Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Niin siis tasoittava vaihto olisi ollut tyyliin Hossa <--> joku 80+ kok. jamppa. Mikkelsson tuskin mahtuu Chicagossa edes kokoonpanoon niin se nyt on ihan sama ketä vilttimiehiä siellä on vaihdeltu. Ja Tanguay <--> Smyth vaihto pitää tehdä myös takaisin.

Joo aika epäreilu vaihto, tulee mieleen muuan taotao joka joskus muunnoin vaihtoi neloskentän miehet ykköskentän miehiin jonkun kanssa :rolleyes:.

Ei oikein kuulu tähän ketjuun, mutta ei se kyllä koskaan ole näin räikeästi mennyt. NHL 10 -liigassa taisi olla mulla kova treidein rakennettu joukkue joka aiheutti närää, mutta sekin oli kasattu lukuisten 2-3 kokonaisuuspisteellä voitollisien treidien kautta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Jäin tuossa vaihdossa pari pojoinkia voitolle, mutta vain iginla on pelaavassa kokoonpanossa, kun taas st.louisilla on molemmat vaihdossa tulleet pelaajan varmaankin kokoonpanossa, alunperin hänen haluamansa o,donnell sekä jälkeenpäin tullut brunette.

Minulle tulleiden pelaajien kokonoispisteiden keskiarvo 83, st.louisin saamien pelaajien kokonaispisteiden keskiarvo 80,5. Eikö näin olla vielä siinä 2-3 kokonaisuuspisteiden rajoissa kuten juuri "11" mainitsit?

Toisekseen eipä tuo vaihto muuta liigan kokonaiskuvaa tai voimasuhteita yhtään mihinkään, vaikka kovaa porua tuntuu kyllä aiheuttavan etenkin näissä kärkipään "rehtipelaajissa". :rolleyes:

Aika monta vastaavaa tilannetta olisi syntynyt jos minä olisin hyväksynyt niitä vaihtotarjouksia, joita eräät pelaajat esimerkiksi Hossasta esittivät.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

Enempää en jaksa aiheen tiimoilta vääntää, joten näillä mennään tämän kauden loppuun. Kunhan se Tanguay <--> Smyth kauppa on tehty takaisin niin laitetaan treidit taas kiinni. Pureudutaan nyt alempana vielä noihin pariin epäkohtaan ja laitetaan sitten pistettä tälle keskustelulle.

Jäin tuossa vaihdossa pari pojoinkia voitolle, mutta vain iginla on pelaavassa kokoonpanossa, kun taas st.louisilla on molemmat vaihdossa tulleet pelaajan varmaankin kokoonpanossa, alunperin hänen haluamansa o,donnell sekä jälkeenpäin tullut brunette.

Minulle tulleiden pelaajien kokonoispisteiden keskiarvo 83, st.louisin saamien pelaajien kokonaispisteiden keskiarvo 80,5. Eikö näin olla vielä siinä 2-3 kokonaisuuspisteiden rajoissa kuten juuri "11" mainitsit?

Toisekseen eipä tuo vaihto muuta liigan kokonaiskuvaa tai voimasuhteita yhtään mihinkään, vaikka kovaa porua tuntuu kyllä aiheuttavan etenkin näissä kärkipään "rehtipelaajissa". :rolleyes:

Aika monta vastaavaa tilannetta olisi syntynyt jos minä olisin hyväksynyt niitä vaihtotarjouksia, joita eräät pelaajat esimerkiksi Hossasta esittivät.

Aivan, sinun kannaltasi treidi oli siis Brunette <--> Iginla, koska O'Donnell oli sinulla viltissä ja Mikkelson meni vilttiin. Lienee siis ymmärrettävää, etteivät kaikki täysin hyväksy tällaista vaihtoa? Calgaryn kokoonpanoonhan kukaan ei ole tässä kiinnittänyt huomiota, ketäpä O'Donnell tai Brunette kiinnostaisi, mutta sinun joukkueesi vahvistui huomattavasti. Mitä kokonaisuuspisteisiin tulee niin totta, sallituissa rajoissa on keskiarvot, mutta mietipä kokoonpanoissa olevien pelaajien keskiarvoja. Chicagossa ~92, Calgaryssä ~80, tasaistako? Tässä vaiheessa ehkä vaikuttaa siltä, että liigassa voimasuhteet eivät muutu mihinkään, mutta tämän treidin valossa täytynee jo varautua kiistoihin pleijarien tullessa, mikäli esim. Iginla on ratkomassa Blackhawksin jatkoonmenoa.. Ja mitä tuohon viimeisen argumenttiin tulee että "vastaavia tilanteita olisi tullut mikäli olisin hyväksynyt tarjouksia joita Hossasta esitettiin", niin tätäkään konfliktia ei olisi syntynyt jos olisit miettinyt kaksi kertaa, että hetkinen, nyt ei taida kaveri olla ihan tosissaan vaihdon kanssa. Eikö?

Ja älä ota tätä hyökkäyksenä tms., halusin vain tuoda esille nuo pari syytä, kun et tuntunut ymmärtävän miksi muut purnaavat vaihdosta täällä. Liigan ilmapiiri olisi tod. näk. tulevaisuudessa huomattavasti parempi mikäli jo tehdyt vaihdot peruutettaisiin, mutta kuten sanoin aiemmin niin en jaksa tätä asiaa enää puida. Joten se on ihan teistä kiinni, liigan ilmapiiri vs. oma joukkue, miettikää, mihinkään ratkaisuun ei pakoteta :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN-liiga Treidikeskustelu

En minä nokkiini ota saati sitten ole kiinnostunut näistä naamapalmuista joita jonnet postailee, lähinnä huvittaa vaan koko tilanne. Olisiko maiqqi esim. suosittelemassa täällä jokaista asiaa koskevaa viestiä jos olisi itse saanut minulta tuon havittelemansa Hossan, jolloin olisin mahdollisesti hyväksynyt samantasoisen vaihdon, minkä nyt tein st.louisin kanssa. Tuskinpa. :rolleyes:

Enkä minä sitä ole kiistänytkään ettenkö vaihdosta hyötyisi, mutta eipä tuohon vaihtoon ole kukaan st.louisia edes pakottanut. Itse on pistänyt koko vaihtoehdotuksen liikkeelle, mutta syy siihen minulle ei ole selvinnyt missään vaiheessa eikä varmaan muillekaan.

Hyvä ilmapiiri on tästä liigasta ollut jo tovin kadoksissa, liekö sitten nämä palkinnot pilanneet rehdin pelaamisen osalta porukasta vai mistä johtuu, mutta parempiakin turnauksia on kyllä ollut kuin tämä. Kyse nyt on kuitenkin vaan pelistä, ei tässä mitään sen suurempia titteleitä olla kenellekään jakamassa.
 
Ylös Bottom