Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Tuo tapaus "Iginla" jäi sitten kesken kun Martin St.louis ei vaivautunut hoitamaan vaihtoa loppuun. Tarjosi itse Iginlaa vaihdossa O'donnelliin ilman mitään ennakkokyselyjä ja kukapa ei tuohon vaihtoon suostuisi. Mistään "kaverivaihdosta" ei todellakaan ole kyse. Aiheutti ilmeisesti närää muissa ymmärrettävistä syistä ja tarjouduin antamaan Brunetten (82) vaihdossa johonkin selvästi huonompaan niin kokonaisuudet tasoittuisi (kokonaisuus 70 tai hiukan päälle). Näitä St.Louisilla oli muutamakin rivistössään, mutta kaveri tyrkytti Ehrhoffia, kuulemma ainoa josta valmis luopumaan. WTF? :D Parhaat pelaajat kiertoon ja selvästi paskempia tilalle..En ymmärrä?

Joka tapauksessa Iginla jäi minulle, mutta Brunettesta en kerinnyt luopumaan kun ei st.louis ehdottanut itse lisävaihtoa ja minun vaihtoehdotukseeni ei vastannut kun ei näkynyt miestä linjoilla tänään saati eilen. Kovasti oli jo maiqqi ja muutama muukin Iginlan perään vaikka selvästi ilmoitin ettei ole kaupan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Tuo tapaus "Iginla" jäi sitten kesken kun Martin St.louis ei vaivautunut hoitamaan vaihtoa loppuun. Tarjosi itse Iginlaa vaihdossa O'donnelliin ilman mitään ennakkokyselyjä ja kukapa ei tuohon vaihtoon suostuisi. Mistään "kaverivaihdosta" ei todellakaan ole kyse. Aiheutti ilmeisesti närää muissa ymmärrettävistä syistä ja tarjouduin antamaan Brunetten (82) vaihdossa johonkin selvästi huonompaan niin kokonaisuudet tasoittuisi (kokonaisuus 70 tai hiukan päälle). Näitä St.Louisilla oli muutamakin rivistössään, mutta kaveri tyrkytti Ehrhoffia, kuulemma ainoa josta valmis luopumaan. WTF? :D Parhaat pelaajat kiertoon ja selvästi paskempia tilalle..En ymmärrä?

Joka tapauksessa Iginla jäi minulle, mutta Brunettesta en kerinnyt luopumaan kun ei st.louis ehdottanut itse lisävaihtoa ja minun vaihtoehdotukseeni ei vastannut kun ei näkynyt miestä linjoilla tänään saati eilen. Kovasti oli jo maiqqi ja muutama muukin Iginlan perään vaikka selvästi ilmoitin ettei ole kaupan.

No jos takaisin vaihto ei nyt sitten onnistunut niin joudut laittamaan Iginlan pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle. Kehotin jo aiemmin kaikkia suhtautumaan varauksella järjettömiin vaihtoehdotuksiin.

Kaverivaihto tai ei, niin kenellekään ei voida antaa tämänkaltaista etua. Jos tämä vaihto sallittaisiin, olisi siinä kaikille muillekin porsaanreikä alkaa kaveritreidejä tekemään verukkeella "no mut se ehdotti enkä voinu kieltäytyä".

Taisit jo aiemmin sanoa, että O'Donnell oli sulla viltissä niin et menetä tässä mitään. Eli Iginla pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle kauden loppuun asti, katsotaan sitten miten menetellään tulevaisuudessa. Sanktioita sitten tulee sopivassa suhteessa, mikäli kyseinen pelaaja vielä Chicagon tulevissa otteluissa kentällä pyörii.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Homma selvä. Eipä siinä yksi Iginla paskaa chicagoa enää pelasta. Samalla siirtyy myös Ödönelli calgaryn vilttiin.

Samalla st.louis voi kertoa mikä oli tämän vaihtoehdotuksen idea + miksi olit vielä tarjoamassa Ehrhoffiakin kun pyysin jotain selkeästi huonoa pelaajaa? Kiitos.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Harmi ettei Iggyä Windy Cityssä nähdä :( Kai O'Donnellilla on kuitenkin luvat kunnossa Flames-paidassa esiintyä :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Edelleen kaipaan selitystä siihen miksi et hoitanut vaihtoehdotusta loppuun saati sitten käynyt hyväksymässä minun ehdottamaa lisävaihtoa? Toisekseen varmaan luit tuon 11:n viestin jossa oli maininta että näiden pelaajien vaihto ei suoraan käy. Täälläkin olet kyllä ollut paikalla lauantain jälkeen kun asiasta on sovittu ja varmasti nähnyt viestin jonka lähetin. Ainoa viesti minkä laitoit lauantaina sisälsi toteaman "Ehrhoff on ainoa josta suostun luopumaan.".

Se on varma että jos sinä peluutat dönelliä niin iginla pelaa omassa kokoonpanossa. Alkaa menemään farssin puolelle tämä touhu. Mitä ylipäätään ehdottelet vaihtoja jos et hoida niitä loppuun. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Ei oo päässy boksille vähään aikaan kun ohjain on vielä lainassa kaverilla (meidän joukkueen #3) enkä älynnyt pyytää maanantaina reeneissä sitä takas :(
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

No jos takaisin vaihto ei nyt sitten onnistunut niin joudut laittamaan Iginlan pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle.

Siellähän se J. Iginla tehoili 1+2 Chicagon kaataessa Flyersin...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Kuten jo sanoin niin yhtä kauan kuin O'donnell on Calgaryn pelaavassa kokoonpanossa, on iginla minulla. Helvetti sentään täällä mitään yksipuolisia vaihtoja tehdä. :mad: Se minun laittama lisävaihtoehdotus roikkuu siellä viesteissä edelleen, pystyykö st.louis hyväksymään sitä vielä vai onko hyväksyminen jotenkin lukittu? Kaikki tämä turha sählääminen vain sen takia ettei voi hoitaa asioita ajallaan vaikka viestit kyllä luetaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Harmi ettei Iggyä Windy Cityssä nähdä :( Kai O'Donnellilla on kuitenkin luvat kunnossa Flames-paidassa esiintyä :)

Ei ole.

Kuten jo sanoin niin yhtä kauan kuin O'donnell on Calgaryn pelaavassa kokoonpanossa, on iginla minulla.

Otahan nyt huomioon ettei Martin St. Louis ole käynyt 3 päivään Livessä, joten O'Donnell ei ole Calgaryn kokoonpanossa pyörinyt otteluakaan. Yksi kysymyksellä varustettu viesti ei oikeuta sinua peluuttamaan Iginlaa joukkueessasi. Toki on St. Louisinkin tekemisissä paljon vikaa, mutta se ei oikeuta ottamaan oikeutta omiin käsiin!


Tapaus menee nyt minun ja aGiHin väliseen tutkintaan, sillä välin Iginla ei pelaa Chicagossa tai O'Donnell Calgaryssä. Myöhemmin tiedotetaan miten menetellään.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Liigan ylläpito tiedottaa:

MiKiM ja Martin St. Louis

- Treidit laitetaan maanantai-iltaan asti teitä varten päälle. Hoitakaa Iginla <--> O'Donnell vaihto takaisin päittäin tai tasoittakaa vaihtoa jotenkin. Mikäli yhteistyö ei nyt annetussa ajassa onnistu, lentää joko toinen tai molemmat ulos liigasta tältä kaudelta. Kannattaa siis olla aktiivinen - mikäli takaisin vaihdon yritys on yksipuolista niin asian eteen enemmän tehnyt säilyy.

- Jos Iginla tai O'Donnell pelaa enää yhtäkään ottelua väärässä seurassa, on palkintona potkut!

Kaikki muut

- Vaikka treidit ovatkin viikonlopun ajan päällä, ei se oikeuta enää tekemään vaihtoja! Siirtoikkuna on auki vain jotta yllä oleva tapaus saadaan selvitettyä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Jos st.louisille sopii niin tasoitellaan tuota vaihtoa niinkuin oli alunperin tarkoituskin, varmaan olet saanut sen ohjaimesi jo takaisin niin ei ole siitä kiinni. Jos esim. Brunette kelpaa niin annat siihen jonkun 70-76 kokonaisuuden omaavan pelaajan vaihdossa minulle ja homma sillä selvä? Hoidetaan asia viikonlopun aikana kuntoon ainakin minun puolestani.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Asialla ei itselle mitään väliä ole ei omaa sijoitusta mihinkään muuta, mutta naurettavaa on tuokin että vaihdetaan Iginla - O´Donnell = Vilttimies ja sitten "tasoitetaan" vaihto Brunette = 3-4sentteri - "vilttimies".

Eli tämä tarkoittaa käytännössä suoraan vaihtoa Iginla - Brunette joka myös on kohtalaisen naurettava miltä kantilta katsottuna tahansa. Olis suotavaa kavereilla nyt pitää järki kädessä ja vaihdella vain se Iggy - O´don takasin kun semmosen typeryyden ovat menneet suorittamaan. Kiitos ja anteeksi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Irtoaa täältä parempaakin pelaajaa vaihdossa todellakin, mutta jos st.louis oli itse alkuvaiheessa valmis luopumaan vain Ehrhoffista tasoittaakseen vaihtoa niin miksi sinne olisi kelvannut sitten joku Brunettea parempi? Parempi jos antaa nyt kaverin vastata itse tänne miten menetellään ja katellaan sitte uusiks. huoh...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Tanguay vaihdettiin pelaajaan Smyth :S oli näköjään jäänyt joku vanha vaihtoehdotus ja eemeli kävi sitten hyväksymässä:(..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Joo erehdyin vaihdosta kun kiireissäni sähläsin eli Tanguay <-> Smyth vaihto takas.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Chicagon kakkoskentän laituri Andrew Brunette vaihtui nyt seitsemänteen pakkiin Mikkelsoniin kun martin st.louis hyväksyi vaihdon. Jos tämä vaihto kelpaa myös liigan pitäjille, voi treidit ainakin minun puolestani sulkea.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Minusta Brunette - Iginla vaihto ei ainakaan kuulosta kovin tasaiselta :mad: Miksei vaan voida ottaa Iginla - O'Donnell vaihtoa takaisin..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

O'Donnell+Brunette - Iginla+Mikkelson. Näin on vaihdeltu.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Ei Mikkelsson ja O'Donnell (2 vilttiketjun miestä) sitä kauheasti tasoita ;)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Joo aika epäreilu vaihto, tulee mieleen muuan taotao joka joskus muunnoin vaihtoi neloskentän miehet ykköskentän miehiin jonkun kanssa :rolleyes:.
No mutta näillä mennään sitten? Tuskin MIKIMIÄ pelastaa yksi Iginla ja eemelillä taitaa muutenkin olla liigan keskeyttäminen edessä kun ei onnistu pelit häntä vastaan.
 
Ylös Bottom