Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

1. divarista en ole pelannut vielä Kirwaa, Jarko666:sta, Rasputinta vastaan ja tais siellä vielä pari kaveria olla. Viikonloppuna pelailen paljon, joten silloin linjoille poijjaat.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Termostaatti,

Tänään passaa mulle pelit. Olen linjoilla iltapäivän jälkeen aikalailla koko ajan, jos nyt ei mitään erikoisempaa tule.

Eli MrPunkle = Jarko666
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mikäs tämä kuvio on 1.divarissa kun jotkut on pelanneet naur1sta vastaan ja jossain vaiheessa sanottiin ettei pelata, mutta siis pitääkö niitä nyt pelata vai ei ja jos ei niin voisko sen heivata pois sieltä divarista notkumasta ja jos pitää niin ei kun game on vaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mikäs tämä kuvio on 1.divarissa kun jotkut on pelanneet naur1sta vastaan ja jossain vaiheessa sanottiin ettei pelata, mutta siis pitääkö niitä nyt pelata vai ei ja jos ei niin voisko sen heivata pois sieltä divarista notkumasta ja jos pitää niin ei kun game on vaan.

Mie ainakin pelasin pelin poies. Eikös sitä ollut jotain puhetta että varoitukset "nollattiin" tuossa TJ sekoilujen jälkeen?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Lateksii, Raimo41, Donkameni, Rammua vastaan jäljellä pelit. Ois kiva saada tällä viikolla pelit pois, kun ens viikko ohjelmaa täynnä. Lisäksi en jaksa kytätä enää milloin porukka onlinessa, kun ei pelikutsuihin jakseta vastata.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Mikäs tämä kuvio on 1.divarissa kun jotkut on pelanneet naur1sta vastaan ja jossain vaiheessa sanottiin ettei pelata, mutta siis pitääkö niitä nyt pelata vai ei ja jos ei niin voisko sen heivata pois sieltä divarista notkumasta ja jos pitää niin ei kun game on vaan.

Pelataan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Kerkeiskö joku seuraavista henkilöistä tänään pelaileen tai ilmotteleen koska olis aikaa:

Pete_Q, jbbs, meadow, raimo41, jamsku, pecone, miksa81, Rammu ja donka

Osa ei ole 4pvä ollu kirjautuneena et jos tän kautta sais sitten paremmin kiinni teitä..

Ite oon ny peleillä et ei muuta kuin haastaan vaan..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Kerkeiskö joku seuraavista henkilöistä tänään pelaileen tai ilmotteleen koska olis aikaa:

Pete_Q, jbbs, meadow, raimo41, jamsku, pecone, miksa81, Rammu ja donka

Osa ei ole 4pvä ollu kirjautuneena et jos tän kautta sais sitten paremmin kiinni teitä..

Ite oon ny peleillä et ei muuta kuin haastaan vaan..

Tohon toiseen ketjuun jo vastasinkin sulle et nyt ei pysty, ku vieraita kylässä. Ja muillekin tiedoksi että jos kohta plege täällä menee päälle niin poika pelaa kaverinsa kanssa = EI HAASTEITA! Myöhäisillassa mahdollisesti sitten!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Naur1s ei vaan ole koskaan paikalla kun minä olen :(

Nyt on ollut yhteysongelmia ankkalasvegasin ja Rasputtimen kanssa. Mikähän on ongelmana?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Jees... 11pvää aikaa pelata matsit pois ja osalla porukasta 8 peliä pelattuna, voipi tulla kiire loppua kohti... :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Nyt voin pelailla matsejani pois alta ja luultavasti huomenna joten haastetta tulemaan.

E. Ja tulkaa sinne chat huoneeseen niin on helpompi sopia niitä pelejä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Palaa hermo näitten keskeytysten kanssa! Mistä mahtaa johtua että EAn palvelin heittää ulos, mutta kuitenkin pysyy PSNssä?? Ei vaikuta ihan tavalliselta palveluntarjoajan verkkovialta? :confused:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Nyt voin pelailla matsejani pois alta ja luultavasti huomenna joten haastetta tulemaan.

E. Ja tulkaa sinne chat huoneeseen niin on helpompi sopia niitä pelejä.

Sori kun en vastaillu kutsuihin, oli oman liigan poffit just menossa. Jos vielä jaksat niin nyt voisin matsin ottaa?

e. nyt painun pehkuihin, toiste sit!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Koska keslerfin kerkeisi linjoille 4. divarissa? Sen pelin jälkeen olisi itellä kaikki pelattuna. Jos kesleriä vastaan voittaisin ja ei olisi tapahtunut tota katkosta, että liekille merkattiin 3-0 voitto niin olisin ollut jaetulla ykkössijalla :D

Saa nähdä mihin nämä pisteet riittää.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Seuraaville pelaajille Youngblood, Pecone, sammug_84, Finsere, Samsonai17, Lateksii tai Raimo41 tiedoksi, että en ole viikonloppuna peleillä kuin mahdollisesti SU myöhäisillassa. Todennäköisesti ainut ajankohta kun olen aamu/iltapäivän ja myöhäisillan lisäksi paikalla ensi viikolla on MA! Eli silloin about klo 17-19 kehissä tällä tietoa. Muuten mut tavoittaa parhaiten linjoilta 9-12 ja n. 23 --> lähes päivittäin. Eli jos teille ei sovi kuin alkuillat niin MA paikalle. Laittakaa vaikka mulle yv:tä niin sovitaan aikaa etukäteen. Pidätän kuitenkin oikeudet muutoksiin, perheellinen ku olen niin mikään ei ole 100% varmaa :D

e. Raimo41:n kanssa saatiinkin just matsi alta pois, vielä uupuis 6...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga #2

Lauantai, sunnuntai, ja maanantai illalla luultavasti linjoilla, tiedoksi siis 4. divarilaisille.
 
Ylös Bottom