Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Siis ymmärrän kyllä et nousijat varaa ekana (itsehän sitä tähän liigaan ehdotin) ja ymmärrän Täysin, miksi varaan viimesten joukossa.. Mut jos ekoina varaa karsintojen kautta divareista nousseet ja viime kauden pääsarjapaikan pitäneet henkilöt niin mihin näistä kahesta kategoriasta kyseinen verdat osuu kun kerta hävisi karsinnat? =)
Edelleen, ei ole mitään sitä vastaan et varaa ekana.. Mutta aattelin vaan tulevia kausia varten, et jos joku häviää karsinnat ja pääsekin sitten nousemaan liigaan jonkun syyn takia niin eikö hänetkin voisi laittaa alimpaan kategoriaan kun ei ole "ansainnut" pääsarjapaikkaa..

Eli tapahtuko nyt niin, että verdat oli eka menossa divariin kun hävisi karsinnat, mutta sitten pääsarjasta joku ei jatkanutkaan tulevalle kaudelle niin näin ollen nousi sittenkin mukaan pääsarjaan.. ?

No jos tulkitaan sääntöjä kirjaimellisesti niin tässä olisi käynyt seuraavasti:

Sinä ja monet muut olisivat joutuneet mustalle listalle, koska ette saaneet pelejä pelattua. Koska kickittäviä oli yli 8 niin divisioonapelaajat olisivat nousseet suoraan eli sinun ja muiden mustalle listalle joutujien pelaamia karsintapelejä ei olisi pelattu. Tällöin kaikki divisioonapelaajat olisivat nousseet suoraan liigaan ja divisioona pelaajat olisivat varanneet ensimmäisinä.

Kuitenkin katsoin läpi sormien ja ''sovelsin'' sääntöjä, jotta ette joutuisi mustalle listalle. Selvensikö?

Joo ei meikäläisellekään oikein mahdu kaaliin et ylläpitäjä joka ei mielestäni oikeesti kuulu edes liigaan nousee ohi parempien sisään ja pääsee kaikenlisäksi varaamaan ekana joukkuetta.

Hyvävelimeiningiltä tuoksuu, ei voi muuta sanoa. :(

Joo ei meikäläisellekään oikein mahdu kaaliin et ylläpitäjä joka ei mielestäni oikeesti kuulu edes liigaan tulee ja pääsee varaamaan kaiken lisäksi ekana joukkuetta. Hyvävelimeiningiltä tuoksuu, ei voi muuta sanoa. :(

Ja mikähän tuossa nyt vielä on epäselvää? Jos sinun pitäisi kuulua liigaan miksi hävisit karsinnat? Tätäkään liigaa ei ole pakko kenenkään pelata, joten jos ei mahdu kaaliin niin voi jättää osallistumatta.

Nuori veri saisi olla onnellinen, että edes pelaa koko liigaa.

Ja mikähän tuossa nyt vielä on epäselvää? Jos sinun pitäisi kuulua liigaan miksi hävisit karsinnat?
Ei siinä olekaan mitään epäselvää, vai onko mielestäsi? Sanoin vain mielipiteeni. Ja meikäläisen ei ois edes pitäny joutua karsintaan vaan mennä suoraan liigaan, mutta EA päätti toisin ja sitten karsinnoissa kävi kirjaimellisesti huono tuuri 4min ennen viidennen pelin loppua.

Menihän se Verdatkin liigaan, vaikka hävisi karsinnat 0-3 ja hävis meikäläiselle keskinäisessä ottelussa.. :D

Ei siinä olekaan mitään epäselvää, vai onko mielestäsi? Sanoin vain mielipiteeni. Ja meikäläisen ei ois edes pitäny joutua karsintaan vaan mennä suoraan liigaan, mutta EA päätti toisin ja sitten karsinnoissa kävi kirjaimellisesti huono tuuri 4min ennen viidennen pelin loppua.

Menihän se Verdatkin liigaan, vaikka hävisi karsinnat 0-3 ja hävis meikäläiselle keskinäisessä ottelussa.. :D

Saat multa spektit jos saat edes pelattua tasapeliä nuorta verta vastaan. Itsehän voitin forresthump79:n 7 maalilla, joten ei taida suhteellisuudentajut olla tässä kohdallaan.

Nuori veri saisi olla onnellinen, että edes pelaa koko liigaa.

TÄ!

Nyt ei taas mee ihan jakeluun.. Oon KOKO ajan sanonu et ymmärrän miks olen varausvuorossa pohjalla ja ehdottanut karsijoiden nousua..

Halusin vain KYSYÄ et miten joku nousee liigaan vaikka häviää karsinnan.. Ihan uteliaisuudesta kysyin, ilman mitään riehumista..Mulle on edelleen ihan sama nouseeko joku vai ei, halusin vaan ymmärtää käytännön..

Niin miks helkutissa sun tarvii ottaa ittees ja alkaa tollaseen negatiiviseen sävyyn heittään " et oo onnellinen että oot ees liigassa"..

Siis WHAT.. Mistä tää heitto ny tuli, mitä mää oon sulle tai jollekin valittanut sarjan käytännöistä et sun tarvii tollain alkaa puhuun??

Etusivulla lukee et kysyä ja ehdottaa saa, jotta liiga kehittyis, niin nythän juuri vain kysyin asiasta et saan asiaan selvyyden kun asia kiinnosti.. Niin sit seppä alkaa heti melttoomaan et oo onnellinen.. =)

Anteeks jos kysyin TJ:ltä asiasta, ollaan sitten hiljaa jaa ollaan niiin Kiitollisia =)

Mut onhan tää ny naurettavaa jos ei asioista saa kysyä ilman et tarvii kumarrella ja pelätä pois potkimista..

Hei hei... Taas vähäks aikaa..

TÄ!

Nyt ei taas mee ihan jakeluun.. Oon KOKO ajan sanonu et ymmärrän miks olen varausvuorossa pohjalla ja ehdottanut karsijoiden nousua..

Halusin vain KYSYÄ et miten joku nousee liigaan vaikka häviää karsinnan.. Ihan uteliaisuudesta kysyin, ilman mitään riehumista..Mulle on edelleen ihan sama nouseeko joku vai ei, halusin vaan ymmärtää käytännön..

Niin miks helkutissa sun tarvii ottaa ittees ja alkaa tollaseen negatiiviseen sävyyn heittään " et oo onnellinen että oot ees liigassa"..

Siis WHAT.. Mistä tää heitto ny tuli, mitä mää oon sulle tai jollekin valittanut sarjan käytännöistä et sun tarvii tollain alkaa puhuun??

Etusivulla lukee et kysyä ja ehdottaa saa, jotta liiga kehittyis, niin nythän juuri vain kysyin asiasta et saan asiaan selvyyden kun asia kiinnosti.. Niin sit seppä alkaa heti melttoomaan et oo onnellinen.. =)

Anteeks jos kysyin TJ:ltä asiasta, ollaan sitten hiljaa jaa ollaan niiin Kiitollisia =)

Mut onhan tää ny naurettavaa jos ei asioista saa kysyä ilman et tarvii kumarrella ja pelätä pois potkimista..

Hei hei... Taas vähäks aikaa..

No jos tulkitaan sääntöjä kirjaimellisesti niin tässä olisi käynyt seuraavasti:

Sinä ja monet muut olisivat joutuneet mustalle listalle, koska ette saaneet pelejä pelattua. Koska kickittäviä oli yli 8 niin divisioonapelaajat olisivat nousseet suoraan eli sinun ja muiden mustalle listalle joutujien pelaamia karsintapelejä ei olisi pelattu. Tällöin kaikki divisioonapelaajat olisivat nousseet suoraan liigaan ja divisioona pelaajat olisivat varanneet ensimmäisinä.

Kuitenkin katsoin läpi sormien ja ''sovelsin'' sääntöjä, jotta ette joutuisi mustalle listalle. Selvensikö?

^

Ja Pair4You avautuu kaikille, siitä turha hepulia ottaa, yritä vain kestää.

Saat multa spektit jos saat edes pelattua tasapeliä nuorta verta vastaan. Itsehän voitin forresthump79:n 7 maalilla, joten ei taida suhteellisuudentajut olla tässä kohdallaan.
Niin, yksittäinen peli. Kyllä meikäkin vei ekan pelin jotain 7-1. :rolleyes:

Ja oon Youngbloo_din kanssa samaa mieltä, aika ihme homma et ylläpito alkaa heti vittuilemaan tai uhkailemaan jos kyseenalaistaa jotain.. Huoh. :(

Niin, yksittäinen peli. Kyllä meikäkin vei ekan pelin jotain 7-1. :rolleyes:

Ja oon Youngbloo_din kanssa samaa mieltä, aika ihme homma et ylläpito alkaa heti vittuilemaan tai uhkailemaan jos kyseenalaistaa jotain.. Huoh. :(

En kyllä löytänyt yhdestäkään tekstistäni mitään vittuilua. Ainoastaan pelkkää faktaa, joissa todennan sääntöjä jotka olen luonut ja joita noudatan. Sopii muidenkin siis.

Tähdennyksenä siis:
Ylläpito = Kaikki TJ:t

Mielestäni helvetin epäkohteliasta yleistää, koska itse en ole kyllä mistään vittuillut missään vaiheessa. Se, että noudatan sääntöjä, jossa korkeammalle divisioonassa sijoittunut on ensimmäisellä varasijalla ja kyseisessä tapauksessa nousee, eikä se seuraava ei käsittääkseni ole vittuilua. Ja tuo sinun nostohan olisi omaluomien sääntöjen rikkomista.

Tokikaan kaikkia ei voi miellyttää nähtävästi..

En kyllä löytänyt yhdestäkään tekstistäni mitään vittuilua. Ainoastaan pelkkää faktaa, joissa todennan sääntöjä jotka olen luonut ja joita noudatan. Sopii muidenkin siis.
Tarkoitin Pair4Youn ja Youngbloo_din välistä keskustelua. Meillä on homma sujut :)

Mielestäni helvetin epäkohteliasta yleistää, koska itse en ole kyllä mistään vittuillut missään vaiheessa. Se, että noudatan sääntöjä, jossa korkeammalle divisioonassa sijoittunut on ensimmäisellä varasijalla ja kyseisessä tapauksessa nousee, eikä se seuraava ei käsittääkseni ole vittuilua. Ja tuo sinun nostohan olisi omaluomien sääntöjen rikkomista..
Niin. Ongelma on vain se, että tätä sääntöä ei lue missään. :p

Tarkoitin Pair4Youn ja Youngbloo_din välistä keskustelua. Meillä on homma sujut :)

Niin. Ongelma on vain se, että tätä sääntöä ei lue missään. :p

Karsinnat:

Liigan 8 huonointa pelaajaa joutuu karsimaan liigapaikastaan seuraavalle kaudelle. Samoin tapahtuu divisioonan loppudivisioonan parhaille 8:lle pelaajalle. Karsinnat pelataan paras 5:stä sarjana ja yksittäisinä hupipeleinä. Joukkueet valitaan NHL:stä ja liigassa ollut saa joko valita kotiedun/ joukkueen ensimmäisenä. Joukkuetta ei saa vaihtaa kesken sarjan missään tapauksessa.

Liigan 23. - Divisioonan 8.
Liigan 24. - Divisioonan 7.
Liigan 25. - Divisioonan 6.
Liigan 26. - Divisioonan 5.
Liigan 27. - Divisioonan 4.
Liigan 28. - Divisioonan 3.
Liigan 29. - Divisioonan 2.
Liigan 30. - Divisioonan 1.

Mikäli pelaajia on potkittu, esim pelaajaa joka sijoittuu sijalle 30. ei ole, nousee divisioonan 1. suoraan liigaan ilman karsintaa. TJ:t ottavat oikeuden muokata sääntöjä tämänkin osalta.

Mikäli pelaajia on potkittu, esim pelaajaa joka sijoittuu sijalle 30. ei ole, nousee divisioonan 1. suoraan liigaan ilman karsintaa. Tässä tapauksessa paikka luovutettiin, ei potkittu, mutta muuten ihan sama sääntö. Lueppa vain tarkemmin.

HAHA hyvät naurut tästä teidän kinasta ainaki ulkopuoliset saa. Eiköhän se nyt ole menny ihan oikein ku vaan lukee ne säännöt, ja tää nyt on vaan peliä jonka pitäisi olla hauskaa.

Jos satun tolla luurillani pääsemään linjoille huomenna varaustilaisuuden aikaan, niin miten pitkään suunnilleen menee kun on mun vuoro (18) ? Eli miten pitkään jokaisen vuorolla odotellaan, onko mitään arviota? Itellä voi olla että tuo 3g ei edes toimi silloin kun syrjäseudulla hengailen huomisen, mutta jos toimiikin niin olis kiva jos tietäs edes suunnilleen mihin aikaan oma vuoro osuu. Jos TJ:ltä saisi tähän vastauksen/arvion niin olisin kiitollinen!

e. itse kun olen noviisi tuolla varaustilaisuuden puolella, niin ei näistä hommista hajua!

Jos satun tolla luurillani pääsemään linjoille huomenna varaustilaisuuden aikaan, niin miten pitkään suunnilleen menee kun on mun vuoro (18) ? Eli miten pitkään jokaisen vuorolla odotellaan, onko mitään arviota? Itellä voi olla että tuo 3g ei edes toimi silloin kun syrjäseudulla hengailen huomisen, mutta jos toimiikin niin olis kiva jos tietäs edes suunnilleen mihin aikaan oma vuoro osuu. Jos TJ:ltä saisi tähän vastauksen/arvion niin olisin kiitollinen!

e. itse kun olen noviisi tuolla varaustilaisuuden puolella, niin ei näistä hommista hajua!

No viime varauksessa oli aina pientä viivettä, kun porukat idlasivat usein ennen omaa vuoroa, sekä miettivät valintaansa välillä pitkään ja hartaasti. Jos olet 18. heittäisin täysin lonkalta, että menee 40-60min. Varmaan osuu tuohon haarukkaan, mutten voi olla 100% varma asiasta.

Pari kysymystä: Pelaan tuossa 1 divisioona lohkos niin tarviiko sinne "kirjautua sisään" ennen tuota tulevaa maanantaita tai onko se edes mahdollista enne klo 12? Koitin etsiä vastausta mutta ei osunut ainakaan silmään.

Sitten kysymys 2 Nämä divisioonat pelataan käsitääkseni yksinkertaisena sarjana niin miten menevät koti ja vieras pelit? Itsellä nyt ei väliä vaikka tahkoisin kaikki vierais koska en usko mihinkä kotimomenttumii haluanpa vaan tiettääääää?

Pari kysymystä: Pelaan tuossa 1 divisioona lohkos niin tarviiko sinne "kirjautua sisään" ennen tuota tulevaa maanantaita tai onko se edes mahdollista enne klo 12? Koitin etsiä vastausta mutta ei osunut ainakaan silmään.

Sitten kysymys 2 Nämä divisioonat pelataan käsitääkseni yksinkertaisena sarjana niin miten menevät koti ja vieras pelit? Itsellä nyt ei väliä vaikka tahkoisin kaikki vierais koska en usko mihinkä kotimomenttumii haluanpa vaan tiettääääää?

Vastaus nro 1: n. klo 12 maanantaina teen divisioonat ja vasta sen jälkeen voi liittyä kukin omaan divisioonaansa.

Vastaus nro 2: Yksinkertainen sarja tosiaan ja ei ole ennalta määrätty kuka palaa kotona ja kuka vieraissa. Itse saatte päättää.

Herrasmiessääntö on, että ensimmäisenä haastanut on kotona. Ja kotietua ei olekaan, kysymyksessä on että kotijoukkue hostaa pelit.

En valitettavasti pysty osallistumaan liigaan, joten joudun perumaan ilmoittautumiseni. Toivottavasti saatte varasijalta hyvän pelaajan liigaan.
Olisi ollut maukasta kyllä koittaa miten liigassa pärjäisi, mutta nyt valitettavasti jää välistä.

Ylös Bottom