Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
irkki löytyy.
Psn: fffeijjo
No kai määkin liigassa jatkan nyt kun on enempi aikaa ja joulukuuksi hommaan adsl:n
Annoin pikkusormen EASHL:lle ja se vei koko käden. Peheellisenä säännöllisessä päivätyössä käyvänä sunnuntaipelaajana on pakko todeta, että aika ei yksinkertaisesti riitä molempiin, ja 30 pelin tahkoaminen kolmessa viikossa EAHSL-pelien lisäksi tuntuu jokseenkin mahdottomalta tehtävältä. Niinpä luovuttaisin oman liigapaikkani karsintavastustajalleni jbbsr:lle, joka jäi kutkuttavissa karsintäväännöissä kismittävästi muutaman minuutin päähän liigapaikasta. Varmasti olisi kaverille mieluisa yllätys
Kaiken kaikkiaan liigasta jäi hyvä maku suuhun, vaikka pelikaverien metsästäminen ja osuminen linjoille samaan aikaan alkoikin deadlinen häämöttäessä pikkuisen stressaamaan. Ehkäpä joskus tulevaisuudessa palataan mukaan mikäli EASHL-ura ei urkene
Kiitos ja kumarrus liigan vetäjille mallikkaasti organisoudusta liigasta, sekä kaikille kanssapelaajille hyvistä peleistä! Tsemppiä uuteen kauteen!
Varaustilaisuudessa tulee olla paikalla, tai saa jäännösjoukkueista jonkun. Listaa ei voi laittaa uudesta linjauksesta johtuen.
No tämä on kyllä huono uutinen ainakin mulle, kun jo tiedän että 99% todennäköisyydellä en ole paikalla tuossa varaustilaisuudessa. Eipä ole tapoihin kuulunut purnata näistä säännöistä, mutta kyllä kieltämättä vituttaa se että varausvuoro 18 onkin sitten joku 30, 29 tai jotain . No kait sitä voi Islandersillakin sitten koittaa, en oo quittaamas...
No tämä on kyllä huono uutinen ainakin mulle, kun jo tiedän että 99% todennäköisyydellä en ole paikalla tuossa varaustilaisuudessa. Eipä ole tapoihin kuulunut purnata näistä säännöistä, mutta kyllä kieltämättä vituttaa se että varausvuoro 18 onkin sitten joku 30, 29 tai jotain . No kait sitä voi Islandersillakin sitten koittaa, en oo quittaamas...
Miulla vähän sama tilanne. Olen viikonloppuna mökillä jossa ei 3G yhteys toimi kunnolla, joten jos pääsen paikalle, on kommunikointi toooodella hidasta jos onnistuu lainkaan... Toisaalta jos saan jonkun jämäporukan ni eipä se paljon viime kaudesta muutu (Coyotes)...
Pakko kai yrittää kun kerrankin pääsen varaamaan alkupäästä.
Mutta kun se mircci on se itseisarvo, ei niinkään aktiivinen pelaaminen...
Varaustilaisuudessa tulee olla paikalla, tai saa jäännösjoukkueista jonkun. Listaa ei voi laittaa uudesta linjauksesta johtuen.
Näistä varauslistoista tuli viime varaustilaisuudessa aikamoinen paskamyrsky, joten luulen, että tämä on enemmistön hyväksymä sääntö. Eikä tämä liity ircin aktiiviiseen käyttöön. Siihen emme voi pakottaa.
No tokihan se töitä teettää (ymmärrän kyllä kun tuo TJ:n tehtävä on tullu tutuksi) jos listoja on luettava, mutta toki ajattelis että se kuitenkin on pienempi paha kun se, että aletaan jakamaan sanktioita aktiivipelaajille. Ja sinänsä lienee vaan organisointi & valmistautumiskysymys että homman saa etenemään. Etukäteen kuitenkin on tiedossa että keiltä kyseistä listaa aletaan tutkimaan ja ketkä ovat itse paikalla. Sit taas ne jotka eivät ole paikalla eivätkä listaa toimita ansaitsevatkin joutua jonon hännille eikä siihen tarvi aikaa kuluttaa. En ihan ymmärrä tätä...? No miten vaan, ei kait se auta kun alkaa armottomasti jännäämään että saanko Senatorsin, Islandersin, Jetsin vai Panthersin...
Mutta tosiaan divarissahan on nopeatsyöhitaat periaate? Joukkueiden valinnassa siis?