsä lienee vaan organisointi & valmistautumiskysymys että homman saa etenemään. Etukäteen kuitenkin on tiedossa että keiltä kyseistä listaa aletaan tutkimaan ja ketkä ovat itse paikalla. Sit taas ne jotka eivät ole paikalla eivätkä listaa toimita ansaitsevatkin joutua jonon hännille eikä siihen tarvi aikaa kuluttaa. En ihan ymmärrä tätä...? No miten vaan, ei kait se auta kun alkaa armottomasti jännäämään että saanko Senatorsin, Islandersin, Jetsin vai Panthersin...

Minullakin on lauantaina menoa just tohon aikaan, kun olen katsomassa pojan säbä pelejä, mutta kerkeen varmaan siinä 18:30 ircciin jos nyt sen verran pystyis joustamaan:)

Osallistuisin uutena pelaajana divariin jos mukaan vielä mahtuu.
PSN: Wolfbina

No tokihan se töitä teettää (ymmärrän kyllä kun tuo TJ:n tehtävä on tullu tutuksi) jos listoja on luettava, mutta toki ajattelis että se kuitenkin on pienempi paha kun se, että aletaan jakamaan sanktioita aktiivipelaajille. Ja sinänsä lienee vaan organisointi & valmistautumiskysymys että homman saa etenemään. Etukäteen kuitenkin on tiedossa että keiltä kyseistä listaa aletaan tutkimaan ja ketkä ovat itse paikalla. Sit taas ne jotka eivät ole paikalla eivätkä listaa toimita ansaitsevatkin joutua jonon hännille eikä siihen tarvi aikaa kuluttaa. En ihan ymmärrä tätä...? No miten vaan, ei kait se auta kun alkaa armottomasti jännäämään että saanko Senatorsin, Islandersin, Jetsin vai Panthersin...

Kyllähän siitä voi ihan hyvin noin tehdä että hännille mätkäistään, muutenhan kaikki jättäisivät listat gm:lle ja menisivät sormia pyörittelemään, ja jos realistisia ollaan, niin kyllä niillä kaikilla joukkueilla voi pärjätä, pari treidiä oikeille henkilöille niin ei mitään ongelmaa. Jetsin puolustusarvokin on änärissä 91, yksi parhaimmista.

Mutta tosiaan divarissahan on nopeatsyöhitaat periaate? Joukkueiden valinnassa siis?

Ylös Bottom